Zou eventueel kunnen, maar niet de reden waarom de telefoon weg gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Valt de batterij niet meer onder garantie dan? Meen dat Samsung vanwege batterijen die bol (opgeblazen) zijn een speciale regeling had.
Maak er 76,95 van en we hebben een deal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Defecte accu en scherm, zou puur een gimmickspeeltje worden voor me. 50 euro geboden.
Is me eigenlijk net ff te veel, maar okquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
Maak er 76,95 van en we hebben een deal.
PM!quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is me eigenlijk net ff te veel, maar ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop