Daar heb je wel een punt te pakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef DroogDok het volgende:
Echter ligt hier ook eigen verantwoordelijkheid van de patiënt. Veel ouders hebben hun kind liever aan de pillen dan dat hij of zij een beetje druk is.
Je krijgt tegenworodig steeds sneller stempel met ADHD/ADD dan 10 jaar geleden. Dus dan gaan er ook sneller wat pilletjes in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt te pakken.
Lezen blijft moeilijk, niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mexicaanse griep bijvoorbeeld, daar zijn toch wat nadelen aan vaccin.
Narcolepsie na vaccin Mexicaanse griep
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk, niet?
"Bij vier kinderen is het ontstaan van de ziekte mogelijk een gevolg van het griepvaccin, zegt Lareb."
wat is tegenstrijdig aan het Lareb?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.
Er gaan ieder jaar tussen de 200 en 2000 mensen dood aan griep. Maar jij vind vaccinatie onzin omdat er bij 1 vaccin mogelijk, herhaal mogelijk 4 kinderen ziek zijn geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er gaan ieder jaar tussen de 200 en 2000 mensen dood aan griep. Maar jij vind vaccinatie onzin omdat er bij 1 vaccin mogelijk, herhaal mogelijk 4 kinderen ziek zijn geworden.
quote:Mazelen en bof beleven een enorme comeback in de Verenigde Staten, maar de artsen en journalisten maken allemaal dezelfde kritieke fout bij het begrijpen waarom. Ze verwijten ‘ouders die hun kinderen niet vaccineren' als de oorzaak, maar de werkelijke oorzaak - zoals onthuld wordt door klokkenluidende wetenschappers die werken voor top vaccin fabrikanten – is, dat mazelen en bof vaccins vanaf het begin zijn ontworpen om te mislukken.
Wetenschappelijke fraude, zo blijkt, is een wezenlijk onderdeel van de vaccin-industrie.
http://www.earth-matters.(...)n-merckenhellip.html
En weer roep je maar iets zonder het te onderbouwen, of zelfs maar te snappen wat je beweertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.
Plaatje? Echt nooit? Google er zelf eens op.....quote:
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer roep je maar iets zonder het te onderbouwen.
Je wilt een Darwin Award?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBCquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.
Daarom is http://nl.wikipedia.org/wiki/Resistentie_tegen_antibiotica een steeds groter probleem aan het worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt een Darwin Award?
Echt, zoveel domheid die je blaat
Longontsteking, Lyme, Syphilis , Gonorroe, cholera, roodvonk, tetanus, typhus, paratyphus, etc etc etcquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBC
Volgens mij heb ik daar ooit vroeger een inenting voor gehad of was dat met die krasjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBC
En weer begin je over wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom is http://nl.wikipedia.org/wiki/Resistentie_tegen_antibiotica een steeds groter probleem aan het worden.
Het leven zit vol risico's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Longontsteking, Lyme, Syphilis , Gonorroe, cholera, roodvonk, tetanus, typhus, paratyphus, etc etc etc
Wat? Vaccinatie is geen onzin? Het voorkomt dat je TBC krijgt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit vroeger een inenting voor gehad of was dat met die krasjes?
Neem jij lekker een kippensoepje als je een van deze ziektes hebt?quote:
een vaccinatie is het opbouwen van natuurlijke weerstand. Alleen op een gecontroleerde manier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.
Zit niet standaard in het programma.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit vroeger een inenting voor gehad of was dat met die krasjes?
Wel als je naar de tropen gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zit niet standaard in het programma.
Tja, roep gewoon wat en de "lambiekjes" geloven het en lopen er achter aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef Oceanonix het volgende:
Hoezo worden de combi vaccins niet getest? Dat is echt klinkklare onzin. Ieder vaccin in welke combi dan ook moet eerst alle fases door. De clinical trials kunnen niet overgeslagen worden.
ook als het vaccin tegen rode hond al op de markt, net als de bof, net als mazelen. Als je ze gaat combineren is het een nieuw middel , dan moet er eerst getest worden en dan kan er geregisteerd worden. Zonder dat gaat geen enkele overheid zeggen dat het vaccin op hun markt mag.
En weer roep je maar wat zonder te snappen wat je beweertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef sig000 het volgende:
De waterpokken, de bof, de mazelen , heb ze allemaal gehad en leef nog steeds.
De bof schijnt rare bijwerkingen te veroorzaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer roep je maar wat zonder te snappen wat je beweert
Ik was laatst verkouden. En dat heb ik overleefd, helemaal zonder antibiotica! Zie je wel, is nergens voor nodig!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef sig000 het volgende:
De waterpokken, de bof, de mazelen , heb ze allemaal gehad en leef nog steeds.
Het was geen Ebola gelukkig dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik was laatst verkouden. En dat heb ik overleefd, helemaal zonder antibiotica! Zie je wel, is nergens voor nodig!
Daar trek ik persoonlijk dan ook de grens, zelf zou ik me niet hebben laten vaccineren als ik een vrouw zou zijn. Baarmoederhalskanker is op tijd op te sporen en goed te behandelen (als je er op tijd bij bent, dus als je vanaf een bepaalde leeftijd, ongeveer 40, periodiek een stuk van het slijmvlies laat halen en laat bekijken) dus dan vind ik een vaccin voor slechts een verminderd risico niet de moeite waard indien het vaccin niet goed genoeg zou zijn getest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je had een tijdje terug de baarmoeder(hals)kankervaccinaties voor tienermeiden. De vaccins waren helemaal niet volledig getest en toch als een mak lammetje naar de arts om een spuitje te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal me ook nooit voor griep laten vaccineren aangezien een griep niet ernstig is, ook niet voor verreweg de meeste mensen die tot de risicogroep worden gerekend. Met de vaccins voor een aantal bekende ziektes kan ik prima leven maar de overheid moet er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de effecten hiervan zo goed mogelijk in kaart zijn gebracht en ervoor zorgen dat hier helder over wordt gecommuniceerd. Het gaat er niet alleen om of dat je gelijk hebt of niet, je moet indien je gelijk hebt ook het publiek hiervan overtuigen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja, betonnen plaat voor je kop, niet inhoudelijk kunnen disussieren, iedere keer over wat anders beginnen, je ongelijk niet kunnen toegeven, niets snappen van risico's, etc etcquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
De bof schijnt rare bijwerkingen te veroorzaken.
Ook dat was geen probleem geweest. Kopje kippensoep en het is over toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was geen Ebola gelukkig dan.
Dat werkt prima, ik had laatst het Novodinges virus en met 2 dagen was het weer over dankzij de kippensoep.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ook dat was geen probleem geweest. Kopje kippensoep en het is over toch?
Typisch gevalletje waarbij van vermeende misstanden m.b.t. trial resultaten gelijk wordt gesprongen naar absurdistische conclusies. Deze beschuldigen zijn nog in behandeling bij de rechter volgens mij. De claims van betreffende virologen is overigens helemaal niet dat het 'nooit getest zou zijn' of dat het gecombineerde vaccin niet zou werken, maar dat in het gecombineerde vaccin in het geval van de bof de 95% effectiviteit (d.w.z. 95% van de gevaccineerden zijn immuun voor de ziekte) niet zou halen en dat Merck hier moedwillig o.a. testresultaten vervalst of gemanipuleerd zou hebben. De aanklacht is hier in z'n geheel te vinden. Dat is in dezen nog extra kwalijk omdat Merck een monopolie heeft verkregen op basis van het behalen van die 95% effectiviteit.quote:
Een virus, en net had je het over antibiotica, je weet echt waar je het over hebt, niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat werkt prima, ik had laatst het Novodinges virus en met 2 dagen was het weer over dankzij de kippensoep.
Norovirus? Daar helpt niks tegen, maar dat gaat vanzelf weer over. De kippensoep is overigens wel OK tegen uitdroging, maar dat is alleen maar symptoombestrijding.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat werkt prima, ik had laatst het Novodinges virus en met 2 dagen was het weer over dankzij de kippensoep.
en de meest brillante in dit geval, mannen kunnen onvruchtbaar worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, betonnen plaat voor je kop, niet inhoudelijk kunnen disussieren, iedere keer over wat anders beginnen, je ongelijk niet kunnen toegeven, niets snappen van risico's, etc etc
Ik weet er niets van, hoeveel antibiotica werken nog?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een virus, en net had je het over antibiotica, je weet echt waar je het over hebt, niet?
antibiotica werkt niet voor virussen heeft daar ook nooit voor gewerkt en is er derhalve niet voor bedoeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, hoeveel antibiotica werken nog?
Begrijp je het verschil tussen een virus en een bacterie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, hoeveel antibiotica werken nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |