Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet sneller handelen, niet te lang wachten en klef doen..
zo hard dit..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heb je geen profielfoto op facebook
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Jongens die dit overkomt zijn behoorlijk overtuigt dan ze het op die manier moeten aanpakken. Die denken "Hoe begripvoller en onderdaniger ik naar haar overkom, hoe beter".quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen jullie het iedere keer weer voor elkaar in de friendzone te komen. Dit gebeurt mij werkelijk nooit. Vrouwen friendzonen daarentegen
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys, heb het gezien op FB en Twitter. Misschien moet ik wat minder net en aardig zijn wil ik geen Elliot Rodger gaan doen
Jij bent al de tweede persoon die dit zegt...Ik heet geen NickGrouwen, mijn echte naam is een Duits-Joodse kazige naam waar je van gaat lachen en ook veel te langquote:
En dat was een ezel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Ja, waar is zijn paard eigenlijk gebleven? Hoor je niks meer van ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.
Een amaibele man met het hart op de juiste plaats doet het ook goed.
Een ruggengraatarm en meegaand watje niet
Niet alle vrouwen willen bad boys.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.
je wacht te langquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.
Het is dan wel weer erg leuk om dan later, wanneer je haar weer tegenkomt, in te peperen dat ze haar leven verpest heeft door met een bad-boy sukkel te gaan die net aan genoeg geld verdient om zijn hypotheek en maandelijkse uitgaven te kunnen betalen, maar die door de stress dat dat oplevert, zijn lul niet meer overeind kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat doe ik met niemand, dat is niet in mijn karakter. Ik bel ze niet, ik mail ze niet, ik sms ze niet, soms zijn we gewoon gelijktijdig online op MSN (vroeger) of op Facebook of Youtube of wat dan ook, en ik zie ze op school, en dat is het. Ik houdt kilometers afstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen willen bad boys.![]()
Je moet gewoon wat meer afstand creëren en minder snel al je kaarten op tafel gooien. Je moet haar natuurlijk niet als een trouwe puppy achteraan lopen en begrijpend knikken op alles wat ze zegt.
werk van maken, chicks hosselen gaat niet vanzelf gquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat doe ik met niemand, dat is niet in mijn karakter. Ik bel ze niet, ik mail ze niet, ik sms ze niet, soms zijn we gewoon gelijktijdig online op MSN (vroeger) of op Facebook of Youtube of wat dan ook, en ik zie ze op school, en dat is het. Ik houdt kilometers afstand.
Vrouwen kunnen iemand die lijkt op Jan Kooiemans gewoon niet weerstaan. Dan komen er weer oerinstincten naar boven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen jullie het iedere keer weer voor elkaar in de friendzone te komen. Dit gebeurt mij werkelijk nooit. Vrouwen friendzonen daarentegen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
Als je al die topics hier leest, wil je als vrouw toch geen vriendschap meer aangaan met een man.
Nou word ik best wel meer dan eens afgewezen hoor, maar friendzone is me werkelijk nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen iemand die lijkt op Jan Kooiemans gewoon niet weerstaan. Dan komen er weer oerinstincten naar boven.
Heb je geen vrouwelijke vrienden, of is het meer dat jij dan ook niet meer wil dan de friendzonequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou word ik best wel meer dan eens afgewezen hoor, maar friendzone is me werkelijk nog nooit overkomen.
Fout ! jij valt op de verkeerde meiden, van die toekomstige loverboyhoertjes die jongens als jouw pas zien staan als ze na jaren in de gedwongen prostitutie of een traumatische relatie een ''veilige haven'' zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys, heb het gezien op FB en Twitter. Misschien moet ik wat minder net en aardig zijn wil ik geen Elliot Rodger gaan doen
Dat doe ik ook, veel meisjes zijn op het eerste gezicht geen loverboyhoertjes, ik val niet op VMBO-sletjes maar uiteindelijk blijken ze op bad boys te vallen. Ik heb gewoon geen gelukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Fout ! jij valt op de verkeerde meiden, van die toekomstige loverboyhoertjes die jongens als jouw pas zien staan als ze na jaren in de gedwongen prostitutie of een traumatische relatie een ''veilige haven'' zoeken.
Wat jij nodig hebt is een nieuwe invalshoek wat meiden betreft en dan vooral het soort en type.
Kies eens uit naar iemand met wat meer ontwikkeling, desnoods ietsje pietsje minder knap.
Echt, dat ben je jezelf schuldig.
Over de vier pleeborstels moet je niet eens meer nadenken.
JWZ Gquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys
Ongelofelijke onzin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
En ik wordt als kerel met een vriendin gewoon uitgescholden voor badboyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef foknerd het volgende:
Denken dst je badboy moet zijnZelfvertrouwen is leidend maatje
Maar dat is meestal niet het geval bij de typische 'friendzone' gasten en bij echte vriendschap tevens een groot risico.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef tegendemuur het volgende:
Deze zogenaamde friendzone is een mythe. Genoeg voorbeelden van vriendschappen die overlopen in liefde. Tijd om je aanpak te veranderen...
Het is gewoon zo. Vrouwen vallen niet op bepaalde jongens. Misschien ben ikook te blank. Vrouwen willen donkere mannen ik kan dat begrijpen. Ik heb blond haar en dat is niet bepaald typisch mannelijk. Bijna alle leuke vrouwen die ik zie tegenwoordig lopen met donkere mannen rond (Zuid Europees, Marokkaans, zwart). Want dat is exotisch en sexy of zo. Verder kleed ben ik misschien toch te stijf en aardig en netjes en moet ik me losser gedragen. Ik weet ook niet hoe ik me moet kleden. en mijn haar moet doen en zo. Niet dat het me allemaal eens wat kan schelen, als ik single blijff wanneer ik mezelf ben dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ongelofelijke onzin.
Dan zou dus iedere jongen met een vriendin een bad boy zijn. Hele zwakke manier om je eigen onvermogen ergens anders op te projecteren.
Onzin, je moet gewoon wat meer ballen kweken en haar eerder duidelijk maken dat je haar lieflijk wil volblaffen ipv haar nagels lakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vrouwen vallen niet op bepaalde jongens. Misschien ben ikook te blank. Vrouwen willen donkere mannen ik kan dat begrijpen. Ik heb blond haar en dat is niet bepaald typisch mannelijk. Bijna alle leuke vrouwen die ik zie tegenwoordig lopen met donkere mannen rond (Zuid Europees, Marokkaans, zwart). Want dat is exotisch en sexy of zo. Verder kleed ben ik misschien toch te stijf en aardig en netjes en moet ik me losser gedragen. Ik weet ook niet hoe ik me moet kleden. en mijn haar moet doen en zo. Niet dat het me allemaal eens wat kan schelen, als ik single blijff wanneer ik mezelf ben dan is dat maar zo.
Seksuele toespelingen maken kan lastig zijn voor mensen die dat niet gewend zijn en het kans tevens lastig en risicovol zijn als je in eerste instantie vriendschappelijk met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef hoink581 het volgende:
Eerder seksuele toespelingen maken en vaker aanraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |