Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet sneller handelen, niet te lang wachten en klef doen..
zo hard dit..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Goede vraag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heb je geen profielfoto op facebook
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je als ze je een aardige vent vind maar verder niet erotiserend.
Blijkbaar faalt je aanpak. Jij triggert geen seksuele zintuigen van haar. Maar ze vind je gewoon wel een aardige gast om tegenaan te praten.
Jongens die dit overkomt zijn behoorlijk overtuigt dan ze het op die manier moeten aanpakken. Die denken "Hoe begripvoller en onderdaniger ik naar haar overkom, hoe beter".quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe krijgen jullie het iedere keer weer voor elkaar in de friendzone te komen. Dit gebeurt mij werkelijk nooit. Vrouwen friendzonen daarentegen
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef NickGrouwen het volgende:
De vorige drie meisjes zijn nu allemaal met bad boys, heb het gezien op FB en Twitter. Misschien moet ik wat minder net en aardig zijn wil ik geen Elliot Rodger gaan doen
Jij bent al de tweede persoon die dit zegt...Ik heet geen NickGrouwen, mijn echte naam is een Duits-Joodse kazige naam waar je van gaat lachen en ook veel te langquote:
En dat was een ezel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Ja, waar is zijn paard eigenlijk gebleven? Hoor je niks meer van ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef vinnieboy het volgende:
Ts is nog stommer dan het paard van christus
Nee daar geloof ik niet meer in. Ik heb verschillende aanpakken geprobeerd. Vrouwen tegenwoordig willen bad boys, zo is de huidige generatie jongeren nu eenmaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hoeft geen bad boy te zijn om vrouwen te versieren.
Een amaibele man met het hart op de juiste plaats doet het ook goed.
Een ruggengraatarm en meegaand watje niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |