Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Anosmos het volgende:
Korte antwoord nee, lange antwoord neen.
De illuminati heeft je wel goed te pakken!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het echt is, heb er zoveel artikelen over gelezen en fotos gezien
Ik denk dat de illuminatie jou wel goed te pakken heeft als je t mij zo vraagt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De illuminati heeft je wel goed te pakken!
Bang voor zeemeerminnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef helencarol het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel sarcastisch doen of je bent gewoon bang voor de waarheid, ik heb ontzettend veel artikelen in het nieuws gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ja, dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik denk dat de illuminatie jou wel goed te pakken heeft als je t mij zo vraagt!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bang voor zeemeerminnen
Bang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Anosmos het volgende:
Korte antwoord nee, lange antwoord neen.
Wat bedoel je precies met achtergrond vermelden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef Gloorbek het volgende:
U is nieuw en daarom in NWS posten?
Het is hier trouwens Nieuws & Achtergronden dus graag ook even u achtergrond vermelden zoals ieder hier doet..
waar je vandaan komt en dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met achtergrond vermelden?
Kijk hier dan eerst maar is voordat je zo onwijs leuk bent http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Net als dit:
[ afbeelding ]
K3 zit ook in de illuminati. 3 staat voor driehoek.
[ afbeelding ]
Wow, erg grappig..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:48 schreef HPLC het volgende:
Luister maar niet naar deze mensen, TS. Hier kan je veel meer leuke feitjes over zeemeerminnen vinden.
kom eens met links naar die "artikelen" dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef helencarol het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel sarcastisch doen of je bent gewoon bang voor de waarheid, ik heb ontzettend veel artikelen in het nieuws gelezen.
http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Deetch het volgende:
[..]
kom eens met links naar die "artikelen" dan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:48 schreef helencarol het volgende:
[..]
Kijk hier dan eerst maar is voordat je zo onwijs leuk bent http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Geloof je me nogsteeds niet?
Zijn waarschijnlijk van hetzelfde niveau als artikelen en foto's over yeti, monster van Loch Ness en marsmannetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Deetch het volgende:
[..]
kom eens met links naar die "artikelen" dan?
Dit ziet er toch wel redelijk echt uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk van hetzelfde niveau als artikelen en foto's over yeti, monster van Loch Ness en marsmannetjes
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel redelijk echt uit
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
*word.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat wordt je hier met open armen ontvangen zeg, vertel eens, waar zou jij het over hebben?
Eindelijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Gloorbek het volgende:
Ze bestaan trouwuns wel egt, tjek dese vilm maar..
Ik heb nog redelijk echtere zeemeerminnen uitgescheten na een avond bunkeren bij de KFC dan dat ding op die 2 foto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb nog redelijk echtere zeemeerminnen uitgescheten na een avond bunkeren bij de KFC dan dat ding op die 2 foto's.
Kijk zelf is naar die foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:53 schreef bdd8 het volgende:
Oke stop maar weer. Wat is je volgende topic, Helen? Sinterklaas bestaat? Je hebt een filmpje van de paashaas gezien?
Ik hou mijn spreekbeurt over natte zeemeerminnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat wordt je hier met open armen ontvangen zeg, vertel eens, waar zou jij het over hebben?
En droge gasten zijn vooral heel droogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hou mijn spreekbeurt over natte zeemeerminnen.
Natte zeemeerminnen zijn heel nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |