SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat valt meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Losse kaartverkoop is waarschijnlijk goedkoopste kaartje 40 euro.![]()
Tegen mindere clubs goedkoper. Maar PPT heb je blind al zoals je ziet vanaf 87 euro. Dus de losse kaartverkoop is echt voor de mensen die maar 1 wedstrijd kunnen/willen.quote:AFCA
Volgens mij nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef Nickskuh het volgende:
Kun je met een clubcard ook een of meerdere passe partouts kopen?![]()
Nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef Nickskuh het volgende:
Kun je met een clubcard ook een of meerdere passe partouts kopen?AFCA
En kun je er dan na de loting er maar ook 1 mee kopen zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.![]()
Wat is blind als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Voor de loting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat is blind als ik vragen mag?![]()
82,50 PPT voor mijn plek.
Mooie prijs
Edit: Onee, 78![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 15:54:26 ]![]()
Tegen Juve zullen ze het wel duur maken of course.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tegen mindere clubs goedkoper. Maar PPT heb je blind al zoals je ziet vanaf 87 euro. Dus de losse kaartverkoop is echt voor de mensen die maar 1 wedstrijd kunnen/willen.![]()
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
''denk ik wel''. Je moet wel heel debiel zijn wil je echt geloven dat Ajax kans heeft om hem binnen te hengelen. Gewoon waardeloze tijdverspilling die Eto'o. Ga gewoon voor de echt haalbare kaarten en niet zo treuzelen. Nog tot 1 september 24:00.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.![]()
Jawel hoor, je kunt vanaf morgen 9:00 uur PP kopen met clubcard voor de vakken lange zijde tweede ring. 147 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.Gourmetten of steengrillen?![]()
*31 augustus 23:59quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''denk ik wel''. Je moet wel heel debiel zijn wil je echt geloven dat Ajax kans heeft om hem binnen te hengelen. Gewoon waardeloze tijdverspilling die Eto'o. Ga gewoon voor de echt haalbare kaarten en niet zo treuzelen. Nog tot 1 september 24:00.
** 24:00 bestaat niet"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook nog maandag 1 september de tijd. Anders zou zondag de deadlinedag zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
*31 augustus 23:59
** 24:00 bestaat niet![]()
***1 september 23:59quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog maandag 1 september de tijd. Anders zou zondag de deadlinedag zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
No shit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.![]()
Die andere clubs mogen wel blij zijn dat Marcel Brands hem heeft afgewezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Eto'o kunnen we denk ik wel een streep doorheen halen . Hij maakt een beslissing in de komende dagen, anders gezegd: hij is aan t onderhandelen met een andere club want de Ajax aanbieding is al bekend.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vorig jaar heb ik een ppt van lui van VAK410 overgekocht, was geen probleem. Je moet je wel (kunnen) legitimeren bij ingang, maar dat is volgens mij alleen om te checken of je geen stadionverbod hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Nickskuh het volgende:
Moet de passe partout op je eigen naam staan of controleren ze dat niet bij de ingang?![]()
Met Ajaxlife cc wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Met een normale CC kun je niet eens blind PPT kopen, pas na de loting.![]()
Wel jammer dat hij nu zelf afgewezen is doorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die andere clubs mogen wel blij zijn dat Marcel Brands hem heeft afgewezen.Defourgod
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat ajax dit jaar 6e wordt met hun matige selectie"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: