quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie bekend met het repetoire van Lambchop?
Mijn muziek collectie zegt van niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
Zijn jullie bekend met het repetoire van Lambchop?
Ach, wanneer ben je een kenner.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in zoverre ik hen wel wat muziek van ze (en ook gehoord, maar geen kenner)
Het is zeker niet vervelend om naar het geluid van ze te luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn muziek collectie zegt van niet.
Ik weet dat ze erg goed eetbaar zijn
je bent niet in de warquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Faun toch? Of ben ik nu weer in de war?
Klopt idd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Faun toch? Of ben ik nu weer in de war?
Ja, de bands die ik door ToT heb leren kennen wil ik nog wel eens door elkaar heen halen nog.quote:
Uilleann Pipes of de Ierse doedelzak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
en geen idee welk instrument dit is? een Luit?
ja ook, maar ook een snaar dingesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uilleann Pipes of de Ierse doedelzak.
Ik denk dat het weer één of ander vergeten ding is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Symphonic het volgende:
en geen idee welk instrument dit is? een Luit?
Keltische muziek is eerlijk gezegd een van de weinige muziek die ik inderdaad een hele avond zou kunnen luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Op de Medieval in Obidos heb ik een hele avond naar dit soort bands geluisterd
ja dat is het ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik een jaar of 5 geleden in een kasteel in Oost-Duitsland waar we een middeleeuws diner hadden. Twee muzikanten speelden vanalles op verschillende oude instrumenten, dat was echt gaaf.
Dat kan in deze showquote:
Mee eens, maar dan wel iets in een modern jasje zoals met Faun en dergelijke.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Keltische muziek is eerlijk gezegd een van de weinige muziek die ik inderdaad een hele avond zou kunnen luisteren.
aan de afwisseling heeft het zeker niet gelegen vanavondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan in deze show
En eerlijk gezegd ik denk dat het wel goed is dat je pop/rock afwisseld met klassiek/keltisch en andere muziek.
Faun, afwisselen met Enigma, Clannad, the Corrs, the Dubliners, etcquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan wel iets in een modern jasje zoals met Faun en dergelijke.![]()
Als het echt authentiek is, dan moet het geheelplaatje in ieder geval kloppen.
Ik ook, met voldoende alcohol in mijn mikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Ik kan eigenlijk bijna alle muziekstijlen wel een een hele avond luisteren.
Er zijn echt muzieksorten waar me dat niet zou lukken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, met voldoende alcohol in mijn mik
Joh, ik speel zelf klavecimbel, maar na een half uur naar Das Wohltemperierte Klavier te luisteren ren ik gillend wegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn echt muzieksorten waar me dat niet zou lukken.
Goed voorbeeld: Rammstein vind ik serieus erg leuk, maar daar kan ik echt geen avond naar luisteren
Maar in een Amsterdamse kroeg gewoon de hele avond naar Hazes, Alberti, etc luisterenquote:
voor mij ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar in een Amsterdamse kroeg gewoon de hele avond naar Hazes, Alberti, etc luisteren
Geen probleem
Dat is dan duidelijk van ver voor mijn tijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
Ook wel een beetje een Radio49 klassiekertje, dit!
Kan kloppen ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dan duidelijk van ver voor mijn tijd
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
tering had me ff gewaarschuwd
Iets met volume en koptelefoon
Wel vet dit
Ja, nu weet ik het wel weer jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHAHA!!! Ik dacht dat je deze wel kende!
Ik zou zeggen, leef je eens uit en draai eens een show met R49 klassiekersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kloppen ja!
Das rote pferd en Die da mit dem roten halsband waren ook klassiekers, net als Knightly baggy (waar ik zelf een gruwelijke hekel aan heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |