Omdat er dingen zoals Haldol, Fluoxetine, Ritalin en tal van andere gevaarlijke psychiatrische 'medicatie' te pas en te onpas over de toonbank worden geschoven die mensen hun gezondheid permanent schaden of zelfs tot de dood leiden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat mag je aannemen omdat vaccins die hier worden gebruikt uitvoerig worden getest voordat ze worden gebruikt. En waarom neem jij aan dat er wél schadelijke stoffen in zouden zitten?
Zijn dat vaccins dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:03 schreef mig72 het volgende:
[..]
Omdat er dingen zoals Haldol, Fluoxetine, Ritalin en tal van andere gevaarlijke psychiatrische 'medicatie' te pas en te onpas over de toonbank worden geschoven die mensen hun gezondheid permanent schaden of zelfs tot de dood leiden?
Noem het wat je wilt. Het worden technisch o.a. 'preventieve middelen' genoemd. In feite zijn het chemische verbindingen die soms onvoorspelbare en ongewenste effecten op je lichaam hebben, zelfs als ze bestudeerd worden.quote:
Exact. En dat ze "te pas en te onpas" worden voorgeschreven in situaties waarin ze niet nodig zijn, duidt nog steeds niet op de juistheid van de stelling dat fabrikanten moedwillig giftige stoffen in hun vaccins of medicatie stoppen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee. En het zijn levensreddende medicijnen (althans, haloperidol en fluoxetine).
Een vaccin is een vaccin, medicijnen zijn medicijnen. Ik kan het echt niet makkelijker maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:08 schreef mig72 het volgende:
Noem het wat je wilt. Het worden technisch o.a. 'preventieve middelen' genoemd. In feite zijn het chemische verbindingen die soms onvoorspelbare en ongewenste effecten op je lichaam hebben, zelfs als ze bestudeerd worden.
het grootste deel van een vaccin is niet een "chemische verbinding". het is een biologisch product die of gedood is of verzwakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt. Het worden technisch o.a. 'preventieve middelen' genoemd. In feite zijn het chemische verbindingen die soms onvoorspelbare en ongewenste effecten op je lichaam hebben, zelfs als ze bestudeerd worden.
Alles is chemisch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Chemische verbindingen, dat klinkt zo lekker eng als je niet weet waar je het over hebt.
Levensreddende medecijnen? Lol. Ik vermoed dat hij sarcastisch dat zei. Zoek masr voor de lol de collectieve rechtszaak op google tegen de Zyprexa fabrikant. Dat is niet voor de poes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Exact. En dat ze "te pas en te onpas" worden voorgeschreven in situaties waarin ze niet nodig zijn, duidt nog steeds niet op de juistheid van de stelling dat fabrikanten moedwillig giftige stoffen in hun vaccins of medicatie stoppen.
[..]
Een vaccin is een vaccin, medicijnen zijn medicijnen. Ik kan het echt niet makkelijker maken.
ja niet dood gaan of verlamd raken of kwijlend in een rolstoel komen te zitten of karakterwisselingen krijgen of zodanig kromme benen dat je niet meer lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:11 schreef sig000 het volgende:
Inenten kan te ver gaan. Er zitten ook grote belangen achter.
Waarom denk je dat ik het eerder over DihydrogeeniumMonoxide had?quote:
Donderstraal even lekker op met je bigpharma-niburugelul, aluhoedjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Levensreddende medecijnen? Lol. Ik vermoed dat hij sarcastisch dat zei. Zoek masr voor de lol de collectieve rechtszaak op google tegen de Zyprexa fabrikant. Dat is niet voor de poes.
Je heby t overduidelijk geen kaas van gegeten wb bigfarma en hun rommel.
die is extreem dodelijk....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het eerder over DihydrogeeniumMonoxide had?
Nieuwe nick, lambiekje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Levensreddende medecijnen? Lol. Ik vermoed dat hij sarcastisch dat zei. Zoek masr voor de lol de collectieve rechtszaak op google tegen de Zyprexa fabrikant. Dat is niet voor de poes.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Donderstraal even lekker op met je bigpharma-niburugelul, aluhoedje
In gasvorm kan het vreselijke verbrandingen veroorzakenquote:
Ik denk dat jij vooral niet serieus genomen wordt met je big pharma gelulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hierdoor zul je serieus worden genomen.
Of jij me serieus neemt of niet boeit me bijzonder weinig. Zodra iemand "big pharma" typt heeft 'ie alle geloofwaardigheid per direct verloren. Zoek het maar lekker uit dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hierdoor zul je serieus worden genomen.
Je laat alleen maar zien dat jouw kant geen vrije keuze tolereert en zich alleen maar de waarheid in pacht wil toeeigenen.quote:
bigpharma = ieder bedrijf in de farmaceutische industrie met meer als 500 werknemers?? Of heb jij een andere definitie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met aluhoedjes en drogredenaties?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je laat alleen maar zien dat jouw kant geen vrije keuze tolereert en zich alleen maar de waarheid in pacht wil toeeigenen.
Wanneer je leeft is er altijd risico en met een baby ben je voorzichtig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:14 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ja niet dood gaan of verlamd raken of kwijlend in een rolstoel komen te zitten of karakterwisselingen krijgen of zodanig kromme benen dat je niet meer lopen.
Of bedoel je dat niet?
BigFarma is geen gelul. Het is zelfs dmv talloze rechtszaken bewezen. Je gaat je eens inlezen alvorens te zwetsen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral niet serieus genomen wordt met je big pharma gelul
Sorry, ik kom niet op Niburu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef mig72 het volgende:
[..]
BigFarma is geen gelul. Het is zelfs dmv talloze rechtszaken bewezen. Je gaat je eens inlezen alvorens te zwetsen.
Ik prefereer objectief en controleerbaar onderzoek en bewijsvoering boven aluhoedjes en complottheorieen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je laat alleen maar zien dat jouw kant geen vrije keuze tolereert en zich alleen maar de waarheid in pacht wil toeeigenen.
Waar? Op Niburu? Infowars?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef mig72 het volgende:
[..]
BigFarma is geen gelul. Het is zelfs dmv talloze rechtszaken bewezen. Je gaat je eens inlezen alvorens te zwetsen.
Dus je bent bevooroordeeld tegen alles wat niet bij je mening hoort. Lekkere discussie wordt dat. Ook.vooral wanneer je weigert je beter in te lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of jij me serieus neemt of niet boeit me bijzonder weinig. Zodra iemand "big pharma" typt heeft 'ie alle geloofwaardigheid per direct verloren. Zoek het maar lekker uit dus.
kom eens bij mij thuis langs. Een vader die doof is, een broertje die een karakterwisseling heeft gehad. Nee die vaccinatie voor meningitis is inderdaad enorm overbodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je leeft is er altijd risico en met een baby ben je voorzichtig.
Dat overmatige vaccineren tegen van alles en nog wat daarna is overbodige geldklopperij.
Op de website van advocaten, rechtbanken en msm sites.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar? Op Niburu? Infowars?
Zoals? Geef eens voorbeelden en onderbouw deze met risicoberekeningenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je leeft is er altijd risico en met een baby ben je voorzichtig.
Dat overmatige vaccineren tegen van alles en nog wat daarna is overbodige geldklopperij.
Ik wil graag kijken naar informatie uit betrouwbare bronnen. En dat is bij jullie het probleem..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus je bent bevooroordeeld tegen alles wat niet bij je mening hoort. Lekkere discussie wordt dat. Ook.vooral wanneer je weigert je beter in te lezen.
Dus als iemand niet met de kudde mee strompelt moet hij letterlijk en figuurlijk van kant worden gemaakt? Drogreden is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik prefereer objectief en controleerbaar onderzoek en bewijsvoering boven aluhoedjes en complottheorieen.
Ik denk dat niemand dat belang betwist. Alleen wordt het in deze discussie als argument aangehaald.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:22 schreef sig000 het volgende:
Beste Piet, er is natuurlijk wel een belang om geld te verdienen en dan is de vraag of dat altijd even nuttig is?
Nee, dat is het niet. Nog even buiten het feit dat dat er niet eens staat. Jouw post daarentegen, is een schoolvoorbeeld van een drogredenatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus als iemand niet met de kudde mee strompelt moet hij letterlijk en figuurlijk van kant worden gemaakt? Drogreden is dat.
Ga dan weer ontopic en geef eens antwoordquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals? Geef eens voorbeelden en onderbouw deze met risicoberekeningen
Omdat er mensen over einstein lachten moet bassie de nobelprijs krijgenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Nog even buiten het feit dat dat er niet eens staat. Jouw post daarentegen, is een schoolvoorbeeld van een drogredenatie.
Later gaan we je genialiteit inzien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat er mensen over einstein lachten moet bassie de nobelprijs krijgen
Je had het over overbodige vaccinatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Later gaan we je genialiteit inzien.
Maar de realiteit is soms belachelijk, dus het kan wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat belang betwist. Alleen wordt het in deze discussie als argument aangehaald.
"waarom zouden fabrikanten moedwillig giftige stoffen in hun vaccins stoppen?"
"omdat ze daar winst mee maken"
Die argumentatie is behalve incompleet ook gewoonweg belachelijk.
Dat is geen argument..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:40 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar de realiteit is soms belachelijk, dus het kan wel.
Mexicaanse griep bijvoorbeeld, daar zijn toch wat nadelen aan vaccin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je had het over overbodige vaccinatie
Zoals? Geef eens voorbeelden en onderbouw deze met risicoberekeningen
Bij BigFarma moet ik natuurlijk eigenlijk stoppen met lezen.... maar goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens over het belang van vaccinatie, daar niet van, maar aan de andere kant, ben ik het niet eens dat artsen, en professionals en fabrikanten altijd het beste voor hebben met de bevolking.
Een voorbeeld hiervan is de Amerikaanse BigFarma. Ze willen allerlei dubieuze rommel zo veel mogelijk verkopen en schuwen daarbij niet voor fake diagnoses te stellen, lage drempelvoorwaarden te hanteren, en geen acht te slaan op vreselijke bijwerkingen zoals diabetes, hartritmestoornisden, verlamming of zelfs de dood van patiënten tot gevolg. De industrie is een miljardenindustrie en omzet gaat voor alles. Ze zijn niet meer bang voor de kleine man en zijn rechtszaken, in het slechtste geval betalen ze hem of zijn nabestaanden gewoon om zijn mond te houden voorzover de schuld überhaupt bij hen gelegd wordt, aangezien ze een redelijke mate van bescherming genieten . Ze kopen zelfs parlementariers om door hun verkiezingscampagnes te financieren en hebben een machtige lobby in Washington waardoor ze vrijwel alle drugs door de VWA goedgekeurd kunnen krijgen.
Als je het zo bekijkt, staan ze lang niet altijd aan onze kant, los van de vaccinatiekwestie.
Mexicaanse griep was dan ook een hype en er was compleet hysterisch op gereageerd. De angst bij het volk dwong de overheid om toch maatregelen te nemen en blijkbaar waren er genoeg die dus alsnog het vaccin zijn gaan halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mexicaanse griep bijvoorbeeld, daar zijn toch wat nadelen aan vaccin.
Narcolepsie na vaccin Mexicaanse griep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |