quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Uitgeschoten tegen de poot van het bed.
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zelf de rits van m'n hoodie maar gefixed. Ik houd daar wel van. Als iedereen zegt dat het zoals ik het wil niet kan en dat er een héle nieuwe rits in moet. Nou. Niet dus. Muhahaha.
Met grof geweldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijkquote:
Nou, de hele ritsgeleider was erafgebroken, dat schuifding. Dus er moest een nieuwe op. Maar je hebt natuurlijk van die stoppunten bovenaan ritsen zitten om te zorgen dat hij er niet afschuift, bijvoorbeeld. Die gewoon afgeknipt met een tang en klaar is kees. Nog even een keertje een beetje crea-bea met een naald en draad en 't ding gaat er niet meer af. Ben nu voor 3.99 klaar ipv voor 15 pond ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijk
Flikker zelf op en ga modje spelen of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op naar R&P ofzo.
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragenquote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voel je je alweer wat beter?
In Zuid Yorkshirequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragen
quote:
En die vent heb je daar opgedoken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Nee, die is met me meegegaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die vent heb je daar opgedoken?
kijk, vitale info die ik weer uit je moet trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, die is met me meegegaan!
Gelukkig past ze daarnee wel weer goed hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Mobo heeft volgens mij recalcitrantjes gegeten vandaag
Wat wel raar overkomt aangezien je mod bent hier
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef missbehavin het volgende:
Eh, barb, zullen we vergelijken?Dan valt het vast wel mee met je
Je kent mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
Behalve moblo dan he.
[ afbeelding ]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.quote:
Buut'nloanders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.
Is het daar niet heel mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Bier drinken, kut roepen en op de grond spugen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
Nog leuke plannen voor 't weekend?
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen en op de grond spugen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier prachtig! We wonen in een dorpje vlakbij Barnsley, maar ook Barnsley is niet zo groot. Je rent hier zo de heuvels in
Voor het moment even afstand nemen van vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.
En er dan gewoon ook even induiken, je bent er nou tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je beter in 'n kut spugen na 't bierdrinken.
Heb ik ook een keer gehad.quote:
Beetje heuvels zoals in dit filmpje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier prachtig! We wonen in een dorpje vlakbij Barnsley, maar ook Barnsley is niet zo groot. Je rent hier zo de heuvels in
Nederland is ook zo platquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Foto van waar we regelmatig hardlopen, kan gewoon binnen een uurtje vanaf de club:
[ afbeelding ]
Ik heb het wel vaker, de vorige keer is alweer een tijdje geleden maar toen zag ie er wel erger uit dan nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad.
Was mn hele teen en een stukje van mn voet helemaal paars en gekleurd geworden.
Gebroken
Laten vasttapen aan een andere teen en vervolgens wekenlang mank gelopen
Ik vond die ene keer al vervelendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker, de vorige keer is alweer een tijdje geleden maar toen zag ie er wel erger uit dan nu.
Ohh wijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Is het inmiddels tijd voor bier & tieten?
Ik had gister 2 duvel op, maar die vielen niet helemaal goed geloof ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
Is het inmiddels tijd voor bier & tieten?
*boksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ohh wijnKan het wel gebruiken. Tis niet m'n beste dag
Watskeburt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had gister 2 duvel op, maar die vielen niet helemaal goed geloof ik
Ik voelde me wat brakkig (alsof ik ziekig ben, maar het blijft hangen bij de beginfase) en na de duvels (waarvan ik hoopte dat ik me beter zou voelenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voelde me wat brakkig (alsof ik ziekig ben, maar het blijft hangen bij de beginfase) en na de duvels (waarvan ik hoopte dat ik me beter zou voelen) voelde ik me nog steeds brakkig maar dan met extra hoofdpijn
![]()
Ja..was misschien niet het helderste idee ter wereldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]I like the way you think "voel me ziek, hm, bier helpt vast"
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat werkt ook wel. maar dan moet je niet met 2 duvels aankomen, dan moet je wel flink doorzuipen
meisjes danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helft
True, maar ik wou die oostblokster even op de kast jagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken ook wel jongens die na hun 3de Duvel redelijk in de olie zitten.
Het wordt nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volwassen honden meuren harder.
Wie, mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik wou die oostblokster even op de kast jagen.
Nee, die andere oostblokster die veel zuiptquote:
Oh, diequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die andere oostblokster die veel zuipt.
Ah, die. Ja, dat is wel een erge ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die andere oostblokster die veel zuipt.
te laat moppiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, die![]()
Maar ik ga niet happen! Jij weet nl wel beter
Oh crapquote:
Als ze zelf opstaan en weglopen omdat het stinkt, moet je pas echt uitkijken.quote:
daarom heb ik een serieus grote fles piraat staanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, met 2 Duvels zijn de meeste mensen al over de helft
Ik had eerst juffie in gedachtenquote:
ja, dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een ramptoerist als ik me beter voel door te lezen over andermans ellende in R&P topics?
er is geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een ramptoerist als ik me beter voel door te lezen over andermans ellende in R&P topics?
Nee hoor, dat doet iedereen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Welnee, doen we allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, geen leedvermaak an sich. Meer het idee dat ik niet moet klagen, ik heb het helemaal niet slechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef clevy het volgende:
[..]
er is geen beter vermaak dan leedvermaak
Yup.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |