De bruinhemden marcheren weer door de straten van Nederland, dit keer vermomd als ISIS-aanhangers in soepjurken. De linkse politiek staat erbij en kijkt ernaar en doet verder niets. Doodeng.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef rosability het volgende:
Er staat wel in de Elvesier link die ik geplaatst heb, dat er ook een paar rechtsextremisten in de demonstraties meeliepen. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar die groep staat net als de ISIS sympathisanten nou niet bepaald bekend als lieverdjes.

Incidentje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Proximo het volgende:
De PVDA betreurt, weigert te benoemen, richt een commissie op en hoopt dat iedereen het snel vergeet.

De Telegraaf was in de oorlog al fout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef kovenant het volgende:
[..]
ligt het gewoon aan mij, of doe jij hier nu hetzelfde?
jouw bron is wel goed, de bron van anderen niet.
hoe zeggen ze dat mooi in Engels " it's all in the eye of the beholder" ?

Dat geloof ik graag. Punt is echter dat het stuk van de Telegraaf gewoon slaat als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Martijn Balster is een enorme debiel.

Bruinhemden liepen mee met de pro-Patria-demonstratie, hier zie je bruinhemd Barry K. gearresteerd worden door undercoveragenten tijdens de demonstratie:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef trucker3 het volgende:
De bruinhemden marcheren weer door de straten van Nederland, dit keer vermomd als ISIS-aanhangers in soepjurken. De linkse politiek staat erbij en kijkt ernaar en doet verder niets. Doodeng.

De PvdA nuanceerde. Dat wordt weinig begrepen en gewaardeerd tegenwoordig. Dat vind ik eigenlijk het meest zorgwekkende.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:44 schreef Lothiriel het volgende:
Nou ik had op dat moment slechts het Telegraafartikel gelezen & ging er van uit dat het verhaal klopte... Het had me niet zo verbaast als een PvdA'er het zou opnemen voor de tegendemonstranten gezien zij sterk vertegenwoordigd zijn in bijvoorbeeld de Schilderswijk.
Zo kwam het wel een beetje over!quote:Was niet onderboekgevoel-achtig bedoeld hoor

Nee hoor. Ik ben dat linkse geneuzel gewoon een beetje zat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een rechtsextremist.

Vooral als anderen de kastanjes uit het vuur halen ja...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
http://www.pvda.nl/berichten/2014/08/PvdA+steunt+luchtacties+VS

Bedankt Hans, ik pak dus mijn oortjes, doe ze in de computer en kom vervolgens tot de ontdekking dat dit een afbeelding isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Bruinhemden liepen mee met de pro-Patria-demonstratie, hier zie je bruinhemd Barry K. gearresteerd worden door undercoveragenten tijdens de demonstratie:
[ afbeelding ]

Ik? Ik zit nu vanaf me werk te FOK!ken voor als je het nog niet wist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ben jij dom en werkloos?

Welk 'links geneuzel'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben dat linkse geneuzel gewoon een beetje zat.

quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt Hans, ik pak dus mijn oortjes, doe ze in de computer en kom vervolgens tot de ontdekking dat dit een afbeelding is

Ah, een fraudeur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik? Ik zit nu vanaf me werk te FOK!ken voor als je het nog niet wist.

Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Punt is echter dat het stuk van de Telegraaf gewoon slaat als een lul op een drumstel.

Hier heb je alsnog de videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bedankt Hans, ik pak dus mijn oortjes, doe ze in de computer en kom vervolgens tot de ontdekking dat dit een afbeelding is

Er is maar 1 IT'er die betaald word om zich met FOK! bezig te houden en dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor, IT'er. Dus geen big-brother die over me schouder mee kijkt.

Ah, een autist. Hoe kon het ook anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor, IT'er. Dus geen big-brother die over me schouder mee kijkt.

Plaatsvervangende schaamte gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hier heb je alsnog de video1:44
http://www.regio15.nl/act(...)patria-demo-ingekort

Nee hoor. Als er niets te doen is, is er niets te doen, dan maar FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is maar 1 IT'er die betaald word om zich met FOK! bezig te houden en dat ben jij niet.
Je bent dus een ordinaire fraudeur.

Ja want elke IT'er is autist. Ik denk dat ik een socialere baan heb dan de gemiddelde grijze kantoorbaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, een autist. Hoe kon het ook anders.

Die autist verdient denk ik meer dan jij doet Koosje. Kan je je af gaan vragen wie het beter voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, een autist. Hoe kon het ook anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |