Nope, even kijken of 32 inc. gaat lukken. Wat ik op marktplaats zie is 30 exc een nette prijs. .quote:
Ik hou het in de gaten. De reviews & bugs houden me voor nu tegenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nope, even kijken of 32 inc. gaat lukken. Wat ik op marktplaats zie is 30 exc een nette prijs. .
Inmiddels zijn er al 4 updates geweest waarbij de meeste bugs eruit zijn gehaald. Tijdens het spelen heb ik niks meer gemerkt in ieder geval. De updates waren ook bij elkaar iets van 7 gb ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. De reviews & bugs houden me voor nu tegen
Daarom durf ik nu voor het eerst te bieden en is hij nog niet in huisquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er al 4 updates geweest waarbij de meeste bugs eruit zijn gehaald. Tijdens het spelen heb ik niks meer gemerkt in ieder geval. De updates waren ook bij elkaar iets van 7 gb ofzo.
Prima, black flag is een mooie game inderdaad. Mocht je interesse hebben weet je waar je moet zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom durf ik nu voor het eerst te bieden en is hij nog niet in huis
Ik begreep dat de meeste bugs er nu uit moeten zijn. Vermaak me voor nu nog met Black flag.
Er staat niks op het doosje van DLC downloads of iets dergelijks? Je kan wel de DLC dead kings downloaden. Zie ook: http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Voor die prijs heb ik wel interesse als alle DLC gewoon te downloaden is.
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er staat niks op het doosje van DLC downloads of iets dergelijks? Je kan wel de DLC dead kings downloaden. Zie ook: http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
prima, stuur als ik thuis ben mijn gegevens zodat je het kan overmaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal.
32 inc. geboden dan.
Is goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
prima, stuur als ik thuis ben mijn gegevens zodat je het kan overmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |