Dat was geen experiment, maar om ut eggie!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rutten experimenteerde ook met Schaken op rechtsback...
our king Mr Yellowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Slobeend het volgende:
Kazim-Richards, wie verzint dat joh...
Is de spiegel vies of zit hij ondergekliederd met plakplaatjes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sportschooltje met Kazim, niks mis mee.
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar vind je dan niet ook dat de prioriteit naast een spits vooral in de verdediging ligt?
Nee hoor, een linksback is prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?
linksback? Nelom, Keniaantje en Kongolo hebben we. En evt die trage Joris.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens een linksback, meer ook niet. Of zie jij dat anders?
Nee. Kongolo moet gewoon centraal, evensals Joris. Nelom mwoah en van Woudenberg moeten we nog maar zien of dat wat wordt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
linksback? Nelom, Keniaantje en Kongolo hebben we. En evt die trage Joris.
Van Aanholt had perfect geweest voor dit Feyenoord. Jammer dat hij geen trek had in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. Kongolo moet gewoon centraal, evensals Joris. Nelom mwoah en van Woudenberg moeten we nog maar zien of dat wat wordt...
Dat dacht ik ook toen we eeuwige sub en AZ-faler Pelle kregen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:14 schreef Slobeend het volgende:
Kazim-Richards, wie verzint dat joh...
Net als Mathijssen en Bouhlarouzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je 35 keer voor de nasjonale ploeg gespeeld heb dan ken je aardig ballen lijkt me.
Hoeveel interlands heeft Mathijssen? Dat aantal zegt dus geen ruk over je eventuele kwaliteitenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je 35 keer voor de nasjonale ploeg gespeeld heb dan ken je aardig ballen lijkt me.
Zie jij Martin van Geel al in maatpak op het kantoor fanatiek hijgend op zijn PC een FM-game opstarten en bij de transferlijst en transfervrije spelers kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:29 schreef Petert87 het volgende:
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Vilhena, Vormer; Başacıkoğlu, Kazim-Richards, Boetius
En dan dit:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-voor-feyenoord.html
In FM14 met een database van dit seizoen werd hij gratis aangeboden. Toeval?
Ah, die heeft Pierre vast gezien bij het golfen.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 13-08-2014 om 09:30:48#Feyenoord kwam Colin Kazim-Richards op het spoor na een tip van Pierre van Hooijdonk. Speler tekent vandaag. Meer op vi.nl reageer retweet
Hij is geen echte Turk he. Het is een genaturaliseerde Engelsman die nooit in het Engels elftal kon maken, maar dat dacht men in Turkije heel anders over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu graag ook nog een turkse linksbuiten, dan spelen ze beter samen in FUT.
ja maar die Turkse gozer is nog niet versleten zoals hunniequote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Net als Mathijssen en Bouhlarouz___!
Tuurlijk moet Kongolo centraal maarja heel soms kan het niet anders. Ik zou alleen eerst een spits kopen en daarna wellicht wwn linksback halen. Maar niet 1 van niveau halen om het halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee. Kongolo moet gewoon centraal, evensals Joris. Nelom mwoah en van Woudenberg moeten we nog maar zien of dat wat wordt...
Doe even normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:29 schreef Petert87 het volgende:
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Vilhena, Vormer; Başacıkoğlu, Kazim-Richards, Boetius
En dan dit:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-voor-feyenoord.html
In FM14 met een database van dit seizoen werd hij gratis aangeboden. Toeval?
FM wordt wel steeds serieuzer gebruikt door clubs. Laatst nog een artikel over dat data van het spel wordt gebruikt voor scouting.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij Martin van Geel al in maatpak op het kantoor fanatiek hijgend op zijn PC een FM-game opstarten en bij de transferlijst en transfervrije spelers kijken.
Vooral in de Premier League. Wel een interessante ontwikkeling gezien de vele kritieken op het realisme van het spel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
FM wordt wel steeds serieuzer gebruikt door clubs. Laatst nog een artikel over dat data van het spel wordt gebruikt voor scouting.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie jij Martin van Geel al in maatpak op het kantoor fanatiek hijgend op zijn PC een FM-game opstarten en bij de transferlijst en transfervrije spelers kijken.
Jezusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, die heeft Pierre vast gezien bij het golfen.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 13-08-2014 om 09:30:48#Feyenoord kwam Colin Kazim-Richards op het spoor na een tip van Pierre van Hooijdonk. Speler tekent vandaag. Meer op vi.nl reageer retweet
Laat Te Vrede lekker staan tot de 31e.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen we eeuwige sub en AZ-faler Pelle kregen.
Laten we gewoon afwachten hoe het zal gaan. We hebben iig een betere spits dan Te Vrede en/of Manu.
Tsja, Pelle is ook 'ontdekt' door de zoon van Koeman.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Jezus![]()
Laten we anders de hele scouting maar opdoeken
Realisme slaat vooral op het verloop van een spel denk ik zo. Spelerdata wordt vrij actief gescout door vrijwillers van het spel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral in de Premier League. Wel een interessante ontwikkeling gezien de vele kritieken op het realisme van het spel.
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens. SCOUTEN IN JAPAN NUquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef Henrys het volgende:
Loopt er in Japan geen nieuwe Ono rond?
Als ze hem binnen halen, mag van Geel van mij wegwezen. Maar het gaat gelukkig niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef Cara het volgende:
Demy de Zeeuw (31) heeft aangekondigd dat hij graag terug wil naar de eredivisie. Alleen naar Feyenoord, PSV, Ajax, FC Twente of AZ. Ik vrees met grote vrezen.
Doe ff normaal met mijn opstelling? Of De Zeeuw?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe even normaal.
[..]
FM wordt wel steeds serieuzer gebruikt door clubs. Laatst nog een artikel over dat data van het spel wordt gebruikt voor scouting.
Misschien dat PSV hem wil hebben nu Defour niet komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Als ze hem binnen halen, mag van Geel van mij wegwezen. Maar het gaat gelukkig niet gebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat Te Vrede lekker staan tot de 31e.
te Vrede gaat er gewoon weer eentje intikken tegen Heerenveen hoorquote:
Ik ga straks een seizoenskaart aanschaffen voor FC Tokyo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens. SCOUTEN IN JAPAN NU
Ik hoop het. Heeft geen indruk op mij gemaakt tot nu toe (en nee; ik verwacht niet dat hij precies zoals Pelle speelt).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Cara het volgende:
[..]
te Vrede gaat er gewoon weer eentje intikken tegen Heerenveen hoor
Wat doe jij in Japanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga straks een seizoenskaart aanschaffen voor FC Tokyo.
Degradatieclub (in de hoofdstad nota bene) dus goedkoop. Heb van Geel in mijn contactenlijst.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wonen. Ook al vertek ik volgende week pas, ben nu nog in Europa. Ik stuur je zo een DM.
De Zeeuw natuurlijk. Weg ermee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Doe ff normaal met mijn opstelling? Of De Zeeuw?
Allejezus christus, wat een negatief haatstuk is dit.quote:Vi.nl; door Martijn Krabbedam:
Wanhopig op zoek naar aanvallende versterking rondt Feyenoord woensdag de transfer af van Colin Kazim-Richards, een in Engeland geboren aanvaller met Turks paspoort.
De Rotterdammers huren hem voor een jaar van Bursaspor. Feyenoord kwam Kazim-Richards niet op het spoor na gedegen scoutingswerk, maar na een tip van Pierre van Hooijdonk, zo melden Turkse bronnen rond de speler die vorig seizoen zestien keer in actie kwam voor subtopper Bursaspor.
Hij speelde zijn laatste officiële wedstrijd op 22 februari dit jaar tegen Rizespor. Kazim-Richards is pas 27 jaar, maar heeft al een behoorlijke carrière achter de rug. Hij debuteerde in het seizoen 2006/07 voor Blackburn Rovers en vertrok daarna naar Turkije, waar hij ging spelen bij Fenerbahçe.
Hij kwam vijf seizoenen uit voor de Turkse topclub, onderbroken door een jaar op huurbasis bij het Franse Toulouse. Daarna vertrok hij naar Galatasaray dat hem na anderhalf jaar verhuurde aan Olympiakos en later aan Blackburn Rovers. In september vorig jaar verkocht de club hem voor 250 duizend pond aan Bursaspor, waar hij dus nu alweer mag vertrekken.
Kazim-Richards speelde 29 interlands en kwam ook uit in de Champions League. De kans is groot dat Feyenoord hem als spits zal gaan gebruiken, in afwachting van de komst van John Guidetti, Bas Dost of Duvon Zapata. Mitchell Te Vrede, die zondag nog scoorde voor Feyenoord tegen ADO Den Haag en de zelfopgeleide Elvis Manu, weten na de komst van Kazim-Richards meteen hoe ze ervoor staan.
Overigens staat Kazim-Richards niet bekend als een doelpuntenmaker. In 203 competitiewedstrijden kwam hij tot twintig goals, maar dat hoeft volgens de beleidsbepalers van Feyenoord geen enkel probleem te zijn, want de vorige spits kon ook geen klinkende statistieken overleggen, voordat hij in De Kuip clubtopscorer werd. Wat dat betreft heeft Graziano Pellè wel de weg geëffend voor iedere aanvaller aan wie wordt getwijfeld.
Doe maar iskender.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
We gaan binnenkort turkse pizza en broodjes kabab in de kuip kunnen kopen ?
Net als Demouge.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef ace_eleven het volgende:
De Zeeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krabby
Kazim, tjsa, laten we eerst maar eens afwachten, hij lijkt in ieder geval het fysiek te hebben om een balletje vast te kunnen houden in de eredivisie
en speciaal voor jou schenken ze dalijk saké daarquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en speciaal voor jou schenken ze dalijk saké daar
Schaken en Verhoek zijn er nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:23 schreef Sejt het volgende:
Alleen al het woord "wanhopig" impliceert de frustratie van Krabby en duidt op sensatie journalistiek. We hebben 2 (potentiële) toppers op de vleugels en zijn dus niet "wanhopig".
Kazim wordt gewoon de rotatie mogelijkheid op de positie van Bilal. Schaken en Verhoek mogen, zoals eerder vermeld, weg. Met alleen Manu als backup op beide vleugels ga je het niet redden - zeker niet als je europees voetbal haalt.
Is vGeel een keer niet reactief, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schaken en Verhoek zijn er nog.
Dat zeg ik niet. Zie Verhoek en Schaken maar eens kwijt te raken,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Is vGeel een keer niet reactief, is het weer niet goed.
Dit inderdaad. Er is toch geen enkele gek in de voetbalwereld die geld voor Verhoek neer legt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zie Verhoek en Schaken maar eens kwijt te raken,
Gratis op te halen. Misschien wat voor ADO nu Schet geschorst is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er is toch geen enkele gek in de voetbalwereld die geld voor Verhoek neer legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |