Het zegt dat ze totaal ongeschikt is om projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum te zijn. Mocht het je ontgaan zijn: IS(IS) is een terroristische organisatie en cyberterrorisme is/wordt één van de grote bedreigingen van deze tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een mening van hoe zij het ziet
Nogmaals dat ze dit zegt zegt niks over hoe zij haar werk doet
Jawel dat doet het wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef klawie het volgende:
[..]
En waarom dan wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef klawie het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet
Ik zou graag de persoon achter jou username willen ontdekken echt waar
Met liegen en manipuleren, wat de k je zelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:56 schreef Proximo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rgens_spijt_van.html
Mijn hemel![]()
Het is zogenaamd allemaal resultaat van framing, niks te maken met islam, totaal niet gerelateerd aan ISIS etc..
Hoe komen dit soort kutmensen uberhaupt op zo'n positie, hoeveel van dit soort dwazen hebben er wel niet zo'n functie
Ze zegt toch ook niet dat het goed is was isis doet dus geen enkel probleem maandag weer aan de bakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zegt dat ze totaal ongeschikt is om projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum te zijn. Mocht het je ontgaan zijn: IS(IS) is een terroristische organisatie en cyberterrorisme is/wordt één van de grote bedreigingen van deze tijd.
Waarom denk je dat alles wat met IT, cyber security etc. en overheid te maken heeft fout gaat in ons land? Door dit soort mensen. Het doel van cyber security moet zijn een veiliger internet voor iedereen en het voorkomen van aanvallen uit China, Rusland etc. niet diversiteit en emancipatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef klawie het volgende:
[..]
Klopt, echter kunnen daar consequenties aan vastzitten. En dat is gezien de gedragscode intwerwebz rijk nu gebeurt. Klaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Iedereen mag alles op twitter zetten zij dus ook zint het je niet volg je haar niet
Bij het GAK...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef klawie het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat het goed is was isis doet dus geen enkel probleem maandag weer aan de bak
Vindt jij het fout gaan dan ik kan echt wel veilig op internet hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alles wat met IT, cyber security etc. en overheid te maken heeft fout gaat in ons land? Door dit soort mensen. Het doel van cyber security moet zijn een veiliger internet voor iedereen en het voorkomen van aanvallen uit China, Rusland etc. niet diversiteit en emancipatie.
Je zet toch ook niet mensen die niet kunnen koken, maar wel automonteurs in de keuken van je restaurant of wel soms?
Ik geloof dat zei nog heel goed haar werk kan doen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, echter kunnen daar consequenties aan vastzitten. En dat is gezien de gedragscode intwerwebz rijk nu gebeurt. Klaar.
Daarbij heeft ze zichzelf gediskwalificeerd om haar werk fatsoenlijk te doen op die post.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Vindt jij het fout gaan dan ik kan echt wel veilig op internet hoor
Ze heeft geen technische functie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alles wat met IT, cyber security etc. en overheid te maken heeft fout gaat in ons land? Door dit soort mensen. Het doel van cyber security moet zijn een veiliger internet voor iedereen en het voorkomen van aanvallen uit China, Rusland etc. niet diversiteit en emancipatie.
Je zet toch ook niet mensen die niet kunnen koken, maar wel automonteurs in de keuken van je restaurant of wel soms?
Nu gaan anderen deze link weer gebruiken als bron dat ISIS een zionistische organisatie is volgens het Ministerie van Justitie in Nederland.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef oksel12 het volgende:
Ook nieuws in Israël:
http://www.haaretz.com/je(...)t&utm_medium=twitter
En nu snap je waarom uitlatingen in haar hoedanigheid niet zo slim zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nu gaan anderen deze link weer gebruiken als bron dat ISIS een zionistische organisatie is volgens het Ministerie van Justitie in Nederland.
En nu snap je waarom de Telegraaf niet zomaar de functie van iemand moet betrekken bij een privé-uitspraak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nu snap je waarom uitlatingen in haar hoedanigheid niet zo slim zijn.
Boe fucking hoe, het is de schuld van de mediaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En nu snap je waarom de Telegraaf niet zomaar de functie van iemand moet betrekken bij een privé-uitspraak.
Boe fucking hoe, we wilden alleen maar een heksenjacht op een allochtoon en nu worden we zelf misbruikt voor propaganda.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boe fucking hoe, het is de schuld van de media
Mensen die niet kunnen lezen misschien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nu gaan anderen deze link weer gebruiken als bron dat ISIS een zionistische organisatie is volgens het Ministerie van Justitie in Nederland.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Boe fucking hoe, we wilden alleen maar een heksenjacht op een allochtoon en nu worden we zelf misbruikt voor propaganda.
Zij en half TRUquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef firefly3 het volgende:
Wat een hoog aluhoedje gehalte heeft ze. Ze denkt zeker ook dat 11 september een inside job was?
Mensen die een complot nodig hebben om een gat te kunnen vullen in hun eigen onzekerheidquote:
Nee joh, ook de schuld van de zionisten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef firefly3 het volgende:
Wat een hoog aluhoedje gehalte heeft ze. Ze denkt zeker ook dat 11 september een inside job was?
Als die monteurs vrouwelijke PvdA-leden zouden zijn en het om het kantinerestaurant van bijv. de gemeente Amsterdam zou gaan, zou dat niet eens raar zijn in Nederland...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee joh, ook de schuld van de zionisten.
twitter:BrendaStoter twitterde op woensdag 13-08-2014 om 20:24:32Also news in Israel: "Dutch justice ministry employee: Islamic State a Zionist conspiracy" #yasminahaifi #netherlands http://t.co/zGSVQnES1B reageer retweet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:BrendaStoter twitterde op woensdag 13-08-2014 om 20:24:32Also news in Israel: "Dutch justice ministry employee: Islamic State a Zionist conspiracy" #yasminahaifi #netherlands http://t.co/zGSVQnES1B reageer retweet
Vergeet de holocaust niet.....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef firefly3 het volgende:
Maar de mening moest toch gewoon kunnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bedankt Telegraaf. We staan weer goed op de kaart internationaal.
Ze is project manager.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft geen technische functie.
Ze zit er als human resources manager, volgens mij.
Ik weet niet welke opleiding ze heeft verder, ik denk dat ze in Amsterdam op de sociale academie heeft gezeten, personeelswerk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft geen technische functie.
Ze zit er als human resources manager, volgens mij.
Ik weet niet welke opleiding ze heeft verder, ik denk dat ze in Amsterdam op de sociale academie heeft gezeten, personeelswerk.
Staat gewoon online hoor, begrijp niet waarom je daar maar in het wilde weg naar zou gaan gissen.quote:Utrecht University
Doctoraal, Cultural Anthropology & Sociology
Bedank haar!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Bedankt Telegraaf. We staan weer goed op de kaart internationaal.
Ze zou zo op FOK kunnen reagerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Het is voor haar natuurlijk niet te accepteren dat haar mensen zoiets slechts doen, dus er moet wel sprake zijn van een Joods complot. Het zou beter zijn als ze de situatie veroordeelt en haar afschuw uitspreekt, maar in plaats daarvan gaat ze zich verschuilen achter bullshit.
Dat ze geschorst is, is ook een Joods complot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Het is voor haar natuurlijk niet te accepteren dat haar mensen zoiets slechts doen, dus er moet wel sprake zijn van een Joods complot. Het zou beter zijn als ze de situatie veroordeelt en haar afschuw uitspreekt, maar in plaats daarvan gaat ze zich verschuilen achter bullshit.
Er staan ook Romeinse tempels in Libanon. De vraag is wanneer ze er zijn neergezet, en of het mogelijk is om nieuwe te bouwen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Ludd het volgende:
[..]
Er zijn meerdere synagoges in Iran, hoeveel precies weet ik niet. Joden hebben ook hun eigen krant, zijn vertegenwoordigd in het parlement etc.
Boehoe.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er staan ook Romeinse tempels in Libanon. De vraag is wanneer ze er zijn neergezet, en of het mogelijk is om nieuwe te bouwen.
Ja, er staan ook oude synagoges, maar er zijn 11 actieve synagoges alleen al in de hoofdstad. Nogmaals, de joden worden in Iran gewoon erkend als religieuze minderheid. Ze kunnen hun eigen krant hebben, scholen, etc. Ook is er een joods ziekenhuis, zijn er in Teheran meerdere kosher restaurants etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er staan ook Romeinse tempels in Libanon. De vraag is wanneer ze er zijn neergezet, en of het mogelijk is om nieuwe te bouwen.
Ik las laatst dat in China ook veel mensen er dergelijke denkbeelden op na houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat ze geschorst is, is ook een Joods complot.
Gisteren bij K en B bleek dat de helft van de wereld zo denkt als zij, zelfs in Rusland
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)en-brink-8cc59c4911/ (begint na 33 minuten ongeveer).
Ik heb al sinds de basisschool belangstelling voor Iran en ik heb korte tijd Nieuw-Perzisch gestudeerd, ik ben niet afhankelijk van de o zo boze westerse pers. Maar het is prettig dat je meteen zo'n denigrerende toon aanslaat tegen iemand die het niet met je eens is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, er staan ook oude synagoges, maar er zijn 11 actieve synagoges alleen al in de hoofdstad. Nogmaals, de joden worden in Iran gewoon erkend als religieuze minderheid. Ze kunnen hun eigen krant hebben, scholen, etc. Ook is er een joods ziekenhuis, zijn er in Teheran meerdere kosher restaurants etc.
Tja, dat kan je natuurlijk niet verenigen met de beelden die de westerse pers probeert op te roepen?
Daar heb je gelijk in, mijn excuses. Ik stoor me nochtans aan de demonisering van Iran door de Westerse media. Heel veel mensen in het westen denken echt dat Joden hun leven niet zeker zijn in Iran terwijl de joodse gemeenschap gewoon in openbaarheid en relatieve vrijheid haar leven kan leven. Let op, nadrukkelijk relatief, maar in ieder geval anders dan dat je op basis van westerse berichtgeving zou vermoeden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef TitusPullo het volgende:
Maar het is prettig dat je meteen zo'n denigrerende toon aanslaat tegen iemand die het niet met je eens is.
Geen idee? Wat bedoel je met moderne tijd? Onder het bewind van de laatste Sjah zijn er nog een aantal synagoges gebouwd. Na de revolutie eind jaren 70 en de periode daarop hebben veel Perzische joden de republiek verlaten. Daarom lijkt het mij dat er ook geen behoefte is aan nieuwe synagoges te bouwen.quote:het argument dat er synagoges staan is niets waard, als je bedenkt dat er al duizenden jaren Joden in het land wonen. Er staan ook katholieke kerken in Nederland, maar de Nederlandse katholieken hebben enige tijd geen herkenbare kerken mogen bouwen.
Hoeveel van die actieve synagoges stammen uit de moderne tijd?
In China ziet men joden inderdaad als de ware machthebbers van de westerse wereld, maar wordt dat niet gezien als iets slechts. Vandaar ook dat je in Chinese boekhandels hele afdelingen hebt met boeken als 'Hoe word ik zo rijk en slim als een jood'. Van een afstandje is men vol lof en bewondering voor joden, maar ik vraag me af hoe het Chinese volk, dat toch bekend staat om zijn in xenofobie overlopende etnocentrisme, de permanente vestiging van Sam en Moos aldaar, die gaat komen, gaat trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik las laatst dat in China ook veel mensen er dergelijke denkbeelden op na houden.
Hoe komt het dan dat zowel in Rusland als China veel mensen in dit soort complotten geloven, en in het Westen niet? Propaganda? Van wie dan, en wat is daar het doel van?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
In China ziet men joden inderdaad als de ware machthebbers van de westerse wereld, maar wordt dat niet gezien als iets slechts. Vandaar ook dat je in Chinese boekhandels hele afdelingen hebt met boeken als 'Hoe word ik zo rijk en slim als een jood'. Van een afstandje is men vol lof en bewondering voor joden, maar ik vraag me af hoe het Chinese volk, dat toch bekend staat om zijn in xenofobie overlopende etnocentrisme, de permanente vestiging van Sam en Moos aldaar, die gaat komen, gaat trekken.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |