SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande blu-rays voor 3 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:
- The deer hunter
- Amadeus
- Wall-E
- The hangover
- Curse of the golden flower
- 300
- Machete
- Natural born killers
- The prestige
- Robin Hood: Prince of thieves
- Where the wild things are
- Casablanca
- Alyce
- Any given sunday
- Million dollar baby
- Body of lies
- Falling down
- The fighter
- One flew over the cuckoo's nest
- Gone with the windSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande blu-rays voor 3 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:
- The killing fields
- Valentine's day
- Hereafter
- Red state
- The Texas chainsaw massacre
- My bloody valentine
- Patton
- Warrior
- The fugitive
- Clash of the titans
- I am legend
- Triangle
- Control (UK ondertitels)
- 11-11-11
- Box; Eden lake, 30 days of night en the grudge (8 Euro)
- Pirates of the caribbean trilogy (8 Euro)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande PlayStation2 games voor 2 Euro per stuk, tenzij anders vermeld:
- Syphon filter: the omega strain
- Ghost in the shell: stand alone complex
- The punisher
- Hitman: blood money
- Darkwatch
- Cold winter
- Tom Glancy's ghost recon advanced warfighter
- Stolen
- Grand theft auto: San Andreas (4 Euro)
- Prince of Persia: warrior within
- Manhunt
- From Russia with love
- Batman beginsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande XBOX 360 games voor 8 Euro samen.
- Pro evolution soccer 2009
- Bioshock 2: rapture editie
- Tom Clancy's rainbow six Vegas 2 complete
Onderstaande PC games voor 2 Euro per stuk:
- Phantasmagoria
- The godfather
- Tom raider legend
- Fable: the lost chapters
- Harry Potter en de steen der wijzen
- Rayman 2: the great escape
- Vampire bloodlines: the masquerade
- FEAR: first encounter assault recon
- Guild wars
- Leisure suit Larry, 1,2,3,5 en 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande dvd's voor 1 Euro per stuk:
- Immortals
- Beyond a reasonable doubt
- The descent
- Alles is liefde
- Snoop Dogg's hood of horror
- Running scared
- X-men (UK ondertitels)
- Weer de Leeuw 2007-2009
- Assault on precinct 13
- De Leeuw zingt!
- The guru
- Dolan's cadillac
- Simon
- Very bad things
- Home of the brave
- Mika: live in cartoon motion
- Five minutes of heavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande dvd-boxen voor 5 Euro per stuk:
The godfather trilogy: the Coppola restoration
Bonanza (10 afleveringen, 3 dvd's)
I shouldn't be alive (het complete eerste seizoen, 5 dvd's)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande Nike Reax Run 8 schoenen voor 30 Euro.
Maat: EUR 42, 3 x gedragen tijdens het hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande All Star HI Maroon schoenen voor 30 Euro.
Maat: EUR 43, weinig gedragen, duidelijkere foto's op aanvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande Ray-Ban Justin (RB4165) rubber black, grey gradient, medium voor 60 Euro.
Origineel - bon aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande "sandwich maker" (nieuw - merkloos) voor 10 Euro.
Onderstaande Rituals car perfume (nieuw) clary sage & green vetiver voor 6 Euro.
Onderstaand digitaal fotolijstje Hama 8.0 met afstandbediening voor 15 Euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande Nudie Jeans Grim Tim (org. slub ecru emo), maat 29/32 voor 40 Euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderstaande Princess laptop trolley New York (nieuw) voor 30 Euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perenijsje op 22-02-2015 20:52:12 ]Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Wow, super nice man.
Interesse in:
- Das leben der anderen
- Psycho (mits het de film uit 1960 is)
Zitten er nog klassiekers bij waarvan je zegt, die kan je niet missen?
Clockwork Orange heb ik al en Goodfellas staat op Netflix. Green Mile sla ik liever over, want Stephen King.
Trouwens, ik twijfel wel een beetje omdat er gewerkt wordt aan een nieuwe bluray-standaard voor 4k video en ondersteuning voor 10-bit kleurdieptes.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2015 22:55:49 ]![]()
Het is de originele zwart-wit versie. Alfred Hitchcock's Psycho. Die 2 films kan ik verzenden voor 8 Euro inclusief.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Interesse in:
- Das leben der anderen
- Psycho (mits het de film uit 1960 is)
Gone with the wind is wel een mooie klassieker. Je moet er van houden, maar je kunt niet ontkennen dat het een knap staaltje filmtechniek is voor die tijd (1939). Je moet er wel even de tijd voor nemen, om en nabij de 4 uur speelduur.quote:Zitten er nog klassiekers bij waarvan je zegt, die kan je niet missen?
Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Hmm, in Gone with the Wind lees ik dat sommige mensen vinden dat slavernij erin wordt verheerlijkt, dat weerhoudt me er een beetje van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het is de originele zwart-wit versie. Alfred Hitchcock's Psycho. Die 2 films kan ik verzenden voor 8 Euro inclusief.
[..]
Gone with the wind is wel een mooie klassieker. Je moet er van houden, maar je kunt niet ontkennen dat het een knap staaltje filmtechniek is voor die tijd (1939). Je moet er wel even de tijd voor nemen, om en nabij de 4 uur speelduur.
Psycho + Das Leben der Anderen is prima.
Wat vind je van ¤7 en een kussmiley?![]()
![]()
Ik hou het voorlopig even op 8 Euro incl. verzending.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, in Gone with the Wind lees ik dat sommige mensen vinden dat slavernij erin wordt verheerlijkt, dat weerhoudt me er een beetje van.
Psycho + Das Leben der Anderen is prima.
Wat vind je van ¤7 en een kussmiley?
Mocht je akkoord gaan, dan graag even een PM sturen met jouw gegevens.Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Voor beide titels samen vraag ik 8 Euro incl. verzending. Indien akkoord, graag PM.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Furia-Aurum het volgende:
Gravity en Silver Linings Playbook heb ik wel interesse in.Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
dan zie je mijn brommert op 11 minuten volgensquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef Take2 het volgende:
Interesse in Simonik stuur je een pb...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
Voor 4,76 Euro ben je het baasje. Indien akkoord, graag gegevens doorsturen per DM/PM.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:02 schreef FreedonNadd het volgende:
Leisure suit Larry, 1,2,3,5 en 6 voor 4 inclusief verzenden?Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
All Star HI Maroon schoenen voor 30 Euro.
incl verzend?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat mij betreft akkoord. Schoenen worden toch niet gedragen en dat is zonde. Stuur maar een PM met gegevens, ik reageer hierop met mijn bankgegevens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
All Star HI Maroon schoenen voor 30 Euro.
incl verzend?Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Checkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:00 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Wat mij betreft akkoord. Schoenen worden toch niet gedragen en dat is zonde. Stuur maar een PM met gegevens, ik reageer hierop met mijn bankgegevens..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
All Stars, psycho, das leben der anderen, Simon, manhunt & syphon filter zijn verkocht en verzonden.Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Heb de 2 games binnen, en zoals aangegeven nog helemaal in orde.
Thanks!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Rituals car ding&Hama lijstje voor 20,- incl verzenden?Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates![]()
Ja, prima. Stuur maar een pm met adresgegevens.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef YuckFou het volgende:
Rituals car ding&Hama lijstje voor 20,- incl verzenden?
@Lt.Surge, Take2, robin007bond: Joepie!
[ Bericht 4% gewijzigd door Perenijsje op 21-02-2015 22:38:45 ]Je kunt zeggen wat je wilt.![]()
Interesse in
Mooi weer de leeuw
De leeuw zingt
X-men
One flew over the cuckoos nest
The green mile
Prijs incl verzenden?
Twiddel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: