SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
JCquote:
JRquote:
nee met mij xdquote:
wel mooi glasquote:
Ja hoor. Vandaag met familie verjaardag van pa vierenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles naar wens in de leef BrittleLownie?
Lekker kringverjaardag toch dit datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag met familie verjaardag van pa vieren
en daar?
Mooi mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kringverjaardag toch dit dat
Gaat prima hier
Prima argumentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi mooi.
en ja inderdaad maar ach ja
Dus Paki's doen ook aan kringverjaardagen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi mooi.
en ja inderdaad maar ach ja
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus Paki's doen ook aan kringverjaardagen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus Paki's doen ook aan kringverjaardagen?
Oh vind ik niet. De long chicken van de BKquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er iets nog erger is dan de McDonalds is het die pauperzooi daar wel.
Ik maak thuis lekkerdere burgers dan de Mac en de BK bij elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vind ik niet. De long chicken van de BK
Ja dat sowieso, iedereenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak thuis lekkerdere burgers dan de Mac en de BK bij elkaar
'bohhh lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh vind ik niet. De long chicken van de BK
BK en maccie vind ik beide niet echt lekkerquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BK en maccie vind ik beide niet echt lekker
LB, heb je je date nog gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BK en maccie vind ik beide niet echt lekker
Hier ben ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LB, heb je je date nog gezien?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LB, heb je je date nog gezien?
Goede date jaquote:
NBquote:
Weet nog nietquote:
Neequote:
Een lieve maar drukke jongenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk. Wat voor een jongen is het?
2 datesquote:
Nog niet, hij gaat een weekje weg. Denk de week ernaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gewoon de tijd nemen toch
Wanneer volgende date op de planning?
Ah tof welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog niet, hij gaat een weekje weg. Denk de week erna
quote:
srs businessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het srs business of spielerij?
gefeliciteerd flipquote:
Dubbel. Ik was jarig en het was gezellig maar iedereen wenste mijn mama alvast sterkte. Wat gemengde gevoelens leverde dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag liefje?
Wat is er met je ma?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dubbel. Ik was jarig en het was gezellig maar iedereen wenste mijn mama alvast sterkte. Wat gemengde gevoelens leverde dus.
Oh, dat gaat binnenkort beginnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dubbel. Ik was jarig en het was gezellig maar iedereen wenste mijn mama alvast sterkte. Wat gemengde gevoelens leverde dus.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ziek en gaat op korte termijn het ziekenhuis in. Meer wil ik er niet over kwijt op een forum.
Thanksss.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat gaat binnenkort beginnen?
Sterkte dan.
Sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ziek en gaat op korte termijn het ziekenhuis in. Meer wil ik er niet over kwijt op een forum.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik post dit liedje omdat ik van jullie houdNu ben ik weer weg.
Sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Is de serie Lost de moeite waard?
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Is de serie Lost de moeite waard?
Super raar? Goed bedoeld of?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Wordt wel super raar hoor
Jawel, je moet het gewoon kijken dan snap je me welquote:
Red er één uit het buitenlandquote:
Ik moet nog even kijken. Ik heb een eigen appartement waar die kan lopen en een auto, dus naar het bos is geen probleem. Moet 'm wel vaak meenemen naar de universiteit maar dat zal ook wel lukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Red er één uit het buitenlandhttp://www.dierenhulpzondergrenzen.com/Adopties.aspx Zijn vaak nog hele jonge honden en zijn volledig medisch gecheckt (en geholpen) enz
Als het kan zou ik het gewoon doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken. Ik heb een eigen appartement waar die kan lopen en een auto, dus naar het bos is geen probleem. Moet 'm wel vaak meenemen naar de universiteit maar dat zal ook wel lukken.
Werken is het fucking probleem. Kan vaak 8 uur weg zijn en dan moet ik echt wat verzinnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het kan zou ik het gewoon doen
Nee, kans dat ik binnen nu en een half jaar verhuis naar een kleinere plek is vrij groot.quote:
Aahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kans dat ik binnen nu en een half jaar verhuis naar een kleinere plek is vrij groot.
Geen plek voor 2 honts dan.
weet nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah
Zou je anders wel een hond redden?
Dat is wel één van de rassen die het meeste tijd van je vraagt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil echt lomp graag een Border Collie
Wil hem gewoon meenemen tijdens werk maar de eerste leasemaatschappij die dat ziet belt even op en ik heb een probleem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel één van de rassen die het meeste tijd van je vraagt..
Maar met meeste tijd bedoelde ik meer.. vraagt veel tijd in wandelen enzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil hem gewoon meenemen tijdens werk maar de eerste leasemaatschappij die dat ziet belt even op en ik heb een probleem.
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar met meeste tijd bedoelde ik meer.. vraagt veel tijd in wandelen enz
Ik ben echt verliefd op rottweilers. Als ik ooit het geld en de vrije tijd heb neem ik er geheid weer één.quote:
Mijn moeders buurman heeft er ook één, zo'n lief beestje. Die buurman zegt zelf over zijn hond: hij is héél lief maar als het donker is buiten dan moeten er geen vreemde mensen in zijn buurt komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op rottweilers. Als ik ooit het geld en de vrije tijd heb neem ik er geheid weer één.
Zulke lieve beesten![]()
![]()
Nu ga ik slapen
Een van die scenes met die zombie met klapperende kaken als brad pitt in het hokje zit, vond ik geniaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
World War Z was best vermakelijk.
Best een goed einde jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van die scenes met die zombie met klapperende kaken als brad pitt in het hokje zit, vond ik geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goed einde ja
Verrassend wel .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verrassend wel .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach soms wil je wel eens een cliché filmpje zien met wat actie
Oh.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach soms wil je wel eens een cliché filmpje zien met wat actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je al zei, was de film best vermakelijk.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Kut AmerikanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je al zei, was de film best vermakelijk.Tijd voor een film waarin een lompe boer van Texel even de wereld redt.
Oh.
Dat zou toch eens verdomd geniaal zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut AmerikanenTijd voor een film waarin een lompe boer van Texel even de wereld redt.
Terecht welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt zuiver toeval ditdat
Niemand buiten FOK! gebruikt glitterplaatjes
Opgesloten in Ecomare waar de zombies bang zijn voor zeehonden. Daarvandaan pakt hij zijn hooivork en steekt hij iedereen helemaal lekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou toch eens verdomd geniaal zijn
En zo redt hij en de zeehonden als bedreigde diersoort, en de mensheid van de zombiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opgesloten in Ecomare waar de zombies bang zijn voor zeehonden. Daarvandaan pakt hij zijn hooivork en steekt hij iedereen helemaal lek
Of hij blijft als enige mens leven op de planeetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo redt hij en de zeehonden als bedreigde diersoort, en de mensheid van de zombies
Dan krijg je straks een Wall-E variant. Is dat niet sneu?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij blijft als enige mens leven op de planeet![]()
Farmer Piet, Legend
A story about potatoes, vegetables and a juicy meatball
Waarom nog niet naar bed?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet niet of ik nog wat moet kijken of naar bed moet gaan
Nee want boer Piet randt zeehondjes aan en geen robots.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je straks een Wall-E variant. Is dat niet sneu?
[..]
Waarom nog niet naar bed?
Oh wow, arme zeehondjes. Wie weet komt God met een Eva, en begint de mensheid van voor af aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want boer Piet randt zeehondjes aan en geen robots.
En omdat ik het te vroeg vind om te slapen
Godquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh wow, arme zeehondjes. Wie weet komt God met een Eva, en begint de mensheid van voor af aan.
Oh wow, de jeugd van tegenwoordig
Heeft Maarten van Rossem dat gezegd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God![]()
En de mensheid zal ooit wel weer uitsterven en dan gaat de mier het overwinnen. Maarten van Rosgod![]()
En jij bent maar paar jaar ouder dan mij hè![]()
Ja bij de Slimste Mens, waarin hij vertelde dat zijn favoriete dier de mier isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft Maarten van Rossem dat gezegd?Zou me stiekem niets verbazen.
Als 93 de laatste 2 cijfers van je geboortejaar is, dan zelfs maar 1 jaar![]()
saaiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
filmpje kijken toch
of gamen
nee allemaal saaiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van welke film of game.
Letterlijk xDquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, dit gaat vast heel kut worden.
'Wat een figuur, is dat ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij de Slimste Mens, waarin hij vertelde dat zijn favoriete dier de mier is. En hij houdt ook van katten
![]()
![]()
![]()
Alweer bijna 21 ja
Kijken of er nog wat moois bij Engeland huppelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die afrikanen zijn allemaal 20+
snow bbyquote:
hoe was je verjaardag?quote:
Lekker in een kringetje dit datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig.Beetje typische Nederlandse verjaardag, maar vond het wel best ;P
Lekker iemands hele familie feliciterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in een kringetje dit dat
Hele kringetje langs gaan en hand gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker iemands hele familie feliciteren
#nooitbegrepen
mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel gezellig.Beetje typische Nederlandse verjaardag, maar vond het wel best ;P
Jup, maar had toch max 5 man aan familie op bezoekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker in een kringetje dit dat
En voor de rest vrienden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jup, maar had toch max 5 man aan familie op bezoek
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
zo'n kring is ook gewoon onpraktisch
Een armband gekregen van mijn ouders, met infinity teken erin verwerktquote:
Nee vrienden nog niet gedaan. Moet ook nog maar even kijken hoe ik dat doe.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor de rest vrienden?
Ik vind verjaardag vieren echt zo kutZeker als je zelf jarig bent moet je alleen maar taart en drinken voor iedereen regelen en kan je nauwelijks echt bijpraten in zo'n kring
Statafels neerzetten, lekker muziekje aan, eten en drinken uitstallen op een tafel dat iedereen kan pakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee vrienden nog niet gedaan. Moet ook nog maar even kijken hoe ik dat doe.
En dat is een nadeel ja. Alleen hoor ik iedereen altijd haten op deze manier van verjaardag vieren, maar hoor ik nooit een andere oplossing behalve niet vieren.Dus mja, weet niet.
ik dacht al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf feli werd met autocorrect gelukkige
Goede optie ja, zeker mits grote woonkamer. Zou wel in boerderij willen wonen wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Statafels neerzetten, lekker muziekje aan, eten en drinken uitstallen op een tafel dat iedereen kan pakken.
De leef
Mijn oom woont op een boerderij en geeft soms wel feestjes in de schuur. Maar dan zet hij nog allemaal stoelen in een kring neerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede optie ja, zeker mits grote woonkamer. Zou wel in boerderij willen wonen wat dat betreft.
Hahaha no shit. Die zal het dan op die manier vast heel makkelijk vinden/macht der gewoonte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom woont op een boerderij en geeft soms wel feestjes in de schuur. Maar dan zet hij nog allemaal stoelen in een kring neer
Gelukkig is er dan een springkussen voor de koters. En een Wii
Hij heeft voor de echt grote feestjes ook wel statafels en tap geregeld, dus hij weet het primaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha no shit. Die zal het dan op die manier vast heel makkelijk vinden/macht der gewoonte.
Stel het gewoon een keer aan hem voor joh, wie weet vindt hij jouw plan super makkelijk.wii.
ik ben dit jaar met mijn verjaardag waarschijnlijk weekend wegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon geen verjaardag vieren toch
matig doelpunt zul je bedoelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
die goal van engeland was nog een goede goal ook
was goede goal wat praat je ah zemmelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
matig doelpunt zul je bedoelen
Tsja tsja lastig danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft voor de echt grote feestjes ook wel statafels en tap geregeld, dus hij weet het primaMaar heeft geen zin om voor elke verjaardag dat uit de kast te trekken, dus zit je lekker met zijn allen krap in de woonkamer en de kinderen in de computerkamer
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was goede goal wat praat je ah zemmel
slecht verdedigt manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was goede goal wat praat je ah zemmel
gewoon eronderuit proberen te komen wanneer je kan natuurlijkquote:
in venezuela waren ze ook lekker aan het verdedigen man man manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwenvoetbal he wat verawcht je dan
dat ze er op kletsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrouwenvoetbal he wat verawcht je dan
als ik verdediger was geweest was ik sowieso prof geworden manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
in venezuela waren ze ook lekker aan het verdedigen man man man
Jij bent toch vrij lang? Dan is het echt een makkie, gewoon je tegenstander in de gaten houden en kopduelletjes winnenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik verdediger was geweest was ik sowieso prof geworden man
als je een bal kan wegschieten kun je al prof worden anno2 014
ja 1,92quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent toch vrij lang? Dan is het echt een makkie, gewoon je tegenstander in de gaten houden en kopduelletjes winnen
ga eens op proef bij de broertjes koeman
nee je moet wel geconcentreerd blijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja 1,92
als verdediger kun je niet vieslui zijn helaas.
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon eronderuit proberen te komen wanneer je kan natuurlijk
al ga ik dan meestal voetballen met mijn neefje en die andere koters
Ik ben die hele Nina Dobrev nog nooit tegengekomen in een film of seriequote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag een film met Nina Dobrev
Eriksen zat er niet in maar Tyron zou alsnog gekomen zijn.
Hoog in de concentratie en een signaal afgeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee je moet wel geconcentreerd blijven
Jij ook al hier?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vervelend meid.. moet ik je even toestoppen?
Het was de film Let's be Copsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben die hele Nina Dobrev nog nooit tegengekomen in een film of serie
welke keek je
Dat deed ik vroeger sowieso met mijn zus en neefjes en nichtje toen de boerderij nog van mijn opa en oma was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Ik ging vroeger dat we (neven en nichten) jonger waren, ook vet vaak verstoppertje spelen op de boerderij.![]()
En altijd bezig blijven met het processjjjjquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoog in de concentratie en een signaal afgeven.
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger sowieso met mijn zus en neefjes en nichtje toen de boerderij nog van mijn opa en oma was.
Nu ga ik daar altijd maar beetje mario kart doen en voetballen #nooitopgroeien #peterpan
Ga je nu ook Nina Dobrev gifjes posten in de livetopics?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de film Let's be Cops
Wel een paar keer gelachen.
Ik dacht: dat is wel een leuke chick en toen zag ik Nina Dobrev in de aftiteling en toen snapte ik het.
je ui :Squote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.
Hier had ik het ook al over met Flippiee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu ook Nina Dobrev gifjes posten in de livetopics?
Ik ga van de week naar Lucy. Scarlettgodin
Same herequote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaa.. ben nog lange niet moe
ja ik aan mijn moeders kant van de familie op mijn broer en zus na de oudstequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.
Je bent zelf een ui.quote:
ik kijk uit naar debuut van gaal en l'pool-saintsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna premier league
kan niet eten, kan niet slapen
United wordt kampioen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna premier league
kan niet eten, kan niet slapen
Ja soort Limitless tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier had ik het ook al over met Flippiee.
Ik vond die film apart.
Okéquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem dan een mooie man niet dit vage wijf
Dat ken ik nietquote:
Dat hoop ik toch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United wordt kampioen.
Je bent zelf een mooie manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem dan een mooie man niet dit vage wijf
Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier had ik het ook al over met Flippiee.
Ik vond die film apart.
wat danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaan
Oh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal je mijn ui eens laten voelen
dat ken ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een soort transcendence denk ik
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maarquote:
Voor Scarlettgodin zou ik het doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaan
Heel klein beetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een soort transcendence denk ik
Sinds ik het weer heb sinds paar weken 40quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoeveel matches heb je al op tinder?
Lucy?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maar
Met Johnny Depp is een paar maanden oud nu die filmquote:
500 matches, still no gf #foreveralone #alonelikemortaxx #single4life #sadfacequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik het weer heb sinds paar weken 40Had er eerder 500 ofzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maar
Scarlett is ook mijn enige motivatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Scarlettgodin zou ik het doen.
[..]
Heel klein beetje.
jaquote:
Ik heb helemaal geen negatief verhaal verteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawelquote:
Waarom zou vriendin het doel zijn? je bent #dimaxxproblems vergetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
500 matches, still no gf #foreveralone #alonelikemortaxx #single4life #sadface
Wauw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik het weer heb sinds paar weken 40Had er eerder 500 ofzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
500 matches, still no gf #foreveralone #alonelikemortaxx #single4life #sadface
sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
ik twijfel nu erg om te gaan
Nee maar jij deed wel de andere verhalen bevestigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen negatief verhaal verteld.
Ja keek net even, maar krijgt lage review.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met Johnny Depp is een paar maanden oud nu die filmGaat ook over bewustzijn dat te veel macht krijgt of zo
Dat krijg je als je er uit ziet als Jan Kooijemans.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw.
Wauw.
Ik heb het een paar weken nu weer en ik kom op 5 ofzo![]()
Sof vindt dit echt heel grappig
hee bebe :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoek iemand in het echte leven of op fok
Niet doen. Het leven is klote en leidt nergens toequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel
* LittleBrownie geeft knuffel
Wat is dan je doel? Als je zelfs al geen heet nachtje kan fixen op tinderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou vriendin het doel zijn? je bent #dimaxxproblems vergeten
Die film is ook verschrikkelijk slechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja keek net even, maar krijgt lage review.
hey mallerd ben bezet hoor xxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee bebe :$
[..]
Niet doen. Het leven is klote en leidt nergens toe
Niet zo depri doen johquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee bebe :$
[..]
Niet doen. Het leven is klote en leidt nergens toe
maarja had al afgesprokenquote:
Scarlett had op een gegeven moment wel zieke skills ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef Snowbells het volgende:
Lucy is best leuk hoorAlleen nogal ongeloofwaardig tegen het einde aan (duh scifi). Scarlettgodin
Je moet geen excuses zoeken om niet Scarlett te bekijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
sorry
[..]
Nee maar jij deed wel de andere verhalen bevestigen
Alsof ik haar zou willenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dan je doel? Als je zelfs al geen heet nachtje kan fixen op tindermet chicks zoals d v er op
heb je mijn foto gezien ofzo :squote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je er uit ziet als Jan Kooijemans.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn innerlijke adora belle heeft het overgenomen
Johnny Depp kiest ze de laatste jaren wel uit hèquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die film is ook verschrikkelijk slecht
Dawn of the planet of the apes was beter dan eerste deel, dus sowieso geen slechte keus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maarja had al afgesproken
Al lijken die dawn of the planet of the apes en boyhood me ook wel leuke films die nu draaien
Okaaaay. Ik ga al op zoek naar een slachtoffer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scarlett had op een gegeven moment wel zieke skills ja.
[..]
Je moet geen excuses zoeken om niet Scarlett te bekijken.
Zeker als je een pathépas hebt.
Alles kan kapot tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hey mallerd ben bezet hoor xx
Gewoon realistisch. Waarom zou je de futiliteit van het bestaan ontkennen?quote:
Ja er komt een nieuwe Piratesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnny Depp kiest ze de laatste jaren wel uit hè![]()
Komt er nog een nieuwe Pirates eigenlijk, die laatste was echt heel slecht
Oefen alvast je wtf-face.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dawn of the planet of the apes was beter dan eerste deel, dus sowieso geen slechte keus.
[..]
Okaaaay. Ik ga al op zoek naar een slachtoffer.
Wat is je probleem dan a mattiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ik haar zou willenEn ik regel best wel hete nachtjes
af en toe
misschien kan ik ze nog ompratenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dawn of the planet of the apes was beter dan eerste deel, dus sowieso geen slechte keus.
Heb ik een probleem?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan a mattie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |