quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze pianist is ook slecht in scheikunde, net als de beatboxer van het vorige nummer
Je mist de chemie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze pianist is ook slecht in scheikunde, net als de beatboxer van het vorige nummer
heel erg zelfsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:48 schreef Symphonic het volgende:
dit doet me een beetje aan Francis Lai denken
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de krachtquote:
Laten we het er dan maar op houden dat exacte vakken niet hun sterkste kant wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de kracht
Klopt; in de viool zit veel gevoel, en de piano is gewoon puur een weergave van klanken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde natuurkunde zeggen, maar dan had je gezegd: je mist de kracht
Verhip die heb ik gewoon in mijn collectie zittenquote:
er is nog 1 instrument dat ik graag wil leren spelenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt; in de viool zit veel gevoel, en de piano is gewoon puur een weergave van klanken.
De triangel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog 1 instrument dat ik graag wil leren spelen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip die heb ik gewoon in mijn collectie zitten
Het hele album 18 zelfsquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh dat lukt me al vrij aardig, nu ook zonder kwijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |