Nee, nooit gehad ook, wil ik ook niet ik vertrouw dat niet.quote:
Een code?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je krijgt gewoon een overschrijving (of soms 2) waarin een code staat. Zo moeilijk is het toch niet?
Godsamme Baaj.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook, wil ik ook niet ik vertrouw dat niet.
En dan wel PayPal gebruiken?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook, wil ik ook niet ik vertrouw dat niet.
Ga me niet vertellen dat ik alleen paypal kan verifieren met internet bankieren he... zucht..quote:
Van mij hoeft het niet maar een client stond er op om mij licenciekosten te betalen voor iets.quote:
Dat zie je zeker alleen bij internet bankieren dan? kan moeilijk op afschriften wachten ..quote:Op maandag 15 juli 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In de omschrijving. Deze code's moet je dan weer bij Paypal invoeren.
Hoezo ga je dan wel Paypal gebruikenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat ik alleen paypal kan verifieren met internet bankieren he... zucht..
Ik wil geen paypal maar ik wilde mn client tegemoetkomen omdat hij zoals ik al zei er op stond mij licenciekosten te betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
wacht. hold it, hold it, hold it.
je hebt geen vertrouwen in internetbankieren EN wilt Paypal ?
[ afbeelding ]
hoe 'neem ik' internetbankieren :squote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan wel Paypal gebruiken
Neem internetbankieren en stel je niet aan.
Je zoekt de 2 transacties op, vult de bijbehorende codes op de paypalwebsite in en klaar.
Dat heb je al en hoef je enkel te gaan gebruiken. Moet je denk ik ff aanvragen bij je bank voor de inlogggegevens en eventuele random readers of tancodesquote:Op maandag 15 juli 2013 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe 'neem ik' internetbankieren :s
Nee, kan ook met afschriften. Het is niet zo dat je à la minute de codes moet hebben ingevoerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zie je zeker alleen bij internet bankieren dan? kan moeilijk op afschriften wachten ..
Godsallemachtig dat is toch onvoorstelbaar in deze tijden tegenwoordigquote:Op maandag 15 juli 2013 10:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat vermoeiend moet het zijn om zaken te doen met iemand die geen internetbankieren heeft.
Ik deed voorheen niet aan 'zaken. heh..quote:Op maandag 15 juli 2013 10:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat vermoeiend moet het zijn om zaken te doen met iemand die geen internetbankieren heeft.
Ehh... random readers? tancodes?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat heb je al en hoef je enkel te gaan gebruiken. Moet je denk ik ff aanvragen bij je bank voor de inlogggegevens en eventuele random readers of tancodes
Ga even langs bij je bank.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ehh... random readers? tancodes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |