abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:32:48 #51
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143341965
De PVDA betreurt, weigert te benoemen, richt een commissie op en hoopt dat iedereen het snel vergeet.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:33:12 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143341982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef Infection het volgende:
Ook niet zo gek. Die gozer is ook gewoon niet serieus te nemen met zijn debiele linkse uitspraken. :')
Het niveau van de discussie :') ;( :'(

Wat is er precies mis met zijn 'debiele linkse uitspraak'?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143341984
Wat een grafkop heeft die dhimmi zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:33:17 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143341988
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Infection het volgende:

[..]

Door te zeggen dat die anti-ISIS mars een provocatie is. Alles wat anti-ISIS is, is gewoon terecht. Als je zegt dat dit een provocatie is, ben je zelf gewoon een gore extremist. :r
Dat zegt hij helemaal niet. Hij geeft geen enkele reden waarom die demonstratie provocerend is. Misschien vind hij het wel provocerend dat extreem-rechtse clubjes door een overwegend allochtone wijk lopen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:34:30 #55
116015 SicSicSics
pi_143342041
quote:
Door te zeggen dat die anti-ISIS mars een provocatie is. Alles wat anti-ISIS is, is gewoon terecht. Als je zegt dat dit een provocatie is, ben je zelf gewoon een gore extremist. :r
Was de wereld maar zo mooi zwart-wit :D dan was het leven een stuk simpeler :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143342046
Vanzelf verklaart de NAVO met de Amerikanen voorop de oorlog aan ISIS en dan wijst Rasmussen of Obama naar het mini-kalifaatje in Den Haag en kan de politiek zich er niet meer uit lullen.
pi_143342096
quote:

[..]

Wel grappig dat jij deze onzin nu roept, want de PvdA heeft zich achter de bombardementen op ISIS van de VS geplaatst.
http://www.pvda.nl/berichten/2014/08/PvdA+steunt+luchtacties+VS
pi_143342112
quote:

[..]

Misschien kan ik niet lezen, maar waar zegt hij dat precies?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143342147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien kan ik niet lezen, maar waar zegt hij dat precies?
Waar denk je dat dit hele topic over gaat? :')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:37:20 #60
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143342148
Feitelijk vind ik dat ISIS-aanhangers een provocatie zijn naar heel Nederland. Maar wat moet je anders verwachten van PvdA, ze steunen hun stemmers :Y

Langs de andere kant neem ik dit artikel met en flinke korrel zout. Het is tenslotte wel nog steeds de telegraaf.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143342176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Waar denk je dat dit hele topic over gaat? :')
Je hebt alleen het Telegaar verdraaisel gelezen dus?
pi_143342191
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Lothiriel het volgende:
Feitelijk vind ik dat ISIS-aanhangers een provocatie zijn naar heel Nederland. Maar wat moet je anders verwachten van PvdA, ze steunen hun stemmers :Y

Langs de andere kant neem ik dit artikel met en flinke korrel zout. Het is tenslotte wel nog steeds de telegraaf.
Daarom hier de originele tekst voor je:
http://denhaag.pvda.nl/2014/08/demonstratie-in-de-schilderswijk/
pi_143342240
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je hebt alleen het Telegaar verdraaisel gelezen dus?
En hoezo is dit een verdraaisel? Wie zegt dat hij dit niet gewoon echt gezegd heeft...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:40:30 #64
116015 SicSicSics
pi_143342251
quote:
Feitelijk vind ik dat ISIS-aanhangers een provocatie zijn naar heel Nederland.
Dat ben ik met je eens en gelukkig staan wij geen stenen te gooien met zijn allen! ^O^

quote:
Maar wat moet je anders verwachten van PvdA, ze steunen hun stemmers :Y
Wat heeft de PvdA nou precies misdaan dan?
quote:
Maar ondertussen bedien je je wel van deze onderbuikpraat :D
Fine, fuck you then!
pi_143342314
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had al het vermoeden dat dit totaal uit het verband zou zijn gerukt, en zie hier:

[..]

Het gaat hier om één zinsdeel, dat daarna door De Telegraaf compleet uit zijn verband wordt gerukt zonder dat vermeld wordt of met provocatie op de mars an sich of op het gedrag van een aantal deelnemers van de mars wordt gedoeld.
Echt, chapeau weer voor deze hoogstaande 'journalistiek'.
Holy fuck. De Telegraaf heeft het verhaal ook niet een heel klein beetje uit z'n verband gerukt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:41:57 #66
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143342330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom hier de originele tekst voor je:
Weinig mis met wat hij zegt vind ik :). Ik ben van mening dat het geen provocatie zou moeten zijn (je moet dat in elke wijk in Nederland kunnen doen) maar die mensen daar vatten dat nu eenmaal zo op... In ieder geval veroordeelt hij gewoon het geweld, ook het geweld van de tegendemonstranten.

Je kan ook van elke mug een olifant maken, het is totaal niet duidelijk uit het stukje of hij bedoelt wat de Telegraaf impliceert. Dat is mogelijk, maar ze kunnen er eveneens helemaal naast zitten en zoiets hoor je dus ook niet te publiceren als krant.
- Charlton Heston
pi_143342335
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Holy fuck. De Telegraaf heeft het verhaal ook niet een heel klein beetje uit z'n verband gerukt.
Ik schrok er zelf ook nogal van, ja :') :D
pi_143342352
Ik kan nergens vinden wat die provocaties nou precies inhielden. Er staat wel in de Elvesier link die ik geplaatst heb, dat er ook een paar rechtsextremisten in de demonstraties meeliepen. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar die groep staat net als de ISIS sympathisanten nou niet bepaald bekend als lieverdjes. Meer info op de nieuwswebsites zou de boel in ieder geval ophelderen. Nu valt er eigenlijk weinig wat zinnigs over te zeggen.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143342357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef Infection het volgende:

[..]

En hoezo is dit een verdraaisel? Wie zegt dat hij dit niet gewoon echt gezegd heeft...
Alstublieft, de originele tekst:
pi_143342358
quote:

De Koran is een provocatie naar 95% van Nederland.
pi_143342371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef Infection het volgende:

[..]

Waarom ben jij dom en werkloos?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143342387
quote:
quote:
PvdA steunt luchtacties VS om bevolking Irak te beschermen
De PvdA steunt de luchtacties van de VS om de bevolking in Irak te beschermen en de opmars van ISIS te stuiten. De afgelopen dagen hebben we hartverscheurende beelden gezien van hoe de barbaarse terreurbeweging kwetsbare minderheden opjaagt, vermoordt en met uitroeiing bedreigt. Ook dreigt ISIS een aantal strategische locaties in handen krijgen. Dit moet voorkomen worden.

Voor het verder terugdringen van ISIS en voor het bereiken van een duurzaam evenwicht in Irak is het van belang dat de gematigde krachten in het land, en in de regio, nu met spoed de handen ineen slaan. De internationale gemeenschap moet hen daarin steunen en alles in het werk stellen om een nog grotere humanitaire catastrofe te voorkomen.
http://www.pvda.nl/berichten/2014/08/PvdA+steunt+luchtacties+VS
:')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:44:06 #73
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143342402
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens en gelukkig staan wij geen stenen te gooien met zijn allen! ^O^

[..]

Wat heeft de PvdA nou precies misdaan dan?

[..]

Maar ondertussen bedien je je wel van deze onderbuikpraat :D
Nou ik had op dat moment slechts het Telegraafartikel gelezen & ging er van uit dat het verhaal klopte... Het had me niet zo verbaast als een PvdA'er het zou opnemen voor de tegendemonstranten gezien zij sterk vertegenwoordigd zijn in bijvoorbeeld de Schilderswijk.

Was niet onderboekgevoel-achtig bedoeld hoor :')
- Charlton Heston
pi_143342449
quote:
Nee, jij bent een rechtsextremist.
-
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:46:01 #75
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143342479
quote:
Maar dat zijn hun stemmers niet :N

Maar even serieus, dat is heel mooi dat de PvdA zulke initiatieven steunt. Elke partij ongeacht ideologie zou zo'n initiatief moeten steunen. Kijk maar naar de SGP, hoe vaak gebeurt het dat zij op dezelfde lijn zitten als andere Nederlandse partijen? :)
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')