Daar heb je wel een punt te pakken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef DroogDok het volgende:
Echter ligt hier ook eigen verantwoordelijkheid van de patiënt. Veel ouders hebben hun kind liever aan de pillen dan dat hij of zij een beetje druk is.
Je krijgt tegenworodig steeds sneller stempel met ADHD/ADD dan 10 jaar geleden. Dus dan gaan er ook sneller wat pilletjes in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt te pakken.
Lezen blijft moeilijk, niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mexicaanse griep bijvoorbeeld, daar zijn toch wat nadelen aan vaccin.
Narcolepsie na vaccin Mexicaanse griep
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk, niet?
"Bij vier kinderen is het ontstaan van de ziekte mogelijk een gevolg van het griepvaccin, zegt Lareb."
wat is tegenstrijdig aan het Lareb?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.
Er gaan ieder jaar tussen de 200 en 2000 mensen dood aan griep. Maar jij vind vaccinatie onzin omdat er bij 1 vaccin mogelijk, herhaal mogelijk 4 kinderen ziek zijn geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er altijd weer tegenstrijdige verhalen.
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er gaan ieder jaar tussen de 200 en 2000 mensen dood aan griep. Maar jij vind vaccinatie onzin omdat er bij 1 vaccin mogelijk, herhaal mogelijk 4 kinderen ziek zijn geworden.
quote:Mazelen en bof beleven een enorme comeback in de Verenigde Staten, maar de artsen en journalisten maken allemaal dezelfde kritieke fout bij het begrijpen waarom. Ze verwijten ‘ouders die hun kinderen niet vaccineren' als de oorzaak, maar de werkelijke oorzaak - zoals onthuld wordt door klokkenluidende wetenschappers die werken voor top vaccin fabrikanten – is, dat mazelen en bof vaccins vanaf het begin zijn ontworpen om te mislukken.
Wetenschappelijke fraude, zo blijkt, is een wezenlijk onderdeel van de vaccin-industrie.
http://www.earth-matters.(...)n-merckenhellip.html
En weer roep je maar iets zonder het te onderbouwen, of zelfs maar te snappen wat je beweertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.
Plaatje? Echt nooit? Google er zelf eens op.....quote:
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer roep je maar iets zonder het te onderbouwen.
Je wilt een Darwin Award?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBCquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik antibiotica nodig heb neem ik kop kippensoep.
Daarom is http://nl.wikipedia.org/wiki/Resistentie_tegen_antibiotica een steeds groter probleem aan het worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt een Darwin Award?
Echt, zoveel domheid die je blaat
Longontsteking, Lyme, Syphilis , Gonorroe, cholera, roodvonk, tetanus, typhus, paratyphus, etc etc etcquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBC
Volgens mij heb ik daar ooit vroeger een inenting voor gehad of was dat met die krasjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Doe dat, dat zal goed helpen tegen TBC
En weer begin je over wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom is http://nl.wikipedia.org/wiki/Resistentie_tegen_antibiotica een steeds groter probleem aan het worden.
Het leven zit vol risico's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Longontsteking, Lyme, Syphilis , Gonorroe, cholera, roodvonk, tetanus, typhus, paratyphus, etc etc etc
Wat? Vaccinatie is geen onzin? Het voorkomt dat je TBC krijgt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit vroeger een inenting voor gehad of was dat met die krasjes?
Neem jij lekker een kippensoepje als je een van deze ziektes hebt?quote:
een vaccinatie is het opbouwen van natuurlijke weerstand. Alleen op een gecontroleerde manier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vaccinatie wordt te ver doorgedreven waardoor de natuurlijke weerstand verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |