Klopt. Maar lijkt me sterk dat Feyenoord de transfersom die Heerenveen verlangt bereid is op te hoesten. Dus lijkt me niet dat die transfer dan snel rondkomt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Twente gaf toch ook al aan dat het voorlopig nog niet rond was omdat verschil tussen vraag en aanbod nogal flink was? Als Van Geel snel onderhandelt speelt Ziyech misschien ook wel niet met Heerenveen komende vrijdag (dingen met bijna afgeronde transfers...)
Wat vragen ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt. Maar lijkt me sterk dat Feyenoord de transfersom die Heerenveen verlangt bereid is op te hoesten. Dus lijkt me niet dat die transfer dan snel rondkomt.
Mokotjo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
De beste situatie voor Feyenoord zou zijn dat Ziyech Heereveen zou dwingen om hem aan Feyenoord te verkopen omdat hij naar ons toe wilt.
En zeg nou zelf, wie wilt er nou niet naar Feyenoord
Had ergens gelezen dat Heerenveen er sowieso 6 miljoen voor wilde ontvangen geloof ik.quote:
Ik zal mijzelf weer eens herhalen.quote:
Geef Mokotjo eens ongelijk. Heeft zich goed ontwikkeld. Hij had de pech dat hij altijd Clasie voor zich had op die plek. Op rechts back ook nog Leerdam en later Janmaat. In mijn optiek beter dan hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf weer eens herhalen.
Mokotjo zat 2 seizoenen op de bank.
Zegt tegen Koeman "verhuur mij".
Koeman zegt "nee"
Mokotjo zit weer op de bank.
Mokotjo is klaar met Feyenoord en gaat naar Pec.
Dan had je er nu wellicht plezier van kunnen hebben na bijv verkoop Clasie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, ik heb Mokotjo altijd gelijk gegeven met zijn keuzes, Koeman had hem moeten verhuren
Zijn contract liep afquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Dan had je er nu wellicht plezier van kunnen hebben na bijv verkoop Clasie.
En als je constant verhuurd wordt, waarom zou je dan wel willen verlengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat hij niet verhuurd werd door Koeman maar met het 2de moest meedoen he.
Want: Feyenoord, en eventuele verkoop van Clasie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
En als je constant verhuurd wordt, waarom zou je dan wel willen verlengen.
Voor een simpele broodvoetballer zijn dat geen argumenten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want: Feyenoord, en eventuele verkoop van Clasie.
Antwoord van die journalist:twitter:veldmaatboys twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 21:53:35@FardauW @Tuktukker @deBankzitter Maar nu even serieus. .. Ziyech is rond toch ? Twe en Hee "klieren" nog wat, maar morgen 'witte rook' ? reageer retweet
Even later:twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 22:18:30@veldmaatboys @FardauW @Tuktukker nee. Verre van zeker reageer retweet
En nog wat meer tweets erover, dus voor wie geïnteresseerd is in wat laatste roddels, even dat account bezoekentwitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:20:50@fctwente72 is toch al tijden bekend dat hij ook op lijst staat van Feyenoord? reageer retweet
Spuit 11.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Een sjoernalist van de TC Tubantia insinueert met wat tweets dat Ziyech naar Twente nog allerminst zeker is omdat Feyenoord dwars ligt?
Ziet er betrouwbaar uit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Een sjoernalist van de TC Tubantia insinueert met wat tweets dat Ziyech naar Twente nog allerminst zeker is omdat Feyenoord dwars ligt?
Vraag:Antwoord van die journalist:twitter:veldmaatboys twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 21:53:35@FardauW @Tuktukker @deBankzitter Maar nu even serieus. .. Ziyech is rond toch ? Twe en Hee "klieren" nog wat, maar morgen 'witte rook' ? reageer retweet
Even later:twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 22:18:30@veldmaatboys @FardauW @Tuktukker nee. Verre van zeker reageer retweet
En nog wat meer tweets erover, dus voor wie geïnteresseerd is in wat laatste roddels, even dat account bezoekentwitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:20:50@fctwente72 is toch al tijden bekend dat hij ook op lijst staat van Feyenoord? reageer retweet
Hij melde een week voordat Promes naar Moskou ging al dat het rond was. Die man heeft vaak gelijk .quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er betrouwbaar uit ja.Tevens geeft die 'journalist' op geen enkele manier antwoord.
Geen idee hoe dicht een journalist van een regionale krant als Tubantia bij het vuur zit. Maar vaak hebben regionale kranten het vaak wel bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er betrouwbaar uit ja.Tevens geeft die 'journalist' op geen enkele manier antwoord.
Hij zegt dat Feyenoord ook interesse heeft. Lekker boeiend, dat is al weken bekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij melde een week voordat Promes naar Moskou ging al dat het rond was. Die man heeft vaak gelijk .
Dat klopt, maar als hij zegt dat bijvoorbeeld Ziyech naar Feyenoord gaat dan kun je hem wel vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt dat Feyenoord ook interesse heeft. Lekker boeiend, dat is al weken bekend.
Maar dat zegt hij dus - nog - niet. Wel dat het nog verre van rond is met Fc Twente, en dat Ziyech ernstig schijnt te twijfelen tussen een aantal keuzes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als hij zegt dat bijvoorbeeld Ziyech naar Feyenoord gaat dan kun je hem wel vertrouwen.
http://www.dailymail.co.u(...)ic-gesture-fans.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:42 schreef PIETR het volgende:
Kazim Richards op huurbasis naar Feyenooord, aldus de Telegraaf.
Wat een overdreven bericht ditquote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:47 schreef Cara het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ic-gesture-fans.html
April 2014
Ik snap niet helemaal waar hij nou voor gehaald zou worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:13 schreef ace_eleven het volgende:
Ken hem niet, statistieken zeggen me dat ie niet heel makkelijk scoort, en een flankspeler lijkt me niet meer de eerste prioriteit eigenlijk...
Verhuur van Bursaspor? Wellicht een ruildeal met Schaken?
quote:
Ik vraag me anders wel af waarom ze hem zo noemden. Past er zo tussen bij Luke en Johnquote:Mr Allen said the Brighton and Hove Albion fans were chanting 'you fat b*****d' and 'you're fat and you know you are' at him.
Met deze actie kunnen Schaken en Verhoek vertrekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:38 schreef Thunder0x het volgende:
Richards, fysiek sterk, maar kan me niet herrineren dat hij acties maakte en snel was![]()
Dit is gewoon een zet van van geel zodat hij tot 31 augustus kan wachten en vervolgens Dost kan oppikken.
Doelde eigenlijk meer op dat homofobe geneuzel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar hij nou voor gehaald zou worden.
Kennelijk niet voor in de spits, want hij is meer een vleugelspeler.
Maar je gaat toch zeker niet Boetius of Bilal banken ten koste van een huurspeler?
Ga er maar van uit dat die jongen gewoon wil voetballen..
[..]
[..]
Ik vraag me anders wel af waarom ze hem zo noemden. Past er zo tussen bij Luke en John![]()
Dus wat, dan wordt ie voor de bank gehaald? Die jongen komt hier toch niet om te banken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met deze actie kunnen Schaken en Verhoek vertrekken.
Ik vind het ook een compleet achterlijke transfer. Beetje salarisgeld wegpissen voor een huurling op een positie die wel onze laatste prioriteit heeft als je ziet wat er nog moet komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk meer op dat homofobe geneuzel.
Eigenlijk een belachelijke transfer dit. Hele matige statistieken, een waslijst aan versleten clubs en bankzitter bij zijn huidige club.
Lijkt erop dat Van Geel zich alvast indekt mocht het halen van een spits niet lukken eind augustus. Als dat zo is dan wordt het tijd om eens te gaan kijken naar een andere TD.
Dat denk ik niet. Ben bang dat dit de nieuwe spits gaat worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Dus wat, dan wordt ie voor de bank gehaald? Die jongen komt hier toch niet om te banken.
Dit gaat straks ten koste van Boetius of Bilal.
Je moet toch ook spelers achter de hand hebben? Je team is net zo sterk als je bank is. Bilal en Boetius zullen echt niet minder worden door een beetje concurrentie. Daarnaast mag Boetius wel even gaan banken van mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Dus wat, dan wordt ie voor de bank gehaald? Die jongen komt hier toch niet om te banken.
Dit gaat straks ten koste van Boetius of Bilal.
Er wordt duidelijk gezegd dat ze verder blijven kijken naar een spits. Dan zijn ze nog niet klaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ben bang dat dit de nieuwe spits gaat worden.
Ja joh, je grootste talent heeft even een terugslag, laten we hem er maar gelijk naast zetten ten koste van een huurling die over een jaar weer weg is. We zijn toch geen PSV, met die Ruizquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet toch ook spelers achter de hand hebben? Je team is net zo sterk als je bank is. Bilal en Boetius zullen echt niet minder worden door een beetje concurrentie. Daarnaast mag Boetius wel even gaan banken van mij.
Het is topsport. Als je niet presteert moet je maar even aan de zijlijn wachten op je kans. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja joh, je grootste talent heeft even een terugslag, laten we hem er maar gelijk naast zetten ten koste van een huurling die over een jaar weer weg is. We zijn toch geen PSV, met die Ruizen die had tenminste nog kwaliteit
Het zou ook nog kunnen dat dit het einde van Immers is. Boetius op 10 en Kazim Kazim op links,.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:48 schreef Thunder0x het volgende:
Deze man gaat gewoon in de spits spelen, let maar op. Van geel heeft hem gewoon gehaald zodat niet iedereen gaat piepen als het dalijk 25 augustus is en de druk te hoog wordt.
Dit. En dan eind augustus Van Geel: 'Ja, we hebben er alles aan gedaan om een spits te halen maar dat is helaas niet gelukt dus gaan we het doen met de huidige selectie.'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:48 schreef Thunder0x het volgende:
Deze man gaat gewoon in de spits spelen, let maar op. Van geel heeft hem gewoon gehaald zodat niet iedereen gaat piepen als het dalijk 25 augustus is en de druk te hoog wordt.
Nee, maar zij zijn dan ook niet het huisvriendje van Gudde. Marcel zal wel op koffie zijn uitgenodigd nadat de verkoopcijfers van de Telegraf zijn afgenomen in regio Rotterdam.quote:
Verhoek wil niemand en Schaken verdient hier 9 ton, gaat niemand betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:54 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken? Als blijkt dat aankomende week Verhoek of Schaken (of allebei) vertrekken dan snapt iedereen de huur van Kazim opeens weer.
Verhoek en Schaken weg??quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:54 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken? Als blijkt dat aankomende week Verhoek of Schaken (of allebei) vertrekken dan snapt iedereen de huur van Kazim opeens weer.
Jeroen Kapteijns heeft vast wel goede contacten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, maar zij zijn dan ook niet het huisvriendje van Gudde. Marcel zal wel op koffie zijn uitgenodigd nadat de verkoopcijfers van de Telegraf zijn afgenomen in regio Rotterdam.
Beter dan de PEC-discussie gisterquote:
Die heb ik niet gevolgd, maar zal wel gegaan zijn over die spits die ze hebben gehuurd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Beter dan de PEC-discussie gister
Prima. Zullen we dan wedden dat jij verdwijnt van dit forum, mochten we een spits halen voor de 31e?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. En dan eind augustus Van Geel: 'Ja, we hebben er alles aan gedaan om een spits te halen maar dat is helaas niet gelukt dus gaan we het doen met de huidige selectie.'
Durf ik wel een weddenschapje op te zetten.
Boetius op 10quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat dit het einde van Immers is. Boetius op 10 en Kazim Kazim op links,.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Prima. Zullen we dan wedden dat jij verdwijnt van dit forum, mochten we een spits halen voor de 31e?
Jaquote:
quote:Experiment met Boetius op de nummer 10 positie
9 juli 2014 Feyenoord.nl
Jean-Paul Boëtius bekleedde dinsdag een voor hem ongebruikelijke positie in de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen FC Horst. De jeugdinternational werd door trainer Fred Rutten achter de spits geposteerd. Boëtius keek achteraf tevreden terug op het experiment. ‘Ik heb hier vooraf over gesproken met de trainer. Ik heb niet zo vaak op tien gespeeld, maar als buitenspeler heb ik ook vaak de vrijheid om naar binnen te trekken. In die zin is het niet helemaal nieuw voor mij om op die positie te spelen.’
Feyenoord Netwerk
Boëtius is inmiddels meer dan een week in training met Feyenoord, nadat hij het begin van de voorbereiding miste in verband met extra vakantie. De aanvaller merkte de afgelopen week dat er een en ander is veranderd binnen de selectie. ‘Deze trainer heeft een andere aanpak dan de vorige, dat is logisch’, vertelde hij. ‘We zijn nu vooral bezig om een goede conditionele basis te leggen voor het seizoen. Dat voel je best aan je lichaam, maar het voelt ook goed aan. Het seizoen begint voor ons direct met een aantal pittige wedstrijden, dus dan moeten we het gaan waarmaken.’
Volgens Boëtius kan Feyenoord in elk geval tevreden zijn over de oefenwedstrijd tegen FC Horst, die met 0-8 werd gewonnen. ‘We hebben de tegenstander bijna de hele wedstrijd onder druk gehouden en geen kans weggegeven. Bovendien hebben we een flink aantal doelpunten weten te maken, dus over het algemeen kunnen we tevreden zijn. Toch zijn er altijd puntjes waar we nog aan moeten werken, maar dat is logisch omdat we pas een paar weken onderweg zijn.’
Ja, onder andere, maar ook dat de gehele selectie van PEC beter was dan die van Feyenoord etc.. ging nergens meer overquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Die heb ik niet gevolgd, maar zal wel gegaan zijn over die spits die ze hebben gehuurd?
Boetius lijkt me errug ongeschikt als 10. Hij heeft juist ruimte nodig om een actie te maken en dan een voorzet of een schot te plaatsen. Dit zijn nou typisch dingen die niet op de 10-positie horen maar op een flank. Hij heeft geen body, geen actie zonder snelheid en niet de steekpass in huis. Gelijk toegegeven dat Immers die kwaliteiten ook ontbeert. In die zin zou Vilhena op 10 veel logischer zijnquote:
het is een spits, geen buitenspeler. Zie de logica niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:54 schreef Sunri5e het volgende:
Het blijft Feyenoord he...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat tijdsvak niet wat groter maken nu de wedstrijd ook een week later is. Heb bekenden geinformeerd, maar bijna niemand was op de hoogte.
Dus zal die bij ons wel back worden....wat een kuttransfer zeg. Een spits moeten we. Geen wannabe spits. Daar hebben we zelf al zat van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:19 schreef Thunder0x het volgende:
Ik volg het turkse voetbal en ik herriner me hem nog van zijn periode bij Fenerbahce. Daar maakte hij een solide indruk op het middenveld iig. Als aanvallende middenvelder.
Wat vind je zelf van de transfer?quote:
Nee dombo, hij is een flankspeler die eventueel als spits kan spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:13 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
het is een spits, geen buitenspeler. Zie de logica niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee dombo, hij is een flankspeler die eventueel als spits kan spelen.
Ik zie hem maandag nog bij VI zeggen dat het óf Dost, óf Zapata, óf Guidetti wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef Caland het volgende:
En weer een transfer die uit het niets komt. Krabby is nu ergens in een hoekje aan het huilen.
Ik heb de beste man nog nooit zien spelen, dus kan weinig over zijn kwaliteiten zeggen. Lijkt me verder geen slechte zaak om een speler te halen die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker omdat Verhoek en Schaken een andere werkgever mogen zoeken.quote:
Als je Schaken niet verkocht krijgt, zet je dan een speler met 8 ton salaris op de tribune?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb de beste man nog nooit zien spelen, dus kan weinig over zijn kwaliteiten zeggen. Lijkt me verder geen slechte zaak om een speler te halen die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker omdat Verhoek en Schaken een andere werkgever mogen zoeken.
En er is aangegeven dat er wordt doorgezocht naar een spits. Is dat niet genoeg voor je?
raak die eerst maar kwijt. En vang dat desnoods op met eigen jeugd. Oh wacht Karsdorp zit al bij de selectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:02 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen snapt natuurlijk wel dat deze vent is gehaald om het vertrek en de grote aderlating van Verhoek's vertrek op te vangen.
Ik denk niet dat er meer mogelijk is. Zie het zeker niet als een paniekaankoop. Vermoed dat de rest van het geld dat over is zal worden gebruikt voor een spits. Dan is het transferbudget ook weer op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je Schaken niet verkocht krijgt, zet je dan een speler met 8 ton salaris op de tribune?
Verder word ik het zat dat we constant gemankeerde voetballers halen.
Kazim Richards heeft op zijn 27e alweer 9 clubs gehad en heeft over de afgelopen twee jaar in totaal 16 wedstrijden gespeeld. Hij is geen echte spits (iets van 25 doelpunten over 280 competitiewedstrijden), de vleugels zijn al bezet en op de bank gaat hij niet zomaar zitten. Dit is naar mijn mening gewoon weer een paniekaankoop.
Maar vind je dan niet ook dat de prioriteit naast een spits vooral in de verdediging ligt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er meer mogelijk is. Zie het zeker niet als een paniekaankoop. Vermoed dat de rest van het geld dat over is zal worden gebruikt voor een spits. Dan is het transferbudget ook weer op.
We zitten nog lang niet in een fase waar de club elk nieuw talent wat opkomt in de eredivisie kan overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |