quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef Lastpost het volgende:
Zit ik voor m'n vermaak even op FR12 de reacties te bekijken, keer ik hier terug en blijkt het nog kanslozer.![]()
Goed bezig jongens.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nu al Nederlands kan eigenlijk.
Vreemd dat ze dat tijdsvak niet wat groter maken nu de wedstrijd ook een week later is. Heb bekenden geinformeerd, maar bijna niemand was op de hoogte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
SCC-houders hebben overigens nog een ruime 24 uur om een kaart voor hun eigen vak te kopen voor de pot tegen Luhansk. Vrije verkoop start vrijdagochtend.
Het was vanmiddag ook gewoon niet beschikbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat tijdsvak niet wat groter maken nu de wedstrijd ook een week later is. Heb bekenden geinformeerd, maar bijna niemand was op de hoogte.
Google had het in de reclame map gegooid en daar krijg ik geen melding van. Thanks!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef ace_eleven het volgende:
Maar goed, alle seizoenkaarthouders hebben als het goed is (en mensen het niet in de spam laten lopen) wel een mail ontvangen met deze mededeling
En hoe zit het nou met degene die al een kaart hebben gekocht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
SCC-houders hebben overigens nog een ruime 24 uur om een kaart voor hun eigen vak te kopen voor de pot tegen Luhansk. Vrije verkoop start vrijdagochtend.
Bleef geldig stond in de infomail.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met degene die al een kaart hebben gekocht?
Klantenservice bellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bleef geldig stond in de infomail.
Wat te doen als je dan niet kan terwijl je wel een kaart kocht, dat is weer niet duidelijk
En hem dan Fred Rutten laten ontmoeten die hem helemaal onderspuugt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord moet Putin uitnodigen voor de thuis wedstrijd dit dat alles.
Als Hij Fred Rutten ontmoet neemt hij Nederland helemaal nooit meer serieus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En hem dan Fred Rutten laten ontmoeten die hem helemaal onderspuugt.
Twente gaf toch ook al aan dat het voorlopig nog niet rond was omdat verschil tussen vraag en aanbod nogal flink was? Als Van Geel snel onderhandelt speelt Ziyech misschien ook wel niet met Heerenveen komende vrijdag (dingen met bijna afgeronde transfers...)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Leon ten Voorde, Fc Twente volger van Tubantia, suggereert in één van z'n Twitterberichten dat Van Geel zich in de strijd voor Ziyech gemeld zou hebben bij Heerenveen en Ziyech dus nog allesbehalve rond is met Fc Twente.
Dat wil je vooral lezen volgens mij. Was een Feyenoorder die vroeg of misschien Martin van Geel zich had gemeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Leon ten Voorde, Fc Twente volger van Tubantia, suggereert in één van z'n Twitterberichten dat Van Geel zich in de strijd voor Ziyech gemeld zou hebben bij Heerenveen en Ziyech dus nog allesbehalve rond is met Fc Twente.
Klopt. Maar lijkt me sterk dat Feyenoord de transfersom die Heerenveen verlangt bereid is op te hoesten. Dus lijkt me niet dat die transfer dan snel rondkomt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Twente gaf toch ook al aan dat het voorlopig nog niet rond was omdat verschil tussen vraag en aanbod nogal flink was? Als Van Geel snel onderhandelt speelt Ziyech misschien ook wel niet met Heerenveen komende vrijdag (dingen met bijna afgeronde transfers...)
Wat vragen ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt. Maar lijkt me sterk dat Feyenoord de transfersom die Heerenveen verlangt bereid is op te hoesten. Dus lijkt me niet dat die transfer dan snel rondkomt.
Mokotjo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:04 schreef RetRy32 het volgende:
De beste situatie voor Feyenoord zou zijn dat Ziyech Heereveen zou dwingen om hem aan Feyenoord te verkopen omdat hij naar ons toe wilt.
En zeg nou zelf, wie wilt er nou niet naar Feyenoord
Had ergens gelezen dat Heerenveen er sowieso 6 miljoen voor wilde ontvangen geloof ik.quote:
Ik zal mijzelf weer eens herhalen.quote:
Geef Mokotjo eens ongelijk. Heeft zich goed ontwikkeld. Hij had de pech dat hij altijd Clasie voor zich had op die plek. Op rechts back ook nog Leerdam en later Janmaat. In mijn optiek beter dan hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zal mijzelf weer eens herhalen.
Mokotjo zat 2 seizoenen op de bank.
Zegt tegen Koeman "verhuur mij".
Koeman zegt "nee"
Mokotjo zit weer op de bank.
Mokotjo is klaar met Feyenoord en gaat naar Pec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |