Hier, speciaal voor jou een linkje opgezocht, hier zal je je weer thuis voelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:01 schreef Crimyclown het volgende:
Als je het maar begrijpt.
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:01 schreef Ridocar het volgende:
Laat me raden, je ex is tegenwoordig heel druk bezig met zichzelf?
Ja heel gezellig in m'n eentje daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou een linkje opgezocht, hier zal je je weer thuis voelen
Kan allerlei oorzaken hebben, denk niet dat hier 1 oorzaak voor te bedenken is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:56 schreef snakelady het volgende:
Hoe kan het zijn dat je als ouder je kinderen gewoon compleet in de steek laat?
Dat je jarenlang van je kinderen hebt gehouden, voor ze hebt gezorgd en ze lief hebt gehad en dan ineens is dat over.
Dan ineens druk bezig zijn met andere dingen, met uitgaan, met je veel jongere vriendin en zelfs smoesjes verzint om ze maar niet te hoeven zien.
Zelfs eens in de zoveel tijd bellen is te veel gevraagd en als je ze dan hebt en ze zijn ziek ze weer terug brengen, dat is namelijk te veel moeite.
Dat zelfs een weekend in de twee weken een hele opgave moet zijn.
Echt, ik snap het niet...
Nodig je vrienden uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:03 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja heel gezellig in m'n eentje daar.
Ik hoop het, aangezien als hij zo doorgaat, hij zijn kinderen kwijtraakt, ik moet ze nu al regelmatig overhalen om toch met hun vader mee te gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik hoor verhalen dat kinderen tijdens de studententijd hetzelfde doen. Ik denk dat het wel weer over gaat.
Okee, dus dit gaat over jouzelf...das alweer wat extra info...care to share any more??quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hoop het, aangezien als hij zo doorgaat, hij zijn kinderen kwijtraakt, ik moet ze nu al regelmatig overhalen om toch met hun vader mee te gaan.
Ik zou gewoon willen weten waarom hij zo makkelijk zonder zijn kinderen kan ineens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan allerlei oorzaken hebben, denk niet dat hier 1 oorzaak voor te bedenken is.
Snakelady, leg eens wat specifieker uit wat je met je vraag wilt bereiken?
Ja dat snap ik, maar met de info die je gegeven hebt, is daar simpelweg niet een antwoord op te geven omdat dit aan heel veel verschillende dingen kan liggen, snap je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou gewoon willen weten waarom hij zo makkelijk zonder zijn kinderen kan ineens.
Dat hij ze vier weken niet zien en niet een keer de behoefte heeft om ze te spreken.
Ja, hij heeft een andere vriendin, een veel jongere, hij is nu vooral bezig met uitgaan met haar en haar vrienden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Probeer dan eens na te gaan wat er in zijn leven veranderd zou kunnen zijn. Heeft 'ie bijvoorbeeld een andere baan, of een andere neuke... eh, vriendin?
kwam dat eens in de twee weken bij jou of hem vandaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hoop het, aangezien als hij zo doorgaat, hij zijn kinderen kwijtraakt, ik moet ze nu al regelmatig overhalen om toch met hun vader mee te gaan.
Jeweet, andermans huis, andermans huisregelsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik moet nog vrienden maken hier.
Van hem, ik wilde in eerste instantie Co-ouderschap, maar dat wilde/kon hij niet ivm zijn werk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kwam dat eens in de twee weken bij jou of hem vandaan?
Dus zij kunnen ook prima zonder hem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, die zijn er gelukkig nog.quote:
Ze voelen natuurlijk dat ze niet echt welkom zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 03:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Dus zij kunnen ook prima zonder hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |