ow........ ik snap het al, over de Bio Industrie enzo, ik zag alleen de Ava,quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef isax het volgende:
ok het begon heel idealistisch omdat ik vond dat je dieren niet moest slachten.
dit is wel verranderd door de loop van jaren.
nu is mijn standpunt meer dat ik puur op tegen ben hoe beesten worden gehouden. want ja, mensen eten vlees en dat is de natuur. maar 200 koeie in een stal houden gaat tegen de natuur in.
ik ben dan ook niet tegen goed gehouden vlees. biologisch is niets mis mee.
ik vind dan ook dat je niet moet ingrijpen in de natuur. want alle dieren zijn met elkaar verbonden.
leven en laten leven. als een dier uitsterft moet je dat laten gaan.
ik heb het toch maar even kort getypt
Ging om de tekst idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik snap het al, over de Bio Industrie enzo, ik zag alleen de Ava,
ik keek weer effe niet verder
ik ben 25 maar wel een beetje wijsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik kan haar natuurlijk ook hier even heen lokken, misschien is ze zelfs 40+
[..]
Nee, ze heeft laatst wel die chocodinges hierheen gelokt, want die was 40 geworden....zelf is het nog een jonkie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
FANN juniorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging om de tekst idd.
Alsof ik FANN junior aan het woord zag.
Ah beter, dan meld ik het volgen van het Utopia topic maar weer afquote:
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdovingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii, nou je hebt groot gelijk hoorvieze plofkipvreters
![]()
Ze zitten hier ook
Kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat je hier al eens was
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdoving![]()
en hun neus afknippen dan ook maar meteen.
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
leuk om te lezen altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb ergens nog een topic over de Bio-industie rond zwerven, zal ik hem eens opsnorren voor
je
ik zat je maar te plagen hoor. tik tik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...
Love, peace en zo...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdoving![]()
en hun neus afknippen dan ook maar meteen.
Hiero... kan je je hart ophalen, is een héél gezellig topic gewordenquote:
Nee, jij wil niet met mij praten, want ik ken je niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat je maar te plagen hoor. tik tik.
Iedereen die in een COS-topic komt dient op de vingers te worden getikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...
Ik kom er met reden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen die in een COS-topic komt dient op de vingers te worden getikt.
ja hey. ik probeerde het goed te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij wil niet met mij praten, want ik ken je niet...
Tok tok!
ow,,,,,,, door Gert? Die bijt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is die Fuck a Vegetarian pic nou gebleven dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero... kan je je hart ophalen, is een héél gezellig topic geworden![]()
Ik had toen weer eens een andere naam maar dat dondert niet![]()
F&F / De Bio-industrie
Verveelt zich op zn werk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is de reden dan? Jij keek toch niet naar Utopia?
Ik had de Fobo leeggehaald toch geloof ik, of staat er nog iets in?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is die Fuck a Vegetarian pic nou gebleven dan?
Je moet wel keuzes leren maken natuurlijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef isax het volgende:
ik zal vanavond eens dat topic lezen.
ik kan niet 2 topics in de gaten houden en dan ook nog eens zo'n topic.
Niet meteen weer zo obstinaat, is slecht voor je bloeddruk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:48 schreef isax het volgende:
[..]
ja hey. ik probeerde het goed te maken
die man in eindhoven die nu de slager is is mega lief.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik de groene weg website te lezen en krijg ik trek
Bij FANNvanhetlaatsteuur? Nee hoor, alle foto's zijn weg daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan nog 2 en een UI foto anders dan deze
komt door al die amsterdammers om mij heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meteen weer zo obstinaat, is slecht voor je bloeddruk.
Had al een kippetje voor je gepost...
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is de reden dan? Jij keek toch niet naar Utopia?
Ik quote je even hier als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef isax het volgende:
[..]
die had ik laatst ook. waren lekker![]()
ik haal er meestal mijn schoonmaakmiddelen en dan neus ik even rond.
en cocos olie en "suiker" enzo.
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
komt door al die amsterdammers om mij heen.
Ik klik hier op je fobo en dan zie ik 3 fannetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij FANNvanhetlaatsteuur? Nee hoor, alle foto's zijn weg daar.
Toch? Of ben ik nou scheel?
je moet doen alsof je lot geweldig vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.
Heb er al 2 topics geopend zelfs...
3 uur reizenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
die man in eindhoven die nu de slager is is mega lief.
ZAg het vanmiddag...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.
Heb er al 2 topics geopend zelfs...
Maar dat is ze toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet doen alsof je lot geweldig vind.
Met een punaise...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
Jezus mijn beeld verspringt steeds naaar 200% hoe kan dat nou weer?
Ik raak daar altijd van in paniek, ik heb he nu weer op 125 % maar dat heb ik al 3x gedaan
hoe zet je dat vast???
shit dat is wel goedkoop. ik gebruik die olie echt voor alles. volgens mij kost dat kleine potje van de ekoplaza iets van 12 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik quote je even hier als je het niet erg vind.
Hier is een biologische markt met oa 1 marktman die nauwelijks boven de inkoopprijs zijn spullen verkoopt, erg favoriet en een emmertje kokosolie is daar bijvoorbeeld Ī17,50
De goedkoopste na hem is al 19.95, ook goedkoop maar ja elke biologische cent telt
Ah...... ja, dat klopt wel, een beetje een oudere foto en die ene met dat shirt is van 2 jaar gleden alweer geloof ik en die andere hoofdfoto is ergens van November vorig jaar ofozo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klik hier op je fobo en dan zie ik 3 fannetjes
thuisbasis als in waar ik nu woon of waar ik vandaan kom?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Wat is jouw thuisbasis?
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
thuisbasis als in waar ik nu woon of waar ik vandaan kom?
ik kom uit eindhoven, woon in amsterdam. heel leuk hoor maar het gedrag in het verkeer hierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...
Omdat we dr een beetje afschrikken en ze er nu ook zelf woont mischien ..?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...
Gewoon instellen en er niet meer aankomen.quote:
Volgens mijn zoon is die van 19.95 bij de Jumbo Drachten, oranje emmer(ook biologisch), maar die is denk ik 3 uur reizen voor jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
shit dat is wel goedkoop. ik gebruik die olie echt voor alles. volgens mij kost dat kleine potje van de ekoplaza iets van 12 euro.
Ah, het 'drukke, agressieve verkeer in de grote stad'-syndroom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom uit eindhoven, woon in amsterdam. heel leuk hoor maar het gedrag in het verkeer hier
ik heb hier geen jumbo. maar ga binnenkort eens naar de grote biologische markt om te kijken. heb nu alleen nog een hele volle pot hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon is die van 19.95 bij de Jumbo Drachten, oranje emmer(ook biologisch), maar die is denk ik 3 uur reizen voor jou.
Zelf kom ik daar ook niet, maar misschien heeft een andere Jumbo die ook wel?
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het 'drukke, agresieve verkeer in de grote stad'-syndroom.
Ik weet niet beter en kan er prima mee leven.
Welkom in Amsterdam!
Huh?? en toen? Ging ie iemand afrossen met die riem?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
laatst trok er weer een zijn riem uit zijn broek om te gebruiken als zweep
Ach, zo maak je nog eens wat mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.
maar nu met die toeristen is het gewoon dramatisch.
Tegenover welk hotel woon je ? Arena ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.
maar nu met die toeristen is het gewoon dramatisch.
neuh er loopt hier super veel politie nog steeds. dus meestal dreigen ze alleen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Huh?? en toen? Ging ie iemand afrossen met die riem?
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenover welk hotel woon je ? Arena ?
Ga je maar een keer langs als je bij mij bent. In Amersfoort zit er een.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik de groene weg website te lezen en krijg ik trek
Oh ja had je al eens verteld ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ga je maar een keer langs als je bij mij bent. In Amersfoort zit er een.
Rode ramen, druk bezocht en kwaliteit hotelletje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rode ramen, druk bezocht en kwaliteit hotelletje.
Typische combi...
En rammende riemrossers...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdam
Wat moest je daar BTW ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zag twee auto's in de prak vanmiddag bij de coffeeshop.
Heb je zitten blowen en kreeg je er hallicunaties van of...?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zag twee auto's in de prak vanmiddag bij de coffeeshop.
waar zal het toch zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdam
snol@upcmail.nl, origineel...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft dr email er naar vernoemd..
Das gewoon een religie, niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is spaans en woont ergens in het buitenland....
OH ja en ze doet aan Voodoo
puta@upcmail.es dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is spaans en woont ergens in het buitenland....
En Reiki en danst Flamenco .... En aan 3D design ... of zoiets ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Das gewoon een religie, niks mis mee
Iedereen heeft wel een speldenkussen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Das gewoon een religie, niks mis mee
nee geen lekkende tank; allebei de voorkant in de prak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen benzine uit een lekkende tank of zo?
zweefteef@upcmail.esquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En Reiki en danst Flamenco .... En aan 3D design ... of zoiets ...
Bij Voodoo denkt iedereen gelijk aan het poppetje waarin geprikt mag worden, maar er is veel meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een speldenkussen.
Sjoef, is dat festival niks voor jou?
Ben in New Orleans bij een voodoo sessie aanwezig geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij Voodoo denkt iedereen gelijk aan het poppetje waarin geprikt mag worden, maar er is veel meer.
En niet alleen maar in negatieve zin, ook positief kun je veel proberen te doen ermee.
Bekendste bij mij is het geven van voedsel aan de overledenen, dat zie je niet terug in de meeste religies dat je nog aardig kunt zijn voor degenen die er niet meer stoffelijk zijn.
Zouden die zelf wel weten hoe het eigenlijk zou moeten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben in New Orleans bij een voodoo sessie aanwezig geweest.
Compleet koekoek die gasten...
Zolang het maar vegetarisch voedsel is wat je ze voert.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij Voodoo denkt iedereen gelijk aan het poppetje waarin geprikt mag worden, maar er is veel meer.
En niet alleen maar in negatieve zin, ook positief kun je veel proberen te doen ermee.
Bekendste bij mij is het geven van voedsel aan de overledenen, dat zie je niet terug in de meeste religies dat je nog aardig kunt zijn voor degenen die er niet meer stoffelijk zijn.
Werd volgens mij hier vroeger ook gedaan, sowieso bij het Samhain van de Kelten wanneer de wereld tussen de levenden en de doden op het dunst is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Eten geven aan overleden, in Indonesië en omstreken breek je je nek over de offertjes op straat en overal.
Maar persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in...
Geen idee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden die zelf wel weten hoe het eigenlijk zou moeten?
Melk en koekjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het maar vegetarisch voedsel is wat je ze voert.
Het zal, ik ben overtuigd atheïst, dus het is allemaal erg ver van mijn bed...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Werd volgens mij hier vroeger ook gedaan, sowieso bij het Samhain van de Kelten wanneer de wereld tussen de levenden en de doden op het dunst is.
Verchristelijkt tot het allerzielen/allerheiligen.
Ik heb alleen ergens een poot van een vogel wat een soort beschermingsamulet is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik weet wat ik gezien heb, er zitten daar nogal wat voodoo gerelateerde gelegenheden en de meeste stralen hetzelfde uit. Heb er zelf ook een poppetje met spelden gekocht...
Die religie geloof ik niet inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal, ik ben overtuigd atheïst, dus het is allemaal erg ver van mijn bed...
Het enige wat ik aan bijgeloof/ritueel/gewoonte heb, is mijn zgn. Lucky Dollar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen ergens een poot van een vogel wat een soort beschermingsamulet is.
Vind veel elementen uit andere kleine of onbekendere religies wel interessant.
Dat is van een ver van mijn bed religie, is niet onbekend en ook niet klein, dus niet interessant genoeg voor mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat al die hoofddoeken hier daar ladingen van inkopen bij de Lidl...
Die bij jouw in de achtertuin... Overheen gelezen .. blijkbaar in alle Isax commotiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik eerder in dit topic postte...
Dat komt door het beeld wat je ervan hebt, en dat is wat enkel door de media naar buiten gebracht is.quote:
Nietes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is van een ver van mijn bed religie, is niet onbekend en ook niet klein, dus niet interessant genoeg voor mij.
Melk en koekjes wordt altijd aan de kerstman gegeven, die weer voortgekomen is uit Sinterklaas, die weer voortgekomen is uit Wodan/Odin en nog een paar andere erbij dacht ik.
Zolang je niks persoonlijks van haar hebt en het ele ritueel vooraf niet uitgevoerd hebt zal ze niet van haar hoofdpijn afkomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net een punaise in je avatar gestoken.
Line up is best grappig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bij jouw in de achtertuin... Overheen gelezen .. blijkbaar in alle Isax commotie![]()
Wie weet ....
En hoe kwam hij dan in Myra?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nietes.
Sinterklaas kwam uit Myra, ik heb bij zijn graftombe daar gestaan. Niks Wodan/Odin daar...
Fake punaise .. anders is je scherm nu naar de klotenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot hoever is buurtbewoners in dat geval ? Afhankelijk hoe de wind staat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Line up is best grappig.
We kregen vanavond een brief ivm mogelijke geluidsoverlast.
Voor buurtbewoners is de toegang gratis...
Ben je ook van de Winti?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt door het beeld wat je ervan hebt, en dat is wat enkel door de media naar buiten gebracht is.
Hoe weet jij dat mijn scherm nu niet naar de kloten is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fake punaise .. anders is je scherm nu naar de kloten
Heb ik straks weer een blauw oogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee, op vertoon van de brief en een bewijs dat je op het adres woont...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot hoever is buurtbewoners in dat geval ? Afhankelijk hoe de wind staat?
Ah OK ... Dan niet ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, op vertoon van de brief en een bewijs dat je op het adres woont...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je ook van de Winti?
In de Bijlmer daar ook aardige rituelen van meegemaakt, midden in de nacht brullende 'priesters' die geesten aan het uitdrijven waren. Leuk...
Misschien waren het wel dezelfde gasten...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef FANN het volgende:
Vooral als ze baby's gaan offeren en daat soort shit, er was eens zo'n stel in
de bijlmer, stond in de krant ik was er niet bij gelukkig, maar die hadden overal
van die babylijkjes in huis, of alleen de hoofdjes geloof ik![]()
Ze gebruiken ook wel eens dode baby's om drugs te smokkelen, ik weet niet
of ze die baby's daar speciaal dood voor maken, maar dan stoppen ze zo'n
lijkje vol drugs, en die douane mensen denken, lekker rustige baby, die slaapt,
la maar doorlopen...
De persoon niet, maar het feest stamt af van de Germanen en is later door de kerk naar zich toegetrokken en aan Sinterklaas toegeschreven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was dus een natuurlijk persoon en geen mythe...
Nee, ik was een keer 's nachts gestruikeld en met mijn kop op het nachtkastje geknaldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer?
Krijg je thuis klappen van je Griek?
Ik praat over 1978/1980 of daar in de buurt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Misschien waren het wel dezelfde gasten...
I remember!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik was een keer 's nachts gestruikeld en met mijn kop op het nachtkastje geknald![]()
ik had hier een foto neergezet toen... zat er niet uit
hmmmmmmmm nee was later, ik woonde daar al niet meer en toen las ik het in de krant, maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik praat over 1978/1980 of daar in de buurt...
Ja, waarom mag Joost wetenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I remember!Werd zuurtje weer eens boos op je.
Zulke dingen zijn verschrikkelijk en zoiets hoort ook niet in de oorsprong van die religie geloof ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef FANN het volgende:
de bijlmer, stond in de krant ik was er niet bij gelukkig, maar die hadden overal
la maar doorlopen...
Ik ga hier niet zeggen hoeveel winden ik laat. Ik ken de rituelen van die religie verder niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je ook van de Winti?
In de Bijlmer daar ook aardige rituelen van meegemaakt, midden in de nacht brullende 'priesters' die geesten aan het uitdrijven waren. Leuk...
Er is een persoon waar een verhaal rond gaat, die is gebruikt om het oude verhaal te verchristelijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was dus een natuurlijk persoon en geen mythe...
Dank voor de info, maar ik ben niet zo bezig met het verleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De persoon niet, maar het feest stamt af van de Germanen en is later door de kerk naar zich toegetrokken en aan Sinterklaas toegeschreven.
Een leger doden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een persoon waar een verhaal rond gaat, die is gebruikt om het oude verhaal te verchristelijken.
Het komt oorspronkelijk bij de oude Germanen, bewoners uit Noord-West Europa vandaan.
Wodan kwam met zijn leger doden(jaaa die doden dat zijn nu die zwarte pieten) razen aan het eind van het jaar, had een staf, een ring, een hoed een paard, veel wijsheid etc...
Je blijft toch wel gezellig hiero heh?of zit je weer bij Utopia?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn verschrikkelijk en zoiets hoort ook niet in de oorsprong van die religie geloof ik.
[..]
Ik ga hier niet zeggen hoeveel winden ik laat. Ik ken de rituelen van die religie verder niet.
[..]
Er is een persoon waar een verhaal rond gaat, die is gebruikt om het oude verhaal te verchristelijken.
Het komt oorspronkelijk bij de oude Germanen, bewoners uit Noord-West Europa vandaan.
Wodan kwam met zijn leger doden(jaaa die doden dat zijn nu die zwarte pieten) razen aan het eind van het jaar, had een staf, een ring, een hoed een paard, veel wijsheid etc...
Ja waar denk je dan dat die het vandaan hadden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een leger doden?
Klinkt niet echt realistisch, die waren er pas bij Pirates of the Carribean...
Van Walt Disney...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja waar denk je dan dat die het vandaan hadden?
Stiekem is dat Odin gewoon, al die prachtige verhalen die Walt ons brachtquote:
Dat noemen ze toch gewoon larpen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef drakin het volgende:
Maar in Duitsland en Oostenrijk enzo heb je nog veel leukere zwarte pieten, die worden daar perchten of Krampus genoemd, google maar eens op die woorden of 1 ervan.
Nou stoppen hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Stiekem is dat Odin gewoon, al die prachtige verhalen die Walt ons bracht
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef FANN het volgende:
la maar doorlopen...
Ik scheer me dagelijks weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
Doen jullie aan scheren?![]()
LIF / Lichaamshaar is oke !
Hij vindt het hipper om alles te laten staan
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik scheer me dagelijks weg.
Maar gezien je haardracht op de foto met blauw oog ben jij wel van de pruiken...
Ik heb plotseling weer een hele verzameling pics die ik maar weer eens te pas en te onpas er tussendoor ga gooien. Kijken hoe snel er een TR gemacht wordt.quote:
Ziet er niet echt geil uit.quote:
Van dat drugs smokkelen? Ja, was een heel schandaal toen ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef drakin het volgende:
Ik weet dat nieuwsbericht anders ook nog wel, stomme lui die dat met babytjes doen.
Die ken ik niet, ik ga X men kijkenquote:
Nee van die babytjes die gevonden werden in de woning, was dat niet in de Van Ostadestraat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Van dat drugs smokkelen? Ja, was een heel schandaal toen ..
Terecht natuurlijk.
Ik ken wel the serpent and the rainbow, kwam dacht ik ook iets met voodoo in voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voodoo Possession (2014) - IMDb
quote:
oh, volgens mij in de bijlmer, maar weet ik nu ook niet meer zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee van die babytjes die gevonden werden in de woning, was dat niet in de Van Ostadestraat?
Kan ook zijn dat ik er toen zo van geschrokken was dat ik het uit mijn geheugen gewist hadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]Had je die gemist?
Was alweer een tijdje terug hoor, is nu niks meer van te zien, werd eerst geel en toen verdween het
Worden misschien wel meer babys gevonden in die rare stad daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, volgens mij in de bijlmer, maar weet ik nu ook niet meer zeker
Ik las vandaag ook over die vrouw in Amersfoort bij wie 2 dode babietjes waren gevonden, ze kon ze er niets van herinnerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee van die babytjes die gevonden werden in de woning, was dat niet in de Van Ostadestraat?
Dat heb ik ook maar gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik er toen zo van geschrokken was dat ik het uit mijn geheugen gewist had
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stiekem heb ik hem natuurlijk ondertussen wel opgeslagen.
ik vermaak me wel. moest even eten fixen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je blijft toch wel gezellig hiero heh?of zit je weer bij Utopia?![]()
Hier wordt je veel wijzer tussen al die oudjes
Toch is het wel leuk om daar foto's van te maken, al doen de meesten dat net snel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar gedaangelukkig hebben we de foto's nog...
psygose zeker, was er ook een keer eentje die stopte haar baby in de magnetronquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook over die vrouw in Amersfoort bij wie 2 dode babietjes waren gevonden, ze kon ze er niets van herinneren
Je had eindelijk iets verzonnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vermaak me wel. moest even eten fixen.
2,6/10. Moet wel een topfilm zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken wel the serpent and the rainbow, kwam dacht ik ook iets met voodoo in voor.
maar deze wil ik ook nog wel zien, zet download aan.
nee de italiaan welquote:
Pizza met melk. Gewoon elke dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik vermaak me wel. moest even eten fixen.
2 keer een psychose dan, er werd een kindje uit 2002 en uit 2004 gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
psygose zeker, was er ook een keer eentje die stopte haar baby in de magnetron
Dat "hond in magnetron verhaal" is trouwens 1 van de hardnekkigste broodjeaapverhalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
psygose zeker, was er ook een keer eentje die stopte haar baby in de magnetron
ow...... dus was expres? Kolere...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 keer een psychose dan, er werd een kindje uit 2002 en uit 2004 gevonden.
Het zag er zo veelbelovend uit "eten fixen"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef isax het volgende:
[..]
nee de italiaan welpizza. is mijn laatste dagje hier voor anderhalve week dus was ook een goed excuus.
Toch denk ik dat je niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je zoiets doetquote:
Nah, volgens mij was dit wel echt, maar ja, weet ik ook niet zeker natuurlijk, stond welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat "hond in magnetron verhaal" is trouwens 1 van de hardnekkigste broodjeaapverhalen.
elke dag nog wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pizza met melk. Gewoon elke dag.
Op jouw leeftijd kan dat allemaal prima.
Nee... dat denk ik ook niet, op zijn minst goed overspannen dan doen z dat soort dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je niet helemaal lekker in je bovenkamer bent als je zoiets doet
Is "kat in de droger" dat dan ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat "hond in magnetron verhaal" is trouwens 1 van de hardnekkigste broodjeaapverhalen.
Heb je dat probleem van "wat moet ik vandaag eten" ook niet meer.quote:
4 Cheese Pizza van New York Pizza is lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:09 schreef isax het volgende:
[..]
nee de italiaan welpizza. is mijn laatste dagje hier voor anderhalve week dus was ook een goed excuus.
Nou ja, er zijn rare mensen hoor... denk maar aan die Fritzel gast uit België...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mensen dat expres kunnen doen. gaat zo tegen je basis in.
ik heb al heeeeel lang geen new york gehad. vind zo'n echte italiaanse het aller lekkerstequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
4 Cheese Pizza van New York Pizza is lekkermaar wel best duur, maar ik eet het
zelden dus dan mag het wel
Dat weet ik niet....maar dat hond in de magnetron verhaal in Amerika wat een miljoenenclaim zou hebben opgeleverd is uit iemands grote duim gezogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is "kat in de droger" dat dan ook?
Ik dacht ook dat het echt gebeurd wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik niet....maar dat hond in de magnetron verhaal in Amerika wat een miljoenenclaim zou hebben opgeleverd is uit iemands grote duim gezogen.
Fritzl was Oostenrijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn rare mensen hoor... denk maar aan die Fritzel gast uit België...
Die deed dat toch écht wel expres.
pizza margarita? die vin ik ook wel lekker, of had je een andere?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb al heeeeel lang geen new york gehad. vind zo'n echte italiaanse het aller lekkerste
De creamy bacon is ook erg lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij haalt Fritzl uit Oostenrijk en Dutroux uit Belgie door elkaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn rare mensen hoor... denk maar aan die Fritzel gast uit België...
ow.... nou ja die andere gast kwam uit België dan? Marc Dutroux ook zo'n lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fritzl was Oostenrijk.
Wel mijn tweede vaderland de credits geven die het toekomt aub.
was dat geen zwitser?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondje_in_de_magnetronquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het echt gebeurd was
Ja, ja, ik had het in de gatenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij haalt Fritzl uit Oostenrijk en Dutroux uit Belgie door elkaar.
Maar allebei even ziek in de kop.
De temperatuur loopt aardig op in zo'n droger, ik denk niet dat zo'n beestje dat overleeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondje_in_de_magnetron
Kat in de droger zegt me echt niets, maar ik kan me voorstellen dat een kat het nog zou kunnen overleven. (Als ik snel google zie ik wel een hoop hits btw....)
Hersenbeschadiging opgelopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, ik had het in de gaten![]()
Komt natuurlijk door die val tegen mijn nachtkastje
Oostenrijker toch ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:20 schreef isax het volgende:
[..]
was dat geen zwitser?
moet toch goed verkeerd zijn in je hoofd.
New York pizza's zijn ronduit smerig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb al heeeeel lang geen new york gehad. vind zo'n echte italiaanse het aller lekkerste
Ik vind die juist zo lekker van NYquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New York pizza's zijn ronduit smerig.
Gewoon bestellen bij een lokale pizzaboer met een echte krokante bodem ipv die weke dingen van NY Pizza...
weet het niet meer.quote:
6 - 7 Euris en prima op smaak inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon bestellen bij een lokale pizzaboer met een echte krokante bodem ipv die weke dingen van NY Pizza...
Sommigen hangen zich daarom ook op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:20 schreef isax het volgende:
[..]
moet toch goed verkeerd zijn in je hoofd.
Jaaahaaaaaa spuit 11 ik had het al verbeterd in haalde die Marc Dutroux gast en die Fritz doorelkaarquote:
Je lijkt mijn man welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zoveel shit in de wereld, dan haal je het weleens door elkaar
Amerikaanse pizza's zijn zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo lekker van NYalleen die hoor...
Ik zou dat toch niet snel durven hoor, wat een horror manier om dood te gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen hangen zich daarom ook op.
Gisteren nog zo ééntje in de USA...
Ja, die komen zo'n pizza natuurlijk niet effe langsbrengen in Amsterdam, die zitten in Haarlem..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amerikaanse pizza's zijn zo verschrikkelijk.
Binnenkort een whisky evenement waar deze pipo's het diner verzorgen: http://www.ecopizza.nl/
Die pizza's ken ik van dance festivals en die zijn fantastisch...
Een vriend van ons is ook zo aangetroffen in de douche.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet snel durven hoor, wat een horror manier om dood te gaan
Het was als voorbeeld bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die komen zo'n pizza natuurlijk niet effe langsbrengen in Amsterdam, die zitten in Haarlem..
Wat hebben we daar nou aan
shit... hoe doe je zoiets in de douche trouwens?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van ons is ook zo aangetroffen in de douche.
We wisten dat hij geestelijk niet meer zo lekker in z'n vel zat, maar het was wel even behoorlijk schrikken.
Nog geen 30 jaar oud, bizar...
Moet ik helemaal naar Haarlemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was als voorbeeld bedoeld.
Maar er zijn nog kaarten voor het whisky evenement. Krijg je van mij een gratis pizza...
Gruwelijk hč, een kennis vond zijn buurman hangend aan de pergola in de achtertuin, hij durft nu nog steeds niet achterin de tuin te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van ons is ook zo aangetroffen in de douche.
We wisten dat hij geestelijk niet meer zo lekker in z'n vel zat, maar het was wel even behoorlijk schrikken.
Nog geen 30 jaar oud, bizar...
Ik bestel onze pizza's bij de pizzabakker op de hoek Aalbersestraat/Ruijs de Beerenbroeckstraat: http://www.dellamore-amsterdam.nl/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
Onze NY Pizza zit wel echt om de hoek MM, in oud Tokkie straatje ..
Nee, het is in Overasselt:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Haarlemmaar wel lief aanbod
Ah...... kijk daar heb ik wel iets aan, komen ze bezorgen in heel Amsterdam?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestel onze pizza's bij de pizzabakker op de hoek Aalbersestraat/Ruijs de Beerenbroeckstraat: http://www.dellamore-amsterdam.nl/
Uitstekende pizza's!
Aan het haakje waar de douchekop op hoort te zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
shit... hoe doe je zoiets in de douche trouwens?![]()
Aan die stang?
Is even wennen jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
Het lijkt vandaag wel groepsknuffeldag met al die lieve postings.
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... kijk daar heb ik wel iets aan, komen ze bezorgen in heel Amsterdam?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
Het lijkt vandaag wel groepsknuffeldag met al die lieve postings.
Jemig... daar heeft ie dus gewoon over na lopen te denkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het haakje waar de douchekop op hoort te zitten.
Hij is daarna kennelijk van de badrand afgestapt of iets dergelijks.
Heb het zelf niet gezien en dat hoeft voor mij ook niet...
Ik bewaar hem wel dan in elk gevalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
Maar binnen 10 minuten ben je er vanuit Noord...
Meestal denken ze er vantevoren wel over naquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemig... daar heeft ie dus gewoon over na lopen te denken
Ongetwijfeld, was na een voor hem zeer traumatische ervaring.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jemig... daar heeft ie dus gewoon over na lopen te denken
Ik meestel op de Joh Savohirin straat de avondwinkel aldaar met Italiaanse keuken...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestel onze pizza's bij de pizzabakker op de hoek Aalbersestraat/Ruijs de Beerenbroeckstraat: http://www.dellamore-amsterdam.nl/
Uitstekende pizza's!
Tragisch hoor, ook voor de mensen die achterblijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, was na een voor hem zeer traumatische ervaring.
Hij kon dat niet handelen...
durven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet snel durven hoor, wat een horror manier om dood te gaan
Ja, dat is ook weer waarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal denken ze er vantevoren wel over na
durf lijkt mij een overweging die, als je dood zou willen, niet meer teltquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! Moet je toch durven?![]()
Of is dat stom gedacht?
Pffffffffff. heftig...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
De oudste zoon van mijn zus(je) is vorig jaar op een dergelijke wijze overleden (drugs + medicijnen 28).
Da's geen bewuste zelfmoord, maar een opvlieging dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waarbehalve misschien als je drugs hebt gebruikt ofzo,
of van die paddenstoelen, maar dan is het meestal niet eens de bedoeling dat ze
dood vallen, denken ze dat ze kunnen vliegen ofzo...
Ooit heb ik iemand doodgevonden in een badkuip (wrs een ongeluk/uitgegleden) en daarna heeft het toch ook een behoorlijke tijd geduurd dat ik weer in een bad wilde/durfde te stappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het haakje waar de douchekop op hoort te zitten.
Hij is daarna kennelijk van de badrand afgestapt of iets dergelijks.
Heb het zelf niet gezien en dat hoeft voor mij ook niet...
ik vind het een pokke-streekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Pffffffffff. heftig...
wordt wel ineens treurnis zo
https://www.facebook.com/restaurantfornoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meestel op de Joh Savohirin straat de avondwinkel aldaar met Italiaanse keuken...
Je hoeft het maar 1 keer te doen, als het goed is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
Oké is dus stom gedacht?
Maar zo denk ik ook over dat je voor een trein springt, lijkt me toch hartstikke eng,
zou ik ook niet durven, maar is vast ook een rare gedachtengang van mij
Dat is misschien zo... ik weet het niet Sas...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
durf lijkt mij een overweging die, als je dood zou willen, niet meer telt
Aanrijding met een persoon. Meerdere keren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft het maar 1 keer te doen, als het goed is.
Word je nog omgeroepen op de omliggende stations ook...
Nee, is helemaal niet raar gedacht. Iedereen heeft een natuurlijk overlevingsinstinct, alleen is dat bij sommige mensen (door wat voor omstandigheden dan ook) heel ver weggezakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
Oké is dus stom gedacht?
Maar zo denk ik ook over dat je voor een trein springt, lijkt me toch hartstikke eng,
zou ik ook niet durven, maar is vast ook een rare gedachtengang van mij
Ja, wel herkenbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit heb ik iemand doodgevonden in een badkuip (wrs een ongeluk/uitgegleden) en daarna heeft het toch ook een behoorlijke tijd geduurd dat ik weer in een bad wilde/durfde te stappen.
Je brein gaat dan toch connecties maken die het eigenlijk niet zou moeten doen.
Wat erg voor julliequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Treehut362 het volgende:
De oudste zoon van mijn zus(je) is vorig jaar op een dergelijke wijze overleden (drugs cocaine o.i.d. + medicijnen 28).
Is goed , gaan we een keer doen ....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/restaurantforno
Om de hoek. Afhalen kan ook
Ik kan me wel voorstellen dat je dat je het in bad gaan voorlopig niet los kan zien van het drama.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ooit heb ik iemand doodgevonden in een badkuip (wrs een ongeluk/uitgegleden) en daarna heeft het toch ook een behoorlijke tijd geduurd dat ik weer in een bad wilde/durfde te stappen.
Je brein gaat dan toch connecties maken die het eigenlijk niet zou moeten doen.
Ik denk dat als je dood wilt je geen angst meer hebt om te springen of wat dan ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is misschien zo... ik weet het niet Sas...
Ja voor je zus is het vreselijk natuurlijk, maar hij zal wel een goede reden hebben gehad,quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja voor je zus is het vreselijk natuurlijk, maar hij zal wel een goede reden hebben gehad,
of niet? Misschien was hij hartstikke depressief? Dat is ook een ziekte...
niet als je een dipje hebt of een rotdag natuurlijk, maar een échte depressie dan
ben je gewoon ziek bedoel ik.
Ja, waarschijnlijk hebben jullie gelijk ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dood wilt je geen angst meer hebt om te springen of wat dan ook.
Cocaine + medicijnen samen kan gewoon ook verkeerd vallen, zeg maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja voor je zus is het vreselijk natuurlijk, maar hij zal wel een goede reden hebben gehad,
of niet? Misschien was hij hartstikke depressief? Dat is ook een ziekte...
niet als je een dipje hebt of een rotdag natuurlijk, maar een échte depressie dan
ben je gewoon ziek bedoel ik.
Ik was er niet bij maar dan staat gelijk de straat vol met Politie enzo..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het opzet of een ongewilde overdosis?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cocaine + medicijnen samen kan gewoon ook verkeerd vallen, zeg maar.
Die coke zal niet per ongeluk genomen zijn, de combi met medicijnen mischien wel...
Ik weet niet of ik gelijk heb, dat doet er ook niet zo toe, maar het is iets wat ik denkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk hebben jullie gelijk ...
Ja, kan ook zoiets zijn geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cocaine + medicijnen samen kan gewoon ook verkeerd vallen, zeg maar.
Die coke zal niet per ongeluk genomen zijn, de combi met medicijnen mischien wel...
Dat moet afschuwelijk geweest zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar dan staat gelijk de straat vol met Politie enzo..
gammaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Wij kunnen dit soort zaken hier nu heel rationeel bespreken en beoordelen, als je eenmaal zo ver bent dat je het zelf overweegt, dan lukt je dat simpelweg niet meer...
Maar je bent nog steeds boos op hem?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
Ik kan der verder ook weinig over zeggen
maar die heeft dus bij mij op schoot gezeten toen die nog een baby was.
Vind je dat zo mooi?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik zag net een shemale foto in US en ben tijdelijk blind.
US betreden is op eigen risicoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik zag net een shemale foto in US en ben tijdelijk blind.
Ach, het is gewoon anders gegaan als je toen dacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds boos op hem?
Omdat je zus zoveel verdriet ervan heeft natuurlijk, en jij en andere ook natuurlijk, maar
dit doen mensen niet zomaar, misschien kun je het van die kant bekijken?![]()
Altijd boos op hem blijvn gaat ook niet helpen denk ik dan, maar ja wat weet ik ervan ?
Niet veel om eerlijk te zijn
Die sla ik even op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Mensen die zo deprie zijn willen het goed doen. Of van 12 hoog of een trein koppen. Verder denken ze niet na. De consequenties of evt iemand anders meeslepen is niet ter spraken.
Hulp is er niet voor deze mensen. Ze zoeken het maar uit. En dan krijg je dit soort ellende.
Niet zo zeer voor de patiënt zelf maar voor de mensen die het zien gebeuren en de nabestaanden.
Indrukwekkende docu erover, de familie dacht op een gegeven moment, ja doe het maar.
http://docu.vara.nl/Moeders-springen-niet-van-flat.14171.0.html
Dat is standaard bij mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon anders gegaan als je toen dacht.
Dat hele euthanasiebeleid deugd nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Mensen die zo deprie zijn willen het goed doen. Of van 12 hoog of een trein koppen. Verder denken ze niet na. De consequenties of evt iemand anders meeslepen is niet ter spraken.
Hulp is er niet voor deze mensen. Ze zoeken het maar uit. En dan krijg je dit soort ellende.
Niet zo zeer voor de patiënt zelf maar voor de mensen die het zien gebeuren en de nabestaanden.
Indrukwekkende docu erover, de familie dacht op een gegeven moment, ja doe het maar.
http://docu.vara.nl/Moeders-springen-niet-van-flat.14171.0.html
Ja tuurlijk, ik moet het ook maar doen met wat jij hier verteld natuurlijk, verder weetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon anders gegaan als je toen dacht.
En het halve?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hele euthanasiebeleid deugd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |