Wauw, laat dan maar zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wauw...
[..]
Het is voor 2 personen 1 cent duurder dan twee keer 1 persoon.
Het is voor 10 personen 9 cent duurder dan tien keer 1 persoon.
Zodra je dat schema gevonden hebt, mag het in de OPquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef m0ridin het volgende:
Is er ook een "couch to 'reply within the next 5 posts' " training?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef flipsen het volgende:
En iets wat me al langere tijd irriteert: ik gebruik veel te veel smileys
Mijn vrouw is gelukkig nog steeds impressed als ik weer een nieuwe mijlpaal heb bereikt. Het helpt ook dat wij aan een lange weg wonen waar we geen huisnummers hebben, maar kilometeraanduidingen (wij wonen op km 24.300 bijvoorbeeld). Dan is het veel beter in te schatten hoe verrot ver 7,5km is)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef Fa-tum het volgende:
@ stream, wat ik bedoel is dat de posters hier snappen dat het een overwinning is wanneer je na maanden met moeite 5km loopt ineens 6 km kan lopen.
Wanneer ik dit bij bv mijn collega's meld zegt hen dat weinig.
Ik zou net zo goed 25 km kunnen zeggen, want als je hard loopt, loop je toch zeker binnenkort wel de marathon
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef flipsen het volgende:
En iets wat me al langere tijd irriteert: ik gebruik veel te veel smileys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zullen dat geen sporters zijn. Ik denk dat elk sporter zich wel in kan denken wat dat betekent. En mensen die zelf niet sporten moeten hun mond dichthouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef Fa-tum het volgende:
@ stream, wat ik bedoel is dat de posters hier snappen dat het een overwinning is wanneer je na maanden met moeite 5km loopt ineens 6 km kan lopen.
Wanneer ik dit bij bv mijn collega's meld zegt hen dat weinig.
Ik zou net zo goed 25 km kunnen zeggen, want als je hard loopt, loop je toch zeker binnenkort wel de marathon
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef streamnl het volgende:
[..]Ik zou dan elk smsje afsluiten met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan zullen dat geen sporters zijn. Ik denk dat elk sporter zich wel in kan denken wat dat betekent. En mensen die zelf niet sporten moeten hun mond dichthouden.of een
.
gewoon. omdat.
Ja doei.
Met eenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou dan elk smsje afsluiten met eenof een
.
gewoon. omdat.
Ik vind het leuk om zo nu en dan compleet irrelevante smileys uit te delen in sms'jes, zoals bijvoorbeeld de Japanse vlag of een konijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou dan elk smsje afsluiten met eenof een
.
gewoon. omdat.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om zo nu en dan compleet irrelevante smileys uit te delen in sms'jes, zoals bijvoorbeeld de Japanse vlag of een konijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het leuk om zo nu en dan compleet irrelevante smileys uit te delen in sms'jes, zoals bijvoorbeeld de Japanse vlag of een konijn.
Dan lees je toch gewoon niet alles?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef flipsen het volgende:
Even voor de goede orde: mijn wekker staat NIET om 7 uur om alleen maar dit stormlooptopic bij te houden heEr moet gewerkt worden, aan luie varkens hebben we niets... Dus kap nah!
Geen rare dingen zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon niet alles?
Wat hij zegt!quote:
Meneer Yquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Het zag er iig (nog) niet uit zoals in het filmpje![]()
Veel plezier ende vermaeck in Meijendel. Meneer Y!
Mijn eerste date met hierboven genoemde Meneer Y was een hardloopdate. Ik vermoed dat wij weinig ruzie krijgen over hardlopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef Danter het volgende:
Zoo.. hier zit ie er weer op voor vandaag.. hier ook mensen met een partner met 0,0 interesse in het hardlopen? Elke keer hardlopen voor het avond eten mond ongeveer voor 99% uit in ruzie.. omdat hij honger heeft en totaal geen interesse in hoe het ging.. en dat vind ik dan op mijn beurt weer irritant.. * zucht*
Loopje ging ook niet goed vandaag.. hele dag (voor mij) iedeaal loop weer, beetje regen, wind en lekker koel.. maar zodra ik ga lopen gaat de wind liggen en schijnt t zonnetje toch nog even fel en warm..![]()
Toch de 6,4 km gelopen zoals ik mezelf had beloofd en daar mee gelijk de langste run van de week alweer gehad! en dat op Dinsdag
https://www.endomondo.com/workouts/389873291/17793767
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik kwam terug van het lopen zondag en deed verslag: bij 3 km had ik echt geen zin meer, bij 6 zwikte ik mijn enkel om, maar bij 7...bla bla
En toen ik klaar was zei mijn mevrouw: ik heb de was gedaan, het ging heel goed, maar na de derde wasmand had ik even geen zin meer, bij het strijken brandde ik mijn vinger maar ik ben toch doorgegaan en.. Bla bla
Ik moest heel hard lachen. Het interesseert haar wel, maar soms steekt ze er wel even de draak mee
Dat zijn de leuke verhalen om te delen met je fysioquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Quoi het volgende:
Dat was de meest pittige fartlek ooit. Ben kapot, maar het ging goed![]()
Mijn oude fysio liep meeGoed om elkaar hier tegen te komen. Toendertijd (kniepees; febr 2013) was ik erop gebrand om de Golden Ten te kunnen lopen. Zie hoe het nu gaat, blessureloos!
Nog geen Meyendelletjes report?![]()
En wat deed Jip??
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:11 schreef Murmeli het volgende:
<knip>
Was dus leuk
heren en Yuki: thanks voor de gezelligheidvoor herhaling vatbaar wat mij betreft
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb genoten vanavond.
<knip>
Het stuk ten noorden van de Wassenaarseslag wil ik graag vaker lopen, het is daar ook weer heel prachtig. Sowieso vind ik het fijn om dit soort afstanden gezamenlijk te lopen, het is zeker voor herhaling vatbaar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef hatsaflats het volgende:
Woei flyknits in de sale bij Zalando:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ga ik ze gewoon als sneakers dragen en niet op hobbelen, maar dat maakt niet uit
Verslagje komt zo, als ik bijgelezen ben. Had een heel topic gemistquote:
Meld. En nu?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen die het verschil niet meer weten tussen smileys en emoticons... (':
Hell no. Dat is het enige stukje status dat overeind blijft staan na 1 oktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lever je Dr titel maar weer in
Mensen met een dr. titelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lever je Dr titel maar weer in
Emojiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef hatsaflats het volgende:
M'n stagebegeleider vond in m'n scriptie de term "emoticons" ipv "smileys" moest gebruiken omdat dat mooier was.
Dat doet me eraan denken: ik moet een voorbeeldje geven, zodat ik ermee wegkom om smileys in m'n scriptie te gebruiken
Dit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon niet alles?
Nodig jezelf dan de volgende keer ook ff uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef Mr.B. het volgende:
Een beetje laat, maar:voor de Meyendelmensen van gisterenavond.
Ik zou er eigenlijk ook vaker moeten lopen...
Die Ekiden was al zo engquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nodig jezelf dan de volgende keer ook ff uit!
K ben aan t werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef flipsen het volgende:
Even voor de goede orde: mijn wekker staat NIET om 7 uur om alleen maar dit stormlooptopic bij te houden heEr moet gewerkt worden, aan luie varkens hebben we niets... Dus kap nah!
Ja maar die heb je nu gehad. Dan valt dit alleen maar mee. Zijn kleinere groepjes meestalquote:
Konijntjes zijn _ALTIJD_ relevant!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat woord doet me echt teveel aan MSN Messenger denken. En dan vooral de custom "emojis" die je er op kon zetten.quote:
Ik heb Stampertje als tattooquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Konijntjes zijn _ALTIJD_ relevant!
Bunnyhopquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier op 1 gestaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
5 naaktslakken heb ik vandaag mogen ontwijken om het nog enigszins ontopic te laten gaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb Stampertje als tattootelt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels is het herstel ingezet, heb ik bijzonder eiwitrijk gegeten (kwark, kwarkyoghurt en yoghurt) en voelen m'n benen eigenlijk heel goed. Kuiten en schenen pijnvrij
alleen wat stijve hamstrings en bilspieren.
Om de woorden van d'n Zwabber en Murmeli te herhalen: erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!♥ || Baby catcher in training || ♥
Hah!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop vaak met een border Collie, en die ben ik echt kwijt als ik die ze ziet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:44 schreef Yuki het volgende:
Oh! En veel konijntjes gezien gisteravond
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Hah!
Meer aanleiding heb ik niet nodig om dit te posten:
[ afbeelding ]
1 2 | [b]26 augustus 2014 - [url=http://www.feestweekabcoude.nl/]Ronde van Abcoude (Abcoude)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
1 2 | [b]12 oktober 2014 - [url=http://www.sloterplasloop.nl/] Sloterplasloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
1 2 | [b]26 oktober 2014 - [url=http://www.middenmeerloop.nl/]Middenmeerloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |