Hell no. Dat is het enige stukje status dat overeind blijft staan na 1 oktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lever je Dr titel maar weer in
Mensen met een dr. titelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lever je Dr titel maar weer in
Emojiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef hatsaflats het volgende:
M'n stagebegeleider vond in m'n scriptie de term "emoticons" ipv "smileys" moest gebruiken omdat dat mooier was.
Dat doet me eraan denken: ik moet een voorbeeldje geven, zodat ik ermee wegkom om smileys in m'n scriptie te gebruiken
Dit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon niet alles?
Nodig jezelf dan de volgende keer ook ff uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef Mr.B. het volgende:
Een beetje laat, maar:voor de Meyendelmensen van gisterenavond.
Ik zou er eigenlijk ook vaker moeten lopen...
Die Ekiden was al zo engquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nodig jezelf dan de volgende keer ook ff uit!
K ben aan t werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:00 schreef flipsen het volgende:
Even voor de goede orde: mijn wekker staat NIET om 7 uur om alleen maar dit stormlooptopic bij te houden heEr moet gewerkt worden, aan luie varkens hebben we niets... Dus kap nah!
Ja maar die heb je nu gehad. Dan valt dit alleen maar mee. Zijn kleinere groepjes meestalquote:
Konijntjes zijn _ALTIJD_ relevant!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om zo nu en dan compleet irrelevante smileys uit te delen in sms'jes, zoals bijvoorbeeld de Japanse vlag of een konijn.
Dat woord doet me echt teveel aan MSN Messenger denken. En dan vooral de custom "emojis" die je er op kon zetten.quote:
Ik heb Stampertje als tattooquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Konijntjes zijn _ALTIJD_ relevant!
Bunnyhopquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier op 1 gestaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
5 naaktslakken heb ik vandaag mogen ontwijken om het nog enigszins ontopic te laten gaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb Stampertje als tattootelt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels is het herstel ingezet, heb ik bijzonder eiwitrijk gegeten (kwark, kwarkyoghurt en yoghurt) en voelen m'n benen eigenlijk heel goed. Kuiten en schenen pijnvrij
alleen wat stijve hamstrings en bilspieren.
Om de woorden van d'n Zwabber en Murmeli te herhalen: erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!♥ || Baby catcher in training || ♥
Hah!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop vaak met een border Collie, en die ben ik echt kwijt als ik die ze ziet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:44 schreef Yuki het volgende:
Oh! En veel konijntjes gezien gisteravond
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Hah!
Meer aanleiding heb ik niet nodig om dit te posten:
[ afbeelding ]
1 2 | [b]26 augustus 2014 - [url=http://www.feestweekabcoude.nl/]Ronde van Abcoude (Abcoude)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
1 2 | [b]12 oktober 2014 - [url=http://www.sloterplasloop.nl/] Sloterplasloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
1 2 | [b]26 oktober 2014 - [url=http://www.middenmeerloop.nl/]Middenmeerloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Littlecreep - 5k |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |