abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143418245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt :?
Dat kan ook gewoon helemaal niet, praktisch gezien.
pi_143418259
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Irrelevant.
In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 17:13:31 ]
pi_143418262
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic. Oordelen over alles meteen klaar, missen belangrijke informatie en doen totaal geen moeite om ook maar enigszins in de situatie in te leven.

Typisch FOK! :').
pi_143418265
quote:

[..]

Irrelevant.
Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:14:51 #155
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418302
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.
Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:15:06 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef TerryStone het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Exhibit A.
pi_143418311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef TerryStone het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.
pi_143418321
Een vaste baan bij Ria en Harold van 'ik vertrek' als basis voor een emigratie. _O_
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:15:40 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418330
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.
pi_143418333
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.
Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:16:10 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418346
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.
Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!
pi_143418350
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je noemt de redenering dat pappa de kinderen minder moet zien zodat hij meer quality time met ze doorbrengt nuance?
Waar schrijf ik dat?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_143418354
We weten ook totaal niks over die baan, voor hetzelfde geldt is het gewoon beheerder bij een camping.
pi_143418362
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.
pi_143418365
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach je weet waar het op uitdraait; TS gaat het contact met haar ex afzwakken en smoesjes verzinnen om de kids minder naar hem te laten gaan, zal de kids opstoken en uiteindelijk heeft ze dan uiteindelijk haar zin; een nieuw leventje met haar Danish Dick en haar kids, zonder ex *O*
Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:17:21 #166
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143418374
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.

Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.

6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.

Fucking mongool.
Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.
En de kinderen haten hun vader helemaal niet, dat heb ik ook nergens beweerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143418375
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!
Oeh, schijnheilig ventje gespot:

quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic.
Niet huilen, incasseren maat.
pi_143418386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.
En de kinderen haten hun vader helemaal niet, dat heb ik ook nergens beweerd.
Mooi, weer een reden om ze dus niet weg te rukken uit zijn nabijheid.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:17:54 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418394
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.
_O-. Mijn god zeg, lees je zelf wat je schrijft? In wat voor fantasiewereld leef jij in hemelsnaam? Lees het topic nog eens door man, alle informatie staat hier gewoon te lezen.
pi_143418396
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?
Wat impliceer jij hiermee?
pi_143418400
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat geld voor die vent? Heb je het topic wil gelezen? Die wil niet verhuizen ofzo. Hij is misschien een slechte vader, dat kan, alhoewel dat ook weer eenzijdig van TS komt, en toevallig héél goed in haar straatje past. Dan nog is het niet aan TS om maar te beslissen dat hij de kinderen maar significant minder (of niet) gaat zien.
pi_143418418
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.
Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzo :') hou toch op.
pi_143418435
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

_O-. Mijn god zeg, lees je zelf wat je schrijft? In wat voor fantasiewereld leef jij in hemelsnaam? Lees het topic nog eens door man, alle informatie staat hier gewoon te lezen.
Jij bent echt een debiel. Heb je ooit wel eens geleerd conclusies te trekken of wat? Serieus, als je zelfs deze logische gevolgtrekking niet kunt dan vraag ik me echt af of je niet elke dag opgehaald wordt door een DTB.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 17:19:42 ]
pi_143418446
Doet me een beetje denken aan het verhaal met die jongen uit Oss die uit huis werd geplaatst. Hysterische moeder die allemaal eenzijdig leugens over vader op internet plaatste _O- Ik durf te wedden dat die pa een topgozer is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:19:32 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418448
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oeh, schijnheilig ventje gespot:

[..]

Niet huilen, incasseren maat.
Ik noem jou een debiel omdat je compleet debiele dingen in dit topic schrijft. Compleet geschift, zelfs. Alleen maar waanzinnige conclusies getrokken uit informatie die niet eens bestaat.
pi_143418467
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzo :') hou toch op.
Maar dan heeft moeder wel vaker een penis tussen haar benen. Kinderen moeten niet zeuren hoor. :{w
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143418470
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik noem jou een debiel omdat je compleet debiele dingen in dit topic schrijft. Compleet geschift, zelfs. Alleen maar waanzinnige conclusies getrokken uit informatie die niet eens bestaat.
Ik noem jou een debiel omdat je echt pure aids uit je keyboard perst, maar zie je mij huilen? Nee. Stop dus met huilen mietje en take it like a man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 17:21:31 ]
pi_143418477
quote:

[..]

En dan uiteraard de schuld aan papa geven. 'Jullie MOETEN naar papa, dus huphup, 6 uur heen, 6 uur terug in de auto'. En over 6 maanden een topic hier; 'Mijn kinderen willen niet meer naar hun vader, kan ik hem geheel uit de ouderlijke macht laten ontheffen, m'n Deense vriend wil ze wel erkennen hoor, en daar hebben ze toch een betere band mee'.
pi_143418485
quote:

[..]

Vergeet niet als de vader een keer niet 6 uur reizen kan, omdat hij zeer waarschijnlijk ook gewoon een leven heeft, hij een ontzettend slechte vader is die niet van z'n kinderen houdt en dus het verdient om ze helemaal niet meer te zien.
Daarmee heeft ze al netjes een opzetje gemaakt om haar ex voorgoed uit hun leven te laten verdwijnen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:20:59 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418489
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat geld voor die vent?
Aan de kinderen denken. Een vaste baan voor moeders kan zeker veel beter voor de kinderen zijn en als hij dat ook ziet zal hij daar ook voor moeten kiezen. Kinderen gaan voor, immers.
pi_143418517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Vergeet niet als de vader een keer niet 6 uur reizen kan, omdat hij zeer waarschijnlijk ook gewoon een leven heeft, hij een ontzettend slechte vader is die niet van z'n kinderen houdt en dus het verdient om ze helemaal niet meer te zien.
Daarmee heeft ze al netjes een opzetje gemaakt om haar ex voorgoed uit hun leven te laten verdwijnen.
Of opgezadeld wordt met flinke extra kosten voor die reis (benzine of vliegticket). En dat moet maar kunnen, want zijn financiele situatie boeit niet. Maar TS móet echt naar Denemarken, want haar situatie is zó schrijnend, die is hier echt niet op te lossen... In het land wat bekend staat om z'n gratis geld en een van de betere sociale voorzieningen van de wereld.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:22:14 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143418522
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Ik schaam me van dit soort volk. Biedt totaal geen stabiliteit aan hun kinderen, maar denken alleen maar aan een big dick/pussy. Bah bah bah.

Wees op zijn minst fatsoenelijk en laat die neukertje naar NL komen i.p.v. andersom. Hij is degene die geen kinderen heeft.
Hij heeft twee kinderen, als ik niet naar Denemarken ga komt hij sowieso naar Nederland en de vader van mijn kinderen zal zijn kinderen nog gewoon regelmatig zien alleen iets minder dan nu.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143418524
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Aan de kinderen denken. Een vaste baan voor moeders kan zeker veel beter voor de kinderen zijn en als hij dat ook ziet zal hij daar ook voor moeten kiezen. Kinderen gaan voor, immers.
Want ach je vader in je leven hebben als je opgroeit is ook totaal onbelangrijk... fucking idiot.
pi_143418525
quote:

[..]

En die vaste banen kan ze ook in Nederland vinden. Om maar even met je eigen woorden te spreken:

quote:

[..]

Irrelevant.
pi_143418542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij heeft twee kinderen, als ik niet naar Denemarken ga komt hij sowieso naar Nederland en de vader van mijn kinderen zal zijn kinderen nog gewoon regelmatig zien alleen iets minder dan nu.
Eens per 2 maanden? :{ En draai jij volledig op voor de reiskosten?
pi_143418545
quote:

[..]

Ach waar hebben we het ook over, tis allemaal maar een klein detail.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:23:10 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418556
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik noem jij een debiel omdat je echt pure aids uit je keyboard perst, maar zie je mij huilen? Nee. Stop dus met huilen mietje en take it like a man.
_O-. Je laat je wel heel erg kennen nu. Denk je echt dat losers die dit soort taal uitslaan fatsoenlijk kunnen meedenken in een situatie als deze? Ga met je waanzinnige denkbeelden naar Nigeria ofzo en laat het nadenken aan de geciviliseerde mensen over.
pi_143418561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Kijk nou uit, straks komt de White Knight je achterna.
pi_143418573
quote:

[..]

Opgelost.
pi_143418575
quote:

[..]

CEO bij Google, ja.

Een karig baantje, nee.
pi_143418582
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

_O-. Je laat je wel heel erg kennen nu. Denk je echt dat losers die dit soort taal uitslaan fatsoenlijk kunnen meedenken in een situatie als deze? Ga met je waanzinnige denkbeelden naar Nigeria ofzo en laat het nadenken aan de geciviliseerde mensen over.
Wie laat zichzelf nou kennen? :D
pi_143418584
quote:

[..]

Ja een vaste baan heus pik. Maar toch niet in fucking Denemarken, denk nou toch eens na :')

Dus als ze een baan in Australie kon krijgen moet hij dat maar pikken, want ja, werk is werk. TS krijgt neem ik aan alimentatie, WW of bijstand, weet ik wat, kwijtschelding gemeentelijke belastingen, kinderbijslag. Maar oh gut het is hier ZO slecht, ze MOET echt een baan in het buitenland hebben, die ze TOEVALLIG zo maar vond zeker? Zit helemaal niks achter dat die baan nou net in Denemarken is.

Verbanden leggen is niet je sterkste punt hé? Die baan is het probleem niet, de verhuizing naar Denemarken, en daarmee die vader aanzienlijk beperken in de mogelijkheden om z'n kinderen te zien, wel.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:24:07 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418586
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En die vaste banen kan ze ook in Nederland vinden. Om maar even met je eigen woorden te spreken:

[..]

Ze heeft er nu een daar gekregen. Dat is een feit.
pi_143418598
Laat die grove taal eens achterwege..... Pls.

Het wachten is natuurlijk op de tienerjaren van die kinderen als ze hopelijk wat mondiger worden en wat meer van hun vader mee willen krijgen (en misschien heeft de vader ook wel wat meer met tieners, je weet 't niet, ik ken ook iemand die pas wat met z'n kinderen 'kon' toen ze echt oud genoeg waren) en dan nog steeds gezellig op 'maar' 6 uur rijden zitten.
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:25:10 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418615
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja een vaste baan heus pik. Maar toch niet in fucking Denemarken, denk nou toch eens na :')

Dus als ze een baan in Australie kon krijgen moet hij dat maar pikken, want ja, werk is werk. TS krijgt neem ik aan alimentatie, WW of bijstand, weet ik wat, kwijtschelding gemeentelijke belastingen, kinderbijslag. Maar oh gut het is hier ZO slecht, ze MOET echt een baan in het buitenland hebben, die ze TOEVALLIG zo maar vond zeker? Zit helemaal niks achter dat die baan nou net in Denemarken is.

Verbanden leggen is niet je sterkste punt hé? Die baan is het probleem niet, de verhuizing naar Denemarken, en daarmee die vader aanzienlijk beperken in de mogelijkheden om z'n kinderen te zien, wel.
Complete onzin en dat weet je best. Je beargumenteert tegen een situatie die niet bestaat.
pi_143418622
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Laat me niet lachen vent, je hebt nog nooit een serieuze relatie gehad, je Tinder dates lachen je uit, je weet niet eens hoe een vagina van dichtbij eruitziet en dan nog denk je dat je met je grote bakkes hierover mee kan praten terwijl je vanavond gewoon weer huilend in je vuistje klaarkomt na het zoveelste pornofilmpje opgezet te hebben van je lidmaatschap van Brazzers.com :D

En nu tjeften clownesk figuur dat je er bent, we zijn je getrol zat, je komt niet in TS haar broekje.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:25:57 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143418643
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens per 2 maanden? :{ En draai jij volledig op voor de reiskosten?
Minimaal eens per twee maanden, vaker 1 keer per maand en in vakanties, en ja.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:26:01 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418647
quote:
99s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie laat zichzelf nou kennen? :D
Ik poneer een aantal stellingen en het enige waar meneer mee weet te komen is een paar scheldwoorden en persoonlijke aanvallen :').
pi_143418649
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Complete onzin en dat weet je best. Je beargumenteert tegen een situatie die niet bestaat.
Jij staart je blind op een situatie die door TS moedwillig zo is geënsceneerd, en bent blind voor het feit dat het helemaal niet zo raar is dat er betere, makkelijkere, situaties (banen dus) waarschijnlijk ook wel te realiseren zijn.
pi_143418655
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En jij gelooft klakkeloos TS. Wie is hier nu dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')