ow........ ik snap het al, over de Bio Industrie enzo, ik zag alleen de Ava,quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef isax het volgende:
ok het begon heel idealistisch omdat ik vond dat je dieren niet moest slachten.
dit is wel verranderd door de loop van jaren.
nu is mijn standpunt meer dat ik puur op tegen ben hoe beesten worden gehouden. want ja, mensen eten vlees en dat is de natuur. maar 200 koeie in een stal houden gaat tegen de natuur in.
ik ben dan ook niet tegen goed gehouden vlees. biologisch is niets mis mee.
ik vind dan ook dat je niet moet ingrijpen in de natuur. want alle dieren zijn met elkaar verbonden.
leven en laten leven. als een dier uitsterft moet je dat laten gaan.
ik heb het toch maar even kort getypt
Ging om de tekst idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ ik snap het al, over de Bio Industrie enzo, ik zag alleen de Ava,
ik keek weer effe niet verder
ik ben 25 maar wel een beetje wijsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Ik kan haar natuurlijk ook hier even heen lokken, misschien is ze zelfs 40+
[..]
Nee, ze heeft laatst wel die chocodinges hierheen gelokt, want die was 40 geworden....zelf is het nog een jonkie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
FANN juniorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging om de tekst idd.
Alsof ik FANN junior aan het woord zag.
Ah beter, dan meld ik het volgen van het Utopia topic maar weer afquote:
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdovingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii, nou je hebt groot gelijk hoorvieze plofkipvreters
![]()
Ze zitten hier ook
Kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat je hier al eens was
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdoving![]()
en hun neus afknippen dan ook maar meteen.
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
leuk om te lezen altijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik heb ergens nog een topic over de Bio-industie rond zwerven, zal ik hem eens opsnorren voor
je
ik zat je maar te plagen hoor. tik tik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...
Love, peace en zo...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we hun ballen eens knippen zonder verdoving![]()
en hun neus afknippen dan ook maar meteen.
Hiero... kan je je hart ophalen, is een héél gezellig topic gewordenquote:
Nee, jij wil niet met mij praten, want ik ken je niet...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik zat je maar te plagen hoor. tik tik.
Iedereen die in een COS-topic komt dient op de vingers te worden getikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al woorden met haar gehad vanmiddag in het UTO COS topic, werd door de mod op mijn vingers getikt daarvoor...
Ik kom er met reden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen die in een COS-topic komt dient op de vingers te worden getikt.
ja hey. ik probeerde het goed te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij wil niet met mij praten, want ik ken je niet...
Tok tok!
ow,,,,,,, door Gert? Die bijt niet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is die Fuck a Vegetarian pic nou gebleven dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero... kan je je hart ophalen, is een héél gezellig topic geworden![]()
Ik had toen weer eens een andere naam maar dat dondert niet![]()
F&F / De Bio-industrie
Verveelt zich op zn werk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is de reden dan? Jij keek toch niet naar Utopia?
Ik had de Fobo leeggehaald toch geloof ik, of staat er nog iets in?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is die Fuck a Vegetarian pic nou gebleven dan?
Je moet wel keuzes leren maken natuurlijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef isax het volgende:
ik zal vanavond eens dat topic lezen.
ik kan niet 2 topics in de gaten houden en dan ook nog eens zo'n topic.
Niet meteen weer zo obstinaat, is slecht voor je bloeddruk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:48 schreef isax het volgende:
[..]
ja hey. ik probeerde het goed te maken
die man in eindhoven die nu de slager is is mega lief.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik de groene weg website te lezen en krijg ik trek
Bij FANNvanhetlaatsteuur? Nee hoor, alle foto's zijn weg daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan nog 2 en een UI foto anders dan deze
komt door al die amsterdammers om mij heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meteen weer zo obstinaat, is slecht voor je bloeddruk.
Had al een kippetje voor je gepost...
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is de reden dan? Jij keek toch niet naar Utopia?
Ik quote je even hier als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef isax het volgende:
[..]
die had ik laatst ook. waren lekker![]()
ik haal er meestal mijn schoonmaakmiddelen en dan neus ik even rond.
en cocos olie en "suiker" enzo.
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
komt door al die amsterdammers om mij heen.
Ik klik hier op je fobo en dan zie ik 3 fannetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij FANNvanhetlaatsteuur? Nee hoor, alle foto's zijn weg daar.
Toch? Of ben ik nou scheel?
je moet doen alsof je lot geweldig vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.
Heb er al 2 topics geopend zelfs...
3 uur reizenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef isax het volgende:
[..]
die man in eindhoven die nu de slager is is mega lief.
ZAg het vanmiddag...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nooit, heb ook geen streams, maar kan me verkneukelen om alle reakties daar.
Heb er al 2 topics geopend zelfs...
Maar dat is ze toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
je moet doen alsof je lot geweldig vind.
Met een punaise...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
Jezus mijn beeld verspringt steeds naaar 200% hoe kan dat nou weer?
Ik raak daar altijd van in paniek, ik heb he nu weer op 125 % maar dat heb ik al 3x gedaan
hoe zet je dat vast???
shit dat is wel goedkoop. ik gebruik die olie echt voor alles. volgens mij kost dat kleine potje van de ekoplaza iets van 12 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik quote je even hier als je het niet erg vind.
Hier is een biologische markt met oa 1 marktman die nauwelijks boven de inkoopprijs zijn spullen verkoopt, erg favoriet en een emmertje kokosolie is daar bijvoorbeeld ¤17,50
De goedkoopste na hem is al 19.95, ook goedkoop maar ja elke biologische cent telt
Ah...... ja, dat klopt wel, een beetje een oudere foto en die ene met dat shirt is van 2 jaar gleden alweer geloof ik en die andere hoofdfoto is ergens van November vorig jaar ofozo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klik hier op je fobo en dan zie ik 3 fannetjes
thuisbasis als in waar ik nu woon of waar ik vandaan kom?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster meldt zich...
Wat is jouw thuisbasis?
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
thuisbasis als in waar ik nu woon of waar ik vandaan kom?
ik kom uit eindhoven, woon in amsterdam. heel leuk hoor maar het gedrag in het verkeer hierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...
Omdat we dr een beetje afschrikken en ze er nu ook zelf woont mischien ..?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Datgene wat je zo agressief jegens Amsterdammers maakt, denk ik...
Gewoon instellen en er niet meer aankomen.quote:
Volgens mijn zoon is die van 19.95 bij de Jumbo Drachten, oranje emmer(ook biologisch), maar die is denk ik 3 uur reizen voor jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
shit dat is wel goedkoop. ik gebruik die olie echt voor alles. volgens mij kost dat kleine potje van de ekoplaza iets van 12 euro.
Ah, het 'drukke, agressieve verkeer in de grote stad'-syndroom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom uit eindhoven, woon in amsterdam. heel leuk hoor maar het gedrag in het verkeer hier
ik heb hier geen jumbo. maar ga binnenkort eens naar de grote biologische markt om te kijken. heb nu alleen nog een hele volle pot hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon is die van 19.95 bij de Jumbo Drachten, oranje emmer(ook biologisch), maar die is denk ik 3 uur reizen voor jou.
Zelf kom ik daar ook niet, maar misschien heeft een andere Jumbo die ook wel?
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het 'drukke, agresieve verkeer in de grote stad'-syndroom.
Ik weet niet beter en kan er prima mee leven.
Welkom in Amsterdam!
Huh?? en toen? Ging ie iemand afrossen met die riem?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
laatst trok er weer een zijn riem uit zijn broek om te gebruiken als zweep
Ach, zo maak je nog eens wat mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.
maar nu met die toeristen is het gewoon dramatisch.
Tegenover welk hotel woon je ? Arena ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan er echt om lachen als ik uit mijn raam zit te kijken.
maar nu met die toeristen is het gewoon dramatisch.
neuh er loopt hier super veel politie nog steeds. dus meestal dreigen ze alleen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Huh?? en toen? Ging ie iemand afrossen met die riem?
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenover welk hotel woon je ? Arena ?
Ga je maar een keer langs als je bij mij bent. In Amersfoort zit er een.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
Nou zit ik de groene weg website te lezen en krijg ik trek
Oh ja had je al eens verteld ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ga je maar een keer langs als je bij mij bent. In Amersfoort zit er een.
Rode ramen, druk bezocht en kwaliteit hotelletje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee eentje met rode ramen. weet de naam niet. word druk bezocht dus zal wel kwaliteit hotelletje zijn.
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rode ramen, druk bezocht en kwaliteit hotelletje.
Typische combi...
En rammende riemrossers...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdam
Wat moest je daar BTW ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zag twee auto's in de prak vanmiddag bij de coffeeshop.
Heb je zitten blowen en kreeg je er hallicunaties van of...?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zag twee auto's in de prak vanmiddag bij de coffeeshop.
waar zal het toch zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
En toeristen, dus een erg bekende plek in Amsterdam
snol@upcmail.nl, origineel...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft dr email er naar vernoemd..
Das gewoon een religie, niks mis meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is spaans en woont ergens in het buitenland....
OH ja en ze doet aan Voodoo
puta@upcmail.es dan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is spaans en woont ergens in het buitenland....
En Reiki en danst Flamenco .... En aan 3D design ... of zoiets ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Das gewoon een religie, niks mis mee
Iedereen heeft wel een speldenkussen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Das gewoon een religie, niks mis mee
nee geen lekkende tank; allebei de voorkant in de prak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook geen benzine uit een lekkende tank of zo?
zweefteef@upcmail.esquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En Reiki en danst Flamenco .... En aan 3D design ... of zoiets ...
Bij Voodoo denkt iedereen gelijk aan het poppetje waarin geprikt mag worden, maar er is veel meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een speldenkussen.
Sjoef, is dat festival niks voor jou?
Ben in New Orleans bij een voodoo sessie aanwezig geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij Voodoo denkt iedereen gelijk aan het poppetje waarin geprikt mag worden, maar er is veel meer.
En niet alleen maar in negatieve zin, ook positief kun je veel proberen te doen ermee.
Bekendste bij mij is het geven van voedsel aan de overledenen, dat zie je niet terug in de meeste religies dat je nog aardig kunt zijn voor degenen die er niet meer stoffelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |