Met dit topic wil ik bereiken dat mensen in hun waarde gelaten worden en niet opgedrongen gepest en gekwetst worden vanuit de maatschappij. Ik ben niet anti scheren maar anti druk vanuit de maatschappij. Laat iemand iets doen omdat zij het zelf wilt. Niet omdat het zeg maar niet hoort of omdat ze zich ervoor schaamt door die taboe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef ADQ het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
Sinds het verwijderen van genitale haar begon is de schaamluis infectie met meer dan 65% omlaag gegaan.
En het aantal onderbrekingen van orale sex met 99%.
Nu ben ik wel benieuwd naar de onderbreking van 1%quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef ADQ het volgende:
Sinds het verwijderen van genitale haar begon is de schaamluis infectie met meer dan 65% omlaag gegaan.
Vraag:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef ADQ het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben zelf een man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:50 schreef Scorpie het volgende:
Prima als jij gorilla benen wil maar verwacht van ons mannen dan niet dat we je willen doen.
U snapt wat ik probeer te zeggen met dit topic ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:52 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens met TS.
teveel is nooit goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef JDM91 het volgende:
Beste mensen. Schaam je niet voor lichaamshaar. Het hoort bij jr dus is het niet vies of smerig of onvrouwelijk. Vecht tegen de maatschappelijke druk en de idologie dat alleen haar op het hoofd hoort . Als vrouwelijk lichaamshaar vies is wat is mannelijk lichaamshaar dan. Als vrouwelijk lichaamshaar vies is wat is hoofdhaar dan ? Een en al industrie en commercie is het. Hoeveel miljoenen en miljarden gaat er wel niet om in die wereld. Harsen waxen laser etc venus gilette en ga zo maar door. Het gaat verder dan dat.... Pesterijen, negatief zelfbeeld etc. En waarom ? Om haar op je benen of armen of buik of rug of waar dan ook ?
Door invloeden uit de commeriële wereld heeft lichaamsbeharing nu de etiket vies, onvrouwelijk en taboe waardoor vrouwen zich ervoor gaan schamen. Vies is het niet als je hygienisch en verzorgd met je lichaam omgaat. We beschikken toch over water en zeep ? Een vorm van schoonheid is het
Ademhalen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de onderbreking van 1%
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef JDM91 het volgende:
[..]
U snapt wat ik probeer te zeggen met dit topic ?
Goed om te horen, mooi uitgelegd ook. Ik dacht dat ik een gestoorde gek was. Durf voor jezelf te denken mensen en dring niks op, kwets niet. Dat maakt het een stuk makkelijker,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Mensen moeten zich altijd realiseren dat schoonheidsidealen iets dat wordt opgedrongen door de media. Ik vind het eigenlijk ook zonde dat mensen niet echt een eigen smaak hebben maar alle ideaalbeelden gewoon overnemen.
Je bent geen gestoorde gek hoor. Het is goed om bewust te zijn van het feit hoe erg je beïnvloed wordt door je omgeving en hoeveel je zelf eigenlijk de hand hebt in het vormen van je eigen smaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Goed om te horen, mooi uitgelegd ook. Ik dacht dat ik een gestoorde gek was. Durf voor jezelf te denken mensen en dring niks op, kwets niet. Dat maakt het een stuk makkelijker,
Ik zeg toch ook niet dat je iets niet mag vinden ? LEES AUB WAT ER STAAT.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef Teydelyk het volgende:
Ik maak godverdomme zelf wel uit wat ik aantrekkelijk vind
OMFGquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:56 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik ben zelf een man.
Je doet 't echt enkel en alleen voor de aandacht he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef JDM91 het volgende:
Kom maar op. Bash me maar. Roep me maar van alles en nog wat
Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef LookAtMe het volgende:
En dan wel van mannen verwachten dat ze er verzorgd uitzien zeker
dat bepalen vrouwen zelf, lijkt mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:43 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !
Wie heeft bepaald wat 'verzorgd' is ? Iedereen heeft een eigen interpretatie van 'verzorgd'. Waarom is lichaamdhaar onverzorgd ? Wie bepaalt dat ?
Alsof mannen zich niet kleden naar voorkeur van vrouwen... Dat is normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:43 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !
Wie heeft bepaald wat 'verzorgd' is ? Iedereen heeft een eigen interpretatie van 'verzorgd'. Waarom is lichaamdhaar onverzorgd ? Wie bepaalt dat ?
Onderbouw dat is. Waarom is dat ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:21 schreef Aiciu het volgende:
De enige geschikte plek voor een vrouw om haar te hebben is op haar hoofd. Al het andere is gewoon smerig en onvrouwelijk.
Dat mogen ze wel eens wat meer doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof mannen zich niet kleden naar voorkeur van vrouwen... Dat is normaal.
Vrouwen zouden moeten staan voor schoonheid, over 10 jaar zijn de mannen de vrouwen van 20 jaar geleden en andersom door types als jijquote:
Niet alle vrouwen willen hetzelfde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel eens wat meer doen.
Dat zou je denken ja maar dat is zeker niet het geval. Ik zeg diet zomaar allrmaal. Ik spreek uit ervaring in eigen omgeving. Dat een vrouw zo onzeker is door al die invloeden en onderdrukking dat ze bangis nooit geliefd te zullen worden e.dquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat bepalen vrouwen zelf, lijkt mij.
waarom denk jij dat vrouwen hun uiterlijk vormgeven naar de wens van mannen? is dat niet een beetje arrogant, te denken dat vrouwen niet zelf bepalen hoe ze er uit willen zien?
Er zijn weinig vrouwen die een onverzorgd type aantrekkelijk vinden denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen willen hetzelfde.
Maar zo werkt de wereld toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:32 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja maar dat is zeker niet het geval. Ik zeg diet zomaar allrmaal. Ik spreek uit ervaring in eigen omgeving. Dat een vrouw zo onzeker is door al die invloeden en onderdrukking dat ze bangis nooit geliefd te zullen worden e.d
Definieer schoonheid. Wie bepaalt qat schoonheid is. Waarom is schoonheid gladgeschoren. Waarom is schoonheid niet met lichaamshaar. Wie bepaalt die 'regels'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vrouwen zouden moeten staan voor schoonheid, over 10 jaar zijn de mannen de vrouwen van 20 jaar geleden en andersom door types als jij
En zie wat voor een verziekte wereld het is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar zo werkt de wereld toch ook?
Allemaal omdat vrouwen zich scheren inderdaad! Wat zijn mannen toch ook een klootzakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:34 schreef JDM91 het volgende:
[..]
En zie wat voor een verziekte wereld het is.
Veel vrouwen zijn gewoon spuuglelijk zonder make-up. Als ze nou ook al gaan beginnen met dat feministische sterft de mensheid uit over 80 jaar.. Dus blijf vrouwelijk, scheer je onnodige haar en gebruikt make-up.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Definieer schoonheid. Wie bepaalt qat schoonheid is. Waarom is schoonheid gladgeschoren. Waarom is schoonheid niet met lichaamshaar. Wie bepaalt die 'regels'
Das onzin. Als vrouwen "minder knap" worden, dan gaat de standaard van mannen gewoon omlaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn gewoon spuuglelijk zonder make-up. Als ze nou ook al gaan beginnen met dat feministische sterft de mensheid uit over 80 jaar.. Dus blijf vrouwelijk, scheer je onnodige haar en gebruikt make-up.
Zo'n kortzichtige lul als jou zou ik ook niet willen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:39 schreef Aiciu het volgende:
Maar dit topic bevestigd mijn mening dat je geen nederlandse vrouwen moet daten.
Het merendeel nlse mannen (incluis mezelf) is ook niet heul bijzonder ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:39 schreef Aiciu het volgende:
Maar dit topic bevestigd mijn mening dat je geen nederlandse vrouwen moet daten.
En ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo'n kortzichtige lul als jou zou ik ook niet willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |