SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja er zijn ook metalbands die het op de elektrische gitaar spelen, maar dat is dan zo hoog en snerpend enzo.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Echt he, het loopt nu alweer uit de hand
Is het ook!quote:
Juist welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
Geweldig, de man van the Beatles shows die het origineel van dit nummer niet had
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Symphonic het volgende:
is er een roosteraar in het topic?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Symphonic het volgende:
is er een roosteraar in het topic?![]()
Proestquote:
Gitaarquote:
is nat?quote:
Klinkt als een gewone klassieke gitaar.quote:
is het ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt als een gewone klassieke gitaar.
quote:
nee, ik heb gewacht tot je terug wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
is mijn nummer al geweest? of kwam die niet door de commissie ?
Hmmmmm, die zou ik al helemaal niet in mijn reet willen hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Ook een Synthesizer heeft strings_
en toen ze dit live deden werd ik bijna letterlijki van het veld geblazenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Selecteer - copy - favorietenlijstje openen - paste - save, thx!
het speelt wat lastigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmmm, die zou ik al helemaal niet in mijn reet willen hebben
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik heb gewacht tot je terug was
Funky hoorquote:
ja lekkerquote:
Gewoon een contrabas dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker
Maar je hoort gewoon dat dit een accoustische bas is en geen basgitaar
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Gershon Kingsley - het enige echte origineel
Of acapellaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit had zo mooi geweest pizzicato op een viool of cello
Ik zit te kijken, maar van optredens van Night of the proms is geen enkele uitvoering van Popcorn op youtube.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit had zo mooi geweest pizzicato op een viool of cello
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, een string tussen je stembanden is lekker
NETJES!!!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
dit past ook heel erg bij het vorige nummer
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze pianist is ook slecht in scheikunde, net als de beatboxer van het vorige nummer
Je mist de chemie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze pianist is ook slecht in scheikunde, net als de beatboxer van het vorige nummer
heel erg zelfsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef Symphonic het volgende:
dit doet me een beetje aan Francis Lai denken
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de krachtquote:
Laten we het er dan maar op houden dat exacte vakken niet hun sterkste kant wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de kracht
Klopt; in de viool zit veel gevoel, en de piano is gewoon puur een weergave van klanken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de kracht
Verhip die heb ik gewoon in mijn collectie zittenquote:
er is nog 1 instrument dat ik graag wil leren spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; in de viool zit veel gevoel, en de piano is gewoon puur een weergave van klanken.
De triangel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog 1 instrument dat ik graag wil leren spelen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip die heb ik gewoon in mijn collectie zitten
Het hele album 18 zelfsquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh dat lukt me al vrij aardig, nu ook zonder kwijlen
Piano speel ik al, dus het wordt de vioolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar welk instrument dan? Piano? Viool? Ik gok viool.
Track 12 van het Moby album 18 heet 18quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja daar komt deze ook vanaf. Maar dit nummer zelf heet toch 18 ?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Piano speel ik al, dus het wordt de viool
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Track 12 van het Moby album 18 heet 18
Kijk dat is nog eens gedetailleerde infoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar volgehouden. De viool ligt geloof ik nog steeds ergens in de boxquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Piano speel ik al, dus het wordt de viool
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Vervelend brandje in de buurt. Met slachtoffers.
Ow damn!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Kijk hem een keer als je de kans hebt, die scene is namelijk echt....quote:
Deze? Deliverance (1972) - IMDbquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk hem een keer als je de kans hebt, die scene is namelijk echt....
echt.....
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze? Deliverance (1972) - IMDb
Jon Voight is wel een goed acteur
In mijn winkelmandje gegooidquote:
Ach dat is zo ongeveer DÉ reden waarom ik nooit wat op Marktplaats zet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
Marktplaats mensen…
Heb je iets te koop staan…. "Bieden vanaf" X bedrag….
Krijg je een email…
"Voor welk bedrag mag het weg?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, nu begrijp ik je Bond post
Kende ik niet
Ik dacht aan James Bond
Escala is het elektrisch strijkkwartet wat ik trouwens bedoelde waardoor ik op Karl Jenkins uitkwamquote:
Hoe meer hij er in zijn naad heeft zitten hoe beter hij begint te DJ-enquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik ging net shampoo kopen, maar heb per ongelijk ook een fiets voor mijn dochter gekocht.
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekochtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe krijg je het altijd voor elkaar. En de shampoo vergeten?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik ging net shampoo kopen, maar heb per ongelijk ook een fiets voor mijn dochter gekocht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekocht
Fiets was in de aanbieding. ca ¤150 voor een fiets die normaal 400 is. 24" banden, 21 shimano versnellingen, schijfremmen, wit en roze, tja, die kon ik niet laten staan.
Oh, en ik ben te lui om de fiets die ik uit elkaar gehaald had en roze gelakt had weer in elkaar te zetten, dit leek me een goede oplossing
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekocht
Fiets was in de aanbieding. ca ¤150 voor een fiets die normaal 400 is. 24" banden, 21 shimano versnellingen, schijfremmen, wit en roze, tja, die kon ik niet laten staan.
Oh, en ik ben te lui om de fiets die ik uit elkaar gehaald had en roze gelakt had weer in elkaar te zetten, dit leek me een goede oplossing
de volgendequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu benieuwd welk nummer hij gespaard heeft
Nee, jij dan!quote:
Tarja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Hier moeten ze een keer een zangeres op los laten!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
quote:
Nee joh gek, dan hebben ze geen tijd meer om te spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Hmmm nee iets rauwer. Misschien diezelfde die Faraway ook heeft gedaan.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke aan deze show is dat je duidelijk merkt dat de gemiddelde R49 luisteraar/DJ veel meer muziek kent dan het standaard 3FM gebeuren
dat is zonder meer een feitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke aan deze show is dat je duidelijk merkt dat de gemiddelde R49 luisteraar/DJ veel meer muziek kent dan het standaard 3FM gebeuren
Da's waarschijnlijk waar ik het minste van kenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Meer Rachmaninoff !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben het met je eens dat hier best een zangers op zou kunnen zingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Soms hoor ik echt bijna de teksten bij bepaalde delen....my heart is broken....my loneliness and sorrow...alsof de muziek echt voor die woorden geschreven is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hier best een zangers op zou kunnen zingen
Een gezongen dramatisch gedicht of zo
quote:
Eenschquote:
Mag Brian van mij best in de plaats van Freddiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Symphonic het volgende:
er zou een band moeten komen met Cesar, Marc, Mark en Freddie...
helaas is die laatste al een tijdje dood
klinkt raar, maar mag Mika dan ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag Brian van mij best in de plaats van Freddie
Van mij wel, het is jouw bandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt raar, maar mag Mika dan ook?
Ik ga binnenkort wel een keer voor de sequelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Fogel het volgende:
Is de lijn nog open voor verzoekjes met harige mannen met strings? En dan bedoel ik niet Apocalyptica.
Nope, het was bewolkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hee Fogel, nog vallende sterren gezien?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het winkelcentrum was ook nog eens overdekt
Ik liep gister 2 uur uit in de kroegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel een keer voor de sequel
Ik loop pas een half uur uit
graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik liep gister 2 uur uit in de kroeg
Maar ik ga je wel weer met DMs bestoken in de nabije toekomst.
Ik luisterquote:
quote:
Ah.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister
En was ff aan het zoeken op die orde van ToT
Proestquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah.Ja ze wilde mij er ook bij krijgen, maar no way in hell!
De intro had van mijn best langer dan een minuut of wat gemogen hoor.quote:
Van mij had het nummer 20 minuten mogen durenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
De intro had van mijn best langer dan een minuut of wat gemogen hoor.
Beetje à la Iron Maiden die in een Duitse tv-show verteld werd dat ze moesten playbacken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Met mijn eerste band speelden we Purple Rain...
Daar hebben we een keer een versie van 25 minuten van gemaakt
Extra solo's en gewoon tijdens het spelen van instrument wisselen
wij playbackten niet, het was ook niet ingestudeerd, het gebeurde spontaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje à la Iron Maiden die in een Duitse tv-show verteld werd dat ze moesten playbacken?
Hehehe nee snap ik, maar ik moest daar aan denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij playbackten niet, het was ook niet ingestudeerd, het gebeurde spontaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mooi al mijn input nummers zijn gedraaid, ik kan gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
En ondanks mijn halfdronken kop perste ik de solo nog redelijk vlekkeloos uit de gitaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee snap ik, maar ik moest daar aan denken.
Maar sowieso wel echt een bazenactie, man!
en vooral dezequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Funk is best wel grappig, en een beetje vreemd, net als Rivella
Fluitjes ookquote:
ik widle hem graag meenemen ... h=hier zit alles wel inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Hé deze heb ik gisteren ook gedraaid
Weet ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik widle hem graag meenemen ... h=hier zit alles wel in
dit ind ik echt zo gaaf, en nu ik hem met dit geluid hoor istie nog meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik
Ook geen enkel probleem
En de synthesizer, en castangnettes, misschien zelfs wel een triangel, maar dan moet ik even goed oplettenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie bekend met het repetoire van Lambchop?
Mijn muziek collectie zegt van niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie bekend met het repetoire van Lambchop?
Ach, wanneer ben je een kenner.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in zoverre ik hen wel wat muziek van ze (en ook gehoord, maar geen kenner)
Het is zeker niet vervelend om naar het geluid van ze te luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn muziek collectie zegt van niet.
Ik weet dat ze erg goed eetbaar zijn
je bent niet in de warquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Faun toch? Of ben ik nu weer in de war?
Klopt idd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Faun toch? Of ben ik nu weer in de war?
Ja, de bands die ik door ToT heb leren kennen wil ik nog wel eens door elkaar heen halen nog.quote:
Uilleann Pipes of de Ierse doedelzak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
en geen idee welk instrument dit is? een Luit?
ja ook, maar ook een snaar dingesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uilleann Pipes of de Ierse doedelzak.
Ik denk dat het weer één of ander vergeten ding is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
en geen idee welk instrument dit is? een Luit?
Keltische muziek is eerlijk gezegd een van de weinige muziek die ik inderdaad een hele avond zou kunnen luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Op de Medieval in Obidos heb ik een hele avond naar dit soort bands geluisterd
ja dat is het ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik een jaar of 5 geleden in een kasteel in Oost-Duitsland waar we een middeleeuws diner hadden. Twee muzikanten speelden vanalles op verschillende oude instrumenten, dat was echt gaaf.
Dat kan in deze showquote:
Mee eens, maar dan wel iets in een modern jasje zoals met Faun en dergelijke.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Keltische muziek is eerlijk gezegd een van de weinige muziek die ik inderdaad een hele avond zou kunnen luisteren.
aan de afwisseling heeft het zeker niet gelegen vanavondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan in deze show
En eerlijk gezegd ik denk dat het wel goed is dat je pop/rock afwisseld met klassiek/keltisch en andere muziek.
Faun, afwisselen met Enigma, Clannad, the Corrs, the Dubliners, etcquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan wel iets in een modern jasje zoals met Faun en dergelijke.![]()
Als het echt authentiek is, dan moet het geheelplaatje in ieder geval kloppen.
Ik ook, met voldoende alcohol in mijn mikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik kan eigenlijk bijna alle muziekstijlen wel een een hele avond luisteren.
Er zijn echt muzieksorten waar me dat niet zou lukken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, met voldoende alcohol in mijn mik
Joh, ik speel zelf klavecimbel, maar na een half uur naar Das Wohltemperierte Klavier te luisteren ren ik gillend wegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn echt muzieksorten waar me dat niet zou lukken.
Goed voorbeeld: Rammstein vind ik serieus erg leuk, maar daar kan ik echt geen avond naar luisteren
Maar in een Amsterdamse kroeg gewoon de hele avond naar Hazes, Alberti, etc luisterenquote:
voor mij ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in een Amsterdamse kroeg gewoon de hele avond naar Hazes, Alberti, etc luisteren
Geen probleem
Dat is dan duidelijk van ver voor mijn tijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
Ook wel een beetje een Radio49 klassiekertje, dit!
Kan kloppen ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dan duidelijk van ver voor mijn tijd
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
tering had me ff gewaarschuwd
Iets met volume en koptelefoon
Wel vet dit
Ja, nu weet ik het wel weer jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHAHA!!! Ik dacht dat je deze wel kende!
Ik zou zeggen, leef je eens uit en draai eens een show met R49 klassiekersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen ja!
Das rote pferd en Die da mit dem roten halsband waren ook klassiekers, net als Knightly baggy (waar ik zelf een gruwelijke hekel aan heb).
Kale kano?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je eens uit en draai eens een show met R49 klassiekers
Je weet denk ik wel bij welk nummer ik echt ff mute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |