Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet sneller handelen, niet te lang wachten en klef doen..
zo hard dit..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heb je geen profielfoto op facebook
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Jongens die dit overkomt zijn behoorlijk overtuigt dan ze het op die manier moeten aanpakken. Die denken "Hoe begripvoller en onderdaniger ik naar haar overkom, hoe beter".quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen jullie het iedere keer weer voor elkaar in de friendzone te komen. Dit gebeurt mij werkelijk nooit. Vrouwen friendzonen daarentegen
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys, heb het gezien op FB en Twitter. Misschien moet ik wat minder net en aardig zijn wil ik geen Elliot Rodger gaan doen
Jij bent al de tweede persoon die dit zegt...Ik heet geen NickGrouwen, mijn echte naam is een Duits-Joodse kazige naam waar je van gaat lachen en ook veel te langquote:
En dat was een ezel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Ja, waar is zijn paard eigenlijk gebleven? Hoor je niks meer van ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.
Een amaibele man met het hart op de juiste plaats doet het ook goed.
Een ruggengraatarm en meegaand watje niet
Niet alle vrouwen willen bad boys.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.
je wacht te langquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.
Het is dan wel weer erg leuk om dan later, wanneer je haar weer tegenkomt, in te peperen dat ze haar leven verpest heeft door met een bad-boy sukkel te gaan die net aan genoeg geld verdient om zijn hypotheek en maandelijkse uitgaven te kunnen betalen, maar die door de stress dat dat oplevert, zijn lul niet meer overeind kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat doe ik met niemand, dat is niet in mijn karakter. Ik bel ze niet, ik mail ze niet, ik sms ze niet, soms zijn we gewoon gelijktijdig online op MSN (vroeger) of op Facebook of Youtube of wat dan ook, en ik zie ze op school, en dat is het. Ik houdt kilometers afstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen willen bad boys.![]()
Je moet gewoon wat meer afstand creëren en minder snel al je kaarten op tafel gooien. Je moet haar natuurlijk niet als een trouwe puppy achteraan lopen en begrijpend knikken op alles wat ze zegt.
werk van maken, chicks hosselen gaat niet vanzelf gquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat doe ik met niemand, dat is niet in mijn karakter. Ik bel ze niet, ik mail ze niet, ik sms ze niet, soms zijn we gewoon gelijktijdig online op MSN (vroeger) of op Facebook of Youtube of wat dan ook, en ik zie ze op school, en dat is het. Ik houdt kilometers afstand.
Vrouwen kunnen iemand die lijkt op Jan Kooiemans gewoon niet weerstaan. Dan komen er weer oerinstincten naar boven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen jullie het iedere keer weer voor elkaar in de friendzone te komen. Dit gebeurt mij werkelijk nooit. Vrouwen friendzonen daarentegen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
Als je al die topics hier leest, wil je als vrouw toch geen vriendschap meer aangaan met een man.
Nou word ik best wel meer dan eens afgewezen hoor, maar friendzone is me werkelijk nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen iemand die lijkt op Jan Kooiemans gewoon niet weerstaan. Dan komen er weer oerinstincten naar boven.
Heb je geen vrouwelijke vrienden, of is het meer dat jij dan ook niet meer wil dan de friendzonequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou word ik best wel meer dan eens afgewezen hoor, maar friendzone is me werkelijk nog nooit overkomen.
Fout ! jij valt op de verkeerde meiden, van die toekomstige loverboyhoertjes die jongens als jouw pas zien staan als ze na jaren in de gedwongen prostitutie of een traumatische relatie een ''veilige haven'' zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys, heb het gezien op FB en Twitter. Misschien moet ik wat minder net en aardig zijn wil ik geen Elliot Rodger gaan doen
Dat doe ik ook, veel meisjes zijn op het eerste gezicht geen loverboyhoertjes, ik val niet op VMBO-sletjes maar uiteindelijk blijken ze op bad boys te vallen. Ik heb gewoon geen gelukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Fout ! jij valt op de verkeerde meiden, van die toekomstige loverboyhoertjes die jongens als jouw pas zien staan als ze na jaren in de gedwongen prostitutie of een traumatische relatie een ''veilige haven'' zoeken.
Wat jij nodig hebt is een nieuwe invalshoek wat meiden betreft en dan vooral het soort en type.
Kies eens uit naar iemand met wat meer ontwikkeling, desnoods ietsje pietsje minder knap.
Echt, dat ben je jezelf schuldig.
Over de vier pleeborstels moet je niet eens meer nadenken.
JWZ Gquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys
Ongelofelijke onzin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
En ik wordt als kerel met een vriendin gewoon uitgescholden voor badboyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef foknerd het volgende:
Denken dst je badboy moet zijnZelfvertrouwen is leidend maatje
Maar dat is meestal niet het geval bij de typische 'friendzone' gasten en bij echte vriendschap tevens een groot risico.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef tegendemuur het volgende:
Deze zogenaamde friendzone is een mythe. Genoeg voorbeelden van vriendschappen die overlopen in liefde. Tijd om je aanpak te veranderen...
Het is gewoon zo. Vrouwen vallen niet op bepaalde jongens. Misschien ben ikook te blank. Vrouwen willen donkere mannen ik kan dat begrijpen. Ik heb blond haar en dat is niet bepaald typisch mannelijk. Bijna alle leuke vrouwen die ik zie tegenwoordig lopen met donkere mannen rond (Zuid Europees, Marokkaans, zwart). Want dat is exotisch en sexy of zo. Verder kleed ben ik misschien toch te stijf en aardig en netjes en moet ik me losser gedragen. Ik weet ook niet hoe ik me moet kleden. en mijn haar moet doen en zo. Niet dat het me allemaal eens wat kan schelen, als ik single blijff wanneer ik mezelf ben dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ongelofelijke onzin.
Dan zou dus iedere jongen met een vriendin een bad boy zijn. Hele zwakke manier om je eigen onvermogen ergens anders op te projecteren.
Onzin, je moet gewoon wat meer ballen kweken en haar eerder duidelijk maken dat je haar lieflijk wil volblaffen ipv haar nagels lakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vrouwen vallen niet op bepaalde jongens. Misschien ben ikook te blank. Vrouwen willen donkere mannen ik kan dat begrijpen. Ik heb blond haar en dat is niet bepaald typisch mannelijk. Bijna alle leuke vrouwen die ik zie tegenwoordig lopen met donkere mannen rond (Zuid Europees, Marokkaans, zwart). Want dat is exotisch en sexy of zo. Verder kleed ben ik misschien toch te stijf en aardig en netjes en moet ik me losser gedragen. Ik weet ook niet hoe ik me moet kleden. en mijn haar moet doen en zo. Niet dat het me allemaal eens wat kan schelen, als ik single blijff wanneer ik mezelf ben dan is dat maar zo.
Seksuele toespelingen maken kan lastig zijn voor mensen die dat niet gewend zijn en het kans tevens lastig en risicovol zijn als je in eerste instantie vriendschappelijk met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef hoink581 het volgende:
Eerder seksuele toespelingen maken en vaker aanraken.
Hoe komt het dat dat er mannen zijn die geen badboy zijn en die Nederlands zijn en die een vriendin hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Vrouwen vallen niet op bepaalde jongens. Misschien ben ikook te blank. Vrouwen willen donkere mannen ik kan dat begrijpen. Ik heb blond haar en dat is niet bepaald typisch mannelijk. Bijna alle leuke vrouwen die ik zie tegenwoordig lopen met donkere mannen rond (Zuid Europees, Marokkaans, zwart). Want dat is exotisch en sexy of zo. Verder kleed ben ik misschien toch te stijf en aardig en netjes en moet ik me losser gedragen. Ik weet ook niet hoe ik me moet kleden. en mijn haar moet doen en zo. Niet dat het me allemaal eens wat kan schelen, als ik single blijff wanneer ik mezelf ben dan is dat maar zo.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Die slaan hun vriendin regelmatig. Toch veilig, maar het geeft hun wel die spanning van "zal ik nu wel of geen tikken krijgen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe komt het dat dat er mannen zijn die geen badboy zijn en die Nederlands zijn en die een vriendin hebben?
Zo doe ik het wel inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die slaan hun vriendin regelmatig. Toch veilig, maar het geeft hun wel die spanning van "zal ik nu wel of geen tikken krijgen?
Is wel zo inderdaad. Vrouwen die niet worden geslagen raken meestal in een sleur, raken verveeld, nemen een kort pittig kapsel, gaan dozen met chips vreten terwijl ze de hele dag tv kijken en moddervet worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die slaan hun vriendin regelmatig. Toch veilig, maar het geeft hun wel die spanning van "zal ik nu wel of geen tikken krijgen?
"Wetenschappelijk onderzoek" is vaak zo onzinnigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is wel zo inderdaad. Vrouwen die niet worden geslagen raken meestal in een sleur, raken verveeld, nemen een kort pittig kapsel, gaan dozen met chips vreten terwijl ze de hele dag tv kijken en moddervet worden.
Vrouwen die zo nu en dan een paar tikken krijgen waarderen het leven juist veel meer doordat ze beseffen hoe goed het leven kan zijn op een dag dat ze geen klappen krijgen. Vanwege de onregelmatigheid v/d klappen zullen ze dan onbewust proberen meer van dit soort klaploze dagen te krijgen, dit door er extra goed uit te zien, de man te plezieren, etc.
En nee, ik ben geen voorstander van het slaan van vrouwen. Ik geef alleen aan wat uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken is gebleken.
Oh oh, dus jij ontkent dat wetenschappelijk onderzoek altijd waar is???quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
"Wetenschappelijk onderzoek" is vaak zo onzinnig
Ik snap waarom dit steeds wordt herhaald. Ik hou me niet bezig zulke vrouwen, waarom zou ik op een vrouw vallen waarvan ik al weet dat ze mij niet mogen of dat ze op bad boys vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:40 schreef Californium het volgende:
Als vrouw wil ik zeggen; je doet iets verkeerd en je valt op de verkeerde vrouwen.
Je moet geen vrouw hebben die te veel bezig is met uiterlijk.
Ik val niet op blank/donker of whatever. Ik heb wel een eye voor ' een goede kerel' en dat zie ik redelijk snel qua uitstraling, houding, wat hij zegt enz. Enz. Als in mijn hoofd die aantrekkingskracht er niet is ben je na ongeveer 20 sec gefriendzoned. Betekent niet dat ik het niet gezellig vind om met je te praten maar je gaat never nooit niet met mij in bed belanden. Vaak is dat nu eenmaal zo. Deal with it.
Uh nee ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede is wetenschappelijk onderzoek niet "altijd waar". De wetenschappelijke methode is niet perfect en vrijwel alles wat het produceert is een theorie. Wetenschap is altijd ondergeschikt aan filosofie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh oh, dus jij ontkent dat wetenschappelijk onderzoek altijd waar is???![]()
Jij bent zeker zo'n reli-freak die komt met kreten als 'evolutie is ook een theorie'![]()
Nogal logisch dat je altijd gefriendzoned wordt, reli-freak!![]()
![]()
Dus zelfs de lelijke vrouwen willen jou niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik snap waarom dit steeds wordt herhaald. Ik hou me niet bezig zulke vrouwen, waarom zou ik op een vrouw vallen waarvan ik al weet dat ze mij niet mogen of dat ze op bad boys vallen.
Maar ga je nog mijn vraag beantwoorden waarom er behoorlijk wat Nederlandse mannen die geen `bad boy` zijn wel een vriendin kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik snap waarom dit steeds wordt herhaald. Ik hou me niet bezig zulke vrouwen, waarom zou ik op een vrouw vallen waarvan ik al weet dat ze mij niet mogen of dat ze op bad boys vallen.
Sorry hoor, maar als jij je had verdiept in de wetenschapelijke theorie had je geweten dat wetenschap altijd waar is. En als je dat niet weet dan heeft het denk ik weinig zin verder met jou in discussie te gaan daarover, sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Uh nee ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ten tweede is wetenschappelijk onderzoek niet "altijd waar". De wetenschappelijke methode is niet perfect en vrijwel alles is een theorie. Wetenschap is altijd ondergeschikt aan filosofie.
Wat is een reli-wattes?
Als ze daarna iets hebben met van die stoere donkere kerels doe je iets verkeerd. Zoek een slimmere classy dame. Nette studente ofzo. Hoe oud ben je en waar woon je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als jij je had verdiept in de wetenschapelijke theorie had je geweten dat wetenschap altijd waar is. En als je dat niet weet dan heeft het denk ik weinig zin verder met jou in discussie te gaan daarover, sorry
Nou nee en dit is nogal basiskennis maar blijkbaar is het nog nieuw voor jou. Wetenschap bewijst niets maar produceert begrip, kennis, want nogmaals, de wetenschappelijke methode is allesbehalve perfect en waar - je kunt de wetenschappelijke methode zelf immers niet testen aan de wetenschappelijke methode. Het is gewoon een systeem om kennis mee te produceren. Het is het beste wat we hebben maar het is niet beste wat kan zijn. Typ in bijv..."science can not prove anything" en lees er wat meer over (maar sla de religieuze onzin over)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als jij je had verdiept in de wetenschapelijke theorie had je geweten dat wetenschap altijd waar is. En als je dat niet weet dan heeft het denk ik weinig zin verder met jou in discussie te gaan daarover, sorry
Alsof alles wat op het internet staat per definitie waar isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Typ in bijv..."science can not prove anything" en lees er wat meer over (maar sla de religieuze onzin over)
Uh nou nee nogmaals dit is basiskennis, letterlijk vrijwel iedere wetenschappen weet dat wetenschap niets produceert dat absoluut waar, en perfect is en dat wetenschap niets kan bewijzen. Alles is een theorie. Maar laat ik erover ophouden want het is nogal off-topic en straks denkt iedereen nog dat ik een wetenschapontkenner ben, wat ik niet bem, maar het is punt is dat als "wetenschappelijk onderzoek zegt dat vrouwen die geslagen worden vaker het leven waarderen en vice versa" dan kunnen ze nog wel meer onzin dingen vertellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof alles wat op het internet staat per definitie waar is
Sorry hoor, maar wie wordt hier nou steeds gefriendzoned. En dan probeert iemand je te helpen, weteschappelijk bewezen nog wel, en dan doe je er niks mee... Tsja, zelf weten, maar zeg niet dat men je niet wilde helpen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Uh nou nee nogmaals dit is basiskennis, letterlijk vrijwel iedere wetenschappen weet dat wetenschap niets produceert dat absoluut waar, en perfect is en dat wetenschap niets kan bewijzen. Alles is een theorie. Maar laat ik erover ophouden want het is nogal off-topic en straks denkt iedereen nog dat ik een wetenschapontkenner ben, wat ik niet bem, maar het is punt is dat als "wetenschappelijk onderzoek zegt dat vrouwen die geslagen worden vaker het leven waarderen en vice versa" dan kunnen ze nog wel meer onzin dingen vertellen.
He wetenschap, is melk nou goed of niet??![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie wordt hier nou steeds gefriendzoned. En dan probeert iemand je te helpen, weteschappelijk bewezen nog wel, en dan doe je er niks mee... Tsja, zelf weten, maar zeg niet dat men je niet wilde helpen.
Hoe helpt jouw bewijs mij om niet gefriendzoned te wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie wordt hier nou steeds gefriendzoned. En dan probeert iemand je te helpen, weteschappelijk bewezen nog wel, en dan doe je er niks mee... Tsja, zelf weten, maar zeg niet dat men je niet wilde helpen.
Zou ik wel doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:11 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Hoe helpt jouw bewijs mij om niet gefriendzoned te worden![]()
wat heeft heeft het slaan van vrouwen te maken met mijn probleem
![]()
moet ik vrouwen gaan slaan en ze mijn bitch maken
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:11 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ga je nog mijn vraag beantwoorden waarom er behoorlijk wat Nederlandse mannen die geen `bad boy` zijn wel een vriendin kunnen krijgen?
Nee maar je kan toch wel een beetje moeite doen om wat onbetrouwbaarder over te komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:11 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ga je nog mijn vraag beantwoorden waarom er behoorlijk wat Nederlandse mannen die geen `bad boy` zijn wel een vriendin kunnen krijgen?
Bekijk het zo: zij zit straks op de bank met drie kinderen dik te worden terwijl jij je vrijheid nog hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
Aan vrijheid zonder (op z'n minst 'the occasional') vrouwen (die je niet hoeft in te huren) heb je ook niet veel. Tenzij je op mannen valt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bekijk het zo: zij zit straks op de bank met drie kinderen dik te worden terwijl jij je vrijheid nog hebt.
Of hij werkt zich de pleuris om die drie kinderen die niet van hem zijn te onderhouden omdat hij uit pure wanhoop zich daarvoor heeft laten strikken terwijl de badboi pleite isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bekijk het zo: zij zit straks op de bank met drie kinderen dik te worden terwijl jij je vrijheid nog hebt.
Ik weet het wel. Het zijn vooral wat simpele en labiele vrouwtjes die op bad boys vallen en die jou gebruiken om bij uit te gaan huilen. Aan dat soort vrouwen heb je toch helemaal niks dus er is niet veel aan verloren gegaan. Ga liever achter vrouwen aan die wel verstand en zelfrespect hebben. De types die relaties hebben met mannen die het hart op de juiste plek hebben.quote:
Heb je misschien een stappenplan voor TS? Waarbij je hem handje-vast-houdend begeleidt naar:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Het zijn vooral wat simpele en labiele vrouwtjes die op bad boys vallen en die jou gebruiken om bij uit te gaan huilen. Aan dat soort vrouwen heb je toch helemaal niks dus er is niet veel aan verloren gegaan. Ga liever achter vrouwen aan die wel verstand en zelfrespect hebben. De types die relaties hebben met mannen die het hart op de juiste plek hebben.
Je hoeft geen ander persoon te worden om een vriendin te krijgen. Je moet alleen een andere aanpak oefenen en betere vrouwen uitkiezen.
En met een betere aanpak bedoel ik dus niet dat je altijd maar de begripvolle en toegeeflijke praatpaal moet zijn maar dat je haar ook wel eens mag tegenspreken en je eigen meningen poneren. En ook dat je mag flirten in plaats van slechts luisteren en knikken.
Ik loop al meer dat 10 jaar mee op FOK en heb tig van dit soort topics voorbij zien komen. Niet iets van deze generatie dus.
Nou het is maar hoe je het bekijkt - liever op de bank dik worden een gezinnetje of straks in je dertiger jaren nog single zijn zonder kinderen en intiem contactquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met afvallen, op een sport gaan, een nieuw kapsel nemen, nieuwe kleren kopen etc. is natuurlijk niets mis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Het zijn vooral wat simpele en labiele vrouwtjes die op bad boys vallen en die jou gebruiken om bij uit te gaan huilen. Aan dat soort vrouwen heb je toch helemaal niks dus er is niet veel aan verloren gegaan. Ga liever achter vrouwen aan die wel verstand en zelfrespect hebben. De types die relaties hebben met mannen die het hart op de juiste plek hebben.
Je hoeft geen ander persoon te worden om een vriendin te krijgen. Je moet alleen een andere aanpak oefenen en betere vrouwen uitkiezen.
En met een betere aanpak bedoel ik dus niet dat je altijd maar de begripvolle en toegeeflijke praatpaal moet zijn maar dat je haar ook wel eens mag tegenspreken en je eigen meningen poneren. En ook dat je mag flirten in plaats van slechts luisteren en knikken.
Ik loop al meer dat 10 jaar mee op FOK en heb tig van dit soort topics voorbij zien komen. Niet iets van deze generatie dus.
Als dertiger is de kans op intiem contact als goed uitziende single (die in tegenstelling tot jou wel weet wat hij moet doen) in veel gevallen zelfs groter dan als getrouwde vader van drie kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:06 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Nou het is maar hoe je het bekijkt - liever op de bank dik worden een gezinnetje of straks in je dertiger jaren nog single zijn zonder kinderen en intiem contact
Maar dat doe ik allemaal al. Ik weet niet hoe een schijnbaar normale intelligente vrouw denkt, hoe moet ik nou weten of dat zij op bad boys valt. Ik kan dat niet weten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klinkt toch wel een beetje als Elliot Rodger hoor, dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Maar dat doe ik allemaal al. Ik weet niet hoe een schijnbaar normale intelligente vrouw denkt, hoe moet ik nou weten of dat zij op bad boys valt. Ik kan dat niet weten.
Wanneer ik zeg dat ik netjes ben zeg ik niet dat ik een watje bent die geen eigen mening heeft of alleen maar ja kinkt. Ik ben juist het tegenovergestelde
Ik ben niet dik, ik sport letterlijk elke dag, mijn kapsel is gewoon goed gewoon casual geen stekelhaar niet te netjes, kleren heb ik genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met afvallen, op een sport gaan, een nieuw kapsel nemen, nieuwe kleren kopen etc. is natuurlijk niets mis.
Je bent gewoon beta als fuck.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik sport letterlijk elke dag, mijn kapsel is gewoon goed gewoon casual geen stekelhaar niet te netjes, kleren heb ik genoeg
Tja ik ben zijn manifesto aan het lezen, ben op p.84 tot nu toe en sorry dat ik het zeg maar hiet is bijna letterlijk een spiegebeeld van mijn eigen leven. Ziiet er ook een beetje hetzelfde uit alleen ben ik blond en mijn neus en lippen zijn ietsje minder prominent, maar verder is het alsof ik in een spiegel kijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt toch wel een beetje als Elliot Rodger hoor, dit.
Graag de hand aan jezelf slaan voor je anderen meeneemt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Tja ik ben zijn manifesto aan het lezen en sorry dat ik het zeg maar hiet is bijna letterlijk een spiegebeeld van mijn eigen leven
Topic begint een beetje een enge wending te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Tja ik ben zijn manifesto aan het lezen, ben op p.84 tot nu toe en sorry dat ik het zeg maar hiet is bijna letterlijk een spiegebeeld van mijn eigen leven
Zolang je maar geen mensen gaat vermoorden, want zelfs als je één vrouw en 10 mannen vermoordt, zullen feministen het als kans zien om hun eigen agenda te promotenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Tja ik ben zijn manifesto aan het lezen, ben op p.84 tot nu toe en sorry dat ik het zeg maar hiet is bijna letterlijk een spiegebeeld van mijn eigen leven
Nou zo erg is het niet hoor, ik denk niet hetzelfde als Rodger maar ik heb zeg maar zo'n beetje zijn leven beleefd, ben ook in een rijk gezin geboren en heb alles wat ik wil in materieel opzicht, maar geld maakt niet gelukkig, daarom vind ik het niet leuk dat veel mensen zeggen dat Rodger een spoiled brat was die gewoon een hoer kon betalen, ze missen het punt totaak. Plus ik was nooit een watje zoals Rodger, ik hang nooit rond in mijn eentje, ik rijd niet elke dag de bergen in met jaren 80 muziek op de radio of zo, ik stap op vrouwen af. En als ik geen geluk heb wordt ik niet kwaad en haatvol of zo. Ik wil niet de mensheid uitroeien en ik vind mezelf niet superieur en hoger dan mensen en ik wil niet per se blonde vrouwen. Ik ben niet zo serieus als hij was, mij kan het allemaal niet schelen of ik altijd single zal blijven of niet maar het zou wel leuk zijn om een relatie te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Topic begint een beetje een enge wending te krijgen
Haha lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zolang je maar geen mensen gaat vermoorden, want zelfs als je één vrouw en 10 mannen vermoordt, zullen feministen het als kans zien om hun eigen agenda te promoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |