quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Uitgeschoten tegen de poot van het bed.
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zelf de rits van m'n hoodie maar gefixed. Ik houd daar wel van. Als iedereen zegt dat het zoals ik het wil niet kan en dat er een héle nieuwe rits in moet. Nou. Niet dus. Muhahaha.
Met grof geweldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijkquote:
Nou, de hele ritsgeleider was erafgebroken, dat schuifding. Dus er moest een nieuwe op. Maar je hebt natuurlijk van die stoppunten bovenaan ritsen zitten om te zorgen dat hij er niet afschuift, bijvoorbeeld. Die gewoon afgeknipt met een tang en klaar is kees. Nog even een keertje een beetje crea-bea met een naald en draad en 't ding gaat er niet meer af. Ben nu voor 3.99 klaar ipv voor 15 pond ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijk
Flikker zelf op en ga modje spelen of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op naar R&P ofzo.
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragenquote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voel je je alweer wat beter?
In Zuid Yorkshirequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragen
quote:
En die vent heb je daar opgedoken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Nee, die is met me meegegaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die vent heb je daar opgedoken?
kijk, vitale info die ik weer uit je moet trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, die is met me meegegaan!
Gelukkig past ze daarnee wel weer goed hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Mobo heeft volgens mij recalcitrantjes gegeten vandaag
Wat wel raar overkomt aangezien je mod bent hier
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef missbehavin het volgende:
Eh, barb, zullen we vergelijken?Dan valt het vast wel mee met je
Je kent mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
Behalve moblo dan he.
[ afbeelding ]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.quote:
Buut'nloanders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.
Is het daar niet heel mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Bier drinken, kut roepen en op de grond spugen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
Nog leuke plannen voor 't weekend?
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen en op de grond spugen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier prachtig! We wonen in een dorpje vlakbij Barnsley, maar ook Barnsley is niet zo groot. Je rent hier zo de heuvels in
Voor het moment even afstand nemen van vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.
En er dan gewoon ook even induiken, je bent er nou tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.
Heb ik ook een keer gehad.quote:
Beetje heuvels zoals in dit filmpje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier prachtig! We wonen in een dorpje vlakbij Barnsley, maar ook Barnsley is niet zo groot. Je rent hier zo de heuvels in
Nederland is ook zo platquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Foto van waar we regelmatig hardlopen, kan gewoon binnen een uurtje vanaf de club:
[ afbeelding ]
Ik heb het wel vaker, de vorige keer is alweer een tijdje geleden maar toen zag ie er wel erger uit dan nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.
Was mn hele teen en een stukje van mn voet helemaal paars en gekleurd geworden.
Gebroken
Laten vasttapen aan een andere teen en vervolgens wekenlang mank gelopen
Ik vond die ene keer al vervelendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker, de vorige keer is alweer een tijdje geleden maar toen zag ie er wel erger uit dan nu.
Ohh wijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Is het inmiddels tijd voor bier & tieten?
Ik had gister 2 duvel op, maar die vielen niet helemaal goed geloof ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Is het inmiddels tijd voor bier & tieten?
*boksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohh wijnKan het wel gebruiken. Tis niet m'n beste dag
Watskeburt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had gister 2 duvel op, maar die vielen niet helemaal goed geloof ik
Ik voelde me wat brakkig (alsof ik ziekig ben, maar het blijft hangen bij de beginfase) en na de duvels (waarvan ik hoopte dat ik me beter zou voelenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voelde me wat brakkig (alsof ik ziekig ben, maar het blijft hangen bij de beginfase) en na de duvels (waarvan ik hoopte dat ik me beter zou voelen) voelde ik me nog steeds brakkig maar dan met extra hoofdpijn
![]()
Ja..was misschien niet het helderste idee ter wereldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]I like the way you think "voel me ziek, hm, bier helpt vast"
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat werkt ook wel. maar dan moet je niet met 2 duvels aankomen, dan moet je wel flink doorzuipen
meisjes danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helft
True, maar ik wou die oostblokster even op de kast jagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken ook wel jongens die na hun 3de Duvel redelijk in de olie zitten.
Het wordt nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volwassen honden meuren harder.
Wie, mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik wou die oostblokster even op de kast jagen.
Nee, die andere oostblokster die veel zuiptquote:
Oh, diequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die andere oostblokster die veel zuipt.
Ah, die. Ja, dat is wel een erge ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die andere oostblokster die veel zuipt.
te laat moppiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, die![]()
Maar ik ga niet happen! Jij weet nl wel beter
Oh crapquote:
Als ze zelf opstaan en weglopen omdat het stinkt, moet je pas echt uitkijken.quote:
daarom heb ik een serieus grote fles piraat staanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helft
Ik had eerst juffie in gedachtenquote:
ja, dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een ramptoerist als ik me beter voel door te lezen over andermans ellende in R&P topics?
er is geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een ramptoerist als ik me beter voel door te lezen over andermans ellende in R&P topics?
Nee hoor, dat doet iedereen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Welnee, doen we allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, geen leedvermaak an sich. Meer het idee dat ik niet moet klagen, ik heb het helemaal niet slechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef clevy het volgende:
[..]
er is geen beter vermaak dan leedvermaak
Yup.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Er zitten er een paar bij waar ik echt serieus medelijden met ze heb, echt een dramatisch leven gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.
Maar voel je je er echt beter door ja? Dan lees je wel hele depressieve topics
Ze wordt wel regelmatig wakker van haar eigen scheten. Die dus altijd geruisloos zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zelf opstaan en weglopen omdat het stinkt, moet je pas echt uitkijken.
Loop ook nooit te dicht achter ze aan op de trap.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had eerst juffie in gedachten.
Zo ben ik dan ook wel weer, somsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar zou ik me alleen maar jong van voelen
Nee, want zo noemde je me nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer, soms.
Vandaar, somsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want zo noemde je me niet
Maar nu even niet.quote:
Soms, soms.. Wanneer dan? Nou? Nou?quote:
17 september om 13:53 uur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms, soms.. Wanneer dan? Nou? Nou?
Zonder jaartalquote:
Voornamelijk rond 1 specifiek tijdstip:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms, soms.. Wanneer dan? Nou? Nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Spannend toch?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik ga zo even bier drinken en kut roepen.
Ons levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga even een laptop verkopen, en dat was het dan wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij dat ik er nooit een voorstelling van heb gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, had me mn eigen leven ook heel anders voorgesteld
Gewoon open-mindedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er nooit een voorstelling van heb gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het tof? Wat was de leukste game? Welke console doet het het beste?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Dat was gamescom voor mij voor dit jaar, dus nu lekker een dagje vrij thuis
Vita krijgen ze maar niet los he. Hebben ze dat stiekem zelf ook niet opgegeven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Pheno het volgende:
Zeker, kort maar krachtig.
Allerleukst? oeh, gewetensvraag. Ik ga toch voor NBA 2K15, want die komt het snelst uit, dan is het wachten dragelijker
Ik zie daadwerkelijk overal PS4-devkits staan. Alleen Microsoft had ze niet
Het slechts is de Vita, geen enkele aankondiging. Leuk als Remote Play-apparaat, maar voor games kun je het weggooien.
Idd, bedankt Sonyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Pheno het volgende:
Zeker, kort maar krachtig.
Allerleukst? oeh, gewetensvraag. Ik ga toch voor NBA 2K15, want die komt het snelst uit, dan is het wachten dragelijker
Ik zie daadwerkelijk overal PS4-devkits staan. Alleen Microsoft had ze niet
Het slechts is de Vita, geen enkele aankondiging. Leuk als Remote Play-apparaat, maar voor games kun je het weggooien.
Als moba-platform zeker. League of Legends, Wargaming, alles van Bliz. Wat een drukte daar in die hallen.quote:
3DS zie je nog wel (Streetpass natuurlijk). Ik heb ook het idee dat Sony het heeft opgegeven. Ik zie ze namelijk niet voor de kerstperiode nog twintig toptitels voor Vita aankondigen. Met één game zou ik al tevreden zijn, zo hopeloos is het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vita krijgen ze maar niet los he. Hebben ze dat stiekem zelf ook niet opgegeven?
Loopt er eigenlijk nog wel iemand met een handheld? Daar hebben tablets en telefoons toch de nabije toekomst?
Dan maar af laten sterven. Alle pijlen op de PS4quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
3DS zie je nog wel (Streetpass natuurlijk). Ik heb ook het idee dat Sony het heeft opgegeven. Ik zie ze namelijk niet voor de kerstperiode nog twintig toptitels voor Vita aankondigen. Met één game zou ik al tevreden zijn, zo hopeloos is het.
En idd, dat zal ook oa door Android en iOS komen, dat zit ook gemakkelijker in een broekzak dan een Vita. Ding is amper makkelijk mee te nemen, een 3DS (non XL) past nog, een XL begint al onhandig te worden.
Daar is dat ding niet voor bedoeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus! Ook goedemorgen
Ik open dit topic en hop, dat in je gezicht
Yup.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maar af laten sterven. Alle pijlen op de PS4
Een dagje vrij, en straks eens wat previews typen. Robotstofzuiger doet nu zijn werk boven, scheelt zo veel tijdquote:
Daar heb ik er twee van. Ze poetsen ook nog, doen de afwas en alle andere klusjes in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Een dagje vrij, en straks eens wat previews typen. Robotstofzuiger doet nu zijn werk boven, scheelt zo veel tijd
Als jij dat geil vindt, ga gerust je gangquote:
Geilquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Best een geil seksspeeltje.
Ik heb er ook 1 maar die liep in mijn oude setup steeds vast onder een tafelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Een dagje vrij, en straks eens wat previews typen. Robotstofzuiger doet nu zijn werk boven, scheelt zo veel tijd
Als je in een gangkast woont jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Maar stofzuigen is toch in een paar minuten gedaan?
Hier nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Maar stofzuigen is toch in een paar minuten gedaan?
gemiddelde fokker woont op kleine zolder, weinig meer dan gangkast dusquote:
Yup. Light hangover #2.quote:
nog opzoek naar die rebound? want ik heb er ook een nodigquote:
Wait, whut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog opzoek naar die rebound? want ik heb er ook een nodigDus als je even op een vliegtuig hopt...
Meh. Vanavond laatste spulletjes overbrengen, en het is klaar. Voelt beter in ieder geval. Morgen BBQ met vrienden, gezelschap doet veel goed.quote:
Dat zijn twee mooie vooruitzichtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh. Vanavond laatste spulletjes overbrengen, en het is klaar. Voelt beter in ieder geval. Morgen BBQ met vrienden, gezelschap doet veel goed.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog opzoek naar die rebound? want ik heb er ook een nodigDus als je even op een vliegtuig hopt...
niet mijn lief hoor (de verloofde) maar de scharrelquote:
Owquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn lief hoor (de verloofde) maar de scharrel
Ja, idd. Mensen die er voor je zijnquote:
Oh, ik schrok alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet mijn lief hoor (de verloofde) maar de scharrel
ben ik nu ook hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok dat ze anders wel jankend hier zou zijn
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, idd. Mensen die er voor je zijnEn een van mijn beste vrienden is voor twee weken over uit Schotland voor vakantie, lekker bijpraten. Heb haar gemist
![]()
Al met al gaat het best goed eigenlijk. Moet even afstand kweken tussen mij en m'n ex, dat is alles. Gelukkig kunnen we wel gewoon door een deur, dat scheelt.
Haar, gemist.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, idd. Mensen die er voor je zijnEn een van mijn beste vrienden is voor twee weken over uit Schotland voor vakantie, lekker bijpraten. Heb haar gemist
![]()
Al met al gaat het best goed eigenlijk. Moet even afstand kweken tussen mij en m'n ex, dat is alles. Gelukkig kunnen we wel gewoon door een deur, dat scheelt.
ach ja, gaat wel overquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow
Maar is toch anders(mag ik hopen)
natuurlijk maar dan kan het alsnog verdrietig zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Toch een beetje een luxepositie hoor, vergeleken met de rest hier.
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk maar dan kan het alsnog verdrietig zijn
Scheelt het zeker, ik kan me de ellende met m'n vorige ex nog goed herinneren. Nederland was te klein kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice
Dat laatste is wel fijn, scheelt een hoop ellende kan ik je vertellen.
En de afstand zel enkel helpen
Nee, deze nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar, gemist.
Jij vuige rebound paler jij.
quote:
#foreveralonequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Toch een beetje een luxepositie hoor, vergeleken met de rest hier.
Jammerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheelt het zeker, ik kan me de ellende met m'n vorige ex nog goed herinneren. Nederland was te klein kan ik je zeggen
[..]
Nee, deze niet
[..]
Maak je geen zorgen, het is hier nog zomer. Avondje Paceville en klaar. Er zijn meer vissen in de zee, en daar heb je geen hengel, maar een vistrawler met sleepnet tot je beschikking.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheelt het zeker, ik kan me de ellende met m'n vorige ex nog goed herinneren. Nederland was te klein kan ik je zeggen
[..]
Nee, deze niet
[..]
Dat je uberhaupt een relatie had was idioteriequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het is hier nog zomer. Avondje Paceville en klaar. Er zijn meer vissen in de zee, en daar heb je geen hengel, maar een vistrawler met sleepnet tot je beschikking.
Nou ok, als het echt moetquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Wel je jailbaitradar op standje maximaal zetten trouwens
Maar op een vliegtuig springen kan even niet, want ik heb m'n vakantie geannuleerd en geen recht op retour van geldquote:
nou dan moet ik maar naar daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar op een vliegtuig springen kan even niet, want ik heb m'n vakantie geannuleerd en geen recht op retour van geld
Ik moet eerst een huisje voor mezelf vinden danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan moet ik maar naar daarhet weer is hier toch kut
waarom? Niks creëert meer afstand tussen jou en je ex dan een ander doen op de keukentafelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet eerst een huisje voor mezelf vinden dan
Afstand is iets anders dan ruziequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Niks creëert meer afstand tussen jou en je ex dan een ander doen op de keukentafelnou behalve misschien een ander doen op de keukentafel terwijl je ex net thuis komt
heb je jeuk tussen je 2 grote tenen ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Niks creëert meer afstand tussen jou en je ex dan een ander doen op de keukentafelnou behalve misschien een ander doen op de keukentafel terwijl je ex net thuis komt
ik bedoelde uiteraard niet mezelf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je jeuk tussen je 2 grote tenen ofzo?.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde uiteraard niet mezelf!
Ik woon nu bij een maat van me, totdat ik iets gevonden hebben. Niks mis met jou doen op de keukentafel natuurlijk, maar hij hoeft niet toe te kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
He wat saai van jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon nu bij een maat van me, totdat ik iets gevonden hebben. Niks mis met jou doen op de keukentafel natuurlijk, maar hij hoeft niet toe te kijken
Sorryquote:
quote:
Is is toch ook wel Guinness te vinden op die apenrots he?quote:
Ja. Verscheidene Ierse pubs hier, dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is is toch ook wel Guinness te vinden op die apenrots he?.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Verscheidene Ierse pubs hier, dus maak je geen zorgen.
Ach,je weethoe dat gaat in zo'n groep, dan opeens roept er 1 weer iets anders, dat vinden mensen dan "opzich ook wel ok" en dan uiteindelijk heb je weer niets afgesprokenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of een half persoon in mag checken
Dat is altijd wel een probleem als je met een groep wilt gaan jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,je weethoe dat gaat in zo'n groep, dan opeens roept er 1 weer iets anders, dat vinden mensen dan "opzich ook wel ok" en dan uiteindelijk heb je weer niets afgesproken.
Ja, en ondanks dus " het wordt Malta en dan en dan" gaan mensen toch ouwehoerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een probleem als je met een groep wilt gaan ja
Toen wij vorig jaar voor een paar dagen naar Amsterdam gingen ging er ook eerst een half jaar overleggen aan vooraf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ondanks dus " het wordt Malta en dan en dan" gaan mensen toch ouwehoeren.
Het is gewoon jammer, ik zit er aan te denken om gewoon alleen met dat ene meisje te gaan, zien wel hoe dat looptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen wij vorig jaar voor een paar dagen naar Amsterdam gingen ging er ook eerst een half jaar overleggen aan vooraf.
Waarom niet? Voor een paar daagjes Malta zul je je prima vermaken hoor, of je nu alleen gaat of met een groep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer, ik zit er aan te denken om gewoon alleen met dat ene meisje te gaan, zien wel hoe dat loopt.
Is ook zo, maar zoals ik zei, ik ken dr niet zo heel erg goed, het is 1 van de pubquizleden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor een paar daagjes Malta zul je je prima vermaken hoor, of je nu alleen gaat of met een groep.
Toch blij dat ik er niet woon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor een paar daagjes Malta zul je je prima vermaken hoor, of je nu alleen gaat of met een groep.
Er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nou jou kennende ken je haar na die trip van binnen en van buiten
Sorry ik ben echt in een bui![]()
Jij komt zonder visum Utrecht niet eens uitquote:
Ze hadden hem er nooit in moeten latenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt zonder visum Utrecht niet eens uit
Nu is het te laatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hadden hem er nooit in moeten laten
En terecht!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt zonder visum Utrecht niet eens uit
Ik ga zo eens een filmpje opzetten denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Productief dagje vandaag![]()
[ afbeelding ]
Zo eens even slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga zo eens een filmpje opzetten denk ik
Ik denk dat ik maar ga lunchen met een glaasje wijn op het terrasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:59 schreef Belsezar het volgende:
Zo in de lunch bier halen voor als het 5 uur is
Doe je goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga lunchen met een glaasje wijn op het terras
Ik zeg niks.quote:
Zo rol ik tussen de regels door.quote:
The Q-way!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer vet kweken dan voel je het minder
Rollend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan de noordpool bereiken zonder kleren zoveel vet heb je?
nog meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer vet kweken dan voel je het minder
2 maanden wachten op een nieuw paspoort?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Maar eens mijn paspoort ophalen, maar twee maand geleden besteld.
Nee, twee maanden wachten met ophalenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 maanden wachten op een nieuw paspoort?
Dat past bij veel gemeentes nog net voordat ze hem na 3 maanden deletenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, 5 dagen en het dan vergeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 5 dagen en het dan vergeten.
* Barbusse is bored alsoquote:
quote:
Joaquote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Ik wil dat gifje in de OP zodat we ons nog meer ellendig en alleen kunnen voelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou, gooi er dan maar een smeuig seksgesprek in ofzo.
Goed planquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil dat gifje in de OP zodat we ons nog meer ellendig en alleen kunnen voelen
Zo ellendig en alleen voel ik me niet hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil dat gifje in de OP zodat we ons nog meer ellendig en alleen kunnen voelen
Ik heb niemand die in mijn tiet knijptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens tietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niemand die in mijn tiet knijpt
We doen het wel gewoon zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen tiet om in te knijpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon meer eten. Wie was die feeder hier ook al weer?quote:
Neuh, ik hossel wel leentieten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon meer eten. Wie was die feeder hier ook al weer?
Na afloop wel met volle tank retourneren he?quote:
Altijd, volgooien en dumpen, vaste prikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na afloop wel met volle tank retourneren he?
de pump and dumpquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd, volgooien en dumpen, vaste prik.
Niets mis mee op zijn tijdquote:
De wham bam thank you ma'mquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt gek op al die synoniemen
De hit it and quit it
De ram and scram
De smash and trash
Het weer is dramatisch, dus daarom lul je in een sexdatingtopic?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
het is echt dramatisch weer, ik zit maar in het tindertopic mee te lullen.
Nee, het is hier weer dramatisch, niet het weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is dramatisch, dus daarom lul je in een sexdatingtopic?
Ja, grijp dan in, MOD!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is hier weer dramatisch, niet het weer.
Kusje d'r opquote:
Voor de juiste mensen ben ik ook heel lief.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor de juiste mensen ben ik ook heel lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |