Hij was op TV.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand anders ervaring met deze user?
Insgelijksquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:34 schreef Catkiller het volgende:
V&A / [TK] PS4 Assassins creed - Unity Gekocht van rene90, blauwe naam dus dan durf ik het wel aan.
Contact was prima, weekend er tussen dus dan duurt het ietsje langer allemaal maar ik had toch geen haast. Game prima ingepakt ontvangen.
ook van mijn kant een positief feedback. Ipad ontvangen in dezelfde staat ontvangen als omschreven in de advertentie. vlotte communicatie! Tot een volgende keer!quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
Prima zaken gedaan met zozozozo
Heeft mij benaderd voor mijn iPad die ik verkocht. V&A / [TK]WiFi Apple iPad 2 16GB Zwart
Was het gelijk eens met zijn bod.
En twee dagen later had hij mijn iPad in zijn handen.
Spullen snel en goed verpakt binnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:00 schreef Amplifier het volgende:
Voor de kopers Repeating, HeatWave en Viere, goede afspraken, snel geld.
| 1 | Verkoper nickname: |
| 1 | Product: |
| 1 | URL van topic: |
| 1 | Toelichting: |
mooizo, bedankt voor snelle afhandeling van jou kantquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:10 schreef Harveo het volgende:
Kaarten gekocht van Fulceny. Donderdag avond geld overgemaakt vandaag in de bus.
Evolve PS4 gekocht van OudeBok. Snelle reactie, supersnel verzonden en pakketje zag er netjes uitquote:
Niet dood. Al contact gezocht via Facebook?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:48 schreef Andyy het volgende:
Zquing, voormalig mod is een oplichter. Of hij is dood. Vorig jaar een processor verkocht aan hem, opgestuurd en nooit meer wat van hem gehoord. Omdat hij mod was en zo lang lid op het forum was vertrouwde ik 'm en stuurde het op voor ik het geld binnen had gekregen. Sindsdien is hij pleite van Fok.
Gebruikt trouwens de naam "Maikel Wille"
Kan hem niet vinden op Facebook. Heb wel z'n adres natuurlijk, misschien even langsgaan om m'n geld te halenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet dood. Al contact gezocht via Facebook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |