Ik ben die hele Nina Dobrev nog nooit tegengekomen in een film of seriequote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag een film met Nina Dobrev
Eriksen zat er niet in maar Tyron zou alsnog gekomen zijn.
Hoog in de concentratie en een signaal afgeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee je moet wel geconcentreerd blijven
Jij ook al hier?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vervelend meid.. moet ik je even toestoppen?
Het was de film Let's be Copsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben die hele Nina Dobrev nog nooit tegengekomen in een film of serie
welke keek je
Dat deed ik vroeger sowieso met mijn zus en neefjes en nichtje toen de boerderij nog van mijn opa en oma was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Ik ging vroeger dat we (neven en nichten) jonger waren, ook vet vaak verstoppertje spelen op de boerderij.![]()
En altijd bezig blijven met het processjjjjquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoog in de concentratie en een signaal afgeven.
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger sowieso met mijn zus en neefjes en nichtje toen de boerderij nog van mijn opa en oma was.
Nu ga ik daar altijd maar beetje mario kart doen en voetballen #nooitopgroeien #peterpan
Ga je nu ook Nina Dobrev gifjes posten in de livetopics?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de film Let's be Cops
Wel een paar keer gelachen.
Ik dacht: dat is wel een leuke chick en toen zag ik Nina Dobrev in de aftiteling en toen snapte ik het.
je ui :Squote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.
Hier had ik het ook al over met Flippiee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu ook Nina Dobrev gifjes posten in de livetopics?
Ik ga van de week naar Lucy. Scarlettgodin
Same herequote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaa.. ben nog lange niet moe
ja ik aan mijn moeders kant van de familie op mijn broer en zus na de oudstequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant van de familie de oudste neef dus dan ga ik maar een beetje met die kids voetballen of een rondje lopen met de hond.
Je bent zelf een ui.quote:
ik kijk uit naar debuut van gaal en l'pool-saintsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna premier league
kan niet eten, kan niet slapen
United wordt kampioen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
bijna premier league
kan niet eten, kan niet slapen
Ja soort Limitless tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier had ik het ook al over met Flippiee.
Ik vond die film apart.
Okéquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem dan een mooie man niet dit vage wijf
Dat ken ik nietquote:
Dat hoop ik toch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United wordt kampioen.
Je bent zelf een mooie manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem dan een mooie man niet dit vage wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |