quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Uitgeschoten tegen de poot van het bed.
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zelf de rits van m'n hoodie maar gefixed. Ik houd daar wel van. Als iedereen zegt dat het zoals ik het wil niet kan en dat er een héle nieuwe rits in moet. Nou. Niet dus. Muhahaha.
Met grof geweldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan, vertel het!!
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijkquote:
Nou, de hele ritsgeleider was erafgebroken, dat schuifding. Dus er moest een nieuwe op. Maar je hebt natuurlijk van die stoppunten bovenaan ritsen zitten om te zorgen dat hij er niet afschuift, bijvoorbeeld. Die gewoon afgeknipt met een tang en klaar is kees. Nog even een keertje een beetje crea-bea met een naald en draad en 't ding gaat er niet meer af. Ben nu voor 3.99 klaar ipv voor 15 pond ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Go Moblo! Wat kaarsvet of potlood wil ook vaak helpen. Naast geweld natuurlijk
Flikker zelf op en ga modje spelen of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Flikker op naar R&P ofzo.
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragenquote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voel je je alweer wat beter?
In Zuid Yorkshirequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice! Waar? En waarom? En dat soort vragen
quote:
En die vent heb je daar opgedoken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Nee, die is met me meegegaan!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die vent heb je daar opgedoken?
kijk, vitale info die ik weer uit je moet trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, die is met me meegegaan!
Gelukkig past ze daarnee wel weer goed hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Mobo heeft volgens mij recalcitrantjes gegeten vandaag
Wat wel raar overkomt aangezien je mod bent hier
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef missbehavin het volgende:
Eh, barb, zullen we vergelijken?Dan valt het vast wel mee met je
Je kent mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
Behalve moblo dan he.
[ afbeelding ]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.quote:
Buut'nloanders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij bent die rare buut'nlander die op een eiland woont.
Is het daar niet heel mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Zuid Yorkshire
Begonnen in Hull in 2011 voor studie, gebleven voor studie, en nu naar Zuid-Yorkshire verhuisd sinds 2013 zodat m'n man dichter bij z'n werk woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |