Dat kan ook gewoon helemaal niet, praktisch gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af hoe dit in de praktijk zou werken als je twee keer per maand heen en weer wilt. Dan moeten de kinderen dus ook steeds een dag vrij krijgen van school? Of vrijdagavond heen en zondagavond terug? Dat is toch niet haalbaar? Een reis van twaalf uur voor degene die ze ophaalt of brengt
In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic. Oordelen over alles meteen klaar, missen belangrijke informatie en doen totaal geen moeite om ook maar enigszins in de situatie in te leven.
Typisch FOK!.
Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.quote:
Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In jouw hoofd misschien wel ja. In het echte leventje niet.
Exhibit A.quote:
Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.quote:
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou het zijn als TS kinderloos was, al ging ze dan in Zambia bij d'r nieuwe vent wonen; who cares? Maar ze heeft nu twee kinderen, dus is het wel degelijk relevant of ze hier een vergelijkbaar leven op kan bouwen. TS roept uiteraard al heel snel van niet. Maar ze heeft zich nu eenmaal aan haar ex verbonden op het moment dat ze 2 kinderen van hem uitpoepte, dus kan ze niet zomaar morgen naar Denemarken verhuizen als haar dat beter lijkt, en overmorgen misschien naar Finland, en volgende week naar Canada.
Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze heeft een baan aangeboden gekregen. Even leren lezen jongetje.
Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt wel genoeg dat hij een vaste bezoeker van het Tinder topic is; geen relatie, geen leven, geen idee hoe een relatie werkt. En dan hier met een grote bakkes komen verkondigen dat hij het wel even bij het rechte eind heeft. Hardop gelachen.
Waar schrijf ik dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je noemt de redenering dat pappa de kinderen minder moet zien zodat hij meer quality time met ze doorbrengt nuance?
Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.
Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach je weet waar het op uitdraait; TS gaat het contact met haar ex afzwakken en smoesjes verzinnen om de kids minder naar hem te laten gaan, zal de kids opstoken en uiteindelijk heeft ze dan uiteindelijk haar zin; een nieuw leventje met haar Danish Dick en haar kids, zonder ex
Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef RustCohle het volgende:
Wat een ezel ben je Snakelady. Echt een ezel. Die vader achter de pc? Ja nou en. Hij laat de kinderen lekker genieten op zijn wijze. Hij hoeft er toch niet met zijn neus boven op. Het gaay om zijn aanwezigheid.
Die kinderen zijn gehersenspoeld door jou. Je bent een fucking debiel en een fucking egoist. Dat je al weggaat naar Denemarken zal iedereen uit je omgeving rust geven. Daarnaast dat je al zo vaststandig ben dat je weg wilt gaan voor betere financien zegt al genoeg over je intelligentie: niet hoger dan vmbo/mbo.
6 uur is echt geen makkie. In theorie misschien maar die kinderen maken echt een hel mee door 6 uur in de auto te zitten. Hoeveel uur houden ze over ? 6 uur resterend op de betreffende dag om iets met hun vader te doen. Ze moeten ook nog eten, douchen e.d. dus er blijft maar 2 uur over. En dan kunnen ze alweer slapen en zo vliegen de dagem bij hun vader weg. Ja logisch dat ze de vader niet zo leuk vinden. Day is logisch. Het is de leeftijd. Het draait om fun. Waar ze meeste fun krijgen, is het leukst. Om nou te zeggen dat ze hun vader haten is walgelijk en treurig. Beneden alle peil.
Fucking mongool.
Oeh, schijnheilig ventje gespot:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh, persoonlijke aanval. Inhoudelijk hoor!
Niet huilen, incasseren maat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een ongelooflijke debielen in dit topic.
Mooi, weer een reden om ze dus niet weg te rukken uit zijn nabijheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij heb jij slechte ervaring met een ex en reageer je dat nu op mij af.
En de kinderen haten hun vader helemaal niet, dat heb ik ook nergens beweerd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier zijn ook zat banen te vinden, hoef je niet voor te verhuizen. Tenzij je een Danish Dick hebt zitten waar je bij in kan trekken, ver weg van je ex, samen met je kindertjes, zodat je eindelijk je zin hebt; geen ex, kindertjes + nieuwe vent. How convenient.
Wat impliceer jij hiermee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahahaha ja, een baan, zomaar, vanuit het niets. Ik krijg dagelijks banen aangeboden, toevalligerwijs uit het land van herkomst van mijn nieuwe partner. Geloof je het godverdomme zelf, of wat?
Wat geld voor die vent? Heb je het topic wil gelezen? Die wil niet verhuizen ofzo. Hij is misschien een slechte vader, dat kan, alhoewel dat ook weer eenzijdig van TS komt, en toevallig héél goed in haar straatje past. Dan nog is het niet aan TS om maar te beslissen dat hij de kinderen maar significant minder (of niet) gaat zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geldt ook voor die vent. Bovendien heeft ze nu geen baan, daar wel.
Zie je het voor je, je kinderen elke maand 12 uur laten reizen in een auto, heen en weer tussen Denemarken? En dan de mond vol hebben 'ik wil alleen maar het beste voor mijn kinderen huhuhuhu'. Alsof Nederland een 3e wereld land is ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat hele heen- en weer reizen slaat nergens op, dat is praktisch gewoon niet te doen in een weekend, en je kan de kinderen er niet voor school van houden. Het is net als vrienden blijven met je ex, of dat biertje doen met je collega die weggaat... Iedereen roept dattie het écht gaat doen, maar het komt er toch nooit van.
Jij bent echt een debiel. Heb je ooit wel eens geleerd conclusies te trekken of wat? Serieus, als je zelfs deze logische gevolgtrekking niet kunt dan vraag ik me echt af of je niet elke dag opgehaald wordt door een DTB.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Mijn god zeg, lees je zelf wat je schrijft? In wat voor fantasiewereld leef jij in hemelsnaam? Lees het topic nog eens door man, alle informatie staat hier gewoon te lezen.
Ik noem jou een debiel omdat je compleet debiele dingen in dit topic schrijft. Compleet geschift, zelfs. Alleen maar waanzinnige conclusies getrokken uit informatie die niet eens bestaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh, schijnheilig ventje gespot:
[..]
Niet huilen, incasseren maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |