klinkt raar, maar mag Mika dan ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag Brian van mij best in de plaats van Freddie
Van mij wel, het is jouw bandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klinkt raar, maar mag Mika dan ook?
Ik ga binnenkort wel een keer voor de sequelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Fogel het volgende:
Is de lijn nog open voor verzoekjes met harige mannen met strings? En dan bedoel ik niet Apocalyptica.
Nope, het was bewolkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hee Fogel, nog vallende sterren gezien?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het winkelcentrum was ook nog eens overdekt
Ik liep gister 2 uur uit in de kroegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel een keer voor de sequel
Ik loop pas een half uur uit
graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik liep gister 2 uur uit in de kroeg
Maar ik ga je wel weer met DMs bestoken in de nabije toekomst.
Ik luisterquote:
quote:
Ah.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister
En was ff aan het zoeken op die orde van ToT
Proestquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah.Ja ze wilde mij er ook bij krijgen, maar no way in hell!
De intro had van mijn best langer dan een minuut of wat gemogen hoor.quote:
Van mij had het nummer 20 minuten mogen durenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
De intro had van mijn best langer dan een minuut of wat gemogen hoor.
Beetje à la Iron Maiden die in een Duitse tv-show verteld werd dat ze moesten playbacken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Met mijn eerste band speelden we Purple Rain...
Daar hebben we een keer een versie van 25 minuten van gemaakt
Extra solo's en gewoon tijdens het spelen van instrument wisselen
wij playbackten niet, het was ook niet ingestudeerd, het gebeurde spontaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje à la Iron Maiden die in een Duitse tv-show verteld werd dat ze moesten playbacken?
Hehehe nee snap ik, maar ik moest daar aan denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij playbackten niet, het was ook niet ingestudeerd, het gebeurde spontaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mooi al mijn input nummers zijn gedraaid, ik kan gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
En ondanks mijn halfdronken kop perste ik de solo nog redelijk vlekkeloos uit de gitaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee snap ik, maar ik moest daar aan denken.
Maar sowieso wel echt een bazenactie, man!
en vooral dezequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Funk is best wel grappig, en een beetje vreemd, net als Rivella
Fluitjes ookquote:
ik widle hem graag meenemen ... h=hier zit alles wel inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Hé deze heb ik gisteren ook gedraaid
Weet ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik widle hem graag meenemen ... h=hier zit alles wel in
dit ind ik echt zo gaaf, en nu ik hem met dit geluid hoor istie nog meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik
Ook geen enkel probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |