In de hoop dat je geen Trol bent:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef helencarol het volgende:
[..]
True that en in Hawaii ook: http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Zoiets. En dan dagelijks pareltjes uitpoept.quote:
Waar kan ik dat vragen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In de hoop dat je geen Trol bent:
Kijk even naar de verschillende subforums en waar je dit topic in hebt geplaatst..
Vraag dan een moderator in feedback van dit subforum even je topic een schopje te geven naar het juiste subforum.
Hier R&P / R&P Feedbackquote:
Wat heeft dit met een gezellige zomer temaken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer
Ja, zeg, hé. Nou ja, aan de andere kant, dan kan ik 'm ook gewoon slotten met verwijzing naar professionele hulp.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zeg, hé. Nou ja, aan de andere kant, dan kan ik 'm ook gewoon slotten met verwijzing naar pfofessionele hulp.
Dat is gewoon de topictitel. Je moet bij NWS feedback zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een gezellige zomer temaken?
Uit onderzoek blijkt dat zeemeerminnen in de zomer gezelliger zijn dan in de winter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een gezellige zomer temaken?
Ik snap niet helemaal hoe ik t doequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de topictitel. Je moet bij NWS feedback zijn.
Klik op de volgende link en voer daar je verdediging in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe ik t doe
Straks ga je nog zeggen dat sinterklaas niet bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zeg, hé. Nou ja, aan de andere kant, dan kan ik 'm ook gewoon slotten met verwijzing naar professionele hulp.
Gewoon de zee in zwemmen tot je uitgeput raakt. Dan komen ze je halen en mag je bij ze wonenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef helencarol het volgende:
[..]
Je snapt wel meer niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef helencarol het volgende:
[..]
Een vriend van ons heeft zelfs een zeemeermin uit het veluwemeer zien komen, even later moest ie kotsen en een dag later had hij barstende koppijn. Je wordt dus behoorlijk ziek van zeemeerminnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef helencarol het volgende:
Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?
Nee, zolang er geen autopsie op gedaan is en ik organen en botten zie niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef helencarol het volgende:
[..]
http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Nu nogsteeds niet overtuigd?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een vriend van ons heeft zelfs een zeemeermin uit het veluwemeer zien komen, even later moest ie kotsen en een dag later had hij barstende koppijn. Je wordt dus behoorlijk ziek van zeemeerminnen.
Wat zijn voor jou de harde bewijzen dan? Kom 's met linkjes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:55 schreef helencarol het volgende:
[..]
En droge gasten zijn vooral heel droog
Dit in tegenstelling tot een eenhoorn, die naar regenboogjes ruiktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat zeemeerminnen zo naar vis stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |