Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier had ik het ook al over met Flippiee.
Ik vond die film apart.
wat danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaan
Oh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal je mijn ui eens laten voelen
dat ken ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een soort transcendence denk ik
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maarquote:
Voor Scarlettgodin zou ik het doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie nu steeds minder redenen om wel naar die film te gaan
Heel klein beetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En een soort transcendence denk ik
Sinds ik het weer heb sinds paar weken 40quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoeveel matches heb je al op tinder?
Lucy?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maar
Met Johnny Depp is een paar maanden oud nu die filmquote:
500 matches, still no gf #foreveralone #alonelikemortaxx #single4life #sadfacequote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik het weer heb sinds paar weken 40Had er eerder 500 ofzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou hoor alleen maar negatieve verhalen, dat het een vaag en apart verhaal is. Wel goed gefilmd, maar verhaal slecht zeg maar
Scarlett is ook mijn enige motivatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Scarlettgodin zou ik het doen.
[..]
Heel klein beetje.
jaquote:
Ik heb helemaal geen negatief verhaal verteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |