SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat valt meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Losse kaartverkoop is waarschijnlijk goedkoopste kaartje 40 euro.![]()
Tegen mindere clubs goedkoper. Maar PPT heb je blind al zoals je ziet vanaf 87 euro. Dus de losse kaartverkoop is echt voor de mensen die maar 1 wedstrijd kunnen/willen.quote:AFCA
Volgens mij nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef Nickskuh het volgende:
Kun je met een clubcard ook een of meerdere passe partouts kopen?![]()
Nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef Nickskuh het volgende:
Kun je met een clubcard ook een of meerdere passe partouts kopen?AFCA
En kun je er dan na de loting er maar ook 1 mee kopen zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.![]()
Wat is blind als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Voor de loting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat is blind als ik vragen mag?![]()
82,50 PPT voor mijn plek.
Mooie prijs
Edit: Onee, 78![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 15:54:26 ]![]()
Tegen Juve zullen ze het wel duur maken of course.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegen mindere clubs goedkoper. Maar PPT heb je blind al zoals je ziet vanaf 87 euro. Dus de losse kaartverkoop is echt voor de mensen die maar 1 wedstrijd kunnen/willen.![]()
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
''denk ik wel''. Je moet wel heel debiel zijn wil je echt geloven dat Ajax kans heeft om hem binnen te hengelen. Gewoon waardeloze tijdverspilling die Eto'o. Ga gewoon voor de echt haalbare kaarten en niet zo treuzelen. Nog tot 1 september 24:00.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.![]()
Jawel hoor, je kunt vanaf morgen 9:00 uur PP kopen met clubcard voor de vakken lange zijde tweede ring. 147 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.Gourmetten of steengrillen?![]()
*31 augustus 23:59quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''denk ik wel''. Je moet wel heel debiel zijn wil je echt geloven dat Ajax kans heeft om hem binnen te hengelen. Gewoon waardeloze tijdverspilling die Eto'o. Ga gewoon voor de echt haalbare kaarten en niet zo treuzelen. Nog tot 1 september 24:00.
** 24:00 bestaat niet"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook nog maandag 1 september de tijd. Anders zou zondag de deadlinedag zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
*31 augustus 23:59
** 24:00 bestaat niet![]()
***1 september 23:59quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog maandag 1 september de tijd. Anders zou zondag de deadlinedag zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
No shit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.![]()
Die andere clubs mogen wel blij zijn dat Marcel Brands hem heeft afgewezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vorig jaar heb ik een ppt van lui van VAK410 overgekocht, was geen probleem. Je moet je wel (kunnen) legitimeren bij ingang, maar dat is volgens mij alleen om te checken of je geen stadionverbod hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Nickskuh het volgende:
Moet de passe partout op je eigen naam staan of controleren ze dat niet bij de ingang?![]()
Met Ajaxlife cc wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.![]()
Wel jammer dat hij nu zelf afgewezen is doorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die andere clubs mogen wel blij zijn dat Marcel Brands hem heeft afgewezen.Defourgod
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat ajax dit jaar 6e wordt met hun matige selectie"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je nu een Ajax Live Club Card besteld, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je kaarten kan bestellen?![]()
Een dag of 40-45quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je nu een Ajax Live Club Card besteld, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je kaarten kan bestellen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik denk 14-18 dagenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je nu een Ajax Live Club Card besteld, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je kaarten kan bestellen?![]()
bijna een maand, duurt altijd behoorlijk lang omdat het gecontroleerd moeten worden door o.a. de KNVB.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee, met de Ajax life CC, niet met de normale CCquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kunt vanaf morgen 9:00 uur PP kopen met clubcard voor de vakken lange zijde tweede ring. 147 euro.AFCA
Ik dacht dat het via de KNJB wat sneller gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bijna een maand, duurt altijd behoorlijk lang omdat het gecontroleerd moeten worden door o.a. de KNVB."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Marcel Brandsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die andere clubs mogen wel blij zijn dat Marcel Brands hem heeft afgewezen.![]()
![]()
Ohja, excuus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, met de Ajax life CC, niet met de normale CCGourmetten of steengrillen?![]()
de selectie is vooralsnog gelijk. Alleen Siem is weg, maar die het afgelopen jaar niets gespeeld. Maar we hebben wel een paar wingers gekregen. Denk dat we er op vooruit gaan. Alleen als blind weggaat verliezen we kwaliteit.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zou me niet verbazen als Manchester United voor het eind van de week een (fors) bod neerlegt voor Blind gezien het feit dat Shaw er een maand uitligt vooralsnog.![]()
Is er een lieve Fok!Ker die mij wil helpen met 2 barcodes? Ik wil een passe halen maar vind de lange zikde iets te veel geld. Iemand met 2 SCC op noord of zuid die niet gaat en waarvan ik de barcode mag lenen?
Edit: kurk droog kan bevestigen dat ik mij altijd gedraag
Edit2: niet op vak410 (424/425) dat is altijd zo'n gekut met kaarten.
[ Bericht 13% gewijzigd door Afhaalchinees op 13-08-2014 18:30:38 ]![]()
heb je geen life dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, met de Ajax life CC, niet met de normale CC![]()
zal ik je nog een leuke grap vertellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
deze grap is in deze periode wel actueel![]()
Als ik een seizoen lang naar zijn tragische balbehandeling moet kijken, ren ik nog liever de Gazastrook inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Misschien Lord Bendter wat voor Ajax?![]()
http://www.afrikansoccer.(...)verpool-intensifies/170k in euro per weekquote:However, Eto’o has told the Merseyside club that he wants weekly wages of Ł135,000-a-week if he is to consider moving to Anfield.jezus
![]()
Bijna 9mio bruto/jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.afrikansoccer.(...)verpool-intensifies/
[..]
170k in euro per weekjezus
Daarbij is engeland belastingtechnisch aantrekkelijker, dus zou ajax 10mio+ kosten![]()
![]()
je zou je afvragen, waarom nog voor geld spelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat is voetbal eigenlijk? is het echt? of zijn het acteurs die het veld op gaan voor geld?![]()
Ik geef hem geen ongelijk, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dit is voor hem een karig salaris hoor. In Rusland zat ie op ruim 400.000 Euro per weekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Kolere hoe krijg je al dat geld ooit opEn hij zal ook nog wel sponsor/reclame-inkomsten hebben.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wij doen echt iets verkeerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is voor hem een karig salaris hoor. In Rusland zat ie op ruim 400.000 Euro per weekGodverdomme. Dat is toch niet normaal.
![]()
neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles wat met Eto'o te maken heeft uit dit topic verbannen?Oh.![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles wat met Eto'o te maken heeft uit dit topic verbannen?
1 Eto'o voor je opmerking:![]()
![]()
Daar moet wel zijn hele land van eten he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Kolere hoe krijg je al dat geld ooit opEn hij zal ook nog wel sponsor/reclame-inkomsten hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
OK dat maakt wel verschil natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar moet wel zijn hele land van eten he.![]()
![]()
Wellicht dat de eisen omlaag kunnen als ebola zijn werk blijft doen dan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Monolith het volgende:
Wellicht dat de eisen omlaag kunnen als ebola zijn werk blijft doen dan.
Oh.![]()
Dan wil ik een andere neger. Kalouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles wat met Eto'o te maken heeft uit dit topic verbannen?![]()
Terrell Ondaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan wil ik een andere neger. Kalou![]()
Je bent zelf een negerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan wil ik een andere neger. KalouOh.![]()
Niemand gelooft er écht in, Hans.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah er geloven nog steeds een paar in Eto'o zie ik.Oh.![]()
Wij hebben jou ook een hele zomer op Narsingh laten hopen hier, dus even dimmen jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles wat met Eto'o te maken heeft uit dit topic verbannen?![]()
oooooowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook een hele zomer op Narsingh laten hopen hier, dus even dimmen jij.![]()
Snelle Egel![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook een hele zomer op Narsingh laten hopen hier, dus even dimmen jij.
Oh.![]()
Klootzak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook een hele zomer op Narsingh laten hopen hier, dus even dimmen jij.![]()
Maher kan gewoon prima voetballen, mist alleen het mentale.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Had jij vorige zomer niet iets vergelijkbaars met Maher?
Narsingh kan gewoon niet voetballenOh.![]()
Narsingh had nog wat kunnen worden hierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag zowel Narsingh als Maher ongelooflijk graag naar Ajax komenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik had destijds het spelinzicht van een zeekever en was vergeten dat Heerenveen destijds veelal vanuit de omschakeling speelde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag zowel Narsingh als Maher ongelooflijk graag naar Ajax komen![]()
Dat weet ik wel zeker, en ik denk dat Maher met onze technische staf ook een stuk beter gespeeld had dan bij PSV, maar beide blijven natuurlijk maar gissenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Narsingh had nog wat kunnen worden hier![]()
Dit, achteraf makkelijk praten maar ik zag ze ook gewoon liever komen en was helemaal niet blij dat ze naar PSV gingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag zowel Narsingh als Maher ongelooflijk graag naar Ajax komenSnelle Egel![]()
Ik weet nog dat we dichtbij waren Assaidi te halen.
Stond 'ie na HEE v NEC voor de camera met z'n ping ping.
![]()
Ja, van de 3 "afgeketste" namen vond ik deze wel het meest jammer. Had een publiekslieveling kunnen worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Assaidi zag ik echt heel graag komenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maher heeft gewoon een kutmentaliteit. was geheid gebotst met de Boerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, en ik denk dat Maher met onze technische staf ook een stuk beter gespeeld had dan bij PSV, maar beide blijven natuurlijk maar gissenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag zowel Narsingh als Maher ongelooflijk graag naar Ajax komen. Maar onder Frank waren dat ook gewoon topvoetballers geworden natuurlijk.
![]()
Kwam ook wel erg als een schok toen dat hij opeens bij Liverpool zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, van de 3 "afgeketste" namen vond ik deze wel het meest jammer. Had een publiekslieveling kunnen worden.
Van die andere twee wist je wel al een tijdje dat PSV op het vinkentouw zatOh.![]()
Uiteindelijk gewoon een goede beslissing dat Maher niet is gehaald. Wat moet ik me voorstellen bij 'hij mist het mentale'? Hij heeft gewoon geen zin om goed te spelen ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher kan gewoon prima voetballen, mist alleen het mentale.
Narsingh kan gewoon niet voetballen![]()
Tja Babel kwam er ook opeens terecht net als Dirk Kuitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam ook wel erg als een schok toen dat hij opeens bij Liverpool zat.
Van die andere twee wist je wel al een tijdje dat PSV op het vinkentouw zatRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Babel kwam er ook opeens terecht net als Dirk KuitEto'o ook.
![]()
Hij heeft geen zin om alles opzij te zetten om de beste te worden, om op de training altijd zijn stinkende best te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon een goede beslissing dat Maher niet is gehaald. Wat moet ik me voorstellen bij 'hij mist het mentale'? Hij heeft gewoon geen zin om goed te spelen ofzo?Babel 17 miljoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Babel kwam er ook opeens terecht net als Dirk Kuit
Oh.![]()
Mijn favoriete elftal spelers waar Ajax interesse in had maar niet zijn gekomen
Djuricic - Assaidi - Dost - Narsingh
Maher - Van Ginkel
Büttner - Mathijsen - Gouweleeuw - Boulahrouz
[Vul hier uw tweederangskutkeeperin]![]()
lekker middenveld zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Van Ginkel
[Vul hier uw tweederangskutkeeperin]Oh.![]()
Kennedy Bakiorciugluquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas was M van Geel er toen nog
Oh.![]()
Mokotjoodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon niet zo gauw een defensieve middenvelder bedenken.Oh.![]()
Vieira en Pires mogen er bij mij wel in. Maar dat is wel heel lang geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Van Ginkel
[Vul hier uw tweederangskutkeeperin]
Roberto Carlos kan er ook nog wel bij als we toch bezig zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
VAN GINKEL FAPFAPFAPFAPFAPquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Van Ginkel
Goddelijke speler is dat zeg![]()
Dankzij Chelsea hebben we 'm nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
VAN GINKEL FAPFAPFAPFAPFAP
Goddelijke speler is dat zeg.
![]()
Sowieso 2-4-4 spelen gek!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Van Ginkel
[Vul hier uw tweederangskutkeeperin]![]()
Ronaldo(de echte), Messi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vieira en Pires mogen er bij mij wel in. Maar dat is wel heel lang geleden.
Roberto Carlos kan er ook nog wel bij als we toch bezig zijn.![]()
Je overdrijft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
VAN GINKEL FAPFAPFAPFAPFAP
Goddelijke speler is dat zegOf van Ginkel als VM en Djuricic en Maher als aanvallende middenvelders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja. Al had ik er ook 4-4-1-1 van kunnen maken.
Je moet ook een beetje de Frank de Boer projectjes verzinnen.Oh.![]()
Altijd wel leuk, die strijd tussen PSV en Ajax om allerlei Eredivisiespelers.
Viergever, Moisander, Maher, Narsingh...![]()
Hoe weet je dat? Ik denk zelf dat hij (momenteel) niet veel meer is dan een leuk dribbelaartje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin om alles opzij te zetten om de beste te worden, om op de training altijd zijn stinkende best te doen.
[..]
Babel 17 miljoen![]()
Binnenkort ook Feyenoord die mee gaan doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd wel leuk, die strijd tussen PSV en Ajax om allerlei Eredivisiespelers.
Viergever, Moisander, Maher, Narsingh...Oh.![]()
----------------Dost-------------------quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of van Ginkel als VM en Djuricic en Maher als aanvallende middenvelders.
Je moet ook een beetje de Frank de Boer projectjes verzinnen.
--------------Djuricic-----------------
Assaidi ----------------- Narsingh
--------Maher--Van Ginkel
Genot.![]()
Toen zelfs Siem wat toevoegdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rommedahl in dat seizoen onder JolRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar toen speelde hij ook gewoon op zijn favoriete positie. Vlak achter de spits als N10quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen zelfs Siem wat toevoegde![]()
Niet zomaar een spitsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toen speelde hij ook gewoon op zijn favoriete positie. Vlak achter de spits als N10RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker YOLO Maher verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
----------------Dost-------------------
Genot.![]()
Hoe veel zou Van Ginkel spelen bij Sjelsie dit seizoen? Ik denk 130 minuten.AFCA
Ik vond het bij AZ bij vlagen genoeg spelinzicht, steekpasses en dribbels hebben. Alleen hij heeft zich niet doorontwikkeld. Kwam natuurlijk ook in een team terecht zonder enige balans, was bij Ajax anders geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik denk zelf dat hij (momenteel) niet veel meer is dan een leuk dribbelaartje.Eens. Maar een goddelijke speler is van het niveau Ronaldo, Messi. En dat is Marcootje niet natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut niet, echt een heel groot talent
Oh.![]()
Meh balletjes erin tikken die Pantelic perfect voor hem klaarlegde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen zelfs Siem wat toevoegde
De Pant
Oh.![]()
Lekker CL mee spelen joh, topshowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
----------------Dost-------------------
Genot.Oh.![]()
Zal in de winter wel worden verhuurd aan West Brom ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Hoe veel zou Van Ginkel spelen bij Sjelsie dit seizoen? Ik denk 130 minuten.Oh.![]()
Onder Martin jol wel het leukste voetbal en het beste Ajax gezien sinds 2006.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pantelic wel contractverlenging kreeg..
Nog langer Martin Jol...
Geen Hamdaouigezanik..AFCA
Ik wil dit lijstje van Feyenoorders wel eens zienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Van Ginkel
Wagner Love![]()
![]()
12:30quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, zondag AZ uit.
Dat zal weer zoals elk seizoen een enorm drama worden. Winst of niet.AFCA
Het balletje kan raar rollen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pantelic wel contractverlenging kreeg..
Nog langer Martin Jol...
Geen Hamdaouigezanik..Oh.![]()
Dat zeker wel, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onder Martin jol wel het leukste voetbal en het beste Ajax gezien sinds 2006.
De tweede seizoenshelft was puur genieten.![]()
Vroeg uit bed is nooit fijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zal weer zoals elk seizoen een enorm drama worden. Winst of niet.![]()
3-1 erafquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zal weer zoals elk seizoen een enorm drama worden. Winst of niet.Oh.![]()
Tymochuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wil dit lijstje van Feyenoorders wel eens zien
Wagner LoveWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Bellamyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wil dit lijstje van Feyenoorders wel eens zien
Wagner LoveOh.![]()
Dat ze hem niet verliezen wel ja, maar gelijk spelen om 12:30 ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vloek heeft Ajax allang overwonnen.. AZ uit, vorig jaar 3-2 toch?
AFCA
In dat seizoen was je nooit bang , je wist altijd dat het een ruime zege ging worden .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onder Martin jol wel het leukste voetbal en het beste Ajax gezien sinds 2006.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je wist dat je 100 schoten op doel had, maar leidde niet altijd tot een overwinning.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In dat seizoen was je nooit bang , je wist altijd dat het een ruime zege ging worden .![]()
Vorig jaar kwam vooral door de rode kaart van Van Rhijn. Ik gok zelf op een gelijkspelletje, 1-1 ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze hem niet verliezen wel ja, maar gelijk spelen om 12:30 ... AZ uit, vorig jaar 3-2 toch?
![]()
En behalve bij Ajax kan je nu ook PSV aan het rijtje van Defour voegen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Beginfase altijd veel grote kansen tegen en toen we eenmaal voorstonden ging het gas eropquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In dat seizoen was je nooit bang , je wist altijd dat het een ruime zege ging worden .Oh.![]()
Inderdaad, ik wil die tijden terug. RKC of Heracles uit? Was de vraag of het 0-5 of 0-6 werd, nu is het maar hopen op 0-1 winst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In dat seizoen was je nooit bang , je wist altijd dat het een ruime zege ging worden .AFCA
Je wist ook dat fc moffenland altijd in de laatste minuut ging winnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Je wist dat je 100 schoten op doel had, maar leidde niet altijd tot een overwinning.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ze hem niet verliezen wel ja, maar gelijk spelen om 12:30 ... AZ uit, vorig jaar 3-2 toch?
0-1 Eriksen
1-1 Henriksen
---- Rust ---> Vermeer wordt ziek
1-2 De Jong
2-2 penalty na Van Rhijn faal
3-2 Elm na schitterende pass Martens.
Ook speelronde 2.![]()
Hele tweede seizoenshelft ongeslagenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Met 85 fucking punten geen kampioen.
.
![]()
Echt lekker gaat het tegenwoordig niet neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil die tijden terug. RKC of Heracles uit? Was de vraag of het 0-5 of 0-6 werd, nu is het maar hopen op 0-1 winst.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fc Ruizquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Met 85 fucking punten geen kampioen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
En dat zal het ook niet worden met ons prut middenveld en aanval.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt lekker gaat het tegenwoordig niet neeAFCA
Lekker verschuilen :''ja maar toch kampioen he''quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat zal het ook niet worden met ons prut middenveld en aanval.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met je Siem-complexquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong faalt alweer in de eerste minuut, zoals gewoonlijk![]()
![]()
Dat doet niemand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker verschuilen :''ja maar toch kampioen he''![]()
Twente-Ajax 1-0quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 0-0 Sparta Rotterdam
FC Utrecht 2-0 AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja of zo van "We hebben geen fysiek nodig want we voetballen er ons er onderuit".quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker verschuilen :''ja maar toch kampioen he''
AFCA
Laat jij dan maar eens zien waar ze zich achter ''ja we zijn tog kampioen'' verschuilen.quote:
Smoofie en jij zijn daar wel de koningen in met dat eeuwige gejank![]()
is ook zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja of zo van "We hebben geen fysiek nodig want we voetballen er ons er onderuit".
ik hou van onze kleine teringneger![]()
Als het voetballend even niet zo draait is het ook gelijk niet veel meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja of zo van "We hebben geen fysiek nodig want we voetballen er ons er onderuit".RED ONS HENNIEGOD![]()
Beter schiet dat ventje er eens een keer een bal in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook zo
ik hou van onze kleine teringneger![]()
Ik zie vaak genoeg dat spelers in dekking worden aangespeeld of aan de bal komen en snel worden weggezet met een schouderduwtje oid, wat fysiek kan echt geen kwaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook zo
ik hou van onze kleine teringnegerAFCA
En maken mensen zijn acties ook eens met een goed vervolg af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter schiet dat ventje er eens een keer een bal in.![]()
Daarom moeten we Eto'o halenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maken mensen zijn acties ook eens met een goed vervolg af.![]()
Kan me nog goed herinneren, wát een wedstrijd was dat...quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als jij het nou al tig jaar roept, denk ik dat je maar eens contacten moet gaan leggen met je familie Heini Otto dat hij het even doorpingt aan Frank de Boer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg dat spelers in dekking worden aangespeeld of aan de bal komen en snel worden weggezet met een schouderduwtje oid, wat fysiek kan echt geen kwaad.![]()
Hij begon zondag al met schieten terwijl hij ook kon afspelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beter schiet dat ventje er eens een keer een bal in.
Jammer dat dit tegen een tegenstander aan was.Oh.![]()
Ik snap ook niet dat ze er niets aan doen, uberhaupt in Nederland. Waarom in Engeland, Duitsland, Italië en Spanje wel dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij het nou al tig jaar roept, denk ik dat je maar eens contacten moet gaan leggen met je familie Heini Otto dat hij het even doorpingt aan Frank de Boer.AFCA
Ja, is naar Rio Ave in Portugal gegaan.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
bedankt wikipediaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, is naar Rio Ave in Portugal gegaan.Oh.![]()
Omdat daar meer resultaatgericht voetbal gespeeld wordt misschien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze er niets aan doen, uberhaupt in Nederland. Waarom in Engeland, Duitsland, Italië en Spanje wel dan?![]()
Ja leuk zo'n speler die de verantwoordelijkheid van het geven van de eindpass of het scoren van een doelpunt aan anderen geeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En maken mensen zijn acties ook eens met een goed vervolg af.![]()
hij is toch ook geen spitsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n speler die de verantwoordelijkheid van het geven van de eindpass of het scoren van een doelpunt aan anderen geeft.Oh.![]()
Op elke MCL van ons valt wat aan te merken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n speler die de verantwoordelijkheid van het geven van de eindpass of het scoren van een doelpunt aan anderen geeft.
Andersen, Serero, Duarte..![]()
Wil je zeggen dat clubs als Arsenal, City, Liverpool, Dortmund en Real etc geen goed voetbal spelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat daar meer resultaatgericht voetbal gespeeld wordt misschien?AFCA
Andersen in potentie het beste, Serero controlerend het beste, Duarte is het beste in vies dik zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op elke MCL van ons valt wat aan te merken.
Andersen, Serero, Duarte..Oh.![]()
Ook waar. Dat Serero het beste is wat we hebben op die positie word ik persoonlijk niet vrolijk van, maar we doen het er maar mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op elke MCL van ons valt wat aan te merken.
Andersen, Serero, Duarte..![]()
Zo'n beetje de enige jeugdspeler die Jol heeft ingezet en dan wilde hij hem ook nog eens omvormen naar een back. Alsof hij daarmee wilde aantonen dat hij niet op jeugd kon vertrouwen en dat je beter Kerlon, Atouba en Tainio kon halen.quote:![]()
Natuurlijk zeg ik dat niet. Daar spelen ze niet meer zo gauw tegen magere meetlatten die je bij ons in de Eredivisie sneller tegenkomt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat clubs als Arsenal, City, Liverpool, Dortmund en Real etc niet goed voetbal spelen?
Een beetje bonkige spits zoals Pelle of Bony schiet er al 30 in bij ons..![]()
In Donald zag Jol het ook wel zetten volgens mij, heeft redelijk wat gespeeld onder hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige jeugdspeler die Jol heeft ingezet en dan wilde hij hem ook nog eens omvormen naar een back. Alsof hij daarmee wilde aantonen dat hij niet op jeugd kon vertrouwen en dat je beter Kerlon, Atouba en Tainio kon halen.Snelle Egel![]()
Tainioquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige jeugdspeler die Jol heeft ingezet en dan wilde hij hem ook nog eens omvormen naar een back. Alsof hij daarmee wilde aantonen dat hij niet op jeugd kon vertrouwen en dat je beter Kerlon, Atouba en Tainio kon halen.
Oh.![]()
Ja, dus waarom zou je dan niet wat meer aan Fysiek doen in Nederland? Het is echt bullshit dat je daarmee minder goed kunt voetballen, dat is alleen wanneer je echt puur op spiermassa gaat trainen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg ik dat niet. Daar spelen ze niet meer zo gauw tegen magere meetlatten die je bij ons in de Eredivisie sneller tegenkomt.
Een beetje bonkige spits zoals Pelle of Bony schiet er al 30 in bij ons..AFCA
trouwens
Dankbare De Jong: 'Ajax wilde niet wekenlang discussiëren over twee miljoen euro'
13-08-14
Siem de Jong maakte deze zomer voor een miljoenenbedrag de overstap van Ajax naar Newcastle United. Volgens de oud-aanvoerder was dat te danken aan een soepele opstelling van de clubleiding.
AjaxFanzone.NL
“Ze waren er binnen anderhalve dag uit", laat De Jong optekenen in Ajax Life. "Ik ging naar Oostenrijk met de gedachte dat ik daar de hele week zou blijven. Ik wist dat de clubs zouden praten, maar dacht dat het een paar weken zou duren. Marc Overmars (technisch directeur Ajax, red.) stuurde me nog een berichtje dat ze mij deze transfer gunden en niet wekenlang gingen discussiëren over twee miljoen euro."
Newcastle kwam snel tot een overeenkomst met Ajax, ondanks de belangstelling van andere clubs. "Ik heb met meerdere clubs gesproken, maar die namen zijn niet naar buiten gekomen. Ik ga ze nu ook niet noemen. Newcastle United wilde het ook geheim houden tot de presentatie, maar iemand had me op het vliegveld gezien en een journalist was op de hoogte. Vervolgens ontplofte het op Twitter."![]()
Wilden hem ook zo snel mogelijk weg hebben. Begrijpelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Adames het volgende:
trouwens
Dankbare De Jong: 'Ajax wilde niet wekenlang discussiëren over twee miljoen euro'
13-08-14
Siem de Jong maakte deze zomer voor een miljoenenbedrag de overstap van Ajax naar Newcastle United. Volgens de oud-aanvoerder was dat te danken aan een soepele opstelling van de clubleiding.
AjaxFanzone.NL
“Ze waren er binnen anderhalve dag uit", laat De Jong optekenen in Ajax Life. "Ik ging naar Oostenrijk met de gedachte dat ik daar de hele week zou blijven. Ik wist dat de clubs zouden praten, maar dacht dat het een paar weken zou duren. Marc Overmars (technisch directeur Ajax, red.) stuurde me nog een berichtje dat ze mij deze transfer gunden en niet wekenlang gingen discussiëren over twee miljoen euro."
Newcastle kwam snel tot een overeenkomst met Ajax, ondanks de belangstelling van andere clubs. "Ik heb met meerdere clubs gesproken, maar die namen zijn niet naar buiten gekomen. Ik ga ze nu ook niet noemen. Newcastle United wilde het ook geheim houden tot de presentatie, maar iemand had me op het vliegveld gezien en een journalist was op de hoogte. Vervolgens ontplofte het op Twitter."
Oh.![]()
ja leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilden hem ook zo snel mogelijk weg hebben. Begrijpelijk![]()
Dat ging niet helemaal zoals het de Boduling was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
En deze speler dan:
[ afbeelding ]
Kon er ook niks van.Oh.![]()
Holmaatje van Sulejmani was dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
En deze speler dan:
[ afbeelding ]
Kon er ook niks van.Snelle Egel![]()
Als jij dan ophoudt over dat Ajax alleen maar fysiek sterke kerels moet kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Fuck sake JR, kun je even je optyfen met je Siem bash.Oh.![]()
Omdat Nederland vergeten is wat verdedigen eigenlijk is. We zijn teveel gefascineerd door het aanvallende voetbal. Iedereen kotst op verdedigende ploegen. Ik zie weinig pure linksbacks of rechtsbacks meer. Het is meer een aanvallende vleugelverdediger geworden. Het ultieme voorbeeld is daarbij toch wel Jetro Willems.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dus waarom zou je dan niet wat meer aan Fysiek doen in Nederland? Het is echt bullshit dat je daarmee minder goed kunt voetballen, dat is alleen wanneer je echt puur op spiermassa gaat trainen.![]()
Ik zeg niet dat ze ze per sé moeten kopen. Beetje training is voldoende. Kijk naar Kishna en dan naar Bale .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij dan ophoudt over dat Ajax alleen maar fysiek sterke kerels moet kopen..
AFCA
Depay kan het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En de verjonging in de Eredivisie helpt daarin ook aardig mee, dat fysieke.AFCA
Heb je die foto's van Bale wel eens gezien toen hij 20 was?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze ze per sé moeten kopen. Beetje training is voldoende. Kijk naar Kishna en dan naar Bale ..
Oh.![]()
Een grote uitzondering in Nederland is het. Spelers die vanuit Nederland vertrekken groeien fysiek enorm.quote:![]()
Bij backs vind ik het dan weer niet zo erg, liever type van Rhijn dan type Alderweireld. Overigens is dat ook een hele andere discussie, dit soort type vleugelverdedigers hoort bij je speelwijze. Fysiek sterker worden verandert niet zo bizar veel eraan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Nederland vergeten is wat verdedigen eigenlijk is. We zijn teveel gefascineerd door het aanvallende voetbal. Iedereen kotst op verdedigende ploegen. Ik zie weinig pure linksbacks of rechtsbacks meer. Het is meer een aanvallende vleugelverdediger geworden. Het ultieme voorbeeld is daarbij toch wel Jetro Willems.![]()
Dat heb je als je ouder wordt. Je zou eerder de 20 jarigen van hier en daar moeten vergelijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een grote uitzondering in Nederland is het. Spelers die vanuit Nederland vertrekken groeien fysiek enorm.![]()
Ja, maar dat betekent niet dat iemand van 20 het niet moet doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die foto's van Bale wel eens gezien toen hij 20 was?AFCA
Laten we het erbij houden dat de essentie van het ontbreken van fysiek niet-resultaatgerichtheid is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij backs vind ik het dan weer niet zo erg, liever type van Rhijn dan type Alderweireld. Overigens is dat ook een hele andere discussie, dit soort type vleugelverdedigers hoort bij je speelwijze. Fysiek sterker worden verandert niet zo bizar veel eraan.
Henk Fräser zegt altijd dat ''verdedigen niet vies is''.![]()
Isco is ook klein en niet echt breed. Maar vergelijk zijn fysiek eens met Serero.AFCA
Vind Kishna fysiek nog behoorlijk sterk eruit zien hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat iemand van 20 het niet moet doen.Oh.![]()
Moet ook wel in je bouw zitten natuurlijk, sommige kleine spelers zijn gewoon wat potiger.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Isco is ook klein en niet echt breed. Maar vergelijk zijn fysiek eens met Serero.Oh.![]()
twitter:LFCZA twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:11:04So James Pearce on LFCTV's Press Pass says he reckons #LFC won't sign Eto'o unless it gets to deadline day and we've not signed another fwd. reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:LFCZA twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:11:04So James Pearce on LFCTV's Press Pass says he reckons #LFC won't sign Eto'o unless it gets to deadline day and we've not signed another fwd. reageer retweet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet gewoon alles wat met Eto'o te maken heeft uit dit topic verbannen?Oh.![]()
Leuk al die tweets over Blind terwijl Man Utd nog geen contact heeft gelegd met Ajax. Zou natuurlijk in de afgelopen 24 uur veranderd kunnen zijn met bijvoorbeeld de blessure van Shaw.twitter:WillieMty twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:57:10El Manchester pagaría 50 millones por Cuadrado y 25 por Daley Blind. reageer retweet
![]()
Wat waren transferperiodes zonder twitter toch saai.
Moet je nagaan toen het nog zonder internet was en ik 'savonds op het sportjournaal moest zien dat Mariano Juan van River Plate naar Ajax kwam.
Sportjournaal
De krant
De VI toen nog
Teletekst.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waarom post je die onzin dan hier?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig weet je m.b.t Ajax dat als VI/Telegraaf het pas meldt, je het serieus moet nemen.![]()
Goede vraag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom post je die onzin dan hier?![]()
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom post je die onzin dan hier?Neemt wel de tijd die jongen.quote:![]()
De bedragen klinken in ieder geval goed. Blind levert zo meer op dan Pelle, BMI en Janmaat samen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk al die tweets over Blind terwijl Man Utd nog geen contact heeft gelegd met Ajax. Zou natuurlijk in de afgelopen 24 uur veranderd kunnen zijn met bijvoorbeeld de blessure van Shaw.twitter:WillieMty twitterde op woensdag 13-08-2014 om 23:57:10El Manchester pagaría 50 millones por Cuadrado y 25 por Daley Blind. reageer retweet
![]()
Die neemt rustig de tijd om te kijken hoe de zaakjes ervoor staan. Al komt die toch niet en dat weet ieder realistisch mens. Willen jullie 'm soms hebben?quote:![]()
Alsjeblieft niet zeg. Wij halen Guidettiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die neemt rustig de tijd om te kijken hoe de zaakjes ervoor staan. Al komt die toch niet en dat weet ieder realistisch mens. Willen jullie 'm soms hebben?denk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 00:50:26 ]![]()
Die jongen balt nog wel bij Ajax na 1 september. Daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De bedragen klinken in ieder geval goed. Blind levert zo meer op dan Pelle, BMI en Janmaat samen.
Alleen jammer dat hij in waarde dan fiks gaat afnemen.
![]()
Niet bang voor het aloude verhaal dat een tweede avontuur bij een club garant is te mislukken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Wij halen Guidettidenk ik
![]()
Daarom nu cashenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet bang voor het aloude verhaal dat een tweede avontuur bij een club garant is te mislukken?![]()
Wat moet United er eigenlijk mee? Op links moet de duurste 19 jarige ooit spelen en op die 2 plekken in het midden zijn Herrera, Fletcher, Carrick en Cleverley nog.
Hij zou ook centraal achterin nog kunnen maar hij lijkt mij nergens eerste keus bij United.![]()
Nee, eigenlijk niet. Kreeg van de zomer gewoon zijn kansen bij City maar is niet goed genoeg voor dat niveau, simpel zat, als je kijkt wat er voor hem staat. Maar voor ons? Prima spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet bang voor het aloude verhaal dat een tweede avontuur bij een club garant is te mislukken?
Maar wat vind je nou echt van Eto'o? Wel of niet doen? Ik zou het echt dom vinden.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 00:59:07 ]![]()
Zal nog best een goede spits zijn maar uiteindelijk (denk ik) dat de kans heel klein is dat hij komt. Dan heb je nu alweer een week lopen treuzelen met het zoeken naar een ervaren spits. Waardeloze tijdverspilling, ga dan voor reële kandidaten. Althans da's mijn visiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar wat vind je nou echt van Eto'o? Wel of niet doen? Ik zou het echt dom vinden.![]()
Waarom altijd dingen vergelijken met Feyenoord? De liefde voor de club in Rotterdam is wel erg groot bij je of niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De bedragen klinken in ieder geval goed. Blind levert zo meer op dan Pelle, BMI en Janmaat samen.![]()
![]()
Het is wel een frappant verschil, maar hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom altijd dingen vergelijken met Feyenoord? De liefde voor de club in Rotterdam is wel erg groot bij je of niet?![]()
Aldus jij. Ga nu niet zo hypocriet doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom altijd dingen vergelijken met Feyenoord? De liefde voor de club in Rotterdam is wel erg groot bij je of niet?![]()
Het vreemde is dat er vooral in Nederland gehyped wordt over deze transfer. Op het Man U forum is er de afgelopen 2 dagen geen woord gerept over Blind. Vind je dat niet vreemd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een frappant verschil, maar hij is nog niet weg.![]()
Dat lees ik niet en interesseert me ook niet, De Telegraaf heeft het wat Ajax betreft in 99% van de gevallen goed en die melden het niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er vooral in Nederland gehyped wordt over deze transfer. Op het Man U forum is er de afgelopen 2 dagen geen woord gerept over Blind. Vind je dat niet vreemd?![]()
Hopelijk maakt Blind de juiste keuze, stel dat United aanklopt. Ik wil hem niet weg zien kwijnen op de bank of zien falen als linker centrale verdediger of aanvallende linksback.
![]()
Bij Van Gaal komt hij wel aan spelen toe hoor, lijkt me dan ook de enige topclub optie voor hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk maakt Blind de juiste keuze, stel dat United aanklopt. Ik wil hem niet weg zien kwijnen op de bank of zien falen als linker centrale verdediger of aanvallende linksback.
![]()
Edje'O komt gewoon http://www.telegraaf.nl/t(...)t_Ajax_geduld__.html
Hij heeft gewoon even de tijd nodig om GEA, Zwolle etc te analyseren.![]()
Dost zou ik ook heel goed mee kunnen leven. Het is alleen jammer dat de Eredivisie nooit meer kans heeft op een echte ster.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
Ik verwacht dat Eto'o naar Liverpool gaat en Ajax over een paar dagen Dost vastlegt.![]()
Ik denk ik meld het even, de kans dat hij naar jullie komt is weer een beetje groter.quote:Henk Fraser heeft laten weten dat ADO Den Haag niet ineens spectaculaire dingen kan gaan doen nu de club in Chinese handen komt. Volgens de trainer van de club hoeven supporters dan ook niet direct te verwachten dat Samuel Eto'o binnen wordt gehengeld.![]()
Echt goede spelers gaan nou eenmaal niet naar de Eredivisie. Elk talent wil graag zo snel mogelijk weg uit Nederland. Je kan nog zoveel geld op de bank hebben, maar spelers moeten wel willen.quote:
Niet dat ik een fan ben van Dost, want in feite kun je dan net zo goed Siggy houden. Als je met Kishna op links en El Ghazi op rechts speelt en die per wedstrijd zo'n 14-18 voorzetten geven, scoort iedere spits van het kaliber Dost/Luuk/Siggy er gewoon 20 in de Eredivisie.![]()
Precies dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben van Dost, want in feite kun je dan net zo goed Siggy houden.![]()
Eto’o vraagt Ajax geduld
AMSTERDAM -
Samuel Eto’o heeft meer tijd nodig om een beslissing te nemen over zijn voetbaltoekomst. De voormalige spits (33) van onder meer FC Barcelona, Internazionale en Chelsea zou Ajax gisteren laten weten of hij op de Amsterdamse aanbieding inging, maar vroeg Marc Overmars om geduld.
De zaakwaarnemer van Eto’o – Claudio Vigorelli – benadrukte dat Ajax nog steeds een serieuze optie is voor de steraanvaller. "Hij heeft het aanbod in beraad. Samuel zal op korte termijn een beslissing nemen.”
Ook Internazionale, Liverpool, Everton en West Ham United dingen naar de handtekening van de transfervrije spits.
Bron
Er is nog hoop, maar die komt echt niet, Ajax was gewoon even mooi om in de picture te komen.![]()
Nee, is een onzinbericht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ruiz?
http://www.ajaxshowtime.c(...)-in-oud-psv-er-.htmlWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
http://www.diez.hn/centro(...)ajax-y-werder-bremen
De link van ''diez.hn''
Ach, Zuid-Amerikaanse kranten.. Irven Avila.. Mauricio Sperduti...![]()
Waarom ruiz? Heeft een redelijk wk gespeeld en bij PSV vond ik hem niet best.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ruiz?
http://www.ajaxshowtime.c(...)-in-oud-psv-er-.html“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Goffer, is hij nog niet weg. Hij blijft jammer genoeg.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Oké bedankt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Siggy must not go very good player dont buy him QPR we need siggy to stay make important goals yes![]()
die site is echt kut, werkt voor geen klote, alleen in IE kan je hem lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ruiz?
http://www.ajaxshowtime.c(...)-in-oud-psv-er-.html
Of ben ik de enige die dat heeft?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Prima met Chrome.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die site is echt kut, werkt voor geen klote, alleen in IE kan je hem lezen.
Of ben ik de enige die dat heeft?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ghostery sloopt hem blijkbaarquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Eto'o komt gewoon man, kan niet anders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kan ie naar de Krommedijk, Adelaarshorst en Woudensteinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Eto'o komt gewoon man, kan niet anders.
![]()
![]()
Lekker 50+ goals meepikken, beetje CL spelen, beetje hoeren neuken met een jonko op Zaterdagavond, prima leventje denk ik zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:31 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kan ie naar de Krommedijk, Adelaarshorst en Woudenstein.
Get woke, go broke!![]()
De stad Amsterdam zal zeker zwaar meewegen voor hem ja..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker 50+ goals meepikken, beetje CL spelen, beetje hoeren neuken met een jonko op Zaterdagavond, prima leventje denk ik zo.
En als 'ie komt is de competitie eigenlijk nu al beslist..![]()
Nog dik 2 weken, zijn we weer van het gezeik af al valt het bij Ajax dit seizoen reuze mee, voor NL hoeft er niets bij, internationaal is een leuke spits wel gewenst maar ook geen noodzaak omdat ik niet verwacht dat die de doorslag gaat geven.![]()
Nou ja, eerst kijken of meneer uberhaupt te porren is op het veld, maar idd, normaal gesproken wel danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
De stad Amsterdam zal zeker zwaar meewegen voor hem ja..
En als 'ie komt is de competitie eigenlijk nu al beslist...
Get woke, go broke!![]()
zonder hem ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
En als 'ie komt is de competitie eigenlijk nu al beslist..![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef j95 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)f-bij-Paris-SG.dhtml
![]()
![]()
Dat verhaal komt me bekend voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker 50+ goals meepikken, beetje CL spelen, beetje hoeren neuken met een jonko op Zaterdagavond, prima leventje denk ik zo.
Ene Bojan![]()
Dit begint wel heel tragisch te worden.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:27:07Andri Sigthorsson: ,,No talks between @QPRFC and Kolbeinn Sigthorsson for 8 weeks now. Not an option." #Ajax #dailymail #fail reageer retweet
![]()
Is zijn goed recht en ik kan het nog wel een beetje begrijpen ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit begint wel heel tragisch te worden.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:27:07Andri Sigthorsson: ,,No talks between @QPRFC and Kolbeinn Sigthorsson for 8 weeks now. Not an option." #Ajax #dailymail #fail reageer retweet
![]()
Sja, die had niets gepresteerd en zal ook nooit iets gaan presteren, zoiets kan je van Eto'o natuurlijk niet zeggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat verhaal komt me bekend voor
Ene BojanA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja, tuurlijk, hij heeft toch niets verkeerd gedaan opzich? Hij werkte hard en heeft een aantal beslissende goals gemaakt, hij hoeft niet zonodig weg lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zijn goed recht en ik kan het nog wel een beetje begrijpen ookA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Degradatie voetbal lijkt me ook niet zo'n leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hij heeft toch niets verkeerd gedaan opzich? Hij werkte hard en heeft een aantal beslissende goals gemaakt, hij hoeft niet zonodig weg lijkt me.![]()
Dus Eto'o is een garantie voor succes? Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, die had niets gepresteerd en zal ook nooit iets gaan presteren, zoiets kan je van Eto'o natuurlijk niet zeggen.![]()
Maar garantie dan 99% van de andere spitsen op de wereld kunnen bieden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus Eto'o is een garantie voor succes? Was het maar zo simpel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niets is een garantie, ook Ratnaldo of Messi niet, maar de kans is wel groter, hij schopt ze er overal wel in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus Eto'o is een garantie voor succes? Was het maar zo simpelA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bojan en Eto'o vergelijken
Eto'o zou bij Ajax hoe dan ook slagen. Hij houdt twee/drie man bezig, waardoor Kishna, El Ghazi en Klaassen zoveel ruimte meer zullen krijgen.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar garantie dan 99% van de andere spitsen op de wereld kunnen bieden.![]()
![]()
Zal wel vanwege protest van VAK410 zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef Trebo het volgende:
Misschien al gemeld.. maar waarom was het home dicht afgelopen zondag?
En gaat ie wel weer open?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: