quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ah, nu begrijp ik je Bond post
Kende ik niet
Ik dacht aan James Bond
Escala is het elektrisch strijkkwartet wat ik trouwens bedoelde waardoor ik op Karl Jenkins uitkwamquote:
Hoe meer hij er in zijn naad heeft zitten hoe beter hij begint te DJ-enquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik ging net shampoo kopen, maar heb per ongelijk ook een fiets voor mijn dochter gekocht.
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekochtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hoe krijg je het altijd voor elkaar. En de shampoo vergeten?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Fogel het volgende:
Oh, ik ging net shampoo kopen, maar heb per ongelijk ook een fiets voor mijn dochter gekocht.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekocht
Fiets was in de aanbieding. ca ¤150 voor een fiets die normaal 400 is. 24" banden, 21 shimano versnellingen, schijfremmen, wit en roze, tja, die kon ik niet laten staan.
Oh, en ik ben te lui om de fiets die ik uit elkaar gehaald had en roze gelakt had weer in elkaar te zetten, dit leek me een goede oplossing
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die winkel is gewoon lomp groot. Ook shampoo gekocht
Fiets was in de aanbieding. ca ¤150 voor een fiets die normaal 400 is. 24" banden, 21 shimano versnellingen, schijfremmen, wit en roze, tja, die kon ik niet laten staan.
Oh, en ik ben te lui om de fiets die ik uit elkaar gehaald had en roze gelakt had weer in elkaar te zetten, dit leek me een goede oplossing
de volgendequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu benieuwd welk nummer hij gespaard heeft
Nee, jij dan!quote:
Tarja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Hier moeten ze een keer een zangeres op los laten!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
quote:
Nee joh gek, dan hebben ze geen tijd meer om te spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
Hmmm nee iets rauwer. Misschien diezelfde die Faraway ook heeft gedaan.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke aan deze show is dat je duidelijk merkt dat de gemiddelde R49 luisteraar/DJ veel meer muziek kent dan het standaard 3FM gebeuren
dat is zonder meer een feitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke aan deze show is dat je duidelijk merkt dat de gemiddelde R49 luisteraar/DJ veel meer muziek kent dan het standaard 3FM gebeuren
Da's waarschijnlijk waar ik het minste van kenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Meer Rachmaninoff !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben het met je eens dat hier best een zangers op zou kunnen zingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Soms hoor ik echt bijna de teksten bij bepaalde delen....my heart is broken....my loneliness and sorrow...alsof de muziek echt voor die woorden geschreven is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hier best een zangers op zou kunnen zingen
Een gezongen dramatisch gedicht of zo
quote:
Eenschquote:
Mag Brian van mij best in de plaats van Freddiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Symphonic het volgende:
er zou een band moeten komen met Cesar, Marc, Mark en Freddie...
helaas is die laatste al een tijdje dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |