Ik moet nog even kijken. Ik heb een eigen appartement waar die kan lopen en een auto, dus naar het bos is geen probleem. Moet 'm wel vaak meenemen naar de universiteit maar dat zal ook wel lukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Red er één uit het buitenlandhttp://www.dierenhulpzondergrenzen.com/Adopties.aspx Zijn vaak nog hele jonge honden en zijn volledig medisch gecheckt (en geholpen) enz
Als het kan zou ik het gewoon doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken. Ik heb een eigen appartement waar die kan lopen en een auto, dus naar het bos is geen probleem. Moet 'm wel vaak meenemen naar de universiteit maar dat zal ook wel lukken.
Werken is het fucking probleem. Kan vaak 8 uur weg zijn en dan moet ik echt wat verzinnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het kan zou ik het gewoon doen
Nee, kans dat ik binnen nu en een half jaar verhuis naar een kleinere plek is vrij groot.quote:
Aahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, kans dat ik binnen nu en een half jaar verhuis naar een kleinere plek is vrij groot.
Geen plek voor 2 honts dan.
weet nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah
Zou je anders wel een hond redden?
Dat is wel één van de rassen die het meeste tijd van je vraagt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil echt lomp graag een Border Collie
Wil hem gewoon meenemen tijdens werk maar de eerste leasemaatschappij die dat ziet belt even op en ik heb een probleem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel één van de rassen die het meeste tijd van je vraagt..
Maar met meeste tijd bedoelde ik meer.. vraagt veel tijd in wandelen enzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil hem gewoon meenemen tijdens werk maar de eerste leasemaatschappij die dat ziet belt even op en ik heb een probleem.
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar met meeste tijd bedoelde ik meer.. vraagt veel tijd in wandelen enz
Ik ben echt verliefd op rottweilers. Als ik ooit het geld en de vrije tijd heb neem ik er geheid weer één.quote:
Mijn moeders buurman heeft er ook één, zo'n lief beestje. Die buurman zegt zelf over zijn hond: hij is héél lief maar als het donker is buiten dan moeten er geen vreemde mensen in zijn buurt komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op rottweilers. Als ik ooit het geld en de vrije tijd heb neem ik er geheid weer één.
Zulke lieve beesten![]()
![]()
Nu ga ik slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |