Ik ga even voor je uitzoeken, heb die functie zelf nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:33 schreef Gunsmoke het volgende:
Kan ik hier mijn gedeelde muziek map mee afspelen zonder dat de TV moet aanstaan?
Alles via display reciever dus.
Ligt eraan hoe je jouw muziek deelt. Volgens mij ondersteund dat ding DNLA en spotify, dus zou het moeten kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:33 schreef Gunsmoke het volgende:
Kan ik hier mijn gedeelde muziek map mee afspelen zonder dat de TV moet aanstaan?
Volgens de handleiding zou het moeten kunnen. Maar zoals eerder gezegd heb ik er geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:33 schreef Gunsmoke het volgende:
Sluit hem even aan op je netwerk. deel een mp3 map en kijk of je het kunt afspelen ZONDER tv. dus alleen via display van de reciever.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgens de handleiding zou het moeten kunnen. Maar zoals eerder gezegd heb ik er geen ervaring mee.
Tevens donderdag-koop-een-donders-goede-receiver-dag kick
Nieuw of gebruikt?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef FredvZ het volgende:
In februari 2012 gekocht bij Hifi Corner in Groningen.
Sinds ik Spotify heb, heb ik geen map meer mp3 bestanden...quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef Gunsmoke het volgende:
Sluit hem even aan op je netwerk. deel een mp3 map en kijk of je het kunt afspelen ZONDER tv. dus alleen via display van de reciever.
Geen zin om te verkopen?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef FredvZ het volgende:
Wegens overstap naar een uitgebreidere setup verkoop ik mijn Onkyo TX-NR579 7.1 reciever. Hij ziet er nog als nieuw uit en werkt naar behoren. In februari 2012 gekocht bij Hifi Corner in Groningen. In februari 2014 is onder garantie het HDMI-board vervangen.
Key features:
• Upscaling naar 4K
• Ondersteuning voor DTS HD Master en Dolby True HD
• Ondersteund 3D
• Component en Composiet ingangssignalen worden omgezet naar HDMI
• Speelt Spotify af
• 4x HDMI-in
• 1x HDMI-uit
• 2x Optical Audio-in
• 2x Coaxiaal Audio-in
• 7.1 of 5.1 + zone 2 of 5.1 + Bi-Amp front
• Pre-out voor actieve subwoofer
• per kanaal 130 W @ 6 Ω
Uitgebreide specs: http://www.nl.onkyo.com/en/products/tx-nr579-35379.html
Handleiding: http://www.nl.onkyo.com/d(...)al_TX-NR579_NlSv.pdf
Handleidingen en instelmicrofoon zitten erbij.
Ophalen en luisteren kan in Gouda.
Bij gebrek aan de originele doos stuur ik hem liever niet op.
Die zit er idd niet op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
Ik zit nu wel leuk te bieden maar er zit geen phono ingang op, wel?
Dan heb ik geen interesse, een andere pickup of nog een stopcontact gebruiken zie ik niet zitten. Succes met de verkoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die zit er idd niet op.
Je hebt een voorversterker of een platenspeler met ingebouwde voorversterker nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |