Wel leuk. Stond alleen bijna centraal achterin omdat de eigenlijke centrale verdediger steeds te ver naar voren ging. Countervoetbal verdedigen is niet mijn ding.quote:
Ah jij bent de mandekker in jullie centrumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel leuk. Stond alleen bijna centraal achterin omdat de eigenlijke centrale verdediger steeds te ver naar voren ging. Countervoetbal verdedigen is niet mijn ding.
Ben meer linksmid denk ik. Tja geen Real Madrid maar we doen ons best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij bent de mandekker in jullie centrum![]()
En ach wees blij dat je niet tegen Real Madrid hoeft te spelen
Linkshalf of centrale verdediger is wel een heel verschil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben meer linksmid denk ik. Tja geen Real Madrid maar we doen ons best.
Ik sta meestal linksback door gebrek aan linksbenigen. Ik schik wel in mijn rol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Linkshalf of centrale verdediger is wel een heel verschil.![]()
Ik was altijd een Sererootje op het middenveld, misschien heb ik daarom een zwak voor hem
Mannetje van alles tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta meestal linksback door gebrek aan linksbenigen. Ik schik wel in mijn rol.
Goede mentaliteit allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sta meestal linksback door gebrek aan linksbenigen. Ik schik wel in mijn rol.
Boeit niks als je ze erin schietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon een technisch begaafde spits zijn.
Wel vies lui zijn
Daarom. Had wel veel kaarten voor een spits.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit niks als je ze erin schiet
ging je altijd ruziemaken op het veld danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom. Had wel veel kaarten voor een spits.
ja. veel kaarten voor pratenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging je altijd ruziemaken op het veld dan
Ik ben nooit doorgegaan met voetballen tot ze aan kaarten deden.quote:
Ik kan juist weinig met links, maar ook weinig met rechtsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben gehandicapt met rechts dus doe alles met links. Puntertjes en kaatsen etc etc
Fokkiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
Met seconden over van Fokkie gewonnen
Shoppen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schitterend, ben in Amsterdam geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |