hahaha vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef snakelady het volgende:
Zou hij ze iets minder zien zal hij misschien ook meer aandacht aan ze geven.
Maar dat is gissen.
Het klinkt ook echt alsof die baan alleen in Denemarken gevonden kan worden en zulke banen hier in Nederland nooit te vinden zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaaf man, zal ik anders even wat berichten zoeken van kinderen die een klote band hadden met hun stiefouders, nooit zijn gaan studeren, aan de crack zijn geraakt, en nu hun kontje verkopen achter station omdat ze nogal daddy issues hebben.
Maar nee, dit is de goed nieuws show. Hier alleen berichten van gezinnen waar het fantástisch mee gaat, en die echt nóóit meer terug zouden willen.
Er is zeker nuance, maar die lijkt TS zelf ook totaal niet te willen zien, dus ja, dan verzand het al vrij snel in een welles/nietes en herhaling van zetten. Maar goed, dat is al de manco met dit hele topic; het is niet bedoelt als discussie, het was puur 'lief dagboek', en TS staat totaal niet open voor enige discussie. Ze kan beter gewoon een dagboek of blog beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Even resumeren:
- De kinderen zijn te jong om zelf een beslissing te nemen, maar willekeurige mensen op dit forum kunnen dat wel over hen.
- De moeder moet in dit geval haar kinderen 100% voorrang geven maar de vader hoeft daar niet over na te denken.
- Er wordt geredeneerd vanuit het oogpunt dat de kinderen er altijd op achteruit gaan bij een verhuizing als deze en dat het ze veel moeite gaat kosten om zich aan te passen. Terwijl kinderen bij uitstek zijn uitgerust om grote veranderingen mee te maken (zeker op jonge leeftijd), volwassen mensen hebben juist altijd de meeste moeite met verandering.
- Als er ook maar een schijn is van risico moet alles meteen afgeblazen worden terwijl er geen enkele garantie is dat de huidige situatie altijd beter is.
- Moeder wordt er van beticht dezelfde punten steeds te herhalen terwijl dat gewoon valide punten zijn, terwijl bepaalde users in dit topic niets anders doen dan hun eigen evangeliën ook maar blijven blijven uitbraken.
Mijn enige vraag is eigenlijk, is die baan die je hebt aangeboden gekregen echt goed? Zo ja, zie ik geen reden waarom de vader dit tegen zou houden behalve uit egoïstische overwegingen.
Ik schaam me van dit soort volk. Biedt totaal geen stabiliteit aan hun kinderen, maar denken alleen maar aan een big dick/pussy. Bah bah bah.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Want het is egoistisch als je van je kinderen houdt en ze dan niet wil laten verhuizen naar het buitenland omdat je ex dat zo graag wilt en dat je ze vrijwel nooit meer gaat zien? Echt wat ben jij een fucking mongool.
Die 6 uur valt natuurlijk wel in pappa's tijd he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.
Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.
6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.
Fucking mongool.
En in Denemarken is alles gratis, terwijl je evenveel belasting betaald ofzo. Het is me ondertussen een mysterie waarom wij niet dáár werken, of ik eigenlijk zelfs één verhaal ken van iemand die van daaruit hierheen wil verhuizen omdat hier de arbeidsmarkt/voorwaarden beter zijn, en hij weinig binding meer heeft met Denemarken omdat al z'n vrienden dat land ook al hebben verlaten voor werk in andere landen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt alsof die baan alleen in Denemarken gevonden kan worden en zulke banen hier in Nederland nooit te vinden zijn.
Ga je mee verhuizen? Denemarken is fantaaaaaaaaaaaaastisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in Denemarken is alles gratis, terwijl je evenveel belasting betaald ofzo. Het is me ondertussen een mysterie waarom wij niet dáár werken, of ik eigenlijk zelfs één verhaal ken van iemand die van daaruit hierheen wil verhuizen omdat hier de arbeidsmarkt/voorwaarden beter zijn, en hij weinig binding meer heeft met Denemarken omdat al z'n vrienden dat land ook al hebben verlaten voor werk in andere landen.
Ja dat zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 6 uur valt natuurlijk wel in pappa's tijd he.
Absoluut niet, ze hebben me van begin af aan niet tegen gehouden en hebben er begrip voor, ze zullen ons natuurlijk missen maar ze weten van de situatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of die zijn gewoon moe van tegen een muur lullen en zeggen maar 'ja hoor, tis goed', aangezien je continu je standpunten blijft herhalen, en totaal niet in wil zien dat er ook een groot risico hier aan kleeft. Het is alleen maar de mooi weer show, alles is daar beter, fijner, leuker, mooier, en hier is alles stom
Dat is dan ook de bedoeling. Ze heeft een nieuwe vader voor ze uitgezocht en de echte... ja die kan de tering krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Zolder het volgende:
Ik zou het trouwens verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders zouden emigreren toen ik jong was. Al helemaal als mijn ouders gescheiden waren, 6 uur met de auto dan kan je er van op aan gaan dat het contact verwaterd.
Gratis zorg, studie, geen gemeentelijke belastingen, én je betaalt hetzelfde aan belasting als in NL. Waarom woont de hele wereld nog niet in Denemarken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je mee verhuizen? Denemarken is fantaaaaaaaaaaaaastisch.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij TS - ondanks de wat roze bril - meer nuance dan in jouw posts in dit topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is zeker nuance, maar die lijkt TS zelf ook totaal niet te willen zien, dus ja, dan verzand het al vrij snel in een welles/nietes en herhaling van zetten. Maar goed, dat is al de manco met dit hele topic; het is niet bedoelt als discussie, het was puur 'lief dagboek', en TS staat totaal niet open voor enige discussie. Ze kan beter gewoon een dagboek of blog beginnen.
Dan falen die mensen net zo hard als jij nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Absoluut niet, ze hebben me van begin af aan niet tegen gehouden en hebben er begrip voor, ze zullen ons natuurlijk missen maar ze weten van de situatie.
Ok, dus snel Deens leren is er niet bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een Nederlands gezin die ik daar ken heeft een eigen bedrijf en zoekt een medewerkster die zowel Nederlands, Engels als Duits spreekt.
Verwaterd? Die zal er gewoon helemaal niet meer zijn. De domintante en egoistische ouder zal de strijd winnen en de naieve en lieve ouder zal ten onder gaan en de kinderen zullen dat nooit inzien door de hersenspoeling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Zolder het volgende:
Ik zou het trouwens verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders zouden emigreren toen ik jong was. Al helemaal als mijn ouders gescheiden waren, 6 uur met de auto dan kan je er van op aan gaan dat het contact verwaterd.
Je noemt de redenering dat pappa de kinderen minder moet zien zodat hij meer quality time met ze doorbrengt nuance? Ben je verder wel helemaal 100%?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij TS - ondanks de wat roze bril - meer nuance dan in jouw posts in dit topic.
Ze heeft gelijk hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gratis zorg, studie, geen gemeentelijke belastingen, én je betaalt hetzelfde aan belasting als in NL. Waarom woont de hele wereld nog niet in Denemarken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met opleiding en zekerheid van een vast contract.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Even resumeren:
- De kinderen zijn te jong om zelf een beslissing te nemen, maar willekeurige mensen op dit forum kunnen dat wel over hen.
- De moeder moet in dit geval haar kinderen 100% voorrang geven maar de vader hoeft daar niet over na te denken.
- Er wordt geredeneerd vanuit het oogpunt dat de kinderen er altijd op achteruit gaan bij een verhuizing als deze en dat het ze veel moeite gaat kosten om zich aan te passen. Terwijl kinderen bij uitstek zijn uitgerust om grote veranderingen mee te maken (zeker op jonge leeftijd), volwassen mensen hebben juist altijd de meeste moeite met verandering.
- Als er ook maar een schijn is van risico moet alles meteen afgeblazen worden terwijl er geen enkele garantie is dat de huidige situatie altijd beter is.
- Moeder wordt er van beticht dezelfde punten steeds te herhalen terwijl dat gewoon valide punten zijn, terwijl bepaalde users in dit topic niets anders doen dan hun eigen evangeliën ook maar blijven blijven uitbraken.
Mijn enige vraag is eigenlijk, is die baan die je hebt aangeboden gekregen echt goed? Zo ja, zie ik geen reden waarom de vader dit tegen zou houden behalve uit egoïstische overwegingen.
"Dit is onze nieuwe pappa, hij komt uit Denemarken! De oude pappa heeft ons weggegeven, zomaar, zonder hier moeilijk over te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Verwaterd? Die zal er gewoon helemaal niet meer zijn. De domintante en egoistische ouder zal de strijd winnen en de naieve en lieve ouder zal ten onder gaan en de kinderen zullen dat nooit inzien door de hersenspoeling.
Dan krijg je de praktijken zoals in films: kaartjes en foto's sturen.
Prima pik, ik sta niet bekend om m'n nuance. Ik vind het een belachelijk manier om je ex zo voor het blok te zetten en er zo'n goed nieuws show van te maken. En ik kan me permitteren om daar zonder nuance vol tegenin te gaan; ik heb totaal geen binding met TS of haar kinderen. TS is moeder en sleept haar 2 kinderen mee, dus van haar wordt dan net wél verwacht dat ze er iets genuanceerder mee omgaat dan dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij TS - ondanks de wat roze bril - meer nuance dan in jouw posts in dit topic.
En dat is onvindbaar in Nederland ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, met opleiding en zekerheid van een vast contract.
Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen.
Misschien hebben ze in Denemarken ook gewoon een tijdreismachine? Gratis uiteraard hé...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt
Gewoon het contact verminderen joh, kan pappa nog hogere quality time aan ze besteden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt
Irrelevant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat is onvindbaar in Nederland ?
Ach je weet waar het op uitdraait; TS gaat het contact met haar ex afzwakken en smoesjes verzinnen om de kids minder naar hem te laten gaan, zal de kids opstoken en uiteindelijk heeft ze dan uiteindelijk haar zin; een nieuw leventje met haar Danish Dick en haar kids, zonder exquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Denemarken ook gewoon een tijdreismachine? Gratis uiteraard hé...
Dat kan ook gewoon helemaal niet, praktisch gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic. Oordelen over alles meteen klaar, missen belangrijke informatie en doen totaal geen moeite om ook maar enigszins in de situatie in te leven.
Typisch FOK!.
Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.quote:
Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.
Exhibit A.quote:
Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.quote:
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.
Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.
Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.
Waar schrijf ik dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je noemt de redenering dat pappa de kinderen minder moet zien zodat hij meer quality time met ze doorbrengt nuance?
Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.
Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach je weet waar het op uitdraait; TS gaat het contact met haar ex afzwakken en smoesjes verzinnen om de kids minder naar hem te laten gaan, zal de kids opstoken en uiteindelijk heeft ze dan uiteindelijk haar zin; een nieuw leventje met haar Danish Dick en haar kids, zonder ex
Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.
Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.
6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.
Fucking mongool.
Oeh, schijnheilig ventje gespot:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!
Niet huilen, incasseren maat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic.
Mooi, weer een reden om ze dus niet weg te rukken uit zijn nabijheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.
En de kinderen haten hun vader helemaal niet, dat heb ik ook nergens beweerd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.
Wat impliceer jij hiermee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?
Wat geld voor die vent? Heb je het topic wil gelezen? Die wil niet verhuizen ofzo. Hij is misschien een slechte vader, dat kan, alhoewel dat ook weer eenzijdig van TS komt, en toevallig héél goed in haar straatje past. Dan nog is het niet aan TS om maar te beslissen dat hij de kinderen maar significant minder (of niet) gaat zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.
Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.
Jij bent echt een debiel. Heb je ooit wel eens geleerd conclusies te trekken of wat? Serieus, als je zelfs deze logische gevolgtrekking niet kunt dan vraag ik me echt af of je niet elke dag opgehaald wordt door een DTB.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Mijn god zeg, lees je zelf wat je schrijft? In wat voor fantasiewereld leef jij in hemelsnaam? Lees het topic nog eens door man, alle informatie staat hier gewoon te lezen.
Ik noem jou een debiel omdat je compleet debiele dingen in dit topic schrijft. Compleet geschift, zelfs. Alleen maar waanzinnige conclusies getrokken uit informatie die niet eens bestaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh, schijnheilig ventje gespot:
[..]
Niet huilen, incasseren maat.
Maar dan heeft moeder wel vaker een penis tussen haar benen. Kinderen moeten niet zeuren hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzohou toch op.
Ik noem jou een debiel omdat je echt pure aids uit je keyboard perst, maar zie je mij huilen? Nee. Stop dus met huilen mietje en take it like a man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik noem jou een debiel omdat je compleet debiele dingen in dit topic schrijft. Compleet geschift, zelfs. Alleen maar waanzinnige conclusies getrokken uit informatie die niet eens bestaat.
En dan uiteraard de schuld aan papa geven. 'Jullie MOETEN naar papa, dus huphup, 6 uur heen, 6 uur terug in de auto'. En over 6 maanden een topic hier; 'Mijn kinderen willen niet meer naar hun vader, kan ik hem geheel uit de ouderlijke macht laten ontheffen, m'n Deense vriend wil ze wel erkennen hoor, en daar hebben ze toch een betere band mee'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzohou toch op.
Vergeet niet als de vader een keer niet 6 uur reizen kan, omdat hij zeer waarschijnlijk ook gewoon een leven heeft, hij een ontzettend slechte vader is die niet van z'n kinderen houdt en dus het verdient om ze helemaal niet meer te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aan de kinderen denken. Een vaste baan voor moeders kan zeker veel beter voor de kinderen zijn en als hij dat ook ziet zal hij daar ook voor moeten kiezen. Kinderen gaan voor, immers.quote:
Of opgezadeld wordt met flinke extra kosten voor die reis (benzine of vliegticket). En dat moet maar kunnen, want zijn financiele situatie boeit niet. Maar TS móet echt naar Denemarken, want haar situatie is zó schrijnend, die is hier echt niet op te lossen... In het land wat bekend staat om z'n gratis geld en een van de betere sociale voorzieningen van de wereld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Vergeet niet als de vader een keer niet 6 uur reizen kan, omdat hij zeer waarschijnlijk ook gewoon een leven heeft, hij een ontzettend slechte vader is die niet van z'n kinderen houdt en dus het verdient om ze helemaal niet meer te zien.
Daarmee heeft ze al netjes een opzetje gemaakt om haar ex voorgoed uit hun leven te laten verdwijnen.
Hij heeft twee kinderen, als ik niet naar Denemarken ga komt hij sowieso naar Nederland en de vader van mijn kinderen zal zijn kinderen nog gewoon regelmatig zien alleen iets minder dan nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Ik schaam me van dit soort volk. Biedt totaal geen stabiliteit aan hun kinderen, maar denken alleen maar aan een big dick/pussy. Bah bah bah.
Wees op zijn minst fatsoenelijk en laat die neukertje naar NL komen i.p.v. andersom. Hij is degene die geen kinderen heeft.
Want ach je vader in je leven hebben als je opgroeit is ook totaal onbelangrijk... fucking idiot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Aan de kinderen denken. Een vaste baan voor moeders kan zeker veel beter voor de kinderen zijn en als hij dat ook ziet zal hij daar ook voor moeten kiezen. Kinderen gaan voor, immers.
En die vaste banen kan ze ook in Nederland vinden. Om maar even met je eigen woorden te spreken:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Aan de kinderen denken. Een vaste baan voor moeders kan zeker veel beter voor de kinderen zijn en als hij dat ook ziet zal hij daar ook voor moeten kiezen. Kinderen gaan voor, immers.
quote:
Eens per 2 maanden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft twee kinderen, als ik niet naar Denemarken ga komt hij sowieso naar Nederland en de vader van mijn kinderen zal zijn kinderen nog gewoon regelmatig zien alleen iets minder dan nu.
Ach waar hebben we het ook over, tis allemaal maar een klein detail.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft twee kinderen, als ik niet naar Denemarken ga komt hij sowieso naar Nederland en de vader van mijn kinderen zal zijn kinderen nog gewoon regelmatig zien alleen iets minder dan nu.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik noem jij een debiel omdat je echt pure aids uit je keyboard perst, maar zie je mij huilen? Nee. Stop dus met huilen mietje en take it like a man.
Kijk nou uit, straks komt de White Knight je achterna.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Vergeet niet als de vader een keer niet 6 uur reizen kan, omdat hij zeer waarschijnlijk ook gewoon een leven heeft, hij een ontzettend slechte vader is die niet van z'n kinderen houdt en dus het verdient om ze helemaal niet meer te zien.
Daarmee heeft ze al netjes een opzetje gemaakt om haar ex voorgoed uit hun leven te laten verdwijnen.
Opgelost.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
CEO bij Google, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie laat zichzelf nou kennen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Je laat je wel heel erg kennen nu. Denk je echt dat losers die dit soort taal uitslaan fatsoenlijk kunnen meedenken in een situatie als deze? Ga met je waanzinnige denkbeelden naar Nigeria ofzo en laat het nadenken aan de geciviliseerde mensen over.
Ja een vaste baan heus pik. Maar toch niet in fucking Denemarken, denk nou toch eens naquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze heeft er nu een daar gekregen. Dat is een feit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die vaste banen kan ze ook in Nederland vinden. Om maar even met je eigen woorden te spreken:
[..]
Complete onzin en dat weet je best. Je beargumenteert tegen een situatie die niet bestaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een vaste baan heus pik. Maar toch niet in fucking Denemarken, denk nou toch eens na
Dus als ze een baan in Australie kon krijgen moet hij dat maar pikken, want ja, werk is werk. TS krijgt neem ik aan alimentatie, WW of bijstand, weet ik wat, kwijtschelding gemeentelijke belastingen, kinderbijslag. Maar oh gut het is hier ZO slecht, ze MOET echt een baan in het buitenland hebben, die ze TOEVALLIG zo maar vond zeker? Zit helemaal niks achter dat die baan nou net in Denemarken is.
Verbanden leggen is niet je sterkste punt hé? Die baan is het probleem niet, de verhuizing naar Denemarken, en daarmee die vader aanzienlijk beperken in de mogelijkheden om z'n kinderen te zien, wel.
Laat me niet lachen vent, je hebt nog nooit een serieuze relatie gehad, je Tinder dates lachen je uit, je weet niet eens hoe een vagina van dichtbij eruitziet en dan nog denk je dat je met je grote bakkes hierover mee kan praten terwijl je vanavond gewoon weer huilend in je vuistje klaarkomt na het zoveelste pornofilmpje opgezet te hebben van je lidmaatschap van Brazzers.comquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Je laat je wel heel erg kennen nu. Denk je echt dat losers die dit soort taal uitslaan fatsoenlijk kunnen meedenken in een situatie als deze? Ga met je waanzinnige denkbeelden naar Nigeria ofzo en laat het nadenken aan de geciviliseerde mensen over.
Minimaal eens per twee maanden, vaker 1 keer per maand en in vakanties, en ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens per 2 maanden?En draai jij volledig op voor de reiskosten?
Ik poneer een aantal stellingen en het enige waar meneer mee weet te komen is een paar scheldwoorden en persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie laat zichzelf nou kennen?
Jij staart je blind op een situatie die door TS moedwillig zo is geënsceneerd, en bent blind voor het feit dat het helemaal niet zo raar is dat er betere, makkelijkere, situaties (banen dus) waarschijnlijk ook wel te realiseren zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Complete onzin en dat weet je best. Je beargumenteert tegen een situatie die niet bestaat.
En jij gelooft klakkeloos TS. Wie is hier nu dom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Complete onzin en dat weet je best. Je beargumenteert tegen een situatie die niet bestaat.
Hoe dan? Of houdt daar je alwetende kennis op?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij staart je blind op een situatie die door TS moedwillig zo is geënsceneerd, en bent blind voor het feit dat het helemaal niet zo raar is dat er betere, makkelijkere, situaties (banen dus) waarschijnlijk ook wel te realiseren zijn.
Dat ben je van plan, misschien. No way dat het ervan gaat komen. Maar met het vooruitzicht dat ik mijn kinderen maar eens per 2 maanden zou zien zou ik je iig tegenhouden. Vind het namelijk zeer egocentrisch...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Minimaal eens per twee maanden, vaker 1 keer per maand en in vakanties, en ja.
Jij begint anders ook goed te schelden. Best wel sneu van je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik poneer een aantal stellingen en het enige waar meneer weet te komen is een paar scheldwoorden en persoonlijke aanvallen.
Zou jij het genoeg vinden als je je kinderen maar minimaal eens per twee maanden, vaker 1 keer per maand en in vakanties zou zien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vergeet niet dat TS een geschiedenis heeft met haar situatie en haar ex, die ze altijd errug rooskleurig schetst in haar eigen voordeel. Maar ja, sommige mensen geloven dan toch blindelings een vrouw en haar verhaaltjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij staart je blind op een situatie die door TS moedwillig zo is geënsceneerd, en bent blind voor het feit dat het helemaal niet zo raar is dat er betere, makkelijkere, situaties (banen dus) waarschijnlijk ook wel te realiseren zijn.
Dit snapt TS gewoon niet, probeer ik haar al eerder duidelijk te maken. Zij neemt nu een beslissing die niet de hare is om te nemen. Die vader kan nog zo'n lapzwans zijn, en die kinderen kunnen er nog zo met tegenzin heen gaan; het is niet aan haar te bepalen dat ze hem dan maar minder/niet meer hoeven zien. Als ze geen contact meer met hem willen; prima, kunnen ze dat zelf beslissen in hun tienerjaren. Maar TS beslist (of beïnvloed) dat nu al enorm door de afstand tussen hun (zowel emotioneel als geografisch) enorm te vergroten. Maar dat gaat er bij haar niet in, want papa's schuld, want papa is zo'n lulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Laat die grove taal eens achterwege..... Pls.
Het wachten is natuurlijk op de tienerjaren van die kinderen als ze hopelijk wat mondiger worden en wat meer van hun vader mee willen krijgen (en misschien heeft de vader ook wel wat meer met tieners, je weet 't niet, ik ken ook iemand die pas wat met z'n kinderen 'kon' toen ze echt oud genoeg waren) en dan nog steeds gezellig op 'maar' 6 uur rijden zitten.
Is er nog iemand die deze figuur serieus kan nemen? Over wat dan ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me niet lachen vent, je hebt nog nooit een serieuze relatie gehad, je Tinder dates lachen je uit, je weet niet eens hoe een vagina van dichtbij eruitziet en dan nog denk je dat je met je grote bakkes hierover mee kan praten terwijl je vanavond gewoon weer huilend in je vuistje klaarkomt na het zoveelste pornofilmpje opgezet te hebben van je lidmaatschap van Brazzers.com
En nu tjeften clownesk figuur dat je er bent, we zijn je getrol zat, je komt niet in TS haar broekje.
En je gelooft zelf dat dat realistisch gaat zijn, zo vaak reizen? Gewoon even serieus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je nog inhoudelijk iets te roepen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij begint anders ook goed te schelden. Best wel sneu van je.
Nee, nooit meer. Of heb je het niet over jezelf maar over Scorpie? Want die wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is er nog iemand die deze figuur serieus kan nemen? Over wat dan ook?
Dat doe ik tussendoor ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je nog inhoudelijk iets te roepen?
Door ten eerste te kappen met het zwart/wit denken en NL neer te zetten als land waar het onmogelijk is om rond te komen, en Denemarken als het walhalla waar alles gratis is en TS er meer dan 1000¤ op vooruit gaat. Denk eens na, lees dat topic in KAA eens. NL is nooit een serieuze optie voor haar geweest, zij weet het, ik weet het, het hele topic weet het, maar jij slikt nog de brokjes die ze je voert als zoete koek. Ben je altijd zo volgzaam en naief, of alleen nu? Wellicht ben jij anders een prima optie voor TS, zo'n kneedbare vent is echt wel wat voor haar. Hoeft ze misschien niet eens voor naar Denemarkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe dan? Of houdt daar je alwetende kennis op?
Dat dus, zoals ik al zei:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je gelooft zelf dat dat realistisch gaat zijn, zo vaak reizen? Gewoon even serieus?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie is het voor ons ook niet zo ver reizen naar Nederland. Maar één keer per twee maanden? Dat is een mooi voornemen. Komt in de praktijk geen flikker van terecht. Neemt veel te veel tijd én geld in beslag.
Nu weet ik het weer, die gast is een regelmatige bezoeker van TRUquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Door ten eerste te kappen met het zwart/wit denken en NL neer te zetten als land waar het onmogelijk is om rond te komen, en Denemarken als het walhalla waar alles gratis is en TS er meer dan 1000¤ op vooruit gaat. Denk eens na, lees dat topic in KAA eens. NL is nooit een serieuze optie voor haar geweest, zij weet het, ik weet het, het hele topic weet het, maar jij slikt nog de brokjes die ze je voert als zoete koek. Ben je altijd zo volgzaam en naief, of alleen nu? Wellicht ben jij anders een prima optie voor TS, zo'n kneedbare vent is echt wel wat voor haar. Hoeft ze misschien niet eens voor naar Denemarken
Ik krijg geen ww of bijstand , zoals ik al schreef ben ik zelfstandige op zoek naar een vaste baan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een vaste baan heus pik. Maar toch niet in fucking Denemarken, denk nou toch eens na
Dus als ze een baan in Australie kon krijgen moet hij dat maar pikken, want ja, werk is werk. TS krijgt neem ik aan alimentatie, WW of bijstand, weet ik wat, kwijtschelding gemeentelijke belastingen, kinderbijslag. Maar oh gut het is hier ZO slecht, ze MOET echt een baan in het buitenland hebben, die ze TOEVALLIG zo maar vond zeker? Zit helemaal niks achter dat die baan nou net in Denemarken is.
Verbanden leggen is niet je sterkste punt hé? Die baan is het probleem niet, de verhuizing naar Denemarken, en daarmee die vader aanzienlijk beperken in de mogelijkheden om z'n kinderen te zien, wel.
Ik vind 2 uur naar het oosten van het land om mijn familie te zien al veel, laat staan 6(!) uur heen en 6(!) uur terug. Moet er niet aan denken dat elke maand te moeten doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus, zoals ik al zei:
[..]
Waarom krijg ik bij jou toch altijd de indruk als dezelfde situatie zich voordeed waarbij TS geen vrouw was maar een man je er plotseling wel problemen mee zou hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je nog inhoudelijk iets te roepen?
Die 3 dingen zijn prima in Nederland te realiseren en zijn derhalve geen pro's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg geen ww of bijstand , zoals ik al schreef ben ik zelfstandige op zoek naar een vaste baan.
Ik snap echt wel dat dit risico's brengt, dat schreef ik eerder al.
Con's
- Familie en vader minder zien.
- Kans dat alles niet loopt zoals verwacht.
- Andere taal leren.
- Vriendjes achterlaten en weer opnieuw wennen aan nieuwe situatie.
Pro's
- Financiele stabiliteit
- Andere taal leren
- Stabiele gezinssituatie
- Meer kans op een goede toekomst
Waarom in hemelsnaam? Het enige wat hij doet is compleet irrelevante en waanzinnig overdreven dingen roepen over situaties waar hij totaal geen informatie over heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, nooit meer. Of heb je het niet over jezelf maar over Scorpie? Want die wel.
Stel ik de vraag nog maar eens...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg geen ww of bijstand , zoals ik al schreef ben ik zelfstandige op zoek naar een vaste baan.
Con's
- Andere taal leren.
Pro's
- Financiele stabiliteit
- Andere taal leren
Wait wut? Je hebt volgens mij altijd recht op bijstand als je inkomen onder bepaald niveau is, en nog wat extra met kinderen. Dus je gaat nu een situatie waar je geen aanspraak maakt op de hulp die je kán krijgen vergelijken met een land waar je een betaalde baan hebt. Zo kan ik er ook 1000 op vooruit gaan jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Con's
- Andere taal leren.
Pro's
- Financiele stabiliteit
- Andere taal leren
Mijn neef werkt in Noorwegen en komt zelfs ieder weekend naar Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie is het voor ons ook niet zo ver reizen naar Nederland. Maar één keer per twee maanden? Dat is een mooi voornemen. Komt in de praktijk geen flikker van terecht. Neemt veel te veel tijd én geld in beslag.
TS maakt me geen reet uit eigenlijk. Wat ze doet moet ze zelf weten. Ik bekijk slechts de feiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij jou toch altijd de indruk als dezelfde situatie zich voordeed waarbij TS geen vrouw was maar een man je er plotseling wel problemen mee zou hebben?
Moeder neemt een van de meest egocentrische beslissingen die een moeder kan maken, namelijk haar kinderen meesleuren naar het buitenland, waar ze de taal, cultuur en mensen niet kennen. Waarom doet ze dit? Omdat ze haar kinderen weg wil hebben bij haar ex, blijkt uit andere topics. Jij daarentegen neemt het alleen maar voor TS op omdat ze een vagina heeft, waardoor je argumenten bij voorbaat al falen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Het enige wat hij doet is compleet irrelevante en waanzinnig overdreven dingen roepen over situaties waar hij totaal geen informatie over heeft.
Mijn punt is eigenlijk dat terwijl snakelady alles voor haar heel rooskleurig brengt en wellicht weigert om de negatieve punten in te zien, de rest alleen maar hetzelfde doet. Maar dan omgekeerd. TS is een sekreet, de vader is een held en de kinderen zijn er alleen gebaat bij als alles blijft zoals het is.
Feiten? Nee. Je bekijkt het verhaal van TS, gekleurd en al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TS maakt me geen reet uit eigenlijk. Wat ze doet moet ze zelf weten. Ik bekijk slechts de feiten.
Nu reizen we vaker op en neer dus waarom niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je gelooft zelf dat dat realistisch gaat zijn, zo vaak reizen? Gewoon even serieus?
Wat een gelulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Het enige wat hij doet is compleet irrelevante en waanzinnig overdreven dingen roepen over situaties waar hij totaal geen informatie over heeft.
Mijn punt is eigenlijk dat terwijl snakelady alles voor haar heel rooskleurig brengt en wellicht weigert om de negatieve punten in te zien, de rest alleen maar hetzelfde doet. Maar dan omgekeerd. TS is een sekreet, de vader is een held en de kinderen zijn er alleen gebaat bij als alles blijft zoals het is.
Dus je gaat al je 'winst' (het verlies voor je kinderen en ex tellen we even niet mee) verbrassen aan vliegtickets. Eerst eens per 2 maanden, later minder vaak. Dat is duivels.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn neef werkt in Noorwegen en komt zelfs ieder weekend naar Nederland.
Daarnaast, we gaan nu uit van met de auto maar hebben we het finacieel wat breder dan zal dat het vliegtuig worden.
Beide kanten wonen dicht bij het vliegveld en dat is vaker gedaan, vliegen is een uurtje.
Nu word je goed genomen als je op en neer reist, straks is dat niet meer nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu reizen we vaker op en neer dus waarom niet?
Jeej, nog meer hossana verhalenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn neef werkt in Noorwegen en komt zelfs ieder weekend naar Nederland.
Daarnaast, we gaan nu uit van met de auto maar hebben we het finacieel wat breder dan zal dat het vliegtuig worden.
Beide kanten wonen dicht bij het vliegveld en dat is vaker gedaan, vliegen is een uurtje.
Zal ik dan maar concluderen dat het voor jou niet voldoende zou zijn mocht de situatie omgekeerd zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu reizen we vaker op en neer dus waarom niet?
Dan heb jij nooit goed gelezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer, die gast is een regelmatige bezoeker van TRUik dacht al, waar herken ik die manier van discussieren van
![]()
Anyway, iedereen hier kent de geschiedenis van snake en haar verlangen om te breken met haar ex door zo ver mogelijk van hem vandaan te gaan wonen, dat is al jaren zo.
Dat laatste is sowieso onzin. Ten tweede heeft ze de beslissing niet genomen zonder de ex, want hij mag de beslissing nemen. Als hij nee zegt gaat het feest niet door. Ze zegt dat ze daar een baan krijgt, wat natuurlijk altijd beter is dan geen baan. Kinderen passen zich wel aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moeder neemt een van de meest egocentrische beslissingen die een moeder kan maken, namelijk haar kinderen meesleuren naar het buitenland, waar ze de taal, cultuur en mensen niet kennen. Waarom doet ze dit? Omdat ze haar kinderen weg wil hebben bij haar ex, blijkt uit andere topics. Jij daarentegen neemt het alleen maar voor TS op omdat ze een vagina heeft, waardoor je argumenten bij voorbaat al falen.
Voor mij in mijn persoonlijke situatie is dat dus een heel stuk moeilijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 3 dingen zijn prima in Nederland te realiseren en zijn derhalve geen pro's.
Als daarmee hun leven een stuk beter zou worden, JA!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Stel ik de vraag nog maar eens...
Zou jij het genoeg vinden als je je kinderen maar minimaal eens per twee maanden, vaker 1 keer per maand en in vakanties zou zien? (wetende dat dit in de praktijk ook nog eens heel anders gaat uitpakken)
Die vader is al in zo'n positie gemanoeuvreerd dat hij het alleen maar fout kan doen. Slimme meid die sneek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso onzin. Ten tweede heeft ze de beslissing niet genomen zonder de ex, want hij mag de beslissing nemen. Als hij nee zegt gaat het feest niet door. Ze zegt dat ze daar een baan krijgt, wat natuurlijk altijd beter is dan geen baan. Kinderen passen zich wel aan.
Dat ze zelf meer afstand van de ex wil nemen (als dat blijkt uit andere topics) is inderdaad egocentrisch. En wellicht niet bevorderlijk voor de kinderen. Maar daarom neemt de vader ook de laatste beslissing.
Er wordt hier gedaan of ze die kinderen al ontvoerd heeft naar Denemarken, terwijl dat juist helemaal niet het geval is.
Dat recht heeft ze ook niet. De vader mag er over beslissen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een gelulNiemand roept hier sowieso dat die vader een held is, maar jij kan maar niet snappen dat dat niet direct de moeder het recht geeft de kinderen maar nóg verder bij hem weg te halen, met als vaag goedmakertje dat hij toch echt wel 6 uur heen en terug van haar MAG reizen om z'n kinderen te zien.
Kan, ja. Kan daar ook.quote:Niemand zegt ook dat het moet blijven zoals het is, maar dat TS best het gros van haar punten ook in NL kan verwezenlijken.
De beslissing heeft ze wel genomen, de ex moet alleen toestemming geven omdat die waarschijnlijk van het convenant moet. 'Kinderen passen zich wel aan', wat een kwalijke, onwetende uitspraak zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso onzin. Ten tweede heeft ze de beslissing niet genomen zonder de ex, want hij mag de beslissing nemen. Als hij nee zegt gaat het feest niet door. Ze zegt dat ze daar een baan krijgt, wat natuurlijk altijd beter is dan geen baan. Kinderen passen zich wel aan.
Bullshit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als daarmee hun leven een stuk beter zou worden, JA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |