Een interessante kwestie, wat zou er gebeuren als technologie wegvalt? Maar goed er zal wel wat tegen te vinden zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal een probleem want rekeningen, gegevens en noem het maar op bestaan tegenwoordig vrijwel uitsluitend op de computer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.

Nouwénquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Inmiddels zijn wel al een paar uur verder hè

hmmm... ik heb er even geen tijd voor om het op te zoeken, maar Jeremy Clarkson heeft ooit op TV zijn gegevens getoond en gezegd dat het toch niet zou lukken om daar misbruik van te maken. Dat is toen nogal tegengevallen. Voor Clarkson. Zal vanavond eens proberen te googlen (wellicht heb je er zelf even tijd voor)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik daag ze uit om het bij mij te proberen. Lukt ze niet.

Ik ga dan ook geen privé info doorspelen naar het publiek. Dat zie ik niet zo zitten. En is natuurlijk ook een beetje zorgvuldig met je gegevens en je pc omgaan om het hackers zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
hmmm... ik heb er even geen tijd voor om het op te zoeken, maar Jeremy Clarkson heeft ooit op TV zijn gegevens getoond en gezegd dat het toch niet zou lukken om daar misbruik van te maken. Dat is toen nogal tegengevallen. Voor Clarkson. Zal vanavond eens proberen te googlen (wellicht heb je er zelf even tijd voor)

die zij juist het gevaarlijkstquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit je droom halen maar ik denk niet dat ze iemand gaan volgen die nog niet eens een meisje in bed kan krijgen

Dan graaf ik mijn baartje zilver wel weer op die ik verborgen heb. Of dacht je dat de euro of welke praktisch totaal digitaal werkende munt dan ook nog een balhaar waard is nadat de ICT systemen en de productie economie in vlammen op is gegaan bij een eventuele zonnestormpoolverwisselmeteorietopjehoofd ding?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Watever, wacht maar tot er een zonnestorm komt en jullie allemaal gehandicapt maakt.
 .
.  

kusje terug jij bent de enige liefje in deze topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan graaf ik mijn baartje zilver wel weer op die ik verborgen heb. Of dacht je dat de euro of welke praktisch totaal digitaal werkende munt dan ook nog een balhaar waard is nadat de ICT systemen en de productie economie in vlammen op is gegaan bij een eventuele zonnestormpoolverwisselmeteorietopjehoofd ding?.
kusje

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |