Je hebt gelijk voortaan gebruik ik http://www.niburu.co/ http://www.joop.nl/quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een fatsoenlijke bron te gebruiken en niet het AD/De Telegraaf/de FP/PowNed en weet ik veel welke aids nog meer?
Wat begrijp je niet aan "En weet ik veel welke aids nog meer?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef DoubleChoc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk voortaan gebruik ik http://www.niburu.co/ http://www.joop.nl/
Waarom is de Islam een provocatie op zich?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef Knip het volgende:
Op zich heeft hij gelijk. Het provocerend om met die boodschap door de schilderswijk te lopen. Aan de andere kant is de hele Islam een provocatie op zich en het is jammer dat deze man dat er niet bij zegt.
Het was sarcasmequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "En weet ik veel welke aids nog meer?"
Godverdommequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n affiche heb je mijn stem.Volgende keer lijsttrekker of naar het binnenhof! Go go go!
![]()
De Nederlandse vlaggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat vond hij er precies provocerend aan? Dat lijkt me wel een belangrijke toevoeging...
Ik voorzie een nieuwe Holocaust waarin ongelovigen, homo's en andersdenkenden zullen worden onthoofd en systematisch uitgemoord. Dit alles onder de bezielende leiding van dit soort enge, linkse fascisten. Zoals de grote Winston Churchill al eens zei:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Uiteraard was het gericht tegen de Islam en niet enkel de ISIS. echter weet deze gigantische linkse fatsoensrakker weer eens zijn mond te houden over de verwerpelijke Koran waarin niet- moslims worden aangeduid als 2e rangsburgers!
bedoell je van allerhande?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb van alle handen neonazistisch tuig gezien dat zich bij een theehuis misdroeg. Ik vind dat deze man wel een punt heeft.
Ik wil niet zover gaan, maar die linkse rakkers zijn wel de aanstichter van dit soort demonstraties.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe Holocaust waarin ongelovigen, homo's en andersdenkenden zullen worden onthoofd en systematisch uitgemoord. Dit alles onder de bezielende leiding van dit soort enge, linkse fascisten. Zoals de grote Winston Churchill al eens zei:
“The Fascists of the future will be the anti-fascists.”
Dat heeft de grote Winston Churchill nooit gezegdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef trucker3 het volgende:
“The Fascists of the future will be the anti-fascists.”
http://denhaag.pvda.nl/2014/08/demonstratie-in-de-schilderswijk/quote:Demonstratie in de Schilderswijk
Gisteren vond opnieuw een demonstratie plaats in de Schilderswijk, nu door Pro Patria, een combinatie van rechtse partijen die demonstreerde tegen de denkbeelden van Isis. De demonstratie verliep helaas niet zonder incidenten, er werden arrestaties verricht na gewelidcincidenten gericht tegen de demonstranten.
De PvdA betreurt de gang van zaken ten zeerste. Vele buurtbewoners en organisaties en ondernemers uit de wijk hebben inmiddels hun zorg uitgesproken. Zowel over de incidenten gisteren, als over de spanningen die de demonstraties van de afgelopen tijd met zich meebrengen voor de wijk. Terecht maken zij zich zorgen. Bijvoorbeeld over kinderen en jongeren die getuige zijn van geweld en discriminatie en de angst die dat met zich mee brengt.
Het is goed dat de politie gisteren direct heeft ingegrepen toen het uit de hand dreigde te lopen. De PvdA gaat er van uit dat de mensen die over de schreef gingen zullen worden vervolgd. Er zijn reeds arrestaties verricht, mogelijk volgen er meer. Het is van belang dat alle misdragingen worden onderzocht. Geweld is onaanvaardbaar. Op dit moment worden de feiten op een rij gezet door de politie, dan zal een precies oordeel over het verloop van de demonstratie van gisteren mogelijk zijn.
Dat bewoners en ondernemers de incidenten en spanningen spuugzat zijn, begrijpen wij volkomen. De incidenten doen het imago van de buurt geen goed en zijn funest voor de positieve krachten en ontwikkelingen in de wijk. Sommige bewoners zien de demonstraties liever buiten de wijk. In de praktijk is dat echter nauwelijks mogelijk. Alleen als er heel sterke aanwijzingen zijn voor ongeregeldheden kan een demonstratie vooraf aan regels worden gebonden of worden verboden. Hier zijn we nu eenmaal gebonden aan internationale regels die het recht op demonstreren beschermen.
Ongetwijfeld zal het verloop van de demonstraties de afgelopen tijd nog in de gemeenteraad worden besproken binnenkort. Laten we hopen dat zich na gisteren geen nieuwe incidenten voordoen. Want een ding is voor de PvdA klip en klaar: geweld en discriminatie rond demonstraties zijn onaanvaardbaar, ook al is de provocatie nog zo groot.
Blijft een mooie quote en tevens waarschuwing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat heeft de grote Winston Churchill nooit gezegdalthans, er is geen record van!
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:19 schreef trucker3 het volgende:
Blijft een mooie quote en tevens waarschuwing.
quote:It would appear that this is nothing more than a mishmash of words aligned to Churchill (who is no longer living to defend himself) by the likes of EDL and BNP members. Attempts to hijack the status of Britain's former leader, and turn the tables on the resistance movement by making out they are the real fascists, have even been noted by his own grandson, who says such methods are "appalling".
Fascist BNP leader Nick Griffin infamously denied the holocaust ever happened, so it comes as no surprise that such a deluded practice relates back to the propaganda of fascism. Recently fearing they were being exposed for what they really are, the party decided to remove a blog entry citing the Churchill quote from their official website.
Just goes to show, then, Churchill's apparent quote seems to have been used out of desperation more than anything else, which further contributes to the far-right's tendency to distort the facts and hide behind its opponents when it comes to recruiting new members.
(C) Andy Carrington, 2012.
ligt het gewoon aan mij, of doe jij hier nu hetzelfde?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had al het vermoeden dat dit totaal uit het verband zou zijn gerukt, en zie hier:
[..]
http://denhaag.pvda.nl/2014/08/demonstratie-in-de-schilderswijk/
Het gaat hier om één zinsdeel, dat daarna door De Telegraaf compleet uit zijn verband wordt gerukt zonder dat vermeld wordt of met provocatie op de mars an sich of op het gedrag van een aantal deelnemers van de mars wordt gedoeld.
Echt, chapeau weer voor deze hoogstaande 'journalistiek'.
Ben je achterlijk ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef kovenant het volgende:
[..]
ligt het gewoon aan mij, of doe jij hier nu hetzelfde?
jouw bron is wel goed, de bron van anderen niet.
hoe zeggen ze dat mooi in Engels " it's all in the eye of the beholder" ?
Het lijkt me duidelijk dat provocatie volgens Balster vanuit de demonstratie komt. Maar hij geeft op geen enkele manier uitleg over hoe dat het provocatie is, dat verzint de Telegraaf er allemaal bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had al het vermoeden dat dit totaal uit het verband zou zijn gerukt, en zie hier:
[..]
Het gaat hier om één zinsdeel, dat daarna door De Telegraaf compleet uit zijn verband wordt gerukt zonder dat vermeld wordt of met provocatie op de mars an sich of op het gedrag van een aantal deelnemers van de mars wordt gedoeld.
Echt, chapeau weer voor deze hoogstaande 'journalistiek'.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef kovenant het volgende:
[..]
ligt het gewoon aan mij, of doe jij hier nu hetzelfde?
jouw bron is wel goed, de bron van anderen niet.
hoe zeggen ze dat mooi in Engels " it's all in the eye of the beholder" ?
Het niveau van de discussiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef Enchanter het volgende:
Met zo een kop ben je sowieso al niet serieus te nemen
Zo zie je maar weer dat je niet alles klakkeloos van het internet kan overnemen. Bedankt. Blijft wel een mooie quote overigens.quote:
"Ook al is de provocatie nog zo groot" zou zelfs een reactie kunnen zijn naar de geweldstichters als deze hebben aangegeven dat ze zouden zijn geprovoceerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat provocatie volgens Balster vanuit de demonstratie komt. Maar hij geeft op geen enkele manier uitleg over hoe dat het provocatie is, dat verzint de Telegraaf er allemaal bij.
Ook niet zo gek. Die gozer is ook gewoon niet serieus te nemen met zijn debiele linkse uitspraken.quote:
Wat is hier dan precies debiel aan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook niet zo gek. Die gozer is ook gewoon niet serieus te nemen met zijn debiele linkse uitspraken.
Hij zegt dat geweld en discriminatie onaanvaardbaar zijn, 'ook al is de provocatie nog zo groot'. Hij lijkt me duidelijk te stellen dat het geweld en de discriminatie een reactie zijn op de provocatie. Die provocatie kan niets anders zijn dan de demonstratie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ook al is de provocatie nog zo groot" zou zelfs een reactie kunnen zijn naar de geweldstichters als deze hebben aangegeven dat ze zouden zijn geprovoceerd.
Zonder extra uitleg van deze man kunnen we eigenlijk niets.
Door te zeggen dat die anti-ISIS mars een provocatie is. Alles wat anti-ISIS is, is gewoon terecht. Als je zegt dat dit een provocatie is, ben je zelf gewoon een gore extremist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is hier dan precies debiel aan?
Hij is tegen geweld! Dat kan toch niet?!??8?18&??8188quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is hier dan precies debiel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |