abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143369811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:55 schreef loveli het volgende:
HalvArine ;)

Roomboter is een nog betere spelling.
Ah :P in spreektaal spellen... Lekker snugger van me

Waarom is roomboter beter?
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 09:57:29 #102
70532 loveli
N
pi_143369813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Timmos het volgende:
1. Vijf eiwitten, 2 eigelen,
Zachte eierdooiers zijn vreselijk gezond :9
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 10:01:17 #103
70532 loveli
N
pi_143369896
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ah :P in spreektaal spellen... Lekker snugger van me

Waarom is roomboter beter?
In spreektaal is het ook halva :P

Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
crap in = crap out
pi_143369938
Margarine :r :')

Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine :r
Ja doei.
pi_143370016
Lijst van de dag;

O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel :')
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
pi_143370095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
Ik vind boter ook echt verschrikkelijk. Ik gebruik het alleen als het moet plakken :')
Wij hebben dan ook altijd halvarine, zal eens roomboter kopen.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 10:14:50 #107
70532 loveli
N
pi_143370203
Margarine/halvarine boter noemen :'(

Kokosolie is ook te gebruiken als smeermiddel op brood.

Margarine is een prima middel om je handen mee schoon te maken als er smeer op zit.
crap in = crap out
pi_143370340
Haha, ik ga het eens proberen.
Ik bak in kokosolie maar heb het eigenlijk nog nooit op brood gesmeerd
pi_143370547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;

Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigd :s) Sjoooongejonge
Dit hebben wij ook gehad, gelukkig hadden wij vanwege stalking/belaging een telefoon tap er opstaan en heb ik ook dat bandje opgevraagd.. heel ander gesprek.. word gewoon in geknipt en geplakt dus..:)
pi_143370662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/

:9
pi_143370751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gek ;( Gelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar _O-

En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:

[ afbeelding ]

Oeh nice!!! :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_143370842
Ik heb vandeweek voor 't eerst zo'n one-pot-pasta gemaakt. Dat was echt zó lekker! O+
Ja doei.
pi_143370920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vandeweek voor 't eerst zo'n one-pot-pasta gemaakt. Dat was echt zó lekker! O+
Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komen O+
pi_143370979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komen O+
Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het! :P

http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Deze had ik, was lekker! :9

En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
Ja doei.
pi_143371095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ohw ja, dat heb ik wel eens eerder gezien inderdaad. Jammer dat ik met pasta voorzichtig moet doen, maar ik ga het eens proberen.
pi_143371242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*bookmarkt* :9
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 11:00:07 #117
70532 loveli
N
pi_143371620
quote:
Lijst van de dag;

Aangifte gedaan?
crap in = crap out
pi_143371816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Aangifte gedaan?
Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.
Kan er uiteraard een melding van maken bij de politie. Ik heb echter alleen een factuur wat samen met het bandje (wat de man aan de telefoon liet horen) wel tot het bewijs kan leiden. Ik heb geen bevestiging gehad van de opdracht, de man heeft niet gemeld dat hij een opname aan het maken was én de organisatie had ineens een andere naam (Bedrijfsinformatiewijzer Rotterdam ipv Bedrijfsinformatiewijzer.nl). Kreeg niet de kans op het bandje op te vragen en ze nemen de telefoon niet meer op.
pi_143373338
Weer gesport *)
Morgen dan maar rustdag O-)
Worry is a misuse of imagination
pi_143373813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boter
Hm...het is wel iets dat ik bij de volgende aanschaf van boter ga overwegen
pi_143373841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef TailorMade het volgende:

[..]

Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.
Kan er uiteraard een melding van maken bij de politie. Ik heb echter alleen een factuur wat samen met het bandje (wat de man aan de telefoon liet horen) wel tot het bewijs kan leiden. Ik heb geen bevestiging gehad van de opdracht, de man heeft niet gemeld dat hij een opname aan het maken was én de organisatie had ineens een andere naam (Bedrijfsinformatiewijzer Rotterdam ipv Bedrijfsinformatiewijzer.nl). Kreeg niet de kans op het bandje op te vragen en ze nemen de telefoon niet meer op.
Wat een griezelige situatie... Hopelijk lukt het je om dit op te lossen
pi_143374272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boter
Hm...het is wel iets dat ik bij de volgende aanschaf van boter ga overwegen
Kcals zijn niet belangrijk als je gezond eet :P ja, roomboter in koekjes is slecht ja. De verhouding is meestal 50/50 aan suiker/vet, waardoor de dopamine in je brein op hol slaat en je meer wilt eten. Het gaat dus om bepaalde combinaties: een boterham met boter, kaas en een tomaatje en verder veel groenten en fruit op een dag is alleen maar goed voor je. En dat heeft minder kcals, waardoor je niet meer hoeft te tellen. Als je er maar voldoende van eet!
pi_143374812
Van Kcals ga je dood.
Ja doei.
pi_143374864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Van Kcals ga je dood.
:') :+
pi_143375571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef An24 het volgende:

[..]

:') :+
Klopt, eet er maar eens 50.000 op een dag ;)

Lijstje:
O 2bth ei, 1pindakaas
S rug en benen training
L leftover rijst groenten kip
T banaan, 2 wilde perziken
T 200 gram kwark
D weet niet, eet bij mn zus
T?
pi_143375839
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Van Kcals ga je dood.
Van water ook.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143376630
Lijstje:

O: speltbrood met avocado, een tomaat en ei, een likje mayo. Thee met melk
T: een eetlepel proeven van mijn granola
L: speltwrappizzabodem met paprika, ui, champignons, olijven, corizo en kaas
T: yoghurt met aardbeien
D: erwten-kokossoep met munt
S: uur en kwartier yoga (een proefles bij een echte ashtanga school *O* )

Wat een lekker dagje :9

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 13-08-2014 13:43:44 ]
pi_143376904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Zachte eierdooiers zijn vreselijk gezond :9
Ik zou ze ook wel alle 5 op willen eten maar heb graag nog wat vetten voor later op de dag *)
pi_143377375
Ook een lijstje! :9

O: Kom Griekse yoghurt met banaan, walnoot en wat honing
L: een omeletwrap (3 eieren) gevuld met guacamole van 1 avocado, pepertje, uitjes, knoflook, 3 plakjes chorizo, wat creme fraiche en geraspte kaas
T: misschien iets van een volkorenpannenkoek ofzo. Even zien waar ik zin in heb.
B: 40 minuten yoga
D: Minced meat pie met een topping van zoete aardappel/wortel/pompoenpuree en wat kaas
Ja doei.
pi_143377666
Ik moet echt van mijn kwark verslaving af. Heb deze week al 2 keer bijna een kilo kwark per dag gegeten. Maar zo lekker! O+ scheelt dat ik toch geen gram lijk aan te komen de laatste tijd..... eerder wat eraf.
pi_143377709
quote:

[..]

[ afbeelding ]

OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberen :9
pi_143379772
Lijstje

O: shake met cocosmelk, whey, chai , hennep
L: broodje filet american met ei en ui
T: babybel 2x
D: geen idee nog, iets met vlees & groenten

Heb me eindelijk aangemeld als bloeddonor, vandaag getest...
Ben het al slechts 300 jaar :+ van plan. Maar het is nog maar de vraag of het gaat lukken, met heel veel moeite 1 ader gevonden, dus even afwachten de volgende keer of het gaat lukken met de iets dikkere naald die gebruikt wordt dan ....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143379788
Filet American O+ Nog 4 nachtjes slapen en dan kan ik weer wat eten :9
Ja doei.
pi_143379842
quote:

[..]

[ afbeelding ]

lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...
En toen heeft ie het perongeluk laten verbranden (raar, want mijn man is eigenlijk een prima kok)
pi_143379867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberen :9
Het is ook lekker!

Maar wel een tip: houd je eerder aan 30 minuten baktijd, dan aan 40. Ik deed 35 en hij ging al wat bitter smaken (tijdens bakken een paar keer geproefd). De volgende batch bak ik ook 30. Gelukkig is hij nog wel goed te eten, zeker met yoghurt denk ik :9
pi_143379896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef Skoap het volgende:

[..]

lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...
En toen heeft ie het perongeluk laten verbranden (raar, want mijn man is eigenlijk een prima kok)
Zie hierboven, het luistert blijkbaar ook nauw met de baktijd :Y
pi_143379933
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is ook lekker!

Maar wel een tip: houd je eerder aan 30 minuten baktijd, dan aan 40. Ik deed 35 en hij ging al wat bitter smaken (tijdens bakken een paar keer geproefd). De volgende batch bak ik ook 30. Gelukkig is hij nog wel goed te eten, zeker met yoghurt denk ik :9
Bedankt! Zal het erbij zetten ^O^
pi_143379935
Ha ja, precies. Ik wilde de volgende keer (hopelijk dit weekend) ook 30 min proberen i.p.v. 40.
En vooral blijven proeven ondertussen.
pi_143379946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

O: shake met cocosmelk, whey, chai , hennep
L: broodje filet american met ei en ui
T: babybel 2x
D: geen idee nog, iets met vlees & groenten

Heb me eindelijk aangemeld als bloeddonor, vandaag getest...
Ben het al slechts 300 jaar :+ van plan. Maar het is nog maar de vraag of het gaat lukken, met heel veel moeite 1 ader gevonden, dus even afwachten de volgende keer of het gaat lukken met de iets dikkere naald die gebruikt wordt dan ....
Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek geprikt :+
pi_143379980
An ken jij yacon siroop? En klopt het dat het idd een gezonde keuze is qua siroop?
pi_143380004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek geprikt :+
Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
pi_143380098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
^O^

Die siroop ken ik niet. Ff gegoogled, maar er gingen geen belletjes rinkelen. Ik ga binnenkort eens op onderzoek ^O^
pi_143380110
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?

Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
pi_143380140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?

Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
Naar gelang je trek hebt :') Ik heb geen idee. Op gevoel zeg ik drie eetlepels of zo...
pi_143380158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

450 gram. Echt fantastisch.
Ja doei.
pi_143380194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

450 gram. Echt fantastisch.
Bedankt he ^O^
pi_143380263
quote:

[..]

En als je dat niet doet merk je dat wel. Zegt degene die flauwviel na donatie #6 :')
pi_143383228
quote:

[..]

Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag door :)
pi_143383459
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag door :)
Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ook :+
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:57:30 #150
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143384869
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_143385308
De botjes zou ik laten liggen.
Ja doei.
pi_143385340
Krijg je zware botten van. Jeweetsch.
Ja doei.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:18:26 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143385447
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143385525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Skoap het volgende:

[..]

Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ook :+
Ik ga standaard op een bepaalde dag dat er een aantal dames werken die mijn ader wel weten te vinden. De rest lukt het namelijk niet zo goed. Truuk is bij mij overigens dat ze de stuwband gebruiken om de ader te voelen, hem dan iets losser zetten, ik een goede vuist maak en dan pas prikken. Anders rolt mn ader gewoon weg zodra de naald er tegenaan komt :')

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan :@

[ afbeelding ]
Moet lukken, maar ik adviseer je wel om binnen een kwartier na consumptie minstens een 100 burpees te doen om het in ieder geval een 2e keer te verteren. Zou zonde zijn als je er maar 1 keer van kunt genieten. ^O^
pi_143385663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.

Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.
Ja doei.
pi_143385792
quote:

Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.
pi_143390364
quote:

Je beweegt veel, hoe is je zink inname?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:34:49 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.
Zou kunnen, natuurlijk heb ik dit jaar en eind vorig jaar wel extreem veel gesport, maar ook daarvoor heb ik jaren gehad waarin ik 3 keer per week anderhalf uur kanoede en dan ook nog wedstrijden/op zaterdag of zondag een beetje aanklooien.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.
Drinken doe ik opzich genoeg. Ik ga liever niet naar de dokter voor dingen die niet echt hoeven :@
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:35:51 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je beweegt veel, hoe is je zink inname?
Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.
pi_143390842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.
Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.

Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:47:58 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143390897
quote:

Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest. In het ziekenhuis konden ze niet heel veel vinden, ijzer was toen goed. Er was wel iets met eiwitten, maar weet niet meer of het nu te veel of te weinig was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:50:41 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143390995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.

Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest.
Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:54:09 #163
70532 loveli
N
pi_143391117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Filet American O+ Nog 4 nachtjes slapen en dan kan ik weer wat eten :9
Over 4 dagen ben je niet meer zwanger? O~)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:55:21 #164
70532 loveli
N
pi_143391170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:13 schreef Skoap het volgende:
An ken jij yacon siroop? En klopt het dat het idd een gezonde keuze is qua siroop?
Ze vallen imho allemaal in de categorie suiker, alleen heeft de een meer fructose dan de ander. Gezond hangt af van de hoeveelheid, niet van de soort siroop.
crap in = crap out
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:56:16 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143391216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Ik at in die tijd weinig koolhydraten (bijna low carb). Volgens mij eet jij normaal.
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:56:21 #166
70532 loveli
N
pi_143391220
quote:

[ afbeelding ]
Ja. Nee. Ligt eraan. Eet ze.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 augustus 2014 @ 20:59:09 #167
70532 loveli
N
pi_143391357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Magnesium (bis)glycinaat :Y Daar kwam ik achter toen ik een tijdje pidolaat heb geprobeerd, niet te vergelijken.

Zink zou ik citraat nemen, iig niet oxide,
crap in = crap out
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:06:49 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143391711
Lijstje
o. havermout met een klein stukje verkruimelde kwarktaart
t. banaan
l. sushi: 3 'puntzakjes' met avocado, rijst, zalm, zeewier en mayo, 2 bakjes gember, 1 zeewiersalade, 6 stukjes inside-out, 2 borden tempura, 2 aardappel-bonen-sesam-honing-balletjes, misosoep, gegrilde courgette en een liter groen thee
t. -
d. krop sla met halve avocado, 5 radijs, halve paprika, 5 tomaatjes, 2 plakken zalm en 15 jaar oude balsamico condiment (druivenmost zonder azijnzuur)
pi_143392037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.
Ben zelf slecht referentiemateriaal dus kan verder geen oordeel geven :@
  woensdag 13 augustus 2014 @ 21:15:46 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143392105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.
Ben zelf slecht referentiemateriaal dus kan verder geen oordeel geven :@
Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan :@
pi_143392297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In mijn belevenis heb ik mensen meegemaakt waarvan ik inschatte dat zij tekort kwamen in of wel magnesium dan wel zink en zijn flauwgevallen en heb daarom de neiging om flauwte daar aan toe te wijten.

Zelf nooit last gehad.

Mijn oordeel kan dan onjuist zijn of juist maar heb niets om het aan te staven.
Mocht het daar aan liggen zou ik het advies van loveli meenemen en haar advies aannemen wat betreft type magnesium en zink qua opneembaarheid.
pi_143392729
Ijzer? Trage schildklier? Lage bloeddruk?
pi_143396700
quote:
Lijst van de dag;

Knippen/plakken. Was eens bij Kassa of zo.
pi_143399102
Ik heb na m'n uitputtende dag vandaag toch nog de energie gevonden om met mn vriendje en twee vrienden van hem nog wat te drinken en drankspelletje te doen. Best wel trots op want normaal drink ik nauwelijks alcohol met andere mensen en nu dus meer en veel sneller dan ik anders zou doen (3 in 1.5 uur ipv 0.5 a 1 in 2 uur). (sociale angststoornis, vnl bang te moeten overgeven/diarree te krijgen wanneer ik met anderen ben, door verleden met parasiet/lintworm waarin dat ook regelmatig gebeurde, waardoor het voelt alsof alles wat mogelijk tot overgeven/diarree zou kunnen leiden eng is en ontweken moet worden).

Lijst: twee tosti's, twee boterhammen met kaas en salami, een koekje, 3 biertjes, smoothie van yoghurt, banaan, kersen, frambozen en mango. Vergeet ongetwijfeld vanalles. En 7.00-19.30 actief geweest. Spullen neerzetten, opruimen, dingen tillen, heen en weer lopen, rennen, met kinderen op rug rondlopen, etcetera.

Vanaf morgen weer het normale leven, ritme en eetpatroon! Slaap lekker!
pi_143402711
Lijstje van gister
O dubbele boterham pindakaas
B fietsen naar werk
T appel
L 4 boterhammen met gebraden gehakt en komkommer, cup a soup
T pakje optimel, mineola
D pizza, 2 biertjes, 1 koffie met klein koekje in de stad
pi_143404821
Ik weet niet wat crossfit is. Leef ik nu onder een steen :o
pi_143404939
Plan voor de dag :)
O. Drie boterhammen met halvarine en pindakaas
T. Eierkoek
L. Drie boterhammen met halvarine en kaas
T. Twee biscuitjes en een appel
S. Uur groepsles cardio, uur groepsles kracht en een uurtje yoga
D. Aardappeltjes, bietjes en een vegaburger. Yoghurt toe
T. Stukje chocola en een appel
pi_143404982
Zo, ontbijt...een gebakje :')

O: gebakje
T: bramen/frambozen met speltvlokken en amandelmelk
L: 3 of 4 speltboterhammen met o.a. pindakaas/frambozenjam
T: nootjes (gezonde keuze maar doen)
D: tikka masala met bulghur
T: banaantje
T: stukje chocolade

Gisteren, vrije dag en druk:
O/L: speltboterhammen geroosterd met 2 gebakken eieren
T: stroopwafel en dropstengel
D: broccoli met wat ovenfrites en gemarineerd rundvlees (en mayo, ik moet dat weer eens zelf gaan maken)
T: handje heartbreakers
Wel heul veul groene thee..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 14 augustus 2014 @ 10:49:48 #179
70532 loveli
N
pi_143405882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplakt *)

Tenzij je 300 gram groene groente per dag eet, heb je waarschijnlijk sowieso een tekort aan magnesium. Een directe link tussen flauw worden en magnesium zie ik niet, magnesium heeft wel invloed op de bloeddruk (verlaagt een te hoge bloeddruk), maar dat verklaart flauwte ook niet. Zink is ook een element wat het bij veel mensen gewoon goed doet (o.a. weerstand).

Als je niet naar een dokter wilt, kijk dan in je kennissenkring of iemand een bloeddrukmeter heeft. Dikke kans dat imand thuis meet. Hb kun je zien aan de binnenkant van je (onder)ooglid. Als dat heel bleek is, zou je een te laag hb kunnen hebben. Hoe roder, des te hoger je hb. Of word bloeddonor, dan worden die dingen ook nagekeken ;)

Koolhydraten hebben invloed op het sympatisch zenuwstelsel las ik hier. Maar of dat ermee te maken heeft...
crap in = crap out
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:01:44 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143406211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:04 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet wat crossfit is. Leef ik nu onder een steen :o
Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplakt *)

Tenzij je 300 gram groene groente per dag eet, heb je waarschijnlijk sowieso een tekort aan magnesium. Een directe link tussen flauw worden en magnesium zie ik niet, magnesium heeft wel invloed op de bloeddruk (verlaagt een te hoge bloeddruk), maar dat verklaart flauwte ook niet. Zink is ook een element wat het bij veel mensen gewoon goed doet (o.a. weerstand).

Als je niet naar een dokter wilt, kijk dan in je kennissenkring of iemand een bloeddrukmeter heeft. Dikke kans dat imand thuis meet. Hb kun je zien aan de binnenkant van je (onder)ooglid. Als dat heel bleek is, zou je een te laag hb kunnen hebben. Hoe roder, des te hoger je hb. Of word bloeddonor, dan worden die dingen ook nagekeken ;)

Koolhydraten hebben invloed op het sympatisch zenuwstelsel las ik hier. Maar of dat ermee te maken heeft...
Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel lang :o
pi_143406362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.

[..]

Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel lang :o
Ja nu weet ik nog niks :P
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:14:56 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143406535
pi_143406988
Lijstje

O: spelt Flakes&Fruit Cranberry-kokos met cocos melk
T: 3x koffie met halfvolle melk :+
L: gebakken ei (3 eieren) met truffelolie
T: rogge/zuurdesem cracker met sambal smeerkas
S: 30 min git & 1 uur body-pump
D: tonijn steak met sesam + egg noodles met o.a. pinda, bosui, olie en een zut kruiden, etc
pi_143406993
Crossfit waar mensen blessures oplopen omdat ze het met begeleiders doen die zelf eigenlijk ook deelnemer zijn... haha sorry nee sommige mensen worden er erg fit van (check bijv. eens de meiden achter de website fitgirlcode)

Mijn planning vandaag:

O: Eiwit shake met banaan en wat lijnzaad (had haaaaaasstt)
T: Gedroogd fruit
L: Meergranen wrap met kip, bonen, sla en wat 30+ kaas
T: rijstwafel met amandelpasta of wat gedroogd fruit.. of gewoon beide ;) en er zitten ook nog 5 ongezoute cashew nootjes in mijn gedroogd fruit bakje
D: Broccoli, aardappels en kleine gehaktballetjes met een beetje zelfgemaakte pindasaus

Verder voor de 2e keer hardlopen deze week.. een kort en snel rondje vanavond want mijn pootjes zijn nog moe van mijn "lange" afstand van dinsdag en ik heb vanochtend n paar kettlebell oefeningen gedaan (die van het blogilates filmpje)
pi_143409521
Crossfit, waar mensen voorbij de kotsgrens sporten. 1x gezien(mn fysio zit bij een crossfitcentrum), ik hou het wel bij bootcamp.
pi_143410935
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
Crossfit, waar mensen voorbij de kotsgrens sporten. 1x gezien(mn fysio zit bij een crossfitcentrum), ik hou het wel bij bootcamp.
Ik dacht dat het een soort aerobics was
pi_143411488
quote:

[ afbeelding ]
Nee, gewoon dit voer aan een ander gecven en direct aan de tiramisu gaan ^O^ :9
pi_143411491
Mijn coach is crossfitter.. Binnenkort mee naar kwalificatie en hopelijk finales van de benelux hier in Nederland.. Niks voor mij maar volg het wel, Rich Froning is een baas :D en de vrouwtjes lopen er ook niet vervelend bij :9
pi_143411496
*O*

Weekend

*O*
pi_143412317
Iemand liegt er tegen mij.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:19:10 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:18 schreef Californium het volgende:
Iemand liegt er tegen mij.
Liegt iemand tegen jou? Hier?
pi_143412392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Liegt iemand tegen jou? Hier?
Het is namelijk nog geen weekend :P
pi_143412459
Ik heb zojuist houtje-touwtje-wise mijn hardloopclubhoodierits gefixed met een nieuwe slider. Ik voel me zó handig nu 8-)

Lunchen dan maar!
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:24:12 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412487
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk ik
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
pi_143412505
Dat :P maar ik bedoelde iemand hier op werk is niet helemaal eerlijk en ik pik wel 10 signalen op. Irriteert me. Mijn hersenen gaan on full alert en stress.
pi_143412534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk ik
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!

Deze dus: http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Met knoflook, ui, paprika en eventueel nog wat andere groenten een prima gerecht?
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:29:48 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143412687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!

Deze dus: http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700

Met knoflook, ui, paprika en eventueel nog wat andere groenten een prima gerecht?
Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.
pi_143412713
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.
Er zijn ook nog wat andere varianten met andere groenten enzo: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto

Vanavond hier pasta met een lading groenten en met creme fraiche met uitgebakken chorizo, wat uitgebakken spekjes en knoflook. Voor onderweg naar Belgie *O*
Ja doei.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:39:35 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143413064
Smaakt het echt anders dan een losse saus trouwens?
pi_143413166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Smaakt het echt anders dan een losse saus trouwens?
In dit geval eindigde je niet echt met een saus-saus, maar gewoon met een pastagerecht, zeg maar. Het is niet specifiek beter ofzo, maar wel makkelijker. Ook voor tijdens kamperen bijvoorbeeld, als je maar één pit hebt ofzo! :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')