Ahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:55 schreef loveli het volgende:
HalvArine
Roomboter is een nog betere spelling.
In spreektaal is het ook halvaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahin spreektaal spellen... Lekker snugger van me
Waarom is roomboter beter?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Margarine![]()
Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine
Ik vind boter ook echt verschrikkelijk. Ik gebruik het alleen als het moet plakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
In spreektaal is het ook halva
Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
Dit hebben wij ook gehad, gelukkig hadden wij vanwege stalking/belaging een telefoon tap er opstaan en heb ik ook dat bandje opgevraagd.. heel ander gesprek.. word gewoon in geknipt en geplakt dus..:)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;
O: Havermout, honing en noten
T: Kwark met aardbeien
L: 3 volkoren crackers, gekookt ei, kipfilet en babybel![]()
T: Paprika, tomaat, whey
S: Uurtje sportschool
D: Bloemkool, kip en zoete aardappel
T: 2 rijstwafels, cottage cheese en pindapasta
Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigdSjoooongejonge
Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Margarine![]()
Ik dacht altijd dat ik boter niet lekker vond.
Dat was dus margarine
Oeh nice!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gekGelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar
![]()
En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:
http://deliciouslyella.com/recipe/nutty-cinnamon-granola/
[ afbeelding ]
Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vandeweek voor 't eerst zo'n one-pot-pasta gemaakt. Dat was echt zó lekker!
Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Ik begin weer in de kook flow te komen
Ohw ja, dat heb ik wel eens eerder gezien inderdaad. Jammer dat ik met pasta voorzichtig moet doen, maar ik ga het eens proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het!
http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700
Deze had ik, was lekker!
En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
*bookmarkt*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je pleurt alles in een pan, kookt het, en eet het!
http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700
Deze had ik, was lekker!
En er zijn er nog meer: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5zto
Aangifte gedaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;
Zonet aan de telefoon gezeten met de meneer van de spookfactuur. Heb het bandje mogen horen, en inderdaad, ik zeg gewoon JA, hoe doen ze dat toch. Gelukkig voor mij heb ik een juridische achtergrond en heeft meneer zich niet aan de regeltjes gehouden. Na een hoop gevloek en getier zijn we meteen van de site gehaald en wordt de factuur vernietigdSjoooongejonge
Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.quote:
Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
In spreektaal is het ook halva
Omdat roomboter betere vetzuurketens heeft dan halvarine en het is veeeeeeel lekkerder. Om deze nog maar eens te quoten: I trust cows more than I trust chemists.
Margarine en halvarine zijn gemaakt van bewerkte olien. De vetzuurketens in roomboter zijn relatief kort. Ook al zijn het verzadigde vetzuren (grasboter bevat meer onverzadigd dan gewone boter), dan nog is het niet per definitie ongezond. Het wordt pas ongezond als je een pakje per dag eet. Maar dat wil je ook niet met halvarine doen.
Wat een griezelige situatie... Hopelijk lukt het je om dit op te lossenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Nog niet, heb het wel gemeld bij het steunpunt Acquisitiefraude.
Kan er uiteraard een melding van maken bij de politie. Ik heb echter alleen een factuur wat samen met het bandje (wat de man aan de telefoon liet horen) wel tot het bewijs kan leiden. Ik heb geen bevestiging gehad van de opdracht, de man heeft niet gemeld dat hij een opname aan het maken was én de organisatie had ineens een andere naam (Bedrijfsinformatiewijzer Rotterdam ipv Bedrijfsinformatiewijzer.nl). Kreeg niet de kans op het bandje op te vragen en ze nemen de telefoon niet meer op.
Kcals zijn niet belangrijk als je gezond eetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke... Klinkt als een goede reden... Maar bevat het niet zo'n beetje het dubbele aan kcal? Anderzijds, ik doe ruim een maand (als het niet langer is) met een vlootje boter
Hm...het is wel iets dat ik bij de volgende aanschaf van boter ga overwegen
Klopt, eet er maar eens 50.000 op een dagquote:
Van water ook.quote:
Ik zou ze ook wel alle 5 op willen eten maar heb graag nog wat vetten voor later op de dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Zachte eierdooiers zijn vreselijk gezond
OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! En dan vooral wel eens met hagelslag. Dan kreeg het zo'n funky smaakje, maar mijn ouders verklaarden mij dan voor gekGelukkig bleek precies het tegenovergestelde waar
![]()
En hier in huis ruikt het verschrikkelijk lekker. Ik ben namelijk dit aan het maken:
[ afbeelding ]
lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:31 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Het is ook lekker!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH wow dat ziet er lekker uit!! Ik zocht nog wat ontbijtinspiratie, dus dat ga ik snel eens uitproberen
Zie hierboven, het luistert blijkbaar ook nauw met de baktijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
lekker. Ik had laatst ook gemaakt, maar ik moest even weg en vroeg mijn man op de oven te letten...
En toen heeft ie het perongeluk laten verbranden (raar, want mijn man is eigenlijk een prima kok)
Bedankt! Zal het erbij zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is ook lekker!
Maar wel een tip: houd je eerder aan 30 minuten baktijd, dan aan 40. Ik deed 35 en hij ging al wat bitter smaken (tijdens bakken een paar keer geproefd). De volgende batch bak ik ook 30. Gelukkig is hij nog wel goed te eten, zeker met yoghurt denk ik
Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek gepriktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
O: shake met cocosmelk, whey, chai , hennep
L: broodje filet american met ei en ui
T: babybel 2x
D: geen idee nog, iets met vlees & groenten
Heb me eindelijk aangemeld als bloeddonor, vandaag getest...
Ben het al slechts 300 jaarvan plan. Maar het is nog maar de vraag of het gaat lukken, met heel veel moeite 1 ader gevonden, dus even afwachten de volgende keer of het gaat lukken met de iets dikkere naald die gebruikt wordt dan ....
Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel drinken van tevoren? Helpt bij mij altijd. Ik ben geen donor, maar ben vaak lek geprikt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
Naar gelang je trek hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?
Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
450 gram. Echt fantastisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is trouwens een redelijke hoeveelheid om van die granola in je yoghurt te gooien?
Bij cruesli staat er op de verpakking dat een portie 30 g is en dat vond ik er altijd als zo weinig uit zien (en vulde ook niet bepaald langdurig), dat ik er altijd veel meer in gooide. Maar dat was bij die cruesli dan juist ook weer niet zo gezond...
Bedankt hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
450 gram. Echt fantastisch.
En als je dat niet doet merk je dat wel. Zegt degene die flauwviel na donatie #6quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat zei de arts inderdaad. De volgende keer als ik "echt" ga doneren moet ik van te voren vooral goed drinken en niet met een lege maag komen (en het liefste iets zouts eten van te voren)
Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag doorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:14 schreef Skoap het volgende:
[..]
Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb ook nog een uitnodiging liggen om weer te gaan. Ik eet die week sowieso wat gezonder, veel groene groenten, rood vlees en vitamine C. En natuurlijk veel drinken. Een goede ader zullen ze vast wel vinden, die mensen daar prikken de hele dag door
Ik ga standaard op een bepaalde dag dat er een aantal dames werken die mijn ader wel weten te vinden. De rest lukt het namelijk niet zo goed. Truuk is bij mij overigens dat ze de stuwband gebruiken om de ader te voelen, hem dan iets losser zetten, ik een goede vuist maak en dan pas prikken. Anders rolt mn ader gewoon weg zodra de naald er tegenaan komtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Skoap het volgende:
[..]
Er hebben 4 verschillende mensen aan mijn armen zitten voelen. Een van die 4 durfde maar te prikken en prikte eerst nog mis ook
Moet lukken, maar ik adviseer je wel om binnen een kwartier na consumptie minstens een 100 burpees te doen om het in ieder geval een 2e keer te verteren. Zou zonde zijn als je er maar 1 keer van kunt genieten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan![]()
[ afbeelding ]
Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.
Voorheen had ik dit soms ook maar nooit zo erg
Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou een dieet iets te kunnen maken hebben met duizeligheid? Ik heb nu soms als ik opsta een halve minuut dat ik duizelig ben. Het voelt alsof ik stomdronken ben.
Je beweegt veel, hoe is je zink inname?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zou kunnen, natuurlijk heb ik dit jaar en eind vorig jaar wel extreem veel gesport, maar ook daarvoor heb ik jaren gehad waarin ik 3 keer per week anderhalf uur kanoede en dan ook nog wedstrijden/op zaterdag of zondag een beetje aanklooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat dat te maken kan hebben met een hoger fitheitsniveau --> lagere hartslag daardoor. Maar dat is een klok-klepel antwoord. Loveli weet daar vast meer van.
Drinken doe ik opzich genoeg. Ik ga liever niet naar de dokter voor dingen die niet echt hoevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan ook te weinig vocht of een lage bloeddruk, laag Hb. Laat je bloeddruk eens meten, is een goed begin.
Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je beweegt veel, hoe is je zink inname?
Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Eet normaal. Groente, fruit, aardappel/rijst. Biertje zo af en toe. iig geen patat/pizaa dieet.
Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest. In het ziekenhuis konden ze niet heel veel vinden, ijzer was toen goed. Er was wel iets met eiwitten, maar weet niet meer of het nu te veel of te weinig was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.
Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik krijg hier last van als ik te weinig koolhydraten/te veel eiwit eet. Ben zelfs een keer volledig onderuit gegaan en bijna een minuut 'weg' geweest.
Over 4 dagen ben je niet meer zwanger?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Filet AmericanNog 4 nachtjes slapen en dan kan ik weer wat eten
Ze vallen imho allemaal in de categorie suiker, alleen heeft de een meer fructose dan de ander. Gezond hangt af van de hoeveelheid, niet van de soort siroop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:13 schreef Skoap het volgende:
An ken jij yacon siroop? En klopt het dat het idd een gezonde keuze is qua siroop?
Ik at in die tijd weinig koolhydraten (bijna low carb). Volgens mij eet jij normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?
[..]
Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Ja. Nee. Ligt eraan. Eet ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
Dag dames, even een vraagje. Kan ik het onderstaande opeten zonder extra pondjes aan te komen? Ik heb namelijk ook een bakje tiramisu staan![]()
[ afbeelding ]
Magnesium (bis)glycinaatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je een tientje lijden? Probeer eens ZMA supplement, kijk wel voorbij die prietpraat van webshops, maar zink en magnesium zijn vrij belangrijk als je veel sport.
Misschien dat Li kan aangeven welke vormen het beste opneembaar zijn.
Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Weet jij zo snel een goede?
En kan dat de duizeligheid verklaren of is dat een algemeen iets?
[..]
Wat is te weinig/te veel? Ik eet normale porties in mijn ogen. Eet elke dag zeker 6, zo niet 8 sneen brood. Eet soms een halfe liter kwark op een dag. Zou zeggen zo 2 keer per week.
Ik zie nog geen duidelijk antwoord staanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Li is koningin van de kennis wat betreft opneembaarheid daarvan. Wat zij zegt vanuit gaan.
Ben zelf slecht referentiemateriaal dus kan verder geen oordeel geven
In mijn belevenis heb ik mensen meegemaakt waarvan ik inschatte dat zij tekort kwamen in of wel magnesium dan wel zink en zijn flauwgevallen en heb daarom de neiging om flauwte daar aan toe te wijten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan
Knippen/plakken. Was eens bij Kassa of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef TailorMade het volgende:
Lijst van de dag;
Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie nog geen duidelijk antwoord staan
Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:04 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet wat crossfit is. Leef ik nu onder een steen
Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel langquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Was druk bezig met de belangerike dingen in het leven, scheetkussen was lek en is geplakt![]()
Tenzij je 300 gram groene groente per dag eet, heb je waarschijnlijk sowieso een tekort aan magnesium. Een directe link tussen flauw worden en magnesium zie ik niet, magnesium heeft wel invloed op de bloeddruk (verlaagt een te hoge bloeddruk), maar dat verklaart flauwte ook niet. Zink is ook een element wat het bij veel mensen gewoon goed doet (o.a. weerstand).
Als je niet naar een dokter wilt, kijk dan in je kennissenkring of iemand een bloeddrukmeter heeft. Dikke kans dat imand thuis meet. Hb kun je zien aan de binnenkant van je (onder)ooglid. Als dat heel bleek is, zou je een te laag hb kunnen hebben. Hoe roder, des te hoger je hb. Of word bloeddonor, dan worden die dingen ook nagekeken
Koolhydraten hebben invloed op het sympatisch zenuwstelsel las ik hier. Maar of dat ermee te maken heeft...
Ja nu weet ik nog niksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crossfit is nieuw en hipperdepip om te doen.
[..]
Bedankt voor de info. Zal eens kijken onder mijn ooglid en of iemand een bloeddrukmeter heeft. Ik heb dat artikel even doorgelezen maar die is wel heel, heel lang
Ik dacht dat het een soort aerobics wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
Crossfit, waar mensen voorbij de kotsgrens sporten. 1x gezien(mn fysio zit bij een crossfitcentrum), ik hou het wel bij bootcamp.
Nee, gewoon dit voer aan een ander gecven en direct aan de tiramisu gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Het is namelijk nog geen weekendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Liegt iemand tegen jou? Hier?
Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. havermout met cacao bits en banaan
t. brownie (vierkantje) + koffie verkeerd
l. vitello tonnato met sla
t. appel denk ik
d. iemand inspiratie? ik heb wortels, sla, paprika, uien, knoflook, camembert, aardappels, een vriezer vol varkensvlees (diverse onderdelen) en diverse soorten diepvriesgroenten + de koolhydraten basics in huis. En GEEN inspiratie.
Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend dus zo'n pastaschotelding met brie. Dat kan vast ook met camembert!
Deze dus: http://www.thekitchn.com/(...)om-the-kitchn-194700
Met knoflook, ui, paprika en eventueel nog wat andere groenten een prima gerecht?
Er zijn ook nog wat andere varianten met andere groenten enzo: http://www.buzzfeed.com/e(...)2302_2803498#1fr5ztoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit. Had #m al gebookmarkt. Helaas geen gedroogde tomaat en basilicum in huis.
In dit geval eindigde je niet echt met een saus-saus, maar gewoon met een pastagerecht, zeg maar. Het is niet specifiek beter ofzo, maar wel makkelijker. Ook voor tijdens kamperen bijvoorbeeld, als je maar één pit hebt ofzo!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef Tinkepink het volgende:
Smaakt het echt anders dan een losse saus trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |