Kijk hier dan eerst maar is voordat je zo onwijs leuk bent http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Net als dit:
[ afbeelding ]
K3 zit ook in de illuminati. 3 staat voor driehoek.
[ afbeelding ]
Wow, erg grappig..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:48 schreef HPLC het volgende:
Luister maar niet naar deze mensen, TS. Hier kan je veel meer leuke feitjes over zeemeerminnen vinden.
kom eens met links naar die "artikelen" dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef helencarol het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel sarcastisch doen of je bent gewoon bang voor de waarheid, ik heb ontzettend veel artikelen in het nieuws gelezen.
http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Deetch het volgende:
[..]
kom eens met links naar die "artikelen" dan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:48 schreef helencarol het volgende:
[..]
Kijk hier dan eerst maar is voordat je zo onwijs leuk bent http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Geloof je me nogsteeds niet?
Zijn waarschijnlijk van hetzelfde niveau als artikelen en foto's over yeti, monster van Loch Ness en marsmannetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Deetch het volgende:
[..]
kom eens met links naar die "artikelen" dan?
Dit ziet er toch wel redelijk echt uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk van hetzelfde niveau als artikelen en foto's over yeti, monster van Loch Ness en marsmannetjes
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel redelijk echt uit
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
*word.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat wordt je hier met open armen ontvangen zeg, vertel eens, waar zou jij het over hebben?
Eindelijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Gloorbek het volgende:
Ze bestaan trouwuns wel egt, tjek dese vilm maar..
Ik heb nog redelijk echtere zeemeerminnen uitgescheten na een avond bunkeren bij de KFC dan dat ding op die 2 foto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef helencarol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb nog redelijk echtere zeemeerminnen uitgescheten na een avond bunkeren bij de KFC dan dat ding op die 2 foto's.
Kijk zelf is naar die foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:53 schreef bdd8 het volgende:
Oke stop maar weer. Wat is je volgende topic, Helen? Sinterklaas bestaat? Je hebt een filmpje van de paashaas gezien?
Ik hou mijn spreekbeurt over natte zeemeerminnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat wordt je hier met open armen ontvangen zeg, vertel eens, waar zou jij het over hebben?
En droge gasten zijn vooral heel droogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hou mijn spreekbeurt over natte zeemeerminnen.
Natte zeemeerminnen zijn heel nat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |