Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef LookAtMe het volgende:
En dan wel van mannen verwachten dat ze er verzorgd uitzien zeker
dat bepalen vrouwen zelf, lijkt mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:43 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !
Wie heeft bepaald wat 'verzorgd' is ? Iedereen heeft een eigen interpretatie van 'verzorgd'. Waarom is lichaamdhaar onverzorgd ? Wie bepaalt dat ?
Alsof mannen zich niet kleden naar voorkeur van vrouwen... Dat is normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:43 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind. Dat nag toch wel. Ja ik zeg dit allemaal voor de aandacht omdat ik dit ow aan het licht wil brengen. Ik wil de mensen wakker schudden. Denk voor jezelf mensen !
Wie heeft bepaald wat 'verzorgd' is ? Iedereen heeft een eigen interpretatie van 'verzorgd'. Waarom is lichaamdhaar onverzorgd ? Wie bepaalt dat ?
Onderbouw dat is. Waarom is dat ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:21 schreef Aiciu het volgende:
De enige geschikte plek voor een vrouw om haar te hebben is op haar hoofd. Al het andere is gewoon smerig en onvrouwelijk.
Dat mogen ze wel eens wat meer doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof mannen zich niet kleden naar voorkeur van vrouwen... Dat is normaal.
Vrouwen zouden moeten staan voor schoonheid, over 10 jaar zijn de mannen de vrouwen van 20 jaar geleden en andersom door types als jijquote:
Niet alle vrouwen willen hetzelfde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel eens wat meer doen.
Dat zou je denken ja maar dat is zeker niet het geval. Ik zeg diet zomaar allrmaal. Ik spreek uit ervaring in eigen omgeving. Dat een vrouw zo onzeker is door al die invloeden en onderdrukking dat ze bangis nooit geliefd te zullen worden e.dquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat bepalen vrouwen zelf, lijkt mij.
waarom denk jij dat vrouwen hun uiterlijk vormgeven naar de wens van mannen? is dat niet een beetje arrogant, te denken dat vrouwen niet zelf bepalen hoe ze er uit willen zien?
Er zijn weinig vrouwen die een onverzorgd type aantrekkelijk vinden denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen willen hetzelfde.
Maar zo werkt de wereld toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:32 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja maar dat is zeker niet het geval. Ik zeg diet zomaar allrmaal. Ik spreek uit ervaring in eigen omgeving. Dat een vrouw zo onzeker is door al die invloeden en onderdrukking dat ze bangis nooit geliefd te zullen worden e.d
Definieer schoonheid. Wie bepaalt qat schoonheid is. Waarom is schoonheid gladgeschoren. Waarom is schoonheid niet met lichaamshaar. Wie bepaalt die 'regels'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vrouwen zouden moeten staan voor schoonheid, over 10 jaar zijn de mannen de vrouwen van 20 jaar geleden en andersom door types als jij
En zie wat voor een verziekte wereld het is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar zo werkt de wereld toch ook?
Allemaal omdat vrouwen zich scheren inderdaad! Wat zijn mannen toch ook een klootzakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:34 schreef JDM91 het volgende:
[..]
En zie wat voor een verziekte wereld het is.
Veel vrouwen zijn gewoon spuuglelijk zonder make-up. Als ze nou ook al gaan beginnen met dat feministische sterft de mensheid uit over 80 jaar.. Dus blijf vrouwelijk, scheer je onnodige haar en gebruikt make-up.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Definieer schoonheid. Wie bepaalt qat schoonheid is. Waarom is schoonheid gladgeschoren. Waarom is schoonheid niet met lichaamshaar. Wie bepaalt die 'regels'
Das onzin. Als vrouwen "minder knap" worden, dan gaat de standaard van mannen gewoon omlaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn gewoon spuuglelijk zonder make-up. Als ze nou ook al gaan beginnen met dat feministische sterft de mensheid uit over 80 jaar.. Dus blijf vrouwelijk, scheer je onnodige haar en gebruikt make-up.
Zo'n kortzichtige lul als jou zou ik ook niet willen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:39 schreef Aiciu het volgende:
Maar dit topic bevestigd mijn mening dat je geen nederlandse vrouwen moet daten.
Het merendeel nlse mannen (incluis mezelf) is ook niet heul bijzonder ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:39 schreef Aiciu het volgende:
Maar dit topic bevestigd mijn mening dat je geen nederlandse vrouwen moet daten.
En ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo'n kortzichtige lul als jou zou ik ook niet willen.
Het hele lichaam, inclusief hoofd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:03 schreef getfitbysmith het volgende:
Scheer je weg hippie!
Een vrouw kan beter haar hele lichaam scheren anders
kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het merendeel nlse mannen (incluis mezelf) is ook niet heul bijzonder ofzo.
Onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vrouwen mogen alleen haar op het hoofd hebben.
Mannen mogen alleen haar op het hoofd, armen en benen hebben.
erg onzekere vrouwen bepalen sowieso ook niet wat vrouwen mooi vinden, dus dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:32 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja maar dat is zeker niet het geval. Ik zeg diet zomaar allrmaal. Ik spreek uit ervaring in eigen omgeving. Dat een vrouw zo onzeker is door al die invloeden en onderdrukking dat ze bangis nooit geliefd te zullen worden e.d
Daar gaat ik ook nirt can uit. Mijn doel is alleen om het ow aan het licht te brengen. Om mensen erover te laten nadenkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef Pavement het volgende:
Wat een kansloos topique, alsof mensen die het eerst schoren nu ook echt gaan laten groeien en omgedraaid.
Je begrijpt het niet.... jij zegt zo werkt de wereld. Vind jij de wereld goed werken ? Mensen die verhongeren massamoorden verkrachtingen ga zo maar dooorr. Met dit in gedachte antwoordde ik dit is een verziekte wereld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Allemaal omdat vrouwen zich scheren inderdaad! Wat zijn mannen toch ook een klootzakken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |