abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143417581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het gaat juist niet alleen om mij, iedereen in mijn omgeving staat achter mij, zelfs zijn moeder met wie ik nog een goede band heb die begrijpt het.
Of die zijn gewoon moe van tegen een muur lullen en zeggen maar 'ja hoor, tis goed', aangezien je continu je standpunten blijft herhalen, en totaal niet in wil zien dat er ook een groot risico hier aan kleeft. Het is alleen maar de mooi weer show, alles is daar beter, fijner, leuker, mooier, en hier is alles stom :')
pi_143417600
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef jogy het volgende:
Natuurlijk is het begrijpelijk en ik hoop ook dat het je lukt maar je geeft je toekomst niet in zijn handen, je zet hem voor het blok. Subtiel verschil.
Plus is hij naar z'n kinderen (nog meer) de boeman als hij nu zegt nee. Want mama loopt al een week in spanning rond en te hyperen over de mogelijke Grote Verhuizing die er aan zit te komen. Want na de Grote Verhuizing wordt letterlijk álles beter. Maarja, dan mag het straks niet van papa...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:52:34 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143417624
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Plus is hij naar z'n kinderen (nog meer) de boeman als hij nu zegt nee. Want mama loopt al een week in spanning rond en te hyperen over de mogelijke Grote Verhuizing die er aan zit te komen. Want na de Grote Verhuizing wordt letterlijk álles beter. Maarja, dan mag het straks niet van papa...
Het komt niet vaak voor dat ik het met je eens ben. Ik bookmark dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-08-2014 16:57:36 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143417651
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Het komt niet vaak voor dat ik het met je eens bent. Ik bookmark dit topic.
En ik zeg continu zúlke wijze dingen...
pi_143417701
quote:

[..]

Als het flopt krijg papa ook nog de schuld.

"Als jullie vader van jullie hield waren we nooit verhuisd." :')
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:55:25 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143417707
Anyway, snakelady; ik hoop dat het allemaal gaat zoals jij hoopt en dat je ex er in mee gaat. Ik weet niet of ik het zou kunnen eerlijk gezegd.
Vrijheid
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:55:27 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143417709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Voor jou ja. Voor de kinderen en hun vader niet maar dat interesseert je eigenlijk geen reet.
Ik denk zelfs voor hun, als de kinderen er nu zijn doen ze weinig tot niks samen, hij zit op de pc en de kinderen doen hun eigen ding.
Zou hij ze iets minder zien zal hij misschien ook meer aandacht aan ze geven. dus dan de tijd die ze samen hebben beter besteden.
Maar dat is gissen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:56:36 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143417750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ben overigens wel benieuwd naar de baan en hoe dat tot stand is gekomen.

Ik hoop dat je blijft posten uit Denemarken. _O_
Een Nederlands gezin die ik daar ken heeft een eigen bedrijf en zoekt een medewerkster die zowel Nederlands, Engels als Duits spreekt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143417765
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Het komt niet vaak voor dat ik het met je eens bent. Ik bookmark dit topic.
dittum. Maar ts was ook niet op zoek naar adviezen. Dit was even het hart luchten, verder staat alles al vast...
Ja doei.
pi_143417770
quote:

[..]

Vergeet ook niet dat straks alles rozegeur en manenschijn is, TS geld bij de vleet gaat binnenharken, de kinderen stuk voor stuk zullen ontwikkelen tot geweldige personen met perfecte toekomstperspectieven en hij, uitgerekend de vader, de Boeman, De Grote Boze Meneer, die heeft het straks gedaan.

Terwijl TS ook gewoon hier wat harder eraan kan trekken.
pi_143417772
Ik word gewoon droevig van dit topic. Moeders die het leven van haar kinderen zo overhoop wil halen omdat ze bij haar vriendje in Denemarken wil wonen... Dat ze papa niet meer zien maakt niet uit, als zij maar gelukkig is. De kinderen? Die hebben niks te willen en moeten zich maar schikken naar wat mama wil.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143417777
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef jogy het volgende:
Anyway, snakelady; ik hoop dat het allemaal gaat zoals jij hoopt en dat je ex er in mee gaat. Ik weet niet of ik het zou kunnen eerlijk gezegd.
Oh dit sowieso, for the kids sake hoop ik dat het allemaal zo uitpakt als je denkt. Maar wat ik al zei; je zet véél te hard en vol in hierop, sleept iedereen mee, zet die vader voor het blok, maakt je kinderen al helemaal enthousiast, en zet dit echt neer als De Grote Oplossing voor alle problemen, en je sluit je ogen voor al het andere wat wellicht mogelijk is.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:57:47 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143417783
Even resumeren:

- De kinderen zijn te jong om zelf een beslissing te nemen, maar willekeurige mensen op dit forum kunnen dat wel over hen.
- De moeder moet in dit geval haar kinderen 100% voorrang geven maar de vader hoeft daar niet over na te denken.
- Er wordt geredeneerd vanuit het oogpunt dat de kinderen er altijd op achteruit gaan bij een verhuizing als deze en dat het ze veel moeite gaat kosten om zich aan te passen. Terwijl kinderen bij uitstek zijn uitgerust om grote veranderingen mee te maken (zeker op jonge leeftijd), volwassen mensen hebben juist altijd de meeste moeite met verandering.
- Als er ook maar een schijn is van risico moet alles meteen afgeblazen worden terwijl er geen enkele garantie is dat de huidige situatie altijd beter is.
- Moeder wordt er van beticht dezelfde punten steeds te herhalen terwijl dat gewoon valide punten zijn, terwijl bepaalde users in dit topic niets anders doen dan hun eigen evangeliën ook maar blijven blijven uitbraken.

Mijn enige vraag is eigenlijk, is die baan die je hebt aangeboden gekregen echt goed? Zo ja, zie ik geen reden waarom de vader dit tegen zou houden behalve uit egoïstische overwegingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_143417793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk zelfs voor hun, als de kinderen er nu zijn doen ze weinig tot niks samen, hij zit op de pc en de kinderen doen hun eigen ding.
Zou hij ze iets minder zien zal hij misschien ook meer aandacht aan ze geven. dus dan de tijd die ze samen hebben beter besteden.
Maar dat is gissen.
Nee, dat is alles wat krom is recht lullen in je straatje.
pi_143417815
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh dit sowieso, for the kids sake hoop ik dat het allemaal zo uitpakt als je denkt. Maar wat ik al zei; je zet véél te hard en vol in hierop, sleept iedereen mee, zet die vader voor het blok, maakt je kinderen al helemaal enthousiast, en zet dit echt neer als De Grote Oplossing voor alle problemen, en je sluit je ogen voor al het andere wat wellicht mogelijk is.
Een paar jaar geleden had TS volgens mij ook al een Grote Oplossing Die Alles Zou Veranderen bedacht.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:59:13 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143417827
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dittum. Maar ts was ook niet op zoek naar adviezen. Dit was even het hart luchten, verder staat alles al vast...
Voordeel van een dagboek is natuurlijk dat het je ook niet tegen kan spreken. Zou wat zijn als je dagboek net zo bijdehand zou zijn als R&P.
Vrijheid
pi_143417836
quote:

[..]

Maar dat is gissen.
Dat zeg jij en het komt je net wat te goed uit om dat beeld te propageren... ik geloof er geen reet van.
De vader van zijn kinderen scheiden, doen of 6 uur reizen peanuts is en doen of nog minder tijd met de kinderen gaat leiden tot quality time, echt jij bent niet goed bij je hoofd.
pi_143417840
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.

Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.

6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.

Fucking mongool.
pi_143417892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een Nederlands gezin die ik daar ken heeft een eigen bedrijf en zoekt een medewerkster die zowel Nederlands, Engels als Duits spreekt.
Gaaf man, zal ik anders even wat berichten zoeken van kinderen die een klote band hadden met hun stiefouders, nooit zijn gaan studeren, aan de crack zijn geraakt, en nu hun kontje verkopen achter station omdat ze nogal daddy issues hebben.

Maar nee, dit is de goed nieuws show. Hier alleen berichten van gezinnen waar het fantástisch mee gaat, en die echt nóóit meer terug zouden willen.
pi_143417898
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Even resumeren:

- De kinderen zijn te jong om zelf een beslissing te nemen, maar willekeurige mensen op dit forum kunnen dat wel over hen.
- De moeder moet in dit geval haar kinderen 100% voorrang geven maar de vader hoeft daar niet over na te denken.
- Er wordt geredeneerd vanuit het oogpunt dat de kinderen er altijd op achteruit gaan bij een verhuizing als deze en dat het ze veel moeite gaat kosten om zich aan te passen. Terwijl kinderen bij uitstek zijn uitgerust om grote veranderingen mee te maken (zeker op jonge leeftijd), volwassen mensen hebben juist altijd de meeste moeite met verandering.
- Als er ook maar een schijn is van risico moet alles meteen afgeblazen worden terwijl er geen enkele garantie is dat de huidige situatie altijd beter is.
- Moeder wordt er van beticht dezelfde punten steeds te herhalen terwijl dat gewoon valide punten zijn, terwijl bepaalde users in dit topic niets anders doen dan hun eigen evangeliën ook maar blijven blijven uitbraken.

Mijn enige vraag is eigenlijk, is die baan die je hebt aangeboden gekregen echt goed? Zo ja, zie ik geen reden waarom de vader dit tegen zou houden behalve uit egoïstische overwegingen.
Want het is egoistisch als je van je kinderen houdt en ze dan niet wil laten verhuizen naar het buitenland omdat je ex dat zo graag wilt en dat je ze vrijwel nooit meer gaat zien? Echt wat ben jij een fucking mongool.
pi_143417924
quote:
Zou hij ze iets minder zien zal hij misschien ook meer aandacht aan ze geven.
Maar dat is gissen.
hahaha vrouwen
pi_143417927
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaaf man, zal ik anders even wat berichten zoeken van kinderen die een klote band hadden met hun stiefouders, nooit zijn gaan studeren, aan de crack zijn geraakt, en nu hun kontje verkopen achter station omdat ze nogal daddy issues hebben.

Maar nee, dit is de goed nieuws show. Hier alleen berichten van gezinnen waar het fantástisch mee gaat, en die echt nóóit meer terug zouden willen.
Het klinkt ook echt alsof die baan alleen in Denemarken gevonden kan worden en zulke banen hier in Nederland nooit te vinden zijn.
pi_143417961
quote:
Even resumeren:

Er is zeker nuance, maar die lijkt TS zelf ook totaal niet te willen zien, dus ja, dan verzand het al vrij snel in een welles/nietes en herhaling van zetten. Maar goed, dat is al de manco met dit hele topic; het is niet bedoelt als discussie, het was puur 'lief dagboek', en TS staat totaal niet open voor enige discussie. Ze kan beter gewoon een dagboek of blog beginnen.
pi_143417964
Nou nou, overdrijven is ook een vak
pi_143417978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Want het is egoistisch als je van je kinderen houdt en ze dan niet wil laten verhuizen naar het buitenland omdat je ex dat zo graag wilt en dat je ze vrijwel nooit meer gaat zien? Echt wat ben jij een fucking mongool.
Ik schaam me van dit soort volk. Biedt totaal geen stabiliteit aan hun kinderen, maar denken alleen maar aan een big dick/pussy. Bah bah bah.

Wees op zijn minst fatsoenelijk en laat die neukertje naar NL komen i.p.v. andersom. Hij is degene die geen kinderen heeft.
pi_143417990
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.

Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.

6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.

Fucking mongool.
Die 6 uur valt natuurlijk wel in pappa's tijd he.
pi_143418013
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het klinkt ook echt alsof die baan alleen in Denemarken gevonden kan worden en zulke banen hier in Nederland nooit te vinden zijn.
En in Denemarken is alles gratis, terwijl je evenveel belasting betaald ofzo. Het is me ondertussen een mysterie waarom wij niet dáár werken, of ik eigenlijk zelfs één verhaal ken van iemand die van daaruit hierheen wil verhuizen omdat hier de arbeidsmarkt/voorwaarden beter zijn, en hij weinig binding meer heeft met Denemarken omdat al z'n vrienden dat land ook al hebben verlaten voor werk in andere landen.
pi_143418031
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En in Denemarken is alles gratis, terwijl je evenveel belasting betaald ofzo. Het is me ondertussen een mysterie waarom wij niet dáár werken, of ik eigenlijk zelfs één verhaal ken van iemand die van daaruit hierheen wil verhuizen omdat hier de arbeidsmarkt/voorwaarden beter zijn, en hij weinig binding meer heeft met Denemarken omdat al z'n vrienden dat land ook al hebben verlaten voor werk in andere landen.
Ga je mee verhuizen? Denemarken is fantaaaaaaaaaaaaastisch.
pi_143418036
quote:
6s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die 6 uur valt natuurlijk wel in pappa's tijd he.
Ja dat zeg ik toch ook.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:06:25 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143418048
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Of die zijn gewoon moe van tegen een muur lullen en zeggen maar 'ja hoor, tis goed', aangezien je continu je standpunten blijft herhalen, en totaal niet in wil zien dat er ook een groot risico hier aan kleeft. Het is alleen maar de mooi weer show, alles is daar beter, fijner, leuker, mooier, en hier is alles stom :')
Absoluut niet, ze hebben me van begin af aan niet tegen gehouden en hebben er begrip voor, ze zullen ons natuurlijk missen maar ze weten van de situatie.
pi_143418057
Ik zou het trouwens verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders zouden emigreren toen ik jong was. Al helemaal als mijn ouders gescheiden waren, 6 uur met de auto dan kan je er van op aan gaan dat het contact verwaterd.
pi_143418083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Zolder het volgende:
Ik zou het trouwens verschrikkelijk hebben gevonden als mijn ouders zouden emigreren toen ik jong was. Al helemaal als mijn ouders gescheiden waren, 6 uur met de auto dan kan je er van op aan gaan dat het contact verwaterd.
Dat is dan ook de bedoeling. Ze heeft een nieuwe vader voor ze uitgezocht en de echte... ja die kan de tering krijgen.
pi_143418087
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga je mee verhuizen? Denemarken is fantaaaaaaaaaaaaastisch.
Gratis zorg, studie, geen gemeentelijke belastingen, én je betaalt hetzelfde aan belasting als in NL. Waarom woont de hele wereld nog niet in Denemarken? :D
pi_143418090
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is zeker nuance, maar die lijkt TS zelf ook totaal niet te willen zien, dus ja, dan verzand het al vrij snel in een welles/nietes en herhaling van zetten. Maar goed, dat is al de manco met dit hele topic; het is niet bedoelt als discussie, het was puur 'lief dagboek', en TS staat totaal niet open voor enige discussie. Ze kan beter gewoon een dagboek of blog beginnen.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij TS - ondanks de wat roze bril - meer nuance dan in jouw posts in dit topic.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_143418096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Absoluut niet, ze hebben me van begin af aan niet tegen gehouden en hebben er begrip voor, ze zullen ons natuurlijk missen maar ze weten van de situatie.
Dan falen die mensen net zo hard als jij nu.
pi_143418101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ok, dus snel Deens leren is er niet bij.
pi_143418104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Zolder het volgende:
Verwaterd? Die zal er gewoon helemaal niet meer zijn. De domintante en egoistische ouder zal de strijd winnen en de naieve en lieve ouder zal ten onder gaan en de kinderen zullen dat nooit inzien door de hersenspoeling.

Dan krijg je de praktijken zoals in films: kaartjes en foto's sturen.
pi_143418122
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij TS - ondanks de wat roze bril - meer nuance dan in jouw posts in dit topic.
Je noemt de redenering dat pappa de kinderen minder moet zien zodat hij meer quality time met ze doorbrengt nuance? Ben je verder wel helemaal 100%?
pi_143418139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef GJonline het volgende:

[..]

hahaha vrouwen
Dat had ik niet eens gelezen.

Fucking schandalige opmerking.
pi_143418142
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gratis zorg, studie, geen gemeentelijke belastingen, én je betaalt hetzelfde aan belasting als in NL. Waarom woont de hele wereld nog niet in Denemarken? :D
Ze heeft gelijk hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:09:28 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143418144
quote:
Even resumeren:

Ja, met opleiding en zekerheid van een vast contract.
pi_143418153
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef RustCohle het volgende:

[..]

Verwaterd? Die zal er gewoon helemaal niet meer zijn. De domintante en egoistische ouder zal de strijd winnen en de naieve en lieve ouder zal ten onder gaan en de kinderen zullen dat nooit inzien door de hersenspoeling.

Dan krijg je de praktijken zoals in films: kaartjes en foto's sturen.
"Dit is onze nieuwe pappa, hij komt uit Denemarken! De oude pappa heeft ons weggegeven, zomaar, zonder hier moeilijk over te doen :("

Ik zweer het je, voer voor de psych. Lekker hoor, met je kindertjes bij de psych moeten lopen omdat je zo nodig Danish Dick wilt voelen.
pi_143418170
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Prima pik, ik sta niet bekend om m'n nuance. Ik vind het een belachelijk manier om je ex zo voor het blok te zetten en er zo'n goed nieuws show van te maken. En ik kan me permitteren om daar zonder nuance vol tegenin te gaan; ik heb totaal geen binding met TS of haar kinderen. TS is moeder en sleept haar 2 kinderen mee, dus van haar wordt dan net wél verwacht dat ze er iets genuanceerder mee omgaat dan dit.
pi_143418173
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, met opleiding en zekerheid van een vast contract.
En dat is onvindbaar in Nederland ?
pi_143418175
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen.
Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt :?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143418197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt :?
Misschien hebben ze in Denemarken ook gewoon een tijdreismachine? Gratis uiteraard hé...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:11:34 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418205
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic. Oordelen over alles meteen klaar, missen belangrijke informatie en doen totaal geen moeite om ook maar enigszins in de situatie in te leven.

Typisch FOK! :').
pi_143418216
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Gewoon het contact verminderen joh, kan pappa nog hogere quality time aan ze besteden.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:11:57 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_143418218
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat is onvindbaar in Nederland ?
Irrelevant.
pi_143418242
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze in Denemarken ook gewoon een tijdreismachine? Gratis uiteraard hé...
Ach je weet waar het op uitdraait; TS gaat het contact met haar ex afzwakken en smoesjes verzinnen om de kids minder naar hem te laten gaan, zal de kids opstoken en uiteindelijk heeft ze dan uiteindelijk haar zin; een nieuw leventje met haar Danish Dick en haar kids, zonder ex *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')